Waarschijnlijk kan de NS hier niks aan doen, als machinist kun je niet zo stunten dat er een trein op z'n kant gaat. Zal dat wanstaltige ProRail wel weer wezen.quote:
Is dat een lekkere smaak?quote:
Nog niet bekend, even wachten op naderberichtquote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef Bommel12 het volgende:
aantal gewonden al bekend?
Zou je foto's willen nemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef Aventura het volgende:
Ik woon daar 5 minuten vanaf. Straks even ramptoeristje spelen
Niks gezien of gehoord verder.
Met camera, microfoon, laptop en wifi neem ik aan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef Aventura het volgende:
Wow dan zullen er wel gewonden zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Eix het volgende:
NOS teletekst meldt:
110 Teletekst ma 12 mrt
Treinbotsing Amsterdam Muiderpoort
` Bij het station Amsterdam Muiderpoort
zijn twee treinen op elkaar gebotst.De
intercity Amersfoort-Amsterdam botste
op een lege trein.Eén van de treinen
ligt op zijn kant.Nadere gegevens
ontbreken nog.
volgende nieuws financieel sport
quote:110 Teletekst ma 12 mrt
Treinbotsing Amsterdam Muiderpoort
` Bij het station Amsterdam Muiderpoort
zijn twee treinen op elkaar gebotst.De
intercity Amersfoort-Amsterdam botste
op een lege trein.Eén van de treinen
ligt op zijn kant.Nadere gegevens
ontbreken nog.
Doe 's rustig kerel...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Bommel12 het volgende:
Grip 1 is gegeven op p2000 !! Heli is geland !!
Een kat in de boom is ook GRIP 1quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Bommel12 het volgende:
Hup! Ga naar buiten en maak ff wat foto'squote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef Aventura het volgende:
Wel blij dat ik met de fiets was, anders was ik daar rond dit tijdstip ongeveer uitgestapt. Nou ja, of niet natuurlijk
uitroeptekens mag je weg laten van mij... niet zo paniekerig doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Bommel12 het volgende:
So?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Bommel12 het volgende:
En nu in het Nederlands graag. Grip 1 is??quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Bommel12 het volgende:
http://www.hvdrenthe.nl/grip.htmquote:Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Grip 1 is??
Hoge alarmfase ofzo. Dan mogen er ipv van 2 brandweerwagens er 3 komen + een heli...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Grip 1 is??
Hoogste is grip 4, het begint bij grip 1quote:Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoogste alarmfase ofzo. Dan mogen er ipv van 2 brandweerwagens er 3 komen + een heli...
Schiet op!!!! Nu kun je de mooiste rampenpics makenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef Aventura het volgende:
Nu hoor ik de ambulances/ brandweerwagens.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:46 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoogste is grip 4, het begint bij grip 0
Werden ze eerst geduwd dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ligt de volle trein uit Amersfoort op zijn kant of de lege trein? Het zou best een de volle trein kunnen zijn, want die bestaat tegenwoordig uit getrokken wagons.![]()
ik vermoed dat de lege trein op de kant ligt.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ligt de volle trein uit Amersfoort op zijn kant of de lege trein? Het zou best een de volle trein kunnen zijn, want die bestaat tegenwoordig uit getrokken wagons.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |