Wat begrijp je niet aan beperkt gehouden aanbod?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Neuralnet het volgende:
Meer allochtonen = meer vraag = hogere prijzen. Zeker niet naar school geweest he?
Hoezo, ik zie hier alleen maar mensen die het allemaal zogenaamd zien aankomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef sanni het volgende:
Dit is weer zo een rode streek die niemand ziet aankomen.
Da geldt alleen bij een gelijkblijvend aanbod. Maar daar zou je inderdaad weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Neuralnet het volgende:
Meer allochtonen = meer vraag = hogere prijzen. Zeker niet naar school geweest he?
En nogal bekrompen. Wat is de volgende stap? SP stemmers gratis een cursus ondernemen aan bieden om ze af te helpen van hun negatieve beeld over werkgevers?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een betutteling.
Het doet me sterk denken aan het "ideaal" van de maakbare samenleving. Als je om welke reden niet past maken we je passend.
Meer allochtonen=meer verloedering=minder leefbare buurten=hoger prijzen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Neuralnet het volgende:
Precies, zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef Neuralnet het volgende:
Begin maar met de belastingen te verlagen en mensen terug te sturen zodat de huizenprijzen op een acceptabel niveau terugkomen voor modale inkomens. Dan praten we verder.
Dat associeer ik ook altijd met de PvdA.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
Bij 'helpen'krijg ik altijd zo'n beeld van een schaar in combinatie met een balzak en een *knip* geluidje.
Oh mijn god. Een speciaal platform opgericht, onder leiding van een stadsregisseur sociale cohesie, dat voortkomt uit een of ander actieplan dat op zijn beurt ongetwijfeld door een gesubsidieerde commissie onder leiding van een uitgerangeerde politicus in een ons-kent-ons functie is bedacht, dat lekker de kas van het adviesbureautje c.q. consultatiebedrijfje van de neef van de stadsregisseur en de politicus mag gaan spekken.quote:De pilot voor ontevreden autochtone Amsterdammers komt uit de koker van het onlangs opgerichte Platform Amsterdam Samen (PAS) waarover stadsregisseur sociale cohesie Arthur Verdellen de leiding heeft. Het PAS komt voort uit het actieplan ‘Wij Amsterdammers’ ...
Tja....het alternatief is niks doen, en de zaak op rellen uit te laten draaien. Dat is wel een goed idee ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 05:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh mijn god. Een speciaal platform opgericht, onder leiding van een stadsregisseur sociale cohesie, die voortkomt uit een of ander actieplan dat ongetwijfeld door een gesubsidieerde commissie onder leiding van een uitgerangeerde politicus in een ons-kent-ons functie is bedacht, dat lekker de kas van het adviesbureautje c.q. consultatiebedrijfje van de neef van de stadsregisseur en de politicus mag gaan spekken.
Zo ken ik Nederland weer.
Lijkt me wel te kloppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want de huizenprijzen zijn het gevolg van allochtonen.
De hoeveelheid land in NL is een constante dus meer mensen is altijd hogere prijzen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef Posdnous het volgende:
Wat begrijp je niet aan beperkt gehouden aanbod?.
Kwats,quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Posdnous het volgende:
Het feit dat men de huizenverkoop stimuleert terwijl men nauwelijks bijbouwt, vooral in een bepaalde prijsklasse, is kennelijk nieuw voor jullie.
Dat is namelijk waarom de prijzen stijgen. Plus natuurlijk financiele voordelen waardoor ze kopen veel aantrekkelijker gemaakt hebben.
De relatie tussen de hoeveelheid mensen en immigratie ontken je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Posdnous het volgende:
Dat de stijgende huizenprijzen veroorzaakt worden door allochtonen is het domste wat ik hier in tijden op dit forum gelezen heb, ik denk niet dat je die discussie serieus wil aangaan.
Wanneer heeft de PvdA als enige in de regering en het parlement gezeten ? Wat bedoel je met aan de macht ? De premier leveren ? Das niet al te vaak geweest.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef Neuralnet het volgende:
Meer mensen in een overbevolkt land zorgt altijd voor problemen. Op alle gebieden. Ruimte en middelen zijn nu eenmaal schaars en niet onbeperkt.
Verder acht ik de dreiging van de islam waar Wilders het over heeft reëel aangezien er nu meer islam in Nederland is dan in 1940 aan Duitse invloeden.
Dan heb ik het nog niet eens over wat andere partijen te bieden hebben. Leuk hoor dat mensen "geholpen" moeten worden, maar vertel mij eens waarom ik moet stemmen op andere partijen? Sinds PvdA aan de macht is zie ik alleen maar verspilling en verhoging van lasten.
A'dam is praktisch een eenpartijstaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wanneer heeft de PvdA als enige in de regering en het parlement gezeten ? Wat bedoel je met aan de macht ? De premier leveren ? Das niet al te vaak geweest.
Ik wist wel dat er overeenkomsten waren, de SPVV laat niet lang meer op zich wachtenquote:PVVTweede Kamerlid Hero Brinkman reageert verontwaardigd: ,,Ik vind het beledigend voor de PVVstemmers. Bij de SP zitten ook ontevreden mensen,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |