Dat is inderdaad de snelste manier om met je gezicht op de grond te worden gekwakt door een agent jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef speknek het volgende:
Als je broertje een beetje ad-rem was, had ie die motoragent onder burgerarrest geplaatst wegens poging tot afpersing.
Dat jij dat niet kan hoeft niet meteen te zeggen dat mijn broertje het niet kan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef gday het volgende:
Sorry, maar ik geloof echt niet dat je broertje al die boetes heeft weten te onhouden en bovendien ook nog eens de bedragen heeft weten te onthouden.
Sorry, mij word wel eens 'verweten' dat ik een 'fotografisch' geheugen heb op visueel en auditief vlak, maar ik zou hier inderdaad moeite mee hebben, vooral gezien de beschrijvingen die je erbij hebt gezet. Een boete voor het gebrek aan een helm zou ik omschrijven als 'geen helm' en niet als 'als bestuurder of passagier geen of geen goedpassende helm'. Vooral dat 'of geen goedpassende helm' doet 't 'm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan hoeft niet meteen te zeggen dat mijn broertje het niet kan.
Jij mag twijfel hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:16 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, mij word wel eens 'verweten' dat ik een 'fotografisch' geheugen heb op visueel en auditief vlak, maar ik zou hier inderdaad moeite mee hebben, vooral gezien de beschrijvingen die je erbij hebt gezet. Een boete voor het gebrek aan een helm zou ik omschrijven als 'geen helm' en niet als 'als bestuurder of passagier geen of geen goedpassende helm'. Vooral dat 'of geen goedpassende helm' doet 't 'm.
Hij zal vast boetes hebben gehad, maar ik vind het erg ongeloofwaardig omschreven en ik heb daarom ook enige twijfel.
Nonsense, je mag niet meer dan drie boetes in één keer krijgen. Periodquote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef wolferl het volgende:
Vanavond ging me broertje zijn brommer repareren, niks mis mee.
Aangezien onze buurman bij de politie zit en openlijk tegen mijn broertje heeft gezegd dat hij hem ooit zal pakken.
Omdat me broertje voorheen wel eens een brommer repareerde in de schuur. Maar dat terzijde.
Vanavond ging me broertje zijn brommertje reparen, en teste hem even voor onze deur door een kleine 100 meter heen en weer te rijden. Op dat moment zie ik de buurman door het voorraam kijken en weer verdwijnen. Nog geen 5 minuten later komt er met volle snelheid een moteragent die zijn moter op de standaard zet voor ons huis, me broertje kwam net aanrijden. Vervolgens gaf de moteragent de volgende boete's:
Geen geldige verzekeringsplaat ¤ 50,00
Ondeugdelijke verlichting ¤ 50,00
Ondeugdelijke remlichten ¤ 50,00
Onnodig geluid/lawaai veroorzaken ¤ 90,00
Verzekeringsbewijs niet kunnen tonen ¤ 50,00
Rijden zonder verzekeringsbewijs ¤ 50,00
Als bestuurder of passagier geenof geen goedpassende helm draagt ¤ 50,00
Zonder certificaat rijden ¤ 75,00
Niet kunnen tonen ¤ 50,00
Ondeugdelijke uitlaat ¤ 100,00
2 ondeugdelijke banden ¤ 75,00
Komt totaal op ¤ 690,00
Ondertussen rijden er 2 jongens op scooters voorbij met een gangetje van 90 km ongeveer. Me broertje zet netjes dat hij die 2 dan ook wel mag oppakken, vervolgens zegt de agent dat hij zich koest moet houden anders volgen er hogere boetes voor het beledigen van agent in functie. Vervolgens stapt de moteragent op en zegt nog tegen me broertje dat gasten zoals hij de meeste ongelukken veroorzaken. Met een rot gang gaat de agent weg, me broertje belt aan bij die buurman en vraagt waarom hij gebeld heeft. De buurman zeg enkel, dat is je verdiende loon.
Kan hij hier iets tegen doen? of is me broertje gewoon keihard genaaid.
Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Nonsense, je mag niet meer dan drie boetes in één keer krijgen. Period
Ach ja sommige users posten om het posten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:45 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht je, laat ik eens iets zeggen dat door ongeveer iedereen in dit topic al een paar keer geroepen is?
Trouwens, als die motoragent zo scheutig was met de boetes, waarom dan niet ook een voor het niet hebben van een identiteitsbewijs (of had je broer die wel op zak?)?
ja dat dacht ik, echt waar, dat dacht ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:45 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Wat dacht je, laat ik eens iets zeggen dat door ongeveer iedereen in dit topic al een paar keer geroepen is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |