geef tegen die tijd even 'n seintjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Die gaat ontploffen als ze het t.z.t. te horen krijgt. D'r kapsel liep al op de verhaallijn vooruit.
officieel? ivm de statistiekjesquote:Ancient history!
ah kan dat lijk ook 's uit de kast komenquote:Chris en Kyra zijn tegenwoordig twee handen op één buik.
Dat zit in de genen van Victor...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Victor om lag zag je zijn adamsappel nog bewegen.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen... Het kan zijn dat ze gescheiden zijn tijdens de Leonore-verhaallijn.quote:
De beste actrice van Nederland in 2006. (quote:kan eigenlijk niet he, want dan moet 't paradepaardje van onm terug naar Brasil...
Een goed exit-moment voor Chris en Kyra.quote:ah kan dat lijk ook 's uit de kast komen
wou je zeggen dat zelfs JIJ niet meer alles meekrijgt?!?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen... Het kan zijn dat ze gescheiden zijn tijdens de Leonore-verhaallijn.
Ik vrees dat ik ook het slachtoffer ben geworden van de geestdodende verhaallijnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:10 schreef babette21 het volgende:
wou je zeggen dat zelfs JIJ niet meer alles meekrijgt?!?
damn....
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waar is die elektrostimulator als je hem nodig hebt?!![]()
Ja, ik mag 'r wel..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De enige die ik vandaag goed vond spelen was Shirina.
ik klets even bij, wat is daar nou weer mis mee?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Svensational het volgende:
babette, kap eens met dit irritante gedoe..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef pberends het volgende:
Ik weet de ontknoping al, Tonnie en Ilyas pakken elkaar op de bek en bekennen eindelijk dat ze homo zijn. Ze zijn blij dat ze van Elif af zijn zodat ze beide hun ware liefde voor elkaar kunnen tonen.
Je kan best eng reageren weet je dat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:12 schreef pberends het volgende:
SIEG HEIL ISLAM!!!!
Ondertussen was ze met een ongelovige kaaskop verloofd, alias Tonnie de Vries.
Ze is geen moslim!!!
Das de realiteit van de islam, schatje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:58 schreef maril het volgende:
[..]
Je kan best eng reageren weet je dat?
Vroege 1 april 'grap' van het oh zo betrouwbare Zijonline? Zo niet, dan hoeven ze nog maar één karakter eruit te schrijven om mij te laten stoppen met kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Snake2005 het volgende:
SCHOKKEND FUCKING BNN / ENDEMOL GOOIT FRITS ERUIT!!!
Schokkend nieuws voor de fans van Frits Jasmine, de grootste showbizz website van Nederland ‘Zijonline.nl’ komt zaterdagavond met schokkend nieuws. Frits Jansma is ontslagen door Endemol Nederland.
Endemol zou Frits hebben beloofd dat de rol van JP werd uitgebreid, en betere verhaallijnen zou krijgen, dit bleef echter uit en Endemol en Frits gaan uit elkaar. Eind september is Frits voor het laatst te zien in ONM, lees verder om te weten hoe hij eruit gaan!
Personage JP krijgt last van een marokaanse klant, en deze vermoord JP bruut. Bron: zijonline.nl
(www.onmclub.net)
Als Bettina weggaatquote:Op zondag 25 maart 2007 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vroege 1 april 'grap' van het oh zo betrouwbare Zijonline? Zo niet, dan hoeven ze nog maar één karakter eruit te schrijven om mij te laten stoppen met kijken.![]()
Kostuumontwerper? Ik dacht dat hij decorbouwer was?!quote:EXCLUSIEF! NA DERTIEN JAAR WORDT FRITS JANSMA BIJ ONM OP STRAAT GESCHOPT!
Slechts nieuws voor de Onderweg naar Morgen-fans, want producent Endemol heeft acteur Frits Jansma, die al sinds 1994 aan de serie verbonden is en barman JP speelt, op straat geschopt. De reden: Jansma wilde meer verhaallijnen in de soap, maar dat kon Endemol hem niet garanderen. Bovendien waren beide partijen het ook al niet eens over de invulling van de rol van Jansma.
Frits Jansma (56) lijkt het volgende slachtoffer te zijn geworden van de verjongingsdrift die bij ONM heerst na de overname van de soap door BNN, want nog vlak voor de transfer naar BNN beloofde Endemol Jansma dat hij meer werk zou krijgen.
Maar nu staat Frits op straat en wordt zijn contract verscheurd. Hij is eind september voor het laatst te zien. Het wordt ook een definitief afscheid, want barman JP overlijdt. Hij wordt gedood -hoe modern- door een Marokaanse bezoeker die woedend wordt op de 'brompot'.
Jansma, die voor zijn rol in ONM werkte als costuumontwerper, eiste op zijn 56ste zekerheid voor de toekomst van Endemol.
Twee jaar geleden moest hij het toneelstuk 'Champagne' al laten schieten, omdat het draaischema van de soapserie, waarin hij de barman JP speelt, niet te combineren was met de repetities voor de theatervoorstelling. Hij was gecast voor de rol van Bert, de ex-man van het hoofdpersonage, gespeeld door Carry Tefsen.
De rol van Jansma werd toen overgenomen door Cees Heyne, bekend van televisieseries als 'Niemand de deur uit' en 'Goede tijden, slechte tijden'.
bron
Pamela blijft minimaal tot februari 2008 aan het werkquote:Op zondag 25 maart 2007 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vroege 1 april 'grap' van het oh zo betrouwbare Zijonline? Zo niet, dan hoeven ze nog maar één karakter eruit te schrijven om mij te laten stoppen met kijken.![]()
JP is een van de laatse karakters van het eerste uur. Iedere keer als zo'n karakter eruit wordt geschreven wordt de kans kleiner dat er karakters uit de goede oude tijd terugkomen. M.a.w. de kans dat het nog ooit wat wordt is bijna tot nul gereduceerd.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef Canisfire het volgende:
Lekker boeiend die kerel is gewoon een govert harmsen in een bar.
Niet nodig die kerel.![]()
de dood van JP kan juist alle oud-Engelbewoners (die nog in leven zijn) terughalen!!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:41 schreef Iwan1976 het volgende:
JP is een van de laatse karakters van het eerste uur. Iedere keer als zo'n karakter eruit wordt geschreven wordt de kans kleiner dat er karakters uit de goede oude tijd terugkomen. M.a.w. de kans dat het nog ooit wat wordt is bijna tot nul gereduceerd.!
In theorie kan er vanalles, maar helaas komt er in de praktijk bij BNN maar bitter weinig van terecht. De opkomst voor de begrafenis/crematie van Victor en Renée was ook al zo groot.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef babette21 het volgende:
de dood van JP kan juist alle oud-Engelbewoners (die nog in leven zijn) terughalen!!
lekker met z'n allen rouwen...
Het zal me niks verbazen als er alleen "JP" opstaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of we z'n grafsteen te zien krijgen, want ik wel nu eindelijk wel eens weten wat de achternaam van de beste man is... of zou hij dat geheim mee in z'n graf nemen.![]()
Hij was o.m decorbouwer bij Youp van 't Hek.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Kostuumontwerper? Ik dacht dat hij decorbouwer was?!
BTW: Hebben ze geen spellingchecker op Zijonline?![]()
Lekker naief zijn jullie. Tonnie mag blij zijn dat hij nog leeft, want normaliter wordt je afgemaakt (eerwraak) als je als ongelovige met een moslimmeisje gaat. Dat ligt daar in moslimkringen nog gevoeliger dan een open zenuw. Uiteraard mogen moslimgasten wel oefenen op ongelovige meisjes.quote:
quote:Maandag 2 april
Joost kan niet langer verzwijgen hoe Eva hem toegetakeld heeft. Malú neemt het voor Eva op, totdat ze hoort wat Eva gedaan heeft. Julia is van mening dat Sannes bezorgdheid om Tonnie onderhand het predicaat ‘Gezeur Zonder Reden’ verdient. Als ene Juul in tranen en met een bloemstuk in het pakhuis komt opdraven, serveert Julia haar keihard af. Marnix stelt aan Anna voor dat zij een beetje afstand houden. Hoe zal dit bij haar vallen?
Dinsdag 3 april
Sanne raakt in paniek als ze denkt dat Tonnie zichzelf iets heeft aangedaan. Ze ziet zich genoodzaakt zijn deur open te breken. Junior schrikt zich lam als hij ontdekt dat Imani naar buiten is gegaan. En waar hij het meest geschokt door is: dat Imani aan schoolonderzoeken wil meedoen; hoe dom kun je zijn? Malú ontdekt de nagelafdrukken die Daan in zijn rug heeft staan.
Woensdag 4 april
Het bloed kruipt… Imani wíl dat schoolonderzoek doen! En dus brengt ze zichzelf in groot gevaar. Kan Junior haar tegenhouden of riskeert ze een enkele reis Somalië? Shirina en Sanne vinden het nog veel te vroeg voor Tonnie om weer aan het werk te gaan. Als hij toch verdwenen blijkt, moeten ze alle creatieve zeilen bijzetten om hem op te sporen. Als er een dure beamer uit de Muiderpoort is verdwenen krijgt Yousef de schuld.
Donderdag 5 april
Hulpvaardige Daan wordt met kleren en al onder de douche getrokken. Daan probeert met een smoes een vrijpartij met Malú te vermijden. Junior maakt Sam grote verwijten dat hij Imani naar het schoolonderzoek heeft laten gaan. Ilyas gaat weer aan het werk en krijgt op zijn eerste dag te maken met een akelig sterfgeval en dus is het: time to face the music.
Vrijdag 6 april
Malú vindt het maar raar dat Daan zo overdreven romantisch met haar wil zijn. Ondanks dat hij Imani bezworen heeft niets crimineels te ondernemen om haar te redden, begeeft Junior zich op zeer glad ijs: hij schuwt een inbraak niet. Nu moet hij Imani nog zien mee te krijgen… Volgens Julia had Daan niet dommer kunnen zijn toen hij Joost in vertrouwen nam over hun seksuele escapades.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |