Sarcasme-mode weer aan of ben je serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
juust.. denk dat ze dat ook wel snappen in Am*damquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Samenwerking ok, maar geen satellietclub aub.We zijn Ajax, wij zijn te groot om voor satellietclubje te spelen.
Ons bestuur snapt niet veel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
juust.. denk dat ze dat ook wel snappen in Am*dam
PSV blijft natuurlijk onze grote angstgegner, maar FC Twente was beter in vorm dan PSV en mistte niemand, dus zo vreemd is mijn redenering toch niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarcasme-mode weer aan of ben je serieus?
Onze clubcultuur is vermoord door mannen in pak, zonder voetbalverstand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik denk dat je je hele clubcultuur opgeeft door zo'n samenwerkingsverband aan te gaan. Eigen talenten zullen minder snel doorbreken enzo.
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Onze clubcultuur is vermoord door mannen in pak, zonder voetbalverstand.
Lijkt mij niet hequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?
Nee maar Ajax luistert niet zo goed naar de supporters<<<understatementquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?
Vind ik wel als je al 12 jaar op rij niet hebt kunnen winnen in Eindhoven maar ik zal wel door een PSV-Bril kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV blijft natuurlijk onze grote angstgegner, maar FC Twente was beter in vorm dan PSV en mistte niemand, dus zo vreemd is mijn redenering toch niet?
Ja, dat zal goed werken een samenwerkingsverband met AZquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef twi het volgende:
AZ.
Is geen samenwerkingsverband voor nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef twi het volgende:
We moeten gewoon een samenwerkingsverband aangaan met een club die altijd eredivisie speelt. Kan je spelers als Sarpong, Van der Wiel en Anita uitstekend stallen. Clubs van kaliber Groningen, NEC of AZ.
Is ook wel zo, maar jullie missen twee belangrijke spelers en zelfs mét die spelers overtuigden jullie de laatste twee weken niet. Maar goed, PSV is en blijft de angsgegner van Ajax, dus je weet maar nooit. Ik durf er dan geen krat bier op te zetten, jij wel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik wel als je al 12 jaar op rij niet hebt kunnen winnen in Eindhoven maar ik zal wel door een PSV-Bril kijken.
Twente speelde 2 weken voor jullie confrontatie ook 0-0 tegen Willem II dus zo geweldig was de vorm klaarblijkelijk niet.
HSV?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef Ordinair het volgende:
Of een samenwerkingsverband met een degradatie-kandidaat uit Engeland of Duitsland ofzo. Om daar je spelers te stallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |