Ik heb een keer een audio systeem gezien bestaande uit vier nogal grote kasten als 'apparatuur' en twee vierweg speakers die zo groot waren dat het onderscheid tussen monitor en vloerstaand wegviel. Totale kosten: 30.000 euro. Wat kon je met het systeem? cd's spelen. Niets meer, niets minder. Maar ja, er zijn ook mensen die tonnen uitgeven aan een ferrari om er mee in de file te staan, dus achquote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voor sommigen zijn E5c Shure's niet genoeg...maar whatever... Ze moeten zelf maar weten waar ze het hun nutteloze bestedingen aan doen.
Zoiets bedoelde ik in de post boven jou.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb een keer een audio systeem gezien bestaande uit vier nogal grote kasten als 'apparatuur' en twee vierweg speakers die zo groot waren dat het onderscheid tussen monitor en vloerstaand wegviel. Totale kosten: 30.000 euro. Wat kon je met het systeem? cd's spelen. Niets meer, niets minder. Maar ja, er zijn ook mensen die tonnen uitgeven aan een ferrari om er mee in de file te staan, dus ach
Jij wil een systeem van 30.000 euro kopen alleen om cd's te spelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik in de post boven jou.
Heeft een iPod speciale dopjes nodig? Qua plug? Anders zou ik gewoon voor Sennheiser gaan, wat mij betreft hét merk voor kwalitatief hoogwaardige koptelefoons (binnen nog enigszins betaalbare grenzen voor non-audiofielen).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben inmiddels toe aan mijn tweede paar iPod oordoppen voor een iPod van nog geen jaar oud en ik ben er niks tevreden over. De bas in zowel het eerste paar (na 8 maanden ofzo) en het tweede (2 maanden oud) is klote. Met name dat dat nieuwe stel nu al zo snel weer brak is. De bas klinkt momenteel echt als de bas op een stel afgeragde laptopspeakers. Heb nog zitten nadenken over die in-ear-dingen, maar dat heb ik toen niet gedaan omdat me dat te gevaarlijk leek op de fiets. Iemand daar ervaring mee ? Deze ga ik ieg niet nog een keer kopen. Bah..
Dat is dan dus dat Wow effect?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat sommige mensen zo teleurgesteld zijn over Vista dat ze maar een Mac kopen. Goed gedaan, Microsoft.
Ik weet niet welke pimp-opties je in gedachte hebt, maar later extra geheugen in je iMac zetten of eventueel een extra externe harde schijf kopen is iets praktischer dan later nog je scherm vergrotenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Wat zouden jullie doen:
een gepimpte 17 inch iMac of basis 20 inch iMac? (24inch is helaas geen optie, buiten mijn budget)
Dat wisten we wel, maar we wisten niet of jij er al klaar voor was. Dus we wilden het nog niet vertellen.quote:
Ik wou inderdaad de HD upgraden, net zoals geheugen. Maar is het scherm van de 20inch veel beter?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet welke pimp-opties je in gedachte hebt, maar later extra geheugen in je iMac zetten of eventueel een extra externe harde schijf kopen is iets praktischer dan later nog je scherm vergrotenJe zou ook nog kunnen wachten op Leopard en hardware updates, en in de tussentijd sparen voor een gepimpte 20" trouwens.
Het scherm vind ik zelf het belangrijkste van heel de computer, daar ga je meer profijt van hebben dan een iets snellere processor of meer HDD ruimte.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik wou inderdaad de HD upgraden, net zoals geheugen. Maar is het scherm van de 20inch veel beter?
Als ik een iMac koop (MacBook + scherm is ook nog een optie) wacht ik wel op Leopard en upgrades.
No problem.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef sanni het volgende:
@ Walter_Sobchak : Dank voor je mail![]()
iets anders: Check je vanmorgen vroeg alle afgeleverde snailmail zie je ertussen zo een
" WoW " blaadjezitten,blader je het even vlug door en dan zie je dit
Daar word ik
weer heel vrolijk vanKortom voor een extra " WoW " effect kies een Mac
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |