abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47244606
Meer allochtonen = meer vraag = hogere prijzen. Zeker niet naar school geweest he?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_47250348
Andere politieke partijen die opkomen voor PVV-stemmers?

Achgossie angst om permanent verlies van electoraat.
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:17:11 #53
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47257086
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Neuralnet het volgende:
Meer allochtonen = meer vraag = hogere prijzen. Zeker niet naar school geweest he?
Wat begrijp je niet aan beperkt gehouden aanbod? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:32:51 #54
167723 sanni
Acima de seu
pi_47265321
Dit is weer zo een rode streek die niemand ziet aankomen. Men doet wel alsof men het beste
voor heeft maar uiteindelijk is het niet anders dan stigmatiseren van die mensen alsof het allemaal
van die rechts extremistische mongoalen zijn. Want wat als die mensen vol in beeld komen met hun
sores? Dan kan er weer vanuit de GL/SP kerk worden gesegd: "Zie je wel...zij..zij dat is de vijand
die al die overlastgevende mocro's willen discrimineren etc etc.. "
Kortom een paard van Troje dit
'hulp'-programma.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:53:54 #55
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47268172
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef sanni het volgende:
Dit is weer zo een rode streek die niemand ziet aankomen.
Hoezo, ik zie hier alleen maar mensen die het allemaal zogenaamd zien aankomen .
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:06:52 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47268607
quote:
Da geldt alleen bij een gelijkblijvend aanbod. Maar daar zou je inderdaad weleens gelijk in kunnen hebben.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:09:11 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47268683
Bij 'helpen'krijg ik altijd zo'n beeld van een schaar in combinatie met een balzak en een *knip* geluidje.

Maar op zich hoeft het nog niet eens zo slecht uit te vallen. Alleen jammer dat die mensen pas in beeld komen als het politieke leven van de andere partijen in het geding komen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_47269248
Wat een betutteling.

Het doet me sterk denken aan het "ideaal" van de maakbare samenleving. Als je om welke reden niet past maken we je passend .
pi_47269873
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een betutteling.

Het doet me sterk denken aan het "ideaal" van de maakbare samenleving. Als je om welke reden niet past maken we je passend .
En nogal bekrompen. Wat is de volgende stap? SP stemmers gratis een cursus ondernemen aan bieden om ze af te helpen van hun negatieve beeld over werkgevers?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:07:02 #60
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47270511
quote:
Meer allochtonen=meer verloedering=minder leefbare buurten=hoger prijzen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:07:37 #61
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47270525
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef Neuralnet het volgende:
Begin maar met de belastingen te verlagen en mensen terug te sturen zodat de huizenprijzen op een acceptabel niveau terugkomen voor modale inkomens. Dan praten we verder.
Precies, zo zie ik het ook.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:09:10 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47270574
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
Bij 'helpen'krijg ik altijd zo'n beeld van een schaar in combinatie met een balzak en een *knip* geluidje.
Dat associeer ik ook altijd met de PvdA.
pi_47273663
Afgelopen dagen hebben ze zelfs een bijeenkomst gehouden in Utrecht..
pi_47290101
quote:
De pilot voor ontevreden autochtone Amsterdammers komt uit de koker van het onlangs opgerichte Platform Amsterdam Samen (PAS) waarover stadsregisseur sociale cohesie Arthur Verdellen de leiding heeft. Het PAS komt voort uit het actieplan ‘Wij Amsterdammers’ ...
Oh mijn god. Een speciaal platform opgericht, onder leiding van een stadsregisseur sociale cohesie, dat voortkomt uit een of ander actieplan dat op zijn beurt ongetwijfeld door een gesubsidieerde commissie onder leiding van een uitgerangeerde politicus in een ons-kent-ons functie is bedacht, dat lekker de kas van het adviesbureautje c.q. consultatiebedrijfje van de neef van de stadsregisseur en de politicus mag gaan spekken.

Zo ken ik Nederland weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door StefanP op 16-03-2007 03:44:21 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47290824
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 05:55 schreef StefanP het volgende:

[..]

Oh mijn god. Een speciaal platform opgericht, onder leiding van een stadsregisseur sociale cohesie, die voortkomt uit een of ander actieplan dat ongetwijfeld door een gesubsidieerde commissie onder leiding van een uitgerangeerde politicus in een ons-kent-ons functie is bedacht, dat lekker de kas van het adviesbureautje c.q. consultatiebedrijfje van de neef van de stadsregisseur en de politicus mag gaan spekken.

Zo ken ik Nederland weer.
Tja....het alternatief is niks doen, en de zaak op rellen uit te laten draaien. Dat is wel een goed idee ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:30:20 #66
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47293186
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want de huizenprijzen zijn het gevolg van allochtonen .
Lijkt me wel te kloppen

Hoeveel allochtonen zijn er?

1,5 miljoen?

met 1,5 miljoen mensen minder zijn er logischerwijs 10% van de woning vrij gekomen.

middelbare school economie leerde ons dat bij een hoop aanbod (lege woningen) de prijzen dalen.
Meer allochtonen-> meer mensen-> meer vraag-> hogere prijzen.
hmmm, nog een pagina aan dit topic
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef Posdnous het volgende:
Wat begrijp je niet aan beperkt gehouden aanbod? .
De hoeveelheid land in NL is een constante dus meer mensen is altijd hogere prijzen.

Zelfs als je het laatste bosje volstort met beton is er ooit een einde.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:01:15 #67
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47296046
Het feit dat men de huizenverkoop stimuleert terwijl men nauwelijks bijbouwt, vooral in een bepaalde prijsklasse, is kennelijk nieuw voor jullie.
Dat is namelijk waarom de prijzen stijgen. Plus natuurlijk financiele voordelen waardoor ze kopen veel aantrekkelijker gemaakt hebben.

Dat de stijgende huizenprijzen veroorzaakt worden door allochtonen is het domste wat ik hier in tijden op dit forum gelezen heb, ik denk niet dat je die discussie serieus wil aangaan.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:35:30 #68
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47297155
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Posdnous het volgende:
Het feit dat men de huizenverkoop stimuleert terwijl men nauwelijks bijbouwt, vooral in een bepaalde prijsklasse, is kennelijk nieuw voor jullie.
Dat is namelijk waarom de prijzen stijgen. Plus natuurlijk financiele voordelen waardoor ze kopen veel aantrekkelijker gemaakt hebben.
Kwats,

Welke stimulatie? De HRA? Men woont toch, of je nu koopt of huurt.

En nauwelijks bijbouwen; laat mij eens zien waar grote stukken bouwgrond braakliggen te wachten op een projectontiwkkelaar??

In mijn realiteit moet men eerst de grond afpikken van de eigenaar (onteigenen) en dan gaan anderen met de buit aan de haal.

Mensen als jij zijn pas tevreden als heel nederland een grote betonnen huizenmassa is om vervolgens op te merken "jammer, dat er geen bossen meer zijn.."
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Posdnous het volgende:
Dat de stijgende huizenprijzen veroorzaakt worden door allochtonen is het domste wat ik hier in tijden op dit forum gelezen heb, ik denk niet dat je die discussie serieus wil aangaan.
De relatie tussen de hoeveelheid mensen en immigratie ontken je?

Of ontken je nu de relatie tussen hoeveelheid mensen en vraag naar woningen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47297382
Meer mensen in een overbevolkt land zorgt altijd voor problemen. Op alle gebieden. Ruimte en middelen zijn nu eenmaal schaars en niet onbeperkt.

Verder acht ik de dreiging van de islam waar Wilders het over heeft reëel aangezien er nu meer islam in Nederland is dan in 1940 aan Duitse invloeden.

Dan heb ik het nog niet eens over wat andere partijen te bieden hebben. Leuk hoor dat mensen "geholpen" moeten worden, maar vertel mij eens waarom ik moet stemmen op andere partijen? Sinds PvdA aan de macht is zie ik alleen maar verspilling en verhoging van lasten.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_47297488
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef Neuralnet het volgende:
Meer mensen in een overbevolkt land zorgt altijd voor problemen. Op alle gebieden. Ruimte en middelen zijn nu eenmaal schaars en niet onbeperkt.

Verder acht ik de dreiging van de islam waar Wilders het over heeft reëel aangezien er nu meer islam in Nederland is dan in 1940 aan Duitse invloeden.

Dan heb ik het nog niet eens over wat andere partijen te bieden hebben. Leuk hoor dat mensen "geholpen" moeten worden, maar vertel mij eens waarom ik moet stemmen op andere partijen? Sinds PvdA aan de macht is zie ik alleen maar verspilling en verhoging van lasten.
Wanneer heeft de PvdA als enige in de regering en het parlement gezeten ? Wat bedoel je met aan de macht ? De premier leveren ? Das niet al te vaak geweest.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:14:12 #71
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47308716
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wanneer heeft de PvdA als enige in de regering en het parlement gezeten ? Wat bedoel je met aan de macht ? De premier leveren ? Das niet al te vaak geweest.
A'dam is praktisch een eenpartijstaat.
pi_47320590
Met aan de macht doel ik op in zeer grote mate beleid naar je hand kunnen zetten. Daar heb je echt geen meerderheid met 1 partij voor nodig. Altijd als de zetels zo zijn verdeeld dat de PvdA wel mee moet regeren omdat er anders een minderheidskabinet ontstaat, oefent de PvdA zoveel druk op ("jullie doen het maar, anders geen kabinet") dat ze veel te zeggen krijgen.

Denk aan het huidige kabinet. Ondanks dat de PvdA de tweede partij is, hebben ze door een compromis af te dwingen de schatkist (financiën) in handen gekregen. CDA moet het doen met algemene posten die ons nauwelijks raken. Het CDA heeft veel moeten inleveren uit angst met een minderheidskabinet te zitten. Ik zie in grote mate PvdA voorstellen (generaal pardon) waar het CDA fel tegen was erdoor komen. De constatering is dan dat de PvdA, zeker op de posten die ze hebben gekregen, de macht heeft. Paars ging op dezelfde manier. Wie duwde ook al weer competentiegericht leren in het onderwijs erdoor? PvdA dus. En ik hoef niet te vertellen hoe links de politiek was in de jaren '70 en '80. Zo hebben dat soort partijen, ondanks geen meerderheid, toch het meest te zeggen.
pi_47323746
quote:
PVVTweede Kamerlid Hero Brinkman reageert verontwaardigd: ,,Ik vind het beledigend voor de PVVstemmers. Bij de SP zitten ook ontevreden mensen,
Ik wist wel dat er overeenkomsten waren, de SPVV laat niet lang meer op zich wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')