abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47199442
Als man heb je dit ongetwijfeld weleens meegemaakt en als vrouw heb je dit allicht eens gedaan.

Je bent ergens, veelal een café, waar je onwijs met een vrouw loopt te flirten. Helemaal leuk, je hebt enigszins intresse en denkt ook dat het wederzijds is. Al snel komt er, op het eerste gezicht, een onschuldige praatje tot stand, maar naarmate de tijd vordert heb je toch wel in de peiling dat er wel potentiëel in je gesprekspartner zit. Er wordt hevig geflirt en nogal intiem gedaan, zowel verbaal als nonverbaal.

Na al de signalen die je hebt gekregen en je geweldige gesprek weet je dat dit goed is en de vrouw tegenover je kan regelen. Alle voorbereidingen zijn getroffen en je hoeft alleen nog maar het heft in eigen handen te nemen en te gaan zoenen. Het uitdagende gesprek, de aanrakingen, de manier waarop ze kijkt.. dit is gewoon goed, dit heb je namelijk tig keer meegemaakt vanaf de middelbare school, appeltje eitje.

Wanneer je aanstalten maakt om te gaan zoenen zie je in plaats van iemand met d'r ogen dicht en aldanniet getuite lippen, een verschrikt gezicht waarvan is af te lezen: 'WAT DOE JE?!!?!?!!?!!'
Jij: 'hè?'
Zij: 'Ik heb een vriend.'
Jij:
In gedachten: 'heb ik daar nou zoveel tijd aan verprutst? '

Moraal: veel vrouwen die een relatie hebben flirten stukken meer, uitdagender en bereiken vaak het randje, gaan er soms zelfs overheen, dan wanneer zij géén relatie hebben. Ze voelen zich op één of andere manier veilig wanneer ze aan de man zijn en kunnen op die manier heel ver gaan mbt flirten, want ja: 'ik kan toch altijd zeggen dat ik een vriend heb als het 'gevaarlijk' wordt '
Uitermate irritant.

Ervaringen mannen/vrouwen (jouw redenen)?
pi_47199754
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef OldJeller het volgende:

Uitermate irritant.
Bomen zijn relaxt
pi_47199792
KUT HOEREN
pi_47199815
quote:
Uitermate irritant.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:44:42 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_47199841
Doe ik ook zovaak bij vrouwen, en ik ben een man. Weet je hoe gaaf dat is? . Lekker flirten om niks.

Totaal geen prestatiedrang of faalangst, gewoon lekker doorgaan en als je het verprutst, boeiend ... je kan toch wel neuken. En als het lukt? Och, dan wimpel je het af zoals de vrouw in het bovenstaande stukje en probeer je de volgende.

Toch scherp blijven hè.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:44:48 #6
169911 kebabkip
Heel Koosjer
pi_47199843
Ja! DOE ES NIET!
pi_47199853
Aandachtsgeile hoeren _
pi_47199863
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef ach het volgende:
KUT HOEREN
When god said "Let there be light" Chuck Norris said "Say please".
  maandag 12 maart 2007 @ 18:46:39 #9
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_47199919
En daar genieten ze dan van he... meer dan van chocolade tijdens hun menstruatie.
pi_47199979
Och ja, breek me de bek niet open! Kuthoeren ook hè (het verhaal komt me enigzins bekend voor)
  maandag 12 maart 2007 @ 18:49:14 #11
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47200025
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Slarioux het volgende:
Doe ik ook zovaak bij vrouwen, en ik ben een man. Weet je hoe gaaf dat is? . Lekker flirten om niks.

Totaal geen prestatiedrang of faalangst, gewoon lekker doorgaan en als je het verprutst, boeiend ... je kan toch wel neuken. En als het lukt? Och, dan wimpel je het af zoals de vrouw in het bovenstaande stukje en probeer je de volgende.

Toch scherp blijven hè.
A.F.C. Ajax
pi_47200126
oh, die ken ik wel eentje
die ziet flirten met jongens als een leuk tijdsverdrijf, en het betekend voor haar helemaal niets.
ook toen ze een vriend, en een neukertje had flirte ze met het uitgaan nog met alles wat een piemel had.
pi_47200294
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Slarioux het volgende:

Toch scherp blijven hè.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:04:19 #14
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47200590
Tijdje opsluiten in een kelder, dat zal ze leren.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_47200641
Misschien beeld je je iets in?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 12 maart 2007 @ 19:18:20 #16
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_47201232
quote:
KUT HOEREN
ALLEMAAAAAL!!
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 12 maart 2007 @ 19:19:41 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47201273
Spelen is het leukste.
Thinking about thinking of you.
pi_47202680
Even checken of je nog goed in de markt ligt bij het andere geslacht... Doen zowel mannen als vrouwen hoor.
pi_47206178
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Senne het volgende:
Even checken of je nog goed in de markt ligt bij het andere geslacht... Doen zowel mannen als vrouwen hoor.
pi_47207030
quote:
Uitermate irritant.
quote:
KUT HOEREN
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:57:55 #21
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47208398
quote:

Moraal: veel vrouwen die een relatie hebben flirten stukken meer, uitdagender en bereiken vaak het randje, gaan er soms zelfs overheen, dan wanneer zij géén relatie hebben. Ze voelen zich op één of andere manier veilig wanneer ze aan de man zijn en kunnen op die manier heel ver gaan mbt flirten, want ja: 'ik kan toch altijd zeggen dat ik een vriend heb als het 'gevaarlijk' wordt '
Uitermate irritant.

Iemand uit mijn vriendenkring doet dit ... en dat heeft dus ook tot daadwerkelijk vreemdgaan geleid
Haar relatie is ronduit knudde, maar het uitmaken met haar vriend durft ze niet (financiele redenen zoals eigen koophuis).
Ik raad haar steeds weer aan om te stoppen met haar relatie, maar uiteindelijk blijft het haar keuze.

Zelf begrijp ik het niet: als je een relatie hebt ga je toch niet met anderen flirten?
Of dateer ik nou van de Middeleeuwen?
pi_47209282
Het spel blijft leuk
(al laat ik wel voor hij met zijn lippen op me af komt, vallen dat ik een vriend heb)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:32:34 #23
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47214650
ik herken het niet als zodanig,
maar ik ben wel relaxed in omgang met mannen als deze al weten dat ik een vriend heb
als je iemand niet leuk vind en je hebt geen vriend ben je toch altijd bang verkeerde signalen uittezenden.
ik ben vrij fysiek en lichamelijk van aard, dus zou dit best wel eens kunnen doen.
en als iemand dan weet dat ik een vriend heb, is de situatie helder, terwijl als je geen vriend hebt het wel erg bot is te zeggen ik wil je niet en dan moet dat met lichaamstaal.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47231030
Jahoor ik ben nog wel jong 17, maarja waar willen we heen. iedereen loopt te zeggen ja maar hij gaat naar de wallen en ondertussen is de echt maatschapij preccies het zelfde. En nou snap ik ook wrm ik zo vaak angst gevoelens heb als me vriendin ergens heen is waar dat soort type's rond hangen. ik ga daar zelf niet in mee. ik zeg gewoon ik heb een vriendin en punt en zei zegt dat ook maar ik weet hoe mensen kunnen doen. het gras lijkt altijd groener aan de andere kant. alleen ik zeg vaak ja tot dat je op dat gras veld staat dan is het andere gras op eens weer groen.
pi_47255286
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Koewam het volgende:
Aandachtsgeile hoeren _
Herkenbaar +5
Verbaal terrorist
pi_47255484
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Herkenbaar +5
Ik ga voor de +5
Hans Teeuwen heeft nog steeds gelijk,.. dit bewijst het wel weer.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Iemand uit mijn vriendenkring doet dit ... en dat heeft dus ook tot daadwerkelijk vreemdgaan geleid
Haar relatie is ronduit knudde, maar het uitmaken met haar vriend durft ze niet (financiele redenen zoals eigen koophuis).
Ik raad haar steeds weer aan om te stoppen met haar relatie, maar uiteindelijk blijft het haar keuze.
Ruggegraat-loze vrouwen
quote:
Zelf begrijp ik het niet: als je een relatie hebt ga je toch niet met anderen flirten?
Of dateer ik nou van de Middeleeuwen?
Je wordt op 7 april 30.....

Je hebt flirten en flirten. Je kan prima flirten, ook als je een relatie hebt. "even kijken of je nog goed in de markt ligt", dat soort dingen. Maar je kan ook te ver gaan idd.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_47255767
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef jan17 het volgende:
Jahoor ik ben nog wel jong 17, maarja waar willen we heen. iedereen loopt te zeggen ja maar hij gaat naar de wallen en ondertussen is de echt maatschapij preccies het zelfde. En nou snap ik ook wrm ik zo vaak angst gevoelens heb als me vriendin ergens heen is waar dat soort type's rond hangen. ik ga daar zelf niet in mee. ik zeg gewoon ik heb een vriendin en punt en zei zegt dat ook maar ik weet hoe mensen kunnen doen. het gras lijkt altijd groener aan de andere kant. alleen ik zeg vaak ja tot dat je op dat gras veld staat dan is het andere gras op eens weer groen.

Ontopic:Mn ex vriendin deed het zelfs waar ik bij was....

Nu ben ik niet zoeen heel jalours figuur, maar heb wel eens regelmatig een x ff duidelijk gemaakt dat IK haar vriend was, en dat ze die andere jochem beter weg kon jagen, gewoon simpelweg omdat het lichamelijk contact TE werdt, of omdat ik die vent ineens nogal rare opmerkingen hoorde maken
pi_47255863
quote:

Als man heb je dit ongetwijfeld weleens meegemaakt en als vrouw heb je dit allicht eens gedaan.

Je bent ergens, veelal een café, waar je onwijs met een vrouw loopt te flirten. Helemaal leuk, je hebt enigszins intresse en denkt ook dat het wederzijds is. Al snel komt er, op het eerste gezicht, een onschuldige praatje tot stand, maar naarmate de tijd vordert heb je toch wel in de peiling dat er wel potentiëel in je gesprekspartner zit. Er wordt hevig geflirt en nogal intiem gedaan, zowel verbaal als nonverbaal.

Na al de signalen die je hebt gekregen en je geweldige gesprek weet je dat dit goed is en de vrouw tegenover je kan regelen. Alle voorbereidingen zijn getroffen en je hoeft alleen nog maar het heft in eigen handen te nemen en te gaan zoenen. Het uitdagende gesprek, de aanrakingen, de manier waarop ze kijkt.. dit is gewoon goed, dit heb je namelijk tig keer meegemaakt vanaf de middelbare school, appeltje eitje.

Wanneer je aanstalten maakt om te gaan zoenen zie je in plaats van iemand met d'r ogen dicht en aldanniet getuite lippen, een verschrikt gezicht waarvan is af te lezen: 'WAT DOE JE?!!?!?!!?!!'
Jij: 'hè?'
Zij: 'Ik heb een vriend.'
Jij:
In gedachten: 'heb ik daar nou zoveel tijd aan verprutst? '

Uitermate irritant.

ik vind flirten erg leuk... ...maar tijdens een relatie doe ik het veel minder dan wanneer ik vrijgezel ben..... .....vind het ook eigenlijk niet echt nodig.... ...d.it soort vrouwen zijn in mijn ogen ogen sleten....
pi_47255882
Dus die vrouw moet het ontgelden omdat jij een blauwtje loopt??'
That's life, gebeurd overal om je heen, wen er aan, en misschien een tip: Doe hetzelfde!
De wereld wordt er een stuk leuker van als je dat doet!! hahaha!!!
pi_47256153
Yup. TS beschrijving van hoe alles precies zo was zoals hij het wilde en dat het daarom vereist was dat het niet meer fout zou gaan, is een beetje irritant.

Ga dan schaken of zo, weet je tenminste zeker dat al je stappen tot de overwinning leiden (of ook juist niet)
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:12:13 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47260725
prachtig altijd, als de vriendelijke lach van een ander moet worden geinterpreteerd als flirten met enorme potentie tot veel meer. En die interpretatie kan natuurlijk nooit fout zijn, want we zijn immers allemaal feilloze mensenkenners.
Ik bedoel, zo vaak dat je iemand hoort pochen: "kijk die chickie mij checken!" terwijl er slechts een vriendelijk lachje ten beste wordt gegeven...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47262905
Zoals beschreven vind ik het ook wel erg ver gaan ja. Maar aandacht is altijd wel leuk Kijk als ik comlimentjes kreeg van bijvoorbeeld de vrienden van mn toenmalige vriend ga ik er wel vriendelijk op in i.p.v. af te ketsen. Maar daar blijft het ook bij. Niks geen lichamelijk gevoelevoel, gewoon een beetje plagen.
Always look on the bright side of life :-)
pi_47263257
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
d.it soort vrouwen zijn in mijn ogen ogen sleten....
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
prachtig altijd, als de vriendelijke lach van een ander moet worden geinterpreteerd als flirten met enorme potentie tot veel meer. En die interpretatie kan natuurlijk nooit fout zijn, want we zijn immers allemaal feilloze mensenkenners.
Ik bedoel, zo vaak dat je iemand hoort pochen: "kijk die chickie mij checken!" terwijl er slechts een vriendelijk lachje ten beste wordt gegeven...
Precies.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_47263738
En weet je wat het ergste is...als ze je begroeten en je daarna nog niet eens pijpen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47265261
Ze moet je bij voorbaat al niet. Jij trapt er met beide ogen in en faalt jammerlijk voor de welbekende shittest.
pi_47266140
Heel irritant als je er een uurtje aan besteed die je ook aan een ander kon besteden.
pi_47266819
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:46 schreef DemonRage het volgende:
En daar genieten ze dan van he... meer dan van chocolade tijdens hun menstruatie.
nooit.. nooit zullen we ergens meer van genieten dan van chocolade, al dan niet tijdens de menstruatie.

Afijn, Ik kan me wel voorstellen dat ik tijdens een gesprek in de kroeg 'het hebben van een vriend' achterwege laat, maar dat is enkel omdat het niet ter sprake komt. Ik ga niet na 'he, wat vind jij van de dj?' ( ) meteen roepen; 'neeee, ga weeeeg, enge man! Ik heb een vriiiend!'

Maar ik zal ook niet met de dude in kwestie flirten.. dus ik kan me haast niet voorstellen dat ik in zo'n situatie ga belanden. Als ie halverwege het (gewoon gezellige) gesprek met zn lippen voor me komt hangen, kan ik er ook weinig aan doen
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:38 #39
94676 Garisson72
pi_47268277
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef Ephemera het volgende:

Maar ik zal ook niet met de dude in kwestie flirten.. dus ik kan me haast niet voorstellen dat ik in zo'n situatie ga belanden. Als ie halverwege het (gewoon gezellige) gesprek met zn lippen voor me komt hangen, kan ik er ook weinig aan doen
maar jij praatte toch met hem? je keek zijn kant op, zelfs rechtstreeks in zijn ogen!
jij was geinteresseerd in wat hij zei, vroeg zelfs het te herhalen! (kan natuurlijk nooit zo zijn dat hij niet boven de muziek uit kwam, en je hem niet kon verstaan)
je stelde zelfs een wedervraag! (niet uit beleefdheid, dat is iets wat zijn ouders met de buren doen, dus dat moest wel echte interesse zijn. Wat zeg ik? geflirt is het!)
Toen nam je ook nog een drankje van hem aan! wel na de derde keer aanbieden, maar kniesoor yadayada.
En dan de klap op de daartoe in het leven geroepen vuurpijl: jij zat met je handen in je haar! kan maar één ding betekenen...
pi_47268732
Die hoge verwachtinkjes toch altijd die dan niet waar gemaakt worden...

het jammer-concert dat daarna komt kunnen geen professionele rouwklagers tegenop
pi_47269068
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

maar jij praatte toch met hem? je keek zijn kant op, zelfs rechtstreeks in zijn ogen!
jij was geinteresseerd in wat hij zei, vroeg zelfs het te herhalen! (kan natuurlijk nooit zo zijn dat hij niet boven de muziek uit kwam, en je hem niet kon verstaan)
ik kan inderdaad best geïnteresseerd zijn in iemand.. volledig zonder bijbedoelingen (misschien helpt het ook dat ik niet volledig lam raak en dus nog op normaal niveau met iemand kan praten in de kroeg )
quote:
je stelde zelfs een wedervraag! (niet uit beleefdheid, dat is iets wat zijn ouders met de buren doen, dus dat moest wel echte interesse zijn. Wat zeg ik? geflirt is het!)
yep.. gewoon interesse, geen geflirt.. gewoon benieuwd naar het wel en wee van iemand
quote:
Toen nam je ook nog een drankje van hem aan! wel na de derde keer aanbieden, maar kniesoor yadayada.
Ik neem nooit drankjes aan van vreemden.. gewoon ff kletsen en klaar. Ik begrijp dat als hij drankjes voor me gaat betalen, dat ie dan dingen terug verwacht (en niet zozeer meer drankjes ), dus dat werk ik niet in de hand.
quote:
En dan de klap op de daartoe in het leven geroepen vuurpijl: jij zat met je handen in je haar! kan maar één ding betekenen...
Ik denk nog steeds dat dit niet heel snel (bij mij) zal gebeuren
Maar goed, mocht ik het kleinste idee krijgen dat ie meer van me wil; dan zal ik dus met 'ohh sorry.. ik heb al een vriend' op de proppen komen
pi_47269193
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:

jij was geinteresseerd in wat hij zei, ....
Haha meesterlijk!

Maarre, mijn vriendin flirt(te) met jongens, en ze wist dat ze eigenlijk te ver ging.
Nu heb ik haar wel duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was.
Maar nu flirt ze onbewust met jongens, oftewel, ze heeft niet door dat ze flirt met de jongen.

Zoals laatst:
Mijn vriendin was voor mij verliefd op een jongen. Deze jongen had al een vriendin, maar hij was altijd in voor een gezellig avondje waarbij meer dan woorden konden vallen.
Ze had laatst gedroomd over die jongen waar ze gek op was geweest, en nu wil ze die jongen gaan smsen van:
"ik hoorde laatst ____ (naam van muzieknummer) en dus moest ik weer aan jou denken.. luister jij er nog ooit naar?"

Nou ik vind het geen punt dat je aan iemand denkt bij een bepaald nummer, maar ik zie het nut er niet van in, (ik zie wel de ernst ervan in) om dat dan ook hem te laten weten. Het effect wat ze dan krijgt, is dat die jongen denkt dat zij nog steeds aan hem denkt. Oftewel, flirten. (En die jongen reageert daar weer op zijn beurt op... wat waarschijnlijk in de trend zou vallen als: "ja ik denk nog wel eens aan je... ik denk dan aan hoe fijn we het hadden ....blabla"

Helaas ging m'n vriendin de fout in door het naar mij toe te smsen in plaats van die jongen. (automatisme )
Maargoed, zij heeft dus niet door dat zoiets eigenlijk niet kan in een relatie.
Ik ben van mening: bij een relatie ga je voor elkaar, en is je partner de enige persoon in wie je geïnteresseerd bent. En je probeert andere personen niet in verleiding te laten komen dat ze je ook gaan willen.

Zou jij het leuk vinden als je ineens in je partners smsjes zou lezen (richting een andere persoon): "ik denk nog steeds aan je" ??
pi_47269340
"Ik ben van mening: bij een relatie ga je voor elkaar, en is je partner de enige persoon in wie je geïnteresseerd bent. En je probeert andere personen niet in verleiding te laten komen dat ze je ook gaan willen."

Klopt als een bus!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:33:00 #44
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_47269388
Nou jah, een ex van mij (daarom ook dubbel onderstreept ex). Die liet het niet alleen bij flirten.
Ze was ook het type: De mannen kijken naar mijn borsten, boehoe. Terwijl ze wel zowat haar borsten buitenboord had hangen.

Damn, dat ik met zoiets een relatie heb gehad. Uiteraard heb ik me na die relatie laten testen op hiv, brrr
Tijd later kreeg ik nog iemand op msn, ook iemand die haar kon. Hadden we het zo er over, aah zei ie toen jij hebt ook al kennis gehad met de hoer van Vlaardingen. Damn wat voelde ik me bezeikt.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:54 #45
94676 Garisson72
pi_47269496
@Ephemera
Op het gevaar af naar de bekende weg te vragen, maar ik wil het toch graag ff weten:
je ziet de ironie in mijn post toch wel he...? hopelijk heb je er zelfs nog wat waardering voor...
Je gaat er nl zo serieus op in...
pi_47269822
@ Cheater

Nee wat jij zegt vind ik niet kunnen
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:46:04 #47
94676 Garisson72
pi_47269835
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef TryX het volgende:

"Ik ben van mening: bij een relatie ga je voor elkaar, en is je partner de enige persoon in wie je geïnteresseerd bent. En je probeert andere personen niet in verleiding te laten komen dat ze je ook gaan willen."

Klopt als een bus!
maar ik denk dus: it takes two om al dan niet te flirten. Je vriendin kan de intentie, illusie, bedoeling, overtuiging hebben dat ze alleen maar gewoon praat, de figuur waar ze mee praat kan dat helemaal verkeerd interpreteren - sterker nog, omdat hij wel bedoelingen heeft en zij niet wegloopt, kan betrokkene al het idee hebben dat hier geflirt wordt en hij haar aan de haren mee terug zijn grot in kan slepen! Iedereen creëert tenslotte zijn eigen waarheid.

De verwachting is geschapen... en dan gaat het hele feest ineens niet door! blijkt zij ineens een vriend te hebben, blijkt tevensook dientengevolge en onomstotelijk dus een kankerhoer, terloops krijgt dhr Teeuwen nog maar eens gelijk en Fok! is een topic rijker.

vink hier aan:
[ ] "Mannen..."
[ ] "Vrouwen..."
pi_47269885
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
@Ephemera
Op het gevaar af naar de bekende weg te vragen, maar ik wil het toch graag ff weten:
je ziet de ironie in mijn post toch wel he...? hopelijk heb je er zelfs nog wat waardering voor...
Je gaat er nl zo serieus op in...
nou.. ik moet toegeven; ik was ietwat van de wijs gebracht. Ik kon mij namelijk goed vinden in jouw eerdere post en begreep jouw omslag dus ook niet helemaal Ik heb dus ook nu pas door dat je het niet meende.
Maarrr jij mag het dan wel ironisch hebben bedoeld... ik weet haast zeker dat er zat mannen zijn die na wat 'diep-in-de-ogen-kijken' denken; 'ja! beet!'. Dus ik richt mijn commentpost maar op hen, in plaats van jou
en ja.. ik kan het wel waarderen dat je me zo snel op de kast kreeg
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:00:04 #49
94676 Garisson72
pi_47270298
ja dat is dus precies wat ik bedoel, Ephemera!
dat vind ik het hele fascinerende van het 'flirten' als concept... Aan de ene kant wordt het zo vaak verkeerd begrepen, zelfs niet alleen tussen de sexen onderling, dat volgens mij echt niemand weet wanneer praten nou overgaat in flirten.
En aan de andere kant wordt er dan zo stellig beweerd dat er geflirt wordt, sterker nog: dat je zelfs verwachtingen mag verbinden aan je zelfgecreëerde illusie!
Volgens mij is het weer zo'n kwestie van 'In the eye of the beholder'...

(En nog even over die misvatting: ik ken je niet, stond er niet naast in die kroeg, en ik ben niet arrogant genoeg om te kunnen denken dat ik weet hoe jij bent. Was echt niet persoonlijk dus kom maar van de kast af. )
pi_47270469
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef DarkManta het volgende:
Nou jah, een ex van mij (daarom ook dubbel onderstreept ex). Die liet het niet alleen bij flirten.
Ze was ook het type: De mannen kijken naar mijn borsten, boehoe. Terwijl ze wel zowat haar borsten buitenboord had hangen.

Damn, dat ik met zoiets een relatie heb gehad. Uiteraard heb ik me na die relatie laten testen op hiv, brrr
Tijd later kreeg ik nog iemand op msn, ook iemand die haar kon. Hadden we het zo er over, aah zei ie toen jij hebt ook al kennis gehad met de hoer van Vlaardingen. Damn wat voelde ik me bezeikt.
Er zijn veel hoeren in Vlaardingen hoor
Maar gelukkig ook een hele hoop niet-hoeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')