abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47263317
Alsof HSV/Blackburn/West Ham geinteresseerd zou zijn in spelers als Slijngaard, Krohn Deli, Poepon . West Ham haalt spelers van 20 miljoen euro .

Gewoon lekker zelf opleiden en eventueel zelf ergens verhuren, maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
pi_47263409
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:37:18 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47263442
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof HSV/Blackburn/West Ham geinteresseerd zou zijn in spelers als Slijngaard, Krohn Deli, Poepon . West Ham haalt spelers van 20 miljoen euro .

Gewoon lekker zelf opleiden en eventueel zelf ergens verhuren, maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
Klopt, zoveel levert het vaak toch niet op. Ajax moet gewoon weer eens gaan presteren!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:56:52 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264123
quote:
'Heitinga in beeld bij FC Barcelona'

woensdag 14 maart, door SV, Amsterdam, 10:34u, El Mundo

Ajax-verdediger Johnny Heitinga zou volgens El Mundo Deportivo een van de velen zijn die begeerd zou worden door FC Barcelona. Maar de Ajacied kent veel concurrentie.

Chivu, Bouma, Terry en Réveillère zijn de andere verdedigers die gevolgd zouden worden. Wellicht ziet Barcelona af van interesse, omdat het artikel er van uit gaat dat de spelers in 2008 tranfervrij zijn en dat is Heitinga niet.
Het bericht nam ik niet meer serieus, nadat ik ook Wilfred Bouma ertussen zag staan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47264190
quote:
Voetbal International: 'Perez ter discussie'
Volgens Voetbal International is er bij Ajax een controverse ontstaan rond Kenneth Perez. De Deen zou een slechte invloed hebben op Huntelaar en niet goed in de groep liggen. Volgens VI zou Perez overhoop liggen met Stam en Davids. Sneijder zou zelfs een soort ultimatum hebben gesteld: 'Hij eruit of ik eruit.'
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47264258
Wat een boutartikel zeg.

Slechte invloed op Huntelaar, en overhoop met Stam en Perez. En dan zou Sneijder een ultimatum hebben gesteld.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47264317
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat een boutartikel zeg.

Slechte invloed op Huntelaar, en overhoop met Stam en Perez. En dan zou Sneijder een ultimatum hebben gesteld.
Ik kijk nergens meer van op
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:05:36 #208
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47264401
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ze weten het wel te verzinnen hè.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:09:07 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264529
quote:
Die onverdraagzaamheid heeft zich doorgetrokken tot in de kleedkamer, waar Perez met zijn ongeïnteresseerde en dwarse houding als splijtzwam wordt gezien. De clubleiding maakt zich vooral zorgen over de ontwikkeling van de beïnvloedbare Huntelaar, die zich de laatste tijd door Perez heeft laten inpalmen. De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.
quote:
De routiniers Edgar Davids en Jaap Stam maakten in niet mis te verstane woorden duidelijk dat zij genoeg hebben van Perez’ cynisme en gestook, Sneijder maakte er zelfs een portefeuillekwestie van: Hij eruit of ik eruit. In de nasleep werden Babel, Huntelaar en Sneijder bij elkaar gezet onder het nom: Praat met elkaar, want júllie moeten het met z’n drieën doen.
Het inbrengen van Edgar Manuchayran afgelopen zondag bij FC Twente, wordt door VI gezien als een teken richting Kenneth Perez. Hoe bedoel je onrust proberen te stoken?

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 14-03-2007 14:14:13 ]
pi_47264607
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Geloof ik niet veel van
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:12:48 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_47264630
De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.

Dit ook echt.
Elke pass van Perez op Huntelaar is nu verdacht jongens, stel je voor dat hij de bal naar Huntelaar zou spelen zodat hij kan scoren. Nee, het gaat hier om Huntelaar in de waan te brengen dat Perez een betere aangever is.

Het lijkt de prive wel.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:15:30 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47264719
Zou Guus Hiddink 't geschreven hebben onder een valse naam? Die is altijd wel goed in dat soort trucjes vlak voor wedstrijden tussen Ajax en PSV
pi_47264794
Morgen blijkt dat Perez Davids een kankerneger heeft genoemd waarop Sneijder antwoordde "Houd je bek tyfushond!"
Gelukkig kon Heitinga de kwestie sussen: "Jongens ik wil geen moraalridder zijn, maar zo gaan we niet met elkaar om"
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:17:39 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264798
Ach, tegenwoordig neemt zowat niemand de VI nog serieus.
pi_47264855
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, tegenwoordig neemt zowat niemand de VI nog serieus.
So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.

Sportweek >>>>>>>> VI.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:21:05 #216
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47264916
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:21:15 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264926
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.

Sportweek >>>>>>>> VI.
Totaal geen kwaliteit meer, ben zes jaar abonnee geweest, maar ben blij dat ik opgezegd heb. Het laatste jaar zat allemaal nog in het plastic, zegt genoeg!
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:22:26 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264965
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?
pi_47265074
Sjonge jonge jonge .. VI = AZ..

Trieste kut lui
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:25:54 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47265095
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:26:24 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47265110
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengt Natuurlijk, daar word hij voor betaald
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:27:36 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47265155
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
Simpel, dit soort verhalen verkopen beter dan een spannend slot van de competitie. Want de ranglijst kun je overal wel bekijken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:28:26 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47265183
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom doe jij "zondag" altijd met hoofdletter en "Ajax" niet?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:30:40 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47265253
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengt Natuurlijk, daar word hij voor betaald
Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnen

En wat betreft het feit dat Perez zo'n vriendelijke jongen is; ik denk dat ook niemand hier verwacht had dat Perez een grensrechter zou bejegenen met de woorden; vuile kankerneger.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:31:37 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47265292
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnen

En wat betreft het feit dat Perez zo'n vriendelijke jongen is; ik denk dat ook niemand hier verwacht had dat Perez een grensrechter zou bejegenen met de woorden; vuile kankerneger.
Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')