quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Bij Luinge scoort Huntelaar toch altijd 2 keer?
Wanneer Gregory v/d Wiel en Klaas Jan Huntelaar beide in de basis staan, scoort KJH driemaal!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:48 schreef BoNi het volgende:
[..]Al die kansloze statistieken tegenwoordig.
Bas Nijhuisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Wie was nou volgens de KNVB de beste scheidsrechter van Nederland? Een redelijk onbekende volgens mij.
Laat hem zich maar bewijzen.![]()
PHPquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Even offtopic:
Ben ik de enige die zich erover verbaast dat Toma elke keer weer een andere bewegende avatar heeft.![]()
Thx voor de uitleg, bespaart mij weer een nacht wakker liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
PHP
http://nl.wikipedia.org/wiki/PHP
Ken je de oude OP nog van het Ajax topic, waarbij je steeds een ander plaatje zag? Dat werkt volgens het zelfde principe.
Deze dus:
[afbeelding]
Druk maar eens op F5![]()
leuk hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Even offtopic:
Ben ik de enige die zich erover verbaast dat Toma elke keer weer een andere bewegende avatar heeft.![]()
het maakt me eerlijk gezegd niks uit met hoeveel we winnen als we maar winnen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef denthemen het volgende:
Zondag een 0-5 met 4 keer Sneijder, hebben we de 0-4 overtroffen
Zo is het Urby. Ervoor gaan nu.quote:Emanuelson: ‘Bij winst weer terug in titelrace’Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:35
Komende zondag staat in Eindhoven de topper tussen PSV en Ajax op het programma. Het gat tussen beide teams bedraagt momenteel acht punten, maar Ajacied Urby Emanuelson ziet perspectief voor zijn ploeg bij een eventuele overwinning.
De linksback van de Amsterdammers en het Nederlands elftal denkt met een zege de spanning weer terug te kunnen brengen in de eredivisie. ”Als we dat duel winnen, wordt de competitie weer spannend. Dan is het verschil met PSV nog maar vijf punten. Dat is goed te maken in vijf wedstrijden,” zo vertelt hij op de officiële website van zijn club.
offtopic :quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef gday het volgende:
Dit wordt zondag de 1-2 in de laatste minuut:
http://www.yoki.org/pes6/sneijder.avi
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclubquote:Ajax wil samenwerken met Volendam
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:28
Ajax en Volendam zijn in gesprek over een mogelijk samenwerkingsverband. De twee clubs willen onder andere de krachten gaan bundelen op het gebied van de jeugdopleiding.
Het is niet de eerste keer dat de twee Noord-Hollandse clubs in overleg zijn over een intensieve samenwerking. In 2000 wisten beide partijen echter op het laatste moment geen overeenstemming te bereiken.
Volendam is na Haarlem, het Belgische Germinal Beerschot en Ajax Cape Town uit Zuid-Afrika de vierde club waarmee de hoofdstedelingen een samenwerking mee op poten willen zetten.
Babel die met links een voorzet geeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef gday het volgende:
Dit wordt zondag de 1-2 in de laatste minuut:
http://www.yoki.org/pes6/sneijder.avi
Omdat je daar je belofte spelers niet gaat stallen en daar zal het wel omgaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclub
Die voorzet kwam dan ook niet aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Babel die met links een voorzet geeft!
De afronding hoor je mij niet over klagen trouwens![]()
Is goed!!! Maar niet vandaag. Ander keertje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
offtopic :
keer een potje spelen?
ik speel ook vaak met denthemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |