Jullie vinden jezelf toch al een Europese topclub?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclub
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie vinden jezelf toch al een Europese topclub?
Heb ik net een nieuwe videokaart gekocht, heb ik geen geld meer op PES6 te kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:32 schreef BobbyHill het volgende:
Nou heb ik ook weer zin om te gamen, maar m'n pc is te slecht
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.
Het AD en ongelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef SiemeN het volgende:
Dat lijkt me wel. Hopelijk bewijzen Sneijder en Huntelaar de statistieken van het AD nogmaals ongelijk.
nee maar zij stallen wel hun spelers bij jou. Zie PSV met Chelsea. Dat zou Ajax toch ook met Barca kunnen doen? Dan zou Saviola hier nu op huurbasis spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat je daar je belofte spelers niet gaat stallen en daar zal het wel omgaan.
Van mij mag het.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag dus gewoon met: Maarten Stekelenburg, George Ogararu, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel starten?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag dus gewoon met: Maarten Stekelenburg Dennis Gentenaar, George Ogararu, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel starten?
Mwoah. Wat mij betreft is de speelwijze zondag onderschikt aan het resultaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop toch echt meer op een 343 variant.
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsiorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Trollen is jouw roeping?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsior
Met dezelfde elf spelers?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop toch echt meer op een 343 variant.
De Mul ipv Ogararu.quote:
3-4-3, dus met Johnney Heitinga, Jaap Stam en Zdenek Grygera achterin? Kan op zich, maar een winnend elftal moet je niet veranderen, toch? Een extra aanvaller kan altijd nog, als je achterstaat of wanneer je gallery play wilt gaan spelen, maar goed. Resultaat is het belangrijkste, uitvoering niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Mul ipv Ogararu.
Die backs van PSV zijn te pakken over de vleugels, zeker wanneer Da Costa daar centraal achterin staat. Lekker veel wisselen onderling, lekker veel draaien. Sneijder er kort achter en dan een blok van Davids, Gabri en Heitinga.
Tegen Twente was het goed, omdat Twente het spel ging en moest maken. Althans, zo is hun speelstijl. PSV gaat echt niet het spel lopen maken hoor. Die leunen weer lekker achterover en Ajax zal moeten komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
3-4-3, dus met Johnney Heitinga, Jaap Stam en Zdenek Grygera achterin? Kan op zich, maar een winnend elftal moet je niet veranderen, toch? Een extra aanvaller kan altijd nog, als je achterstaat of wanneer je gallery play wilt gaan spelen, maar goed. Resultaat is het belangrijkste, uitvoering niet.
Als je hetzelfde elftal opstelt als tegen FC Twente, kan je Johnny Heitinga op Phillip Cocu zetten en de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) het spel laten maken, Gabri en Edgar Davids vormen centraal nog een blok en Wesley Sneijder kan dan naar hartelust Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel bedienen, in mijn optiek de beste opstelling. 3-4-3 is riskant en 4-3-3 werkt niet, aangezien ik vind dat je een man (Johnny Heitinga) moet opofferen aan Phillip Cocu, dus 4-4-2 lijkt me prima. En nogmaals, ook al spelen we 4-5-1, het resultaat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen Twente was het goed, omdat Twente het spel ging en moest maken. Althans, zo is hun speelstijl. PSV gaat echt niet het spel lopen maken hoor. Die leunen weer lekker achterover en Ajax zal moeten komen.
Als je dan 352 of 442 speelt, dan ga je teveel soort van counteren. Eventueel zou ik dan ipv de Mul Perez opstellen, dat is wel wat verstandiger. Maar ik zou echt met 3 spitsen spelen, twee mandekkers op de twee spitsen van PSV en dan met Gabri en Davids het middenveld in handen hebben zodat Sneijder Cocu helemaal zoek kan spelen.
Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je hetzelfde elftal opstelt als tegen FC Twente, kan je Johnny Heitinga op Phillip Cocu zetten en de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) het spel laten maken, Gabri en Edgar Davids vormen centraal nog een blok en Wesley Sneijder kan dan naar hartelust Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel bedienen, in mijn optiek de beste opstelling. 3-4-3 is riskant en 4-3-3 werkt niet, aangezien ik vind dat je een man (Johnny Heitinga) moet opofferen aan Phillip Cocu, dus 4-4-2 lijkt me prima. En nogmaals, ook al spelen we 4-5-1, het resultaat is het belangrijkste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |