quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef OldJeller het volgende:
Uitermate irritant.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef ach het volgende:
KUT HOEREN
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Slarioux het volgende:
Doe ik ook zovaak bij vrouwen, en ik ben een man. Weet je hoe gaaf dat is?. Lekker flirten om niks.
Totaal geen prestatiedrang of faalangst, gewoon lekker doorgaan en als je het verprutst, boeiend... je kan toch wel neuken. En als het lukt? Och, dan wimpel je het af zoals de vrouw in het bovenstaande stukje en probeer je de volgende.
Toch scherp blijven hè.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef Slarioux het volgende:
Doe ik ook zovaak bij vrouwen, en ik ben een man. Weet je hoe gaaf dat is?. Lekker flirten om niks.
Totaal geen prestatiedrang of faalangst, gewoon lekker doorgaan en als je het verprutst, boeiend... je kan toch wel neuken. En als het lukt? Och, dan wimpel je het af zoals de vrouw in het bovenstaande stukje en probeer je de volgende.
Toch scherp blijven hè.
ALLEMAAAAAL!!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef ach het volgende:
KUT HOEREN
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Senne het volgende:
Even checken of je nog goed in de markt ligt bij het andere geslacht... Doen zowel mannen als vrouwen hoor.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef OldJeller het volgende:
Uitermate irritant.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef ach het volgende:
KUT HOEREN
Iemand uit mijn vriendenkring doet dit ... en dat heeft dus ook tot daadwerkelijk vreemdgaan geleidquote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef OldJeller het volgende:
Moraal: veel vrouwen die een relatie hebben flirten stukken meer, uitdagender en bereiken vaak het randje, gaan er soms zelfs overheen, dan wanneer zij géén relatie hebben. Ze voelen zich op één of andere manier veilig wanneer ze aan de man zijn en kunnen op die manier heel ver gaan mbt flirten, want ja: 'ik kan toch altijd zeggen dat ik een vriend heb als het 'gevaarlijk' wordt'
Uitermate irritant.
Ervaringen mannen/vrouwen (jouw redenen)?
Ik ga voor de +5quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Iemand uit mijn vriendenkring doet dit ... en dat heeft dus ook tot daadwerkelijk vreemdgaan geleid![]()
Haar relatie is ronduit knudde, maar het uitmaken met haar vriend durft ze niet (financiele redenen zoals eigen koophuis).
Ik raad haar steeds weer aan om te stoppen met haar relatie, maar uiteindelijk blijft het haar keuze.
Je wordt op 7 april 30.....quote:Zelf begrijp ik het niet: als je een relatie hebt ga je toch niet met anderen flirten?
Of dateer ik nou van de Middeleeuwen?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef jan17 het volgende:
Jahoor ik ben nog wel jong 17, maarja waar willen we heen. iedereen loopt te zeggen ja maar hij gaat naar de wallen en ondertussen is de echt maatschapij preccies het zelfde. En nou snap ik ook wrm ik zo vaak angst gevoelens heb als me vriendin ergens heen is waar dat soort type's rond hangen. ik ga daar zelf niet in mee. ik zeg gewoon ik heb een vriendin en punt en zei zegt dat ook maar ik weet hoe mensen kunnen doen. het gras lijkt altijd groener aan de andere kant. alleen ik zeg vaak ja tot dat je op dat gras veld staat dan is het andere gras op eens weer groen.
ik vind flirten erg leuk...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef OldJeller het volgende:
Als man heb je dit ongetwijfeld weleens meegemaakt en als vrouw heb je dit allicht eens gedaan.
Je bent ergens, veelal een café, waar je onwijs met een vrouw loopt te flirten. Helemaal leuk, je hebt enigszins intresse en denkt ook dat het wederzijds is. Al snel komt er, op het eerste gezicht, een onschuldige praatje tot stand, maar naarmate de tijd vordert heb je toch wel in de peiling dat er wel potentiëel in je gesprekspartner zit. Er wordt hevig geflirt en nogal intiem gedaan, zowel verbaal als nonverbaal.
Na al de signalen die je hebt gekregen en je geweldige gesprek weet je dat dit goed is en de vrouw tegenover je kan regelen. Alle voorbereidingen zijn getroffen en je hoeft alleen nog maar het heft in eigen handen te nemen en te gaan zoenen. Het uitdagende gesprek, de aanrakingen, de manier waarop ze kijkt.. dit is gewoon goed, dit heb je namelijk tig keer meegemaakt vanaf de middelbare school, appeltje eitje.
Wanneer je aanstalten maakt om te gaan zoenen zie je in plaats van iemand met d'r ogen dicht en aldanniet getuite lippen, een verschrikt gezicht waarvan is af te lezen: 'WAT DOE JE?!!?!?!!?!!'
Jij: 'hè?'
Zij: 'Ik heb een vriend.'
Jij:![]()
![]()
In gedachten: 'heb ik daar nou zoveel tijd aan verprutst?'
Moraal: veel vrouwen die een relatie hebben flirten stukken meer, uitdagender en bereiken vaak het randje, gaan er soms zelfs overheen, dan wanneer zij géén relatie hebben. Ze voelen zich op één of andere manier veilig wanneer ze aan de man zijn en kunnen op die manier heel ver gaan mbt flirten, want ja: 'ik kan toch altijd zeggen dat ik een vriend heb als het 'gevaarlijk' wordt'
Uitermate irritant.
Ervaringen mannen/vrouwen (jouw redenen)?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
d.it soort vrouwen zijn in mijn ogen ogen sleten....![]()
Precies.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
prachtig altijd, als de vriendelijke lach van een ander moet worden geinterpreteerd als flirten met enorme potentie tot veel meer. En die interpretatie kan natuurlijk nooit fout zijn, want we zijn immers allemaal feilloze mensenkenners.
Ik bedoel, zo vaak dat je iemand hoort pochen: "kijk die chickie mij checken!" terwijl er slechts een vriendelijk lachje ten beste wordt gegeven...
nooit.. nooit zullen we ergens meer van genieten dan van chocolade, al dan niet tijdens de menstruatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:46 schreef DemonRage het volgende:
En daar genieten ze dan van he... meer dan van chocolade tijdens hun menstruatie.
maar jij praatte toch met hem? je keek zijn kant op, zelfs rechtstreeks in zijn ogen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef Ephemera het volgende:
Maar ik zal ook niet met de dude in kwestie flirten.. dus ik kan me haast niet voorstellen dat ik in zo'n situatie ga belanden. Als ie halverwege het (gewoon gezellige) gesprek met zn lippen voor me komt hangen, kan ik er ook weinig aan doen![]()
ik kan inderdaad best geïnteresseerd zijn in iemand.. volledig zonder bijbedoelingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar jij praatte toch met hem? je keek zijn kant op, zelfs rechtstreeks in zijn ogen!
jij was geinteresseerd in wat hij zei, vroeg zelfs het te herhalen! (kan natuurlijk nooit zo zijn dat hij niet boven de muziek uit kwam, en je hem niet kon verstaan)
yep.. gewoon interesse, geen geflirt.. gewoon benieuwd naar het wel en wee van iemandquote:je stelde zelfs een wedervraag! (niet uit beleefdheid, dat is iets wat zijn ouders met de buren doen, dus dat moest wel echte interesse zijn. Wat zeg ik? geflirt is het!)
Ik neem nooit drankjes aan van vreemden.. gewoon ff kletsen en klaar. Ik begrijp dat als hij drankjes voor me gaat betalen, dat ie dan dingen terug verwacht (en niet zozeer meer drankjesquote:Toen nam je ook nog een drankje van hem aan! wel na de derde keer aanbieden, maar kniesoor yadayada.
Ik denk nog steeds dat dit niet heel snel (bij mij) zal gebeurenquote:En dan de klap op de daartoe in het leven geroepen vuurpijl: jij zat met je handen in je haar! kan maar één ding betekenen...![]()
Haha meesterlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
maar jij praatte toch met hem? je keek zijn kant op, zelfs rechtstreeks in zijn ogen!
jij was geinteresseerd in wat hij zei, ....
maar ik denk dus: it takes two om al dan niet te flirten. Je vriendin kan de intentie, illusie, bedoeling, overtuiging hebben dat ze alleen maar gewoon praat, de figuur waar ze mee praat kan dat helemaal verkeerd interpreteren - sterker nog, omdat hij wel bedoelingen heeft en zij niet wegloopt, kan betrokkene al het idee hebben dat hier geflirt wordt en hij haar aan de haren mee terug zijn grot in kan slepen! Iedereen creëert tenslotte zijn eigen waarheid.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef TryX het volgende:
"Ik ben van mening: bij een relatie ga je voor elkaar, en is je partner de enige persoon in wie je geïnteresseerd bent. En je probeert andere personen niet in verleiding te laten komen dat ze je ook gaan willen."
Klopt als een bus!
nou.. ik moet toegeven; ik was ietwat van de wijs gebracht. Ik kon mij namelijk goed vinden in jouw eerdere post en begreep jouw omslag dus ook niet helemaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
@Ephemera
Op het gevaar af naar de bekende weg te vragen, maar ik wil het toch graag ff weten:
je ziet de ironie in mijn post toch wel he...? hopelijk heb je er zelfs nog wat waardering voor...
Je gaat er nl zo serieus op in...
Er zijn veel hoeren in Vlaardingen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef DarkManta het volgende:
Nou jah, een ex van mij (daarom ook dubbel onderstreept ex). Die liet het niet alleen bij flirten.
Ze was ook het type: De mannen kijken naar mijn borsten, boehoe. Terwijl ze wel zowat haar borsten buitenboord had hangen.
Damn, dat ik met zoiets een relatie heb gehad. Uiteraard heb ik me na die relatie laten testen op hiv, brrr
Tijd later kreeg ik nog iemand op msn, ook iemand die haar kon. Hadden we het zo er over, aah zei ie toen jij hebt ook al kennis gehad met de hoer van Vlaardingen. Damn wat voelde ik me bezeikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |