Ow god, je wordt een mac adept van het ergste soort vrees ik. Op e-le-ke verjaardag met een biertje op blaten dat mac véééél beter is enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, update: mijn PC is nog steeds niet aangeweest..
Nee, je tieft hem gewoon ergens in een donker hok natuurlijk.... dan verkleurd hij nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gooi hem niet weg, vooral vanwege garanties enzo. Maar ik heb er geen altaar van gebouwd.
De hardeschijf van mijn PowerBook is vol, ik vind het scherm te klein voor mijn bezigheden en vraag me af of een portable wel handig is voor mij verder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iBook G4. Wat ik erop doe is typen, internetten en muziek luisteren. Niks bijzonders. Ik ben in al die tijd zelfs te lui geweest om extra geheugen te kopen, heb nogsteeds 256 MB. Kortom, ik vind niet dat het voor mij nodig is om binnen al te korte tijd een Mac te kopen. Ik heb het niet nodig.
Mijn vraag aan jullie is, wanneer hebben jullie nou je oude Mac de deur uit gedaan voor een nieuwe, met welke reden ? Van Walter krijg ik bijvoorbeeld de indruk dat hij graag met het nieuwste van het nieuwste werkt, en daarvoor zijn relatief nieuwe "oude" computer telkens voor inruilt. Maar vertel allemaal eens: wanneer koop je nou een nieuwe computer ?
En nee, ik heb absoluut geen klachten en ik denk er ook niet over na om een nieuwe te kopen, ik ben gewoon beniewd. Vertel !
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Tip... NOOIT een doos weggooien als je ook maar enigzins de ruimte hebt om 'm te bewaren. scheelt behoorlijk als je de zooi verkoopt.
Bij de beesten af ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef nietzman het volgende:
Mag ik hier ook even blij juichen omdat ik er achter kom dat de unibieb hier "Bij de beesten af" ter inzage heeft liggen?
wat is "bij de beesten af" nietzie beeb?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef nietzman het volgende:
Mag ik hier ook even blij juichen omdat ik er achter kom dat de unibieb hier "Bij de beesten af" ter inzage heeft liggen?
Wtf moet een hippie in een 'unibieb'.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef nietzman het volgende:
en je uptime naar de klotequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef super-muffin het volgende:
Het installeren van 10.4.9 gaat tráááááááág!
Ik was (en ben) niet echt dol op 10.4.8 al, Safari is er een stuk onstabieler van geworden, ik wacht nog even af wat .9 gaat doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef super-muffin het volgende:
Het installeren van 10.4.9 gaat tráááááááág!
precies. En als eind 30'er in een midlife crisis is dat toch redelijk dramatisch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je penis weer helemaal opnieuw groeien.
Vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij de beesten af ?
Kippenhop Ski, kippenhok.quote:
Ik vind tiger sowieso niet echt 'stabiel' anvoelen op intel. Ik vond mijn powerbook prettiger werken tot op heden dan de macbook. Voornamelijk omdat ik nu regelmatig onverklaarbare vertragingen tegenkom.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was (en ben) niet echt dol op 10.4.8 al, Safari is er een stuk onstabieler van geworden, ik wacht nog even af wat .9 gaat doen.
Altijdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom maak jij je je altijd zo druk om die uptime.
Isch tof. Knip ik een gat in mijn boek zodat ik even goed kan rondkijken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kippenhop Ski, kippenhok.
Anders kom je mee, gaan we er chillen. Er loopt daar vrouwelijker schoner rond dan die stoffige alto-feministen bij ons op de academie.
Misschien kan er na de Ferrari-acer een Porsche MacBook komen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
precies. En als eind 30'er in een midlife crisis is dat toch redelijk dramatisch.
Wel vaak. 'Hoe kan ik zien hoe lang ik mijn computer al niet meer heb gestart', nu dit, en meer van die nerd-ongein.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien kan er na de Ferrari-acer een Porsche MacBook komen?
Linkje? want daar heb ik het werrkelijk nooooit over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wel vaak. 'Hoe kan ik zien hoe lang ik mijn computer al niet meer heb gestart', nu dit, en meer van die nerd-ongein.
Duur, design, gebruiksvriendelijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aston Martin zou meer passen bij het apple imago.
Dan ben ik in de war.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Linkje? want daar heb ik het werrkelijk nooooit over.
Omdat mijn avatar zwart is betekent het nog niet dat ik geqson ben hoor.
Vienna. Ik zou zeggen NewsFire maar die raad ik niet meer aan na de verhalen over de maker. Vienna is bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
wat is een lekkere rss reader voor osx?
Google News.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef TwyLight het volgende:
die google widget zou niet door mijn keuring heenkomen.
Wat een groot dock, Q.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
In het kader van Post hier je Dashboard:
[[url=http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/temp/MacBook/dashboardklein.jpg]afbeelding][/url]
Aanklikbaar.
Die todo, op belastingaangifte na, kan er hier wel permanent in.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
In het kader van Post hier je Dashboard:
[[url=http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/temp/MacBook/dashboardklein.jpg]afbeelding][/url]
Aanklikbaar.
Het is ook gewoon een gif bestand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die todo, op belastingaangifte na, kan er hier wel permanent in.
Nee, omdat hij slechte ogen heeft. Lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jij hebt een Mac gekocht omdat je het fijn vind werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |