dat wijf denk nu nog eisen te kunnen stellen, straks moet je pakken wat ze tepakken kan krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef BrauN het volgende:
Breng die literatuur anaal bij haar in en neuk haar tussen d'r tieten. Eens kijken of ze dan nog zo veeleisend is. Serieus, dat wijf moet eens 'n keer hard gepaald worden en weer met beide beentjes op aarde belanden!
Go for it, TS.
Overweeg eens een herformulatie van bovenstaande zin. Ikke niet begraip.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef kless het volgende:
[..]
dat wijf denk nu nog eisen te kunnen stellen, straks moet je pakken wat ze tepakken kan krijgen
Ik lachquote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef DjBoBkE het volgende:
Geloof me het kan erger.. Ik bespaar je de info..
rikkelende eierstokjes verhaal. + nog nog een "mooi jong ding" wezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Overweeg eens een herformulatie van bovenstaande zin. Ikke niet begraip.
Ze is een pot.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:22 schreef kless het volgende:
[..]
Maar desondanks is jou manneke toch nog wel jou klankbord?
en zelfs dan kan vik een relatie hebben met een kerel.quote:
voor viking vrouwtje/vriendin(etje) voor TS klankbord voor nu exquote:ook al zit hij zelf ook op de universiteit
Dit dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet verliefd genoeg op je was en een kulreden heeft bedacht om niet samen verder te gaanGeen les uit trekken, gewoon lol hebben met je vrienden en je komt vanzelf wel iemand tegen die je waardeert zoals je bent.
What the...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
het enige wat ik in die brief wou lezen was: ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen.
Ik ken ze nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef soylent het volgende:
What the...
Dit lijkt haast wel een grap, bestaan dit soort vrouwen echt?
Op de brandstapel ermee...
En vrouwen die in dat sprookje geloven zouden eens wat meer moeten lezen over mannen en relatiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
Ik had verwacht dat je zou veranderen..
Ze is Russisch. Dat is alsof je zegt dat het héél knap is als jij Vestdijk in de oorspronkelijke taal leest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef furious_rage het volgende:
Je kan altijd zeggen: als ik je moet onderhouden heb ik geen geld meer om boeken te kopen. Dan moet ze kiezen tussen de 2 en dan zal jij wsl geen boeken meer moeten lezen.
Nu ja, dat je je met een master in de nieuwe media hoger ontwikkeld noemt, stelt op zich ook niet veel voor hoor. Slavistiek is voor mij nog altijd hoger aangeprezen. Zeker als ze de russische meesters in eigen taal lezen. Dostojevski, Tolstoj, gogol, gorki, pasternak en vele anderen. Ik begin al te kwijlen als ik eraan denk
Niks nieuws. Als je denkt dat meisjes - het betere segment - alleen maar lief en aardig willen worden gevondenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef Jitse het volgende:
Bah.. 8 maanden met het meisje van mijn dromen, en plots zegt ze dit. Ze wou altijd dat ik meer met literatuur bezig was etc, maar dat kwam er maar niet van. Ben ook nogal druk met mijn thesis, dus heb al genoeg literatuur om te bestuderen.
Maar nu heeft ze het dus UIT gemaakt hierom!Dat had ik wel niet zien aankomen. Ten eerste omdat alles net supergoed ging, en ten tweede omdat ik een hogere opleiding dan haar geniet.
Ze zegt dat ze andere mensen heeft ontmoet waarmee ze uren kan praten over bepaalde zaken, wat met mij dus niet kan blijkbaar. Ik vind het maar grof, maar misschien zie ik dat fout.
Maar als ze je niet intelligent genoeg vind en van mening is dat je kennis achterblijft.. dan is het toch over en uit. Waar maak je je druk over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
Had haar dus al een lange brief geschreven met alle pro's en con's en een volledige analyse van de realtie waarin ik ook duidelijk had verteld wat mij dwars zat.. toen kreeg ik dit terug via sms:
"Weet je welke indruk het op mij gemaakt heeft? Alsof je constant rond de pot draait.. ik heb juist hetzelfde al een half jaar geleden van je gehoord. Ik had verwacht dat je zou veranderen.. het enige wat ik in die brief wou lezen was: ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen. Ik wil met je en voor je zijn. Meer was er niet nodig.. ik trek nu mijn conclusies eruit"
Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ze "oh zo belezen, maar een brief van haar vriendje er teveel aan was". Want er stond wel degelijk in dat ik nog van haar hield en bereid was dit voor haar op te brengen, mits ze wat tussen de regeltjes kon lezen.
@ Deetch, kan goed.. ze heeft al duidelijk aangegeven dat ze iemand zocht die haar kan onderhouden. Naja bij mij is ze dan aan't verkeerde adres want 'k ben nog maar 22 en nog student. Het enige wat ik kan onderhoude zijn haar seksuele driften. Fuckbuddy's blijven wou ze dan weer wel.
Emotionele chantage.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen.
Ach als ze je stimuleert om de een of andere vervelende gewoonte af te leren is nog wel te doen."kleine" ergernissen als handen aan tafelkleed afvegen, dop niet doen op de tandpasta of andere onhebbelijkhedenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:36 schreef erikkll het volgende:
Sowiesoiemand die wil dat je verandert in een relatie
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
De breuk dateert van vorig weekend, dus heb er al een tijdje over kunnen nadenken. Praten heb ik gedaan, ze gaf aan dat ze wil samenblijven als ik me meer in literatuur verdiep op haar aangeven.
Schijnbaar houdt zij niet van je als ze wil dat je verandert. Zeg dr dat maar. Dat haar gebrek aan loyaliteit aan de persoon die jij nu bent het zonneklaar maakt dat al de boeken die ze leest haar geen enkele stap verder brengen, want anders had ze geweten dat je mensen moet accepteren zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
Had haar dus al een lange brief geschreven met alle pro's en con's en een volledige analyse van de realtie waarin ik ook duidelijk had verteld wat mij dwars zat.. toen kreeg ik dit terug via sms:
"Weet je welke indruk het op mij gemaakt heeft? Alsof je constant rond de pot draait.. ik heb juist hetzelfde al een half jaar geleden van je gehoord. Ik had verwacht dat je zou veranderen.. het enige wat ik in die brief wou lezen was: ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen. Ik wil met je en voor je zijn. Meer was er niet nodig.. ik trek nu mijn conclusies eruit"
Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ze "oh zo belezen, maar een brief van haar vriendje er teveel aan was". Want er stond wel degelijk in dat ik nog van haar hield en bereid was dit voor haar op te brengen, mits ze wat tussen de regeltjes kon lezen.
@ Deetch, kan goed.. ze heeft al duidelijk aangegeven dat ze iemand zocht die haar kan onderhouden. Naja bij mij is ze dan aan't verkeerde adres want 'k ben nog maar 22 en nog student. Het enige wat ik kan onderhoude zijn haar seksuele driften. Fuckbuddy's blijven wou ze dan weer wel.
Als je Germaanse talen gaat studeren is het nederlands toch ook niet makkelijk omdat je al nederlands kent. Anders moeten germanisten toch wel echte idioten zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is Russisch. Dat is alsof je zegt dat het héél knap is als jij Vestdijk in de oorspronkelijke taal leest.
Ik moest opeens zomaar aan een recente opmerking uit een zeker feauteauboek denken :quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben nog nooit een meisje tegengekomen dat op mijn intellectuele golflengte zit. Maar goed, dan maar niet he.
quote:Op 11-03-2007 02:01 schreef I.R.Baboon
[..]
Ik heb deze week voor 6 euro alledrie de seizoenen van Bottom gekocht...
en hij moest ook nog geld voor d'r verdienen hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef Lips het volgende:
Ik zie het vervolg al, ga je meer boeken lezen krijg je het gezeik dat je nooit tijd voor d'r hebt en dat je d'r verwaarloost!
Zit je daar een beetje intellectueel ontwikkeld alsnog single te zijn...
Ik zou de kroeg in gaan om een paar hersencellen te vermoorden!
Ehm, dan zou ie recensent moeten worden van boeken die over indirecte sexuele bevrediging gaan of over tantra ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Angst het volgende:
[..]
en hij moest ook nog geld voor d'r verdienen he
en d'r sexueel bevredigen
PSIES!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Nosh het volgende:
Iemand die niet inziet dat je in een relatie ook elkaar kan interesseren voor dingen, is sowieso je tijd niet waard. Simpel als dat.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef BrauN het volgende:
Breng die literatuur anaal bij haar in en neuk haar tussen d'r tieten. Eens kijken of ze dan nog zo veeleisend is. Serieus, dat wijf moet eens 'n keer hard gepaald worden en weer met beide beentjes op aarde belanden!
Go for it, TS.
Juist, en ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen. Jezelf ontwikkelen doe je in eerste instantie voor jezelf, maar ik vond niet dat ik daar op dit moment prioriteit van moest maken omdat ik wel even andere zaken aan mijn hoofd heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:00 schreef sanni het volgende:
[..]
Niks nieuws. Als je denkt dat meisjes - het betere segment - alleen maar lief en aardig willen worden gevonden
dan heb je nog een hoop te leren. Meisjes/vrouwen willen zich doorontwikkelen en zijn dus leergierig op alle
fronten. En als jij voor haar stilstand betekend dan is het dus Hop naar de volgende . Wen er maar aan want
het gebeurt overal ter wereld. Ook bij mannen die bepaalde vrouwen voor een ander laten zitten terwijl het niet
eens om de sex o.i.d gaat. Wat dit nu segt is simpel: Blijf je doorontwikkelen en je zal het zelf ook gaan doen.![]()
Nou, ken jij veel vrouwen die Bottom leuk vinden? NOU DAN.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik moest opeens zomaar aan een recente opmerking uit een zeker feauteauboek denken :
[..]
trek ik nie man, zie / zag haar veel te graag.. 'k zou opnieuw meer gaan verwachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef Deetch het volgende:
fuckbuddy is toch prima? Hoef je in ieder geval niet op de handkar en als iets denigrerend is is het wel om een fuckbuddy te dumpen als je wat beters hebt gevonden.
Dat geldt ook zeer zeker voor mij. Wat nog beter is dat mijn partner al de grote werken kent en gelezen heeft, zodat ik erover kan praten. Dat mis ik nu ook in mijn relatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Niets lijkt me geweldiger dan samen met m'n lover een literair werk of een wetenschappelijk werk te lezen en dan na afloop of tussendoor de inhoud met elkaar te bespreken
Omdat er veel andere aspecten aan hem zijn die mij heel erg bevredigen, maar toch heb ik het idee dat ik over een aantal jaar wellicht hierover anders denkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef Jitse het volgende:
wrm doe je het dan niet?
Ach hoeveel dames vinden / vonden jiskefet leuk? Bij mijn weten ook meer heel weinig. (en nee niet alleen lullo's)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ken jij veel vrouwen die Bottom leuk vinden? NOU DAN.
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:30 schreef Lips het volgende:
Ik vind Bottom wel leuk...![]()
Jiskefet vind ik overigens verschrikkelijk!
tss, pff,quote:
Dan vind ik dat je dat je hem dat tijdig moet vertellen, zodat ie er tijdig iets aan kan doen. Want als ie jou even graag ziet als ik haar, doet het serieus veel pijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Omdat er veel andere aspecten aan hem zijn die mij heel erg bevredigen, maar toch heb ik het idee dat ik over een aantal jaar wellicht hierover anders denk.
Das balen dude, take care!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:38 schreef Jitse het volgende:
super, en dat maakt het extra pijnlijk.
Dat weet hij al vanaf het begin. Het is aan hem, en nee, hij hoeft nu geen grote filosofische werken te gana lezen. Het gaat er mij meer om dat hij over een aantal jaar nog steeds mijn sparringpartner isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:34 schreef Jitse het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je dat je hem dat tijdig moet vertellen, zodat ie er tijdig iets aan kan doen. Want als ie jou even graag ziet als ik haar, doet het serieus veel pijn.
Ik vind Bottom ook leuk... Jiskefet ook wel hoor, somsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:30 schreef Lips het volgende:
Ik vind Bottom wel leuk...![]()
Jiskefet vind ik overigens verschrikkelijk!
Lijkt me een hele leuke vriending, gezellig samen naar een boekenbeurs of naar een een of ander duf museumquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
De breuk dateert van vorig weekend, dus heb er al een tijdje over kunnen nadenken. Praten heb ik gedaan, ze gaf aan dat ze wil samenblijven als ik me meer in literatuur verdiep op haar aangeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |