Waarom geen Goossensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Je zou wel een leuk Ajax onder-21 kunnen samenstellen zo.
Manu (20)------------Babel (20)------------Poepon (19)
----------Sarpong (18)---------------Donald (18)--------
-------------------------Schilder (20)------------------------
Urby (20)-Vertonghen (19)-V.d Wiel (19)-Anita (17)
---------------------------Vermeer-----------------
* Vermeer is 21, maar goed, ik kon geen goede keeper onder 21 vinden.
ajax.netwerk.to column volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron? Sandman.
Is die vandaag jarig, wist ik niet eens. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Ordinair het volgende:
Leuk stukje inderdaad..
Oja,
Edgar, Gefeliciteerd met je 34e verjaardag!!
God, déjŕ vu ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef BoNi het volgende:
Braamhaar fluit PSV-Ajax.
Ik zou zo gauw niet weten wie ik liever zou willen hebben, maar het roept toch wel herinneringen op aan een jaar of 2 geleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind Braamhaar nog wel redelijk fluiten, vergeleken met een groot aantal andere scheidsrechters. Wie hadden jullie liever gehad?
Pierluigi Collina.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind Braamhaar nog wel redelijk fluiten, vergeleken met een groot aantal andere scheidsrechters. Wie hadden jullie liever gehad?
Ja, er hangt wel een historie aan vastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:18 schreef gday het volgende:
Ik zou zo gauw niet weten wie ik liever zou willen hebben, maar het roept toch wel herinneringen op aan een jaar of 2 geleden.
Die Belg van tegen twentequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Tsja, het kost een aardige duit, maar dan heb je ook wat.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef Nashje het volgende:
De Bleeckere idd, of Van Boekel of Dickie Jol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |