quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Cyan het volgende:
Yvke presenteert echt zo ontzettend irritant!
Ik vind Yfke zo ontzettend gemaakt praten en doen, volgens mij zou Rosalie van Bremen het veel beter doen. En slap aftreksel vind ik wel meevallen, die Engelse versie was een stuk slechter, dit ziet er heel professioneel uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Cyan het volgende:
Yvke presenteert echt zo ontzettend irritant!![]()
En een Yvke briefke?Wat een slap aftreksel van ANTM
Die blonde doos is nog steeds dr decollete aan het terugzoeken dat ze in de vorige cycle kwijtgeraakt isquote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef octopussy het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar een deel van die kritiek van de jury is echt BS.
Vooral dat blonde geval in de jury is echt ongesteld.
echt compleet doorgeslagen
ze komt over als een houten klaas, maar ik vind d'r wel lekker op foto's.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef cityofdelusion het volgende:
ik vind maan zo godse lelijk.
dat vond ik dus ookquote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vond Sharmyla juist een van de mooiste! Jammer!
Ja, wat een kutwijf! En zij is ook alleen maar wat omdat ze met ene Alain Delon heeft geneukt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik de enigste die Rosalie van Breemen ontzettend arrogant vind overkomen, bah die uitdrukking.
maakt dat haar nou zo bijzonder? en wie is die alain delon? doet me denken aan diegene met wie beckham vreemd is gegaan..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, wat een kutwijf! En zij is ook alleen maar wat omdat ze met ene Alain Delon heeft geneukt.
Ach ik vind al die vrouwen in de jury prutwijven. Maar goed ik zit me hier ook een beetje op te winden om de BS die in deze eliminatieronde werd gezegd. Tanimara werd afgemaakt omdat ze een danshouding heeft (ik vond de pose mooi maar het gezicht en de nek vreselijk, maar daar werd niets over gezegd). Maan had best een leuke foto, maar werd ff lekker de grond ingetrapt. Die gezichten van de tweeling op de foto's waren erg ongeinspireerd, maar daar werd niets over gezegd (je kreeg niet eens een close-up te zien). Die foto van Bodil was geweldig (die schouders zagen er juist goed uit).quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, wat een kutwijf! En zij is ook alleen maar wat omdat ze met ene Alain Delon heeft geneukt.
Die van de vorige keer dan: "ik ben so turrug, ik moet nu effe borstfoeding gefen aan me soon"quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Ace1 het volgende:
Vinden jullie niet dat er dit keer echt alleen maar "meisjes" inzitten, en geen "vrouwen" ?
Je moet standaard antwoorden met "niet slecht", zeg je dat het beter kan is het antwoord: "waarom doe je dat dan niet?"quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Christa als je haar zo ziet staan echt een klassiek model, zo'n standaard blond mooi typ. Zij zal wel ver komen.
Ik vond die kritiek bij Sabrina(?) wel achterlijk! "Wat vind je ervan?" "-Ik vind het een mooie foto..." "Euw. Dus je bent tevreden?" "-Nou ja, er zijn wel dingen die..." "Je zei dat je tevreden was!
"
Ik zou het ook een mooie foto vinden! Wat een dom gezeik zeg!
Het was hun eerste fotoshoot, om je eerste foto dan al gelijk als "goed" te bestempelen is wel wat naief...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Christa als je haar zo ziet staan echt een klassiek model, zo'n standaard blond mooi typ. Zij zal wel ver komen.
Ik vond die kritiek bij Sabrina(?) wel achterlijk! "Wat vind je ervan?" "-Ik vind het een mooie foto..." "Euw. Dus je bent tevreden?" "-Nou ja, er zijn wel dingen die..." "Je zei dat je tevreden was!
"
Ik zou het ook een mooie foto vinden! Wat een dom gezeik zeg!
Hey, als je je eerste fotoshoot doet, en je ziet hoe je er uit komt te zien op zo'n foto, dan vind je het natuurlijk helemaal geweldig! (Nou is het bij lange na niet haar eerste shoot, dat scheelt, maar het blijft een hele professionele productie, ik zou ook erg blij zijn. En eerlijk gezegd vond ik 'm niet slecht.)quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was hun eerste fotoshoot, om je eerste foto dan al gelijk als "goed" te bestempelen is wel wat naief...
Nog steeds vind ik dat Lois weg had gemoeten, maar Sharmyla staat er ook als een zak zout op.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef Marty het volgende:
De foto's:
[afbeelding]
De site van Modelmasters doet het niet dus lukte het me niet om de foto's èèn voor èèn te plaatsen..
Whahahaha, daar is geloof ik iedereen het vanavond over eens.quote:
Mja Bodil. Die lijkt wel een bootwerker. (Op een boot, whhahahahah!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Die theemuts met die korte bob, stond wat mij betreft het ergst en onvoordeligst op de foto. Kan me haar naam niet goed herinneren.
Janice is gewoon heel eigengereid. Een beetje nors, een beetje out there..ik kan me heel goed met haar identificeren.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Whahahaha, daar is geloof ik iedereen het vanavond over eens.Maar idd. Waar Tyra en Twiggy bij ANTM over het algemeen opbouwend proberen te zijn, lijkt het hier de trend om de opvolger van Janice te worden. Maar Janice had nog wel eens gelijk.
Eensquote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Loïs had er gewoon meteen uitgeknikkerd moeten worden... wat slecht dat zij door mag!
Dat wijf is zowieso kansloos en gefrustreerd. Ik bedoel maar, the exwivesclub?!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond vooral het commentaar van Rosalie van Breemen vrij kansloos vanavond.
WTF? Ben jij getransformeerd tot een Stepford wife ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:54 schreef Xennia het volgende:
Ik vind de metamorfose van Maan bijzonder geslaagd. Ik snap niet dat ze deze foto van Tanimara hebben uitgekozen, volgens mij heeft ze veel mooiere gemaakt.
Zou haar 'coloring' niet in het nadeel geweest zijn? Dat je daarmee sowieso al een achterstand hebt? Ik vind haar er prachtig uit zien, hoor. Eigenlijk een van de mooiste die erbij zat. Maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk topmodel te worden als je donker bent. Kijk maar eens naar de bestverdienende meisjes in dat wereldje. Ongeveer 95 % van die club heeft lichte ogen, is heel blank en heeft haar dat op zijn donkerst lichtbruin is.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, maar Sharmyla is er dus uit?![]()
Zij was juist de mooiste.
![]()
Nou ja, weer een programma waar ik niet meer naar hoef te kijken.![]()
zou ie willen ruilen voor mijn oly E-500?quote:
Chanel Iman, hot new thing.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:28 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Zou haar 'coloring' niet in het nadeel geweest zijn? Dat je daarmee sowieso al een achterstand hebt? Ik vind haar er prachtig uit zien, hoor. Eigenlijk een van de mooiste die erbij zat. Maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk topmodel te worden als je donker bent. Kijk maar eens naar de bestverdienende meisjes in dat wereldje. Ongeveer 95 % van die club heeft lichte ogen, is heel blank en heeft haar dat op zijn donkerst lichtbruin is.
(Ik heb het over de huidige generatie, Naomi en Tyra komen uit een ander modellen-tijdperk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |