was 't geen zelfmoord dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef soapie het volgende:
Belachelijk, ze stond die vrachtwagen gewoon op te wachten, een normaal mens springt opzij maar nee hoor die stomme doos gaat een beetje dom staan grijnzen.....
dat was wel origineel geweest, wegspringen voor de ene vrachtwagen en dan kom je net terecht voor de andere vrachtwagenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef soapie het volgende:
Belachelijk, ze stond die vrachtwagen gewoon op te wachten, een normaal mens springt opzij maar nee hoor die stomme doos gaat een beetje dom staan grijnzen.....
Daar was ze eerst in coma geraakt waar ze nog drie maanden in was blijven liggen idd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Das wel origineel zo... stuk beter dan GTST die elke poep uitdrukt tot in lengte van dagen.
en Days of our Lives wint zoiets altijd, die zouden er 5 jaar over doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar was ze eerst in coma geraakt waar ze nog drie maanden in was blijven liggen idd.
En in de bold had het nog drie jaar geduurt.
bij ER kwam er laatst één na zes jaar bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:
en Days of our Lives wint zoiets altijd, die zouden er 5 jaar over doen
Als die vraag nou echt boeiend was jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef maril het volgende:
De vraag blijft wel, voor wie zou ze gekozen hebben?
die agent jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef pberends het volgende:Elif
.
Eindelijk een impuls voor ONM. Die agent ook, zo droog.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef maril het volgende:
De vraag blijft wel, voor wie zou ze gekozen hebben?
Tja, ze waren al bloedbroedersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef pberends het volgende:
Ik weet de ontknoping al, Tonnie en Ilyas pakken elkaar op de bek en bekennen eindelijk dat ze homo zijn. Ze zijn blij dat ze van Elif af zijn zodat ze beide hun ware liefde voor elkaar kunnen tonen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef pberends het volgende:
Ik weet de ontknoping al, Tonnie en Ilyas pakken elkaar op de bek en bekennen eindelijk dat ze homo zijn. Ze zijn blij dat ze van Elif af zijn zodat ze beide hun ware liefde voor elkaar kunnen tonen.
Had ik toch een voorspellende gave héquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef pberends het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:17 schreef rubbereend het volgende:
heeft Julia nu weer wat meer te neuken in huis!
Ze zag er idd niet echt dood uit, dat had wel beter gekund.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
Paar krasjes op haar sneutert en ze is mors dood![]()
Toen Victor om lag zag je zijn adamsappel nog bewegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze zag er idd niet echt dood uit, dat had wel beter gekund.![]()
De enige die ik vandaag goed vond spelen was Shirina.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
Laatste 3 minuten gezien, zag er best oke uit.
Ik vond meneer Bouwman niet storend [in tegenstelling tot Ilyas, maar da's oud nieuws]
Ik vond dat gezicht zo ook niet echt overtuigend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De enige die ik vandaag goed vond spelen was Shirina.
[[url=http://img155.imagevenue.com/loc378/th_79499_ONM_2641_23_03_2007_VR_0004_122_378lo.jpg]afbeelding][/URL]
Die strandscène met Tonnie was bijna slapstick.![]()
ja hallo, er zit een enorm groot gebied tussen "niet storend" en "goed spelen" hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
De enige die ik vandaag goed vond spelen was Shirina.
dat heb ik allemaal niet gezien, heb alleen gezien dat 't hele stel soep zat te etenquote:Die strandscène met Tonnie was bijna slapstick.![]()
Ik miste alleen Bert en Mary nog.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
dat heb ik allemaal niet gezien, heb alleen gezien dat 't hele stel soep zat te eten
Allesbehalve... ze timeshared Daan met Malú.quote:oh ja, en Julia deed (soort van) lief, zijn ze haar soft aan 't maken?!?!![]()
en Harmsenquote:
daar weet Malú vast niets van...!? Kinkyquote:Allesbehalve... ze timeshared Daan met Malú.![]()
Die gaat ontploffen als ze het t.z.t. te horen krijgt. D'r kapsel liep al op de verhaallijn vooruit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:32 schreef babette21 het volgende:
daar weet Malú vast niets van...!? Kinky![]()
(hoewel, 'n tof lijntje met Foppele?!?)
Ancient history! Chris en Kyra zijn tegenwoordig twee handen op één buik. Het was trouwens weer grote uittocht deze week. Chris is op wereldreis en Joyce is naar Singapore.quote:Julia en Chris is dus ook voorbij?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |