Om chicks aan te trekken natuurlijk. Dat lukt je niet met een iBook, daar is een Macbook voor nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iBook G4. Wat ik erop doe is typen, internetten en muziek luisteren. Niks bijzonders. Ik ben in al die tijd zelfs te lui geweest om extra geheugen te kopen, heb nogsteeds 256 MB. Kortom, ik vind niet dat het voor mij nodig is om binnen al te korte tijd een Mac te kopen. Ik heb het niet nodig.
Mijn vraag aan jullie is, wanneer hebben jullie nou je oude Mac de deur uit gedaan voor een nieuwe, met welke reden ? Van Walter krijg ik bijvoorbeeld de indruk dat hij graag met het nieuwste van het nieuwste werkt, en daarvoor zijn relatief nieuwe "oude" computer telkens voor inruilt. Maar vertel allemaal eens: wanneer koop je nou een nieuwe computer ?
En nee, ik heb absoluut geen klachten en ik denk er ook niet over na om een nieuwe te kopen, ik ben gewoon beniewd. Vertel !
Een iBook werkt prima kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om chicks aan te trekken natuurlijk. Dat lukt je niet met een iBook, daar is een Macbook voor nodig.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om chicks aan te trekken natuurlijk. Dat lukt je niet met een iBook, daar is een Macbook voor nodig.
Bij mij zit je ook weer tegen het randje aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat je wel eens een ander straalkacheltje wilt. (Sorry voor de OT reply maar godskolere, ik blijf me erover verbazen, wat wordt zo'n MB *heet*).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
wanneer koop je nou een nieuwe computer ?
Nou, met zo'n iBook kan je de radiator ook een standje lager zetten hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Omdat je wel eens een ander straalkacheltje wilt. (Sorry voor de OT reply maar godskolere, ik blijf me erover verbazen, wat wordt zo'n MB *heet*).
On-topic: ehhh, geen idee. Dit is m'n eerste..
Waterkoeling?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn mb wordt helemaal niet heet
Maar ik surf er alleen mee, misschien is dat het verschil
Omdat ik de mogelijkheid wilde hebben om even in windows mijn creaties te bekijken zonder daarvoor 2 trappen op te lopen en mijn windows pc te bootenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iBook G4. Wat ik erop doe is typen, internetten en muziek luisteren. Niks bijzonders. Ik ben in al die tijd zelfs te lui geweest om extra geheugen te kopen, heb nogsteeds 256 MB. Kortom, ik vind niet dat het voor mij nodig is om binnen al te korte tijd een Mac te kopen. Ik heb het niet nodig.
Mijn vraag aan jullie is, wanneer hebben jullie nou je oude Mac de deur uit gedaan voor een nieuwe, met welke reden ? Van Walter krijg ik bijvoorbeeld de indruk dat hij graag met het nieuwste van het nieuwste werkt, en daarvoor zijn relatief nieuwe "oude" computer telkens voor inruilt. Maar vertel allemaal eens: wanneer koop je nou een nieuwe computer ?
En nee, ik heb absoluut geen klachten en ik denk er ook niet over na om een nieuwe te kopen, ik ben gewoon beniewd. Vertel !
Heb je wel eens op een 12" PB gewerkt? Tering. Dan heb je na een uurtje of 4 wel zoiets van ' zal ik eens proberen een een eitje erop te bakken?'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Omdat je wel eens een ander straalkacheltje wilt. (Sorry voor de OT reply maar godskolere, ik blijf me erover verbazen, wat wordt zo'n MB *heet*).
On-topic: ehhh, geen idee. Dit is m'n eerste..
Ja dat verbaast me ook dat als je maar wat doet dat dan die fan als een mongool gaat staan blazen en hij inderdaad eh... warm wordt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, alleen surfen gaat nog wel. Maar ik zat net een xvidje te kijken en dan heeft -ie het toch al zwaar hoor.
Ach, omdat het al weer een tijd geleden is danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar vertel allemaal eens: wanneer koop je nou een nieuwe computer ?
Ik vind het ook frustrerend dan mijn oude mac zijn werk nog zo goed doet. Hij is al ruim 3 en hij geeft nog geen krimp. Ik hoop dat hij snel kapot gaat, dan mag ik een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, omdat het al weer een tijd geleden is dan
De PowerBook die ik nu nog steeds heb, kocht ik zo'n twee jaar geleden voornamelijk omdat hij lekker klein was, handig voor onderweg dus, en voor dat formaat nogal goedkoop. Het was dan wel een vreemd systeem, maar ik kon toch alles wat ik wilde, en thuis had ik toch een snelle windows pc staan. Bovendien, het kan nooit kwaad iets nieuws te proberen.
Zeker niet in dit geval, want al vrij snel was dat kleine PowerBookje mijn hoofdcomputer. Wel met een extern toetsenbord en muis bij m'n ouders en datzelfde plus scherm op mijn eigen stekkie. Dat scherm, tweedehands gekocht, was een Formac, of For Mac, met Apple achtig design. Dus achteraf had ik het kunnen weten, natuurlijk.
Ik heb inmiddels twee familieleden, twee kennissen en iemand van werk tot Mac overgehaald. Meestal gewoon door ze ermee te laten spelen, trouwens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Klinkt bekend.. En ik ben niet de enige. In mijn vriendenkring is het echt een soort olievlek. Als je in aanraking komt met iemands Mac, en je gebruikt 'm eens een tijdje, dan ben je om. Ik heb het om me heen meerdere keren zien gebeuren. En zo ben ik er zelf ook aangeraakt. Middag zitten werken op de iBook van een vriend van me, en toen wou ik er ook een. Een laptop leek me sowieso handig, en toen ik een goeie deal voor een iBook kon krijgen heb ik een iBook gekocht.
. "Voor erbij, want ik ben weinig thuis". Nou, hoe dat verder ging hebben we geweten.
.
Ik koop het pas als ik het nodig heb. Als ik over 4 jaar geen MacOS <voeg hier een katachtige in> meer kan draaien vind ik het tijd om te upgraden. Eerder niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Jarno het volgende:
Oh, update: mijn PC is nog steeds niet aangeweest..
Het watte?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Ben je nog in het Windows Vista topic geweest voor het WoW effect?
Ow neeh. Zeg nou niks, anders hebben we straks weer pagina's vol over een syncprogje of iTunes.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Ben je nog in het Windows Vista topic geweest voor het WoW effect?
Hey!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow neeh. Zeg nou niks, anders hebben we straks weer pagina's vol over een syncprogje of iTunes.
Een vriend van me was op een gegeven moment serieus verslaafd aan Marbleball.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels twee familieleden, twee kennissen en iemand van werk tot Mac overgehaald. Meestal gewoon door ze ermee te laten spelen, trouwens.
Dat duurt veel te kort. Bij Vista kan je daar veel langer van genieten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het Wow effect. Dat begint al bij het booten van MacOSX.
Niet bij het uitpakken van de doos?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het Wow effect. Dat begint al bij het booten van MacOSX.
Of het zien van je creditcard afschrift!quote:
Eh, er zit iets van Big Bang board games op ofzo. Suuuuuuuuuf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een vriend van me was op een gegeven moment serieus verslaafd aan Marbleball.. Kon ik niet meer op mijn eigen computer omdat meneer zo nodig Marbleball moest spelen. Come to think of it, ik heb Marbleball van mijn computer afgetieft. Speelde het nooit. Hij heeft inmiddels zelf een MacBook. Zitten er eigenlijk andere spelletjes op Macbooks/MPB's/PB's dan op iBooks ?
Die doos gooi ik direct in de schuur ver weg. Zo boeiend vind ik een doos niet. Ook niet als hij gedesigned is. Ook niet als Steve Jobs er persoonlijk zijn kont op heeft afgeveegd. Het blijft immers maar een doos.quote:
Telt afstoffen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Heb je je pc inmiddels al weer aangeraakt, J?
Dat is het Wow effect voor je partner.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of het zien van je creditcard afschrift!.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die doos gooi ik direct in de schuur ver weg. Zo boeiend vind ik een doos niet. Ook niet als hij gedesigned is. Ook niet als Steve Jobs er persoonlijk zijn kont op heeft afgeveegd. Het blijft immers maar een doos.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die doos gooi ik direct in de schuur ver weg. Zo boeiend vind ik een doos niet. Ook niet als hij gedesigned is. Ook niet als Steve Jobs er persoonlijk zijn kont op heeft afgeveegd. Het blijft immers maar een doos.
Chess.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zitten er eigenlijk andere spelletjes op Macbooks/MPB's/PB's dan op iBooks ?
Die plug-in is dus niet meer gratis...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een N73 en met een gratis plugin van een of andere Duitse site, werkt m'n telefoon prima in iSync.
Ik zei gisteren toch dat zelfs mijn Mac gewoon gebruikt wordt en niet dagelijks grondig wordt schoongemaakt, aanbeden wordt en op een altaar geplaatst wordt.quote:
Jij gaat echt zo branden in een hel vol met WOW !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zei gisteren toch dat zelfs mijn Mac gewoon gebruikt wordt en niet dagelijks grondig wordt schoongemaakt, aanbeden wordt en op een altaar geplaatst wordt.
Burning Crusades is er niks bij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij gaat echt zo branden in een hel vol met WOW !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |