Waarom?quote:
Wat heb jij met die bruiloft van natasiaquote:
precies, dat einde was well hmmmmmmmmmpf, cora leek het niet echt meer te trekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja...
Cora zat een beetje in het luchtledige te zwetsen en het kwam erop neer dat het eigenlijk een soort bedoelt was als Japio kom het huis uit, met verdrietige Cora op het einde enzo...
Zo kwam het op mij over tenminste...
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Filmpje: Videoboodschap van Cora
(als ie klaar is)
![]()
Alvast bedanktquote:Op maandag 12 maart 2007 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Filmpje: Videoboodschap van Cora
(als ie klaar is)
![]()
Ja, ik hoor 'm amper inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
eric praat ajb harder
Indd hij begint normaal maar na een paar seconden begint hij alweer als een klein kind te blerenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef Mika25 het volgende:
Eric kan echt niet discussieren
Sylvia doet het erg goed, denk dat Jaap eindelijk de tegenstander is die ze nodig had...
Te moeilijke woordenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef havefun het volgende:
JAap zeg dan gewoon: ALs je het niet bevalt ga JE TOCH LEKKER NAAR HUIS!!
schaak jij ook soms!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef havefun het volgende:
JAap zeg dan gewoon: ALs je het niet bevalt ga JE TOCH LEKKER NAAR HUIS!!
Ja ik heb weer wat in me kop gehaald, denk echt dat daar een stemming over komt... lijkt me sowieso wel cool, bruiloft in dgkquote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat heb jij met die bruiloft van natasia![]()
Vraagje... waarom kijk jij naar DGK?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:34 schreef Sammy-S het volgende:
En jij ook Eric!!!
Hallo... wat zou de reactie moeten doen dan?? Omdat een persoon je niet bevalt maar even politieagentje spelen??quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef farceman het volgende:
En die schijtlul van een brian brand ook nergens meer zijn vingers aan! Redactie treedt eens op tegen Brian ! Die lafbek
Maar Ludo, Janine en Rosa zijn ook regelmatig in DGK!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vraagje... waarom kijk jij naar DGK?
De bewoners zijn aan het discussieren hier, maar als Sylvia, Huub of Eric praat moeten ze hun bek houden van jou. Dus jij wilt dus geen discussies zien...en aangezien dat 90% van het programma is, kan je beter naar GTST gaan kijken...
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
Ik weet het al...het is het spelletje Geen Ja Geen Nee.....
Jaap: "Inderdaad"........
"Kan ook"..."Geen idee"..........
affinatie is een gevoel naarquote:
Ik vind dat hele Cora/Japio verhaal maar vreemd...mensen die elkaar een paar weken kennen en doen alsof ze in elkaar de liefde van hun leven hebben ontmoet...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja...
Cora zat een beetje in het luchtledige te zwetsen en het kwam erop neer dat het eigenlijk een soort bedoelt was als Japio kom het huis uit, met verdrietige Cora op het einde enzo...
Zo kwam het op mij over tenminste...
Als dit bedoelt was als hart onder de riem zijn die gasten niet goed bezig...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef My_ het volgende:
Volgens mij was deze videoboodschap bedoeld als hart onder de riem voor Jaap, maar het loopt uit op een bash-discussie tegen Jaap!
(Hoewel deze discussie wel goed bedoeld is.)
Wat mij betreft wel ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Lieve het volgende:
volgens mij vervelen de bewoners zich. Tijd voor een nieuwe bewoner?
Wanneer?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Lieve het volgende:
volgens mij vervelen de bewoners zich. Tijd voor een nieuwe bewoner?
Joh nou en, er worden nog wel inhoudelijke dingen geschreeuwdquote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef n1ek het volgende:
dat geschreeuw is toch van een niveau...
op een basisschool kunnen ze beter discussiëren, man wat een aanfluiting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |