Jenny don't be hasty!quote:
Ik denk dat ze gewoon niet verliefd genoeg op je was en een kulreden heeft bedacht om niet samen verder te gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef Jitse het volgende:
Maar mss heeft ze wel gelijk en ben ik na een lange tijd ook wel saai om mee te praten in een relatie.
Pff ik weet niet welke les ik eruit moet trekken.
Die zitten zelf niet zóveel in de literatuur over het algemeen, dus dat zal waarschijnlijk niet een voorwaarde aan hun partner zijn.quote:
Ze is aan het uitesten tot hoever ze je kan pushen. Ik denk dat het bedoeling is om je spaargeld/creditcard te plunderen zonder dat je je genaaid voelt. Jij laat je nog voor haar karretje spannen ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
De breuk dateert van vorig weekend, dus heb er al een tijdje over kunnen nadenken. Praten heb ik gedaan, ze gaf aan dat ze wil samenblijven als ik me meer in literatuur verdiep op haar aangeven.
Ze zei ook dat ze dacht dat ik meer van haar lichaam hield, dan van haar. Mja klopt niet, k heb alles voor haar over gehad en echt veel geïnvesteerd in de relatie. Had ook echt toekomst plannen enzo.
En daar wringt het nu ook bij mij.
Ik wil dat graag voor haar doen, maar ik vond dat de relatie zo al van 1 kant moest komen. Was al begonnen met Russisch te leren voor haar. (ze is Russisch, maar woont al een paar jaar in België en spreekt vloeiend Nederlands) Dit terwijl ik van haar juist helemaal niks verwacht, gewoon haarzelf zijn. Ook over de toekomst wil zij nooit nadenken.
Zijn allemaal van die kleine signalen.. Denk dat ik meerderheid ga volgen, en aanneem dat ze gewoon genoeg had van de relatie.
Zij zit dus op een lager niveau.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Jitse het volgende:
ps: ik weet niet juist waarvoor de Nederlandse afkortingen staan.. hbo, wo, .. ?
Maar voor de geïnteresseerde: zij zit in haar eerste bachelor slavistiek, en ik heb bijna mijn academische master in de nieuwe media.
En DAT vind ik dus zo'n enorme onzin! Wat is er nou mis met gewoon ZEGGEN dat je niet verliefd bent op diegenequote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef soylent het volgende:
Maar let's face it, als je het wil uitmaken moet je toch altijd maar IETS verzinnen. Laat die tekst niet door je hoofd spoken. De werkelijke reden is gewoon dat ze het gehad heeft met de relatie. En dat hoeft niet aan jou te liggen, het hoeft niet aan haar te liggen, misschien was de combinatie gewoon niets. Balen dat zij dat gevoel had en jij niet, maar zo kan het gaan.
Dat je een hogere opleiding dan zij doet betekent natuurlijk niet per sé dat je intelligenter of ontwikkelder bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef Jitse het volgende:
Bah.. 8 maanden met het meisje van mijn dromen, en plots zegt ze dit. Ze wou altijd dat ik meer met literatuur bezig was etc, maar dat kwam er maar niet van. Ben ook nogal druk met mijn thesis, dus heb al genoeg literatuur om te bestuderen.
Maar nu heeft ze het dus UIT gemaakt hierom!Dat had ik wel niet zien aankomen. Ten eerste omdat alles net supergoed ging, en ten tweede omdat ik een hogere opleiding dan haar geniet.
Ze zegt dat ze andere mensen heeft ontmoet waarmee ze uren kan praten over bepaalde zaken, wat met mij dus niet kan blijkbaar. Ik vind het maar grof, maar misschien zie ik dat fout.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
De breuk dateert van vorig weekend, dus heb er al een tijdje over kunnen nadenken. Praten heb ik gedaan, ze gaf aan dat ze wil samenblijven als ik me meer in literatuur verdiep op haar aangeven.
Ja, dat is ook wat ik zoek in elke relatie, iemand om literatuur mee te besprekenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
tuurlijk niet.. maar nu heeft ze imo ook geen recht om dat te zeggen omdat het zo is. Dat zijn trouwens kantnota's voor de fokkers.. haarzelf heb ik nog niet geconfronteerd met dat feit, maar ik veronderstel dat ze dat wel beseft. Ze is al lang genoeg hier om het onderwijssysteem te snappen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Dat je een hogere opleiding dan zij doet betekent natuurlijk niet per sé dat je intelligenter of ontwikkelder bent.
Waarschijnlijk wordt ze op dit moment vaginaal gestimuleerd door een intelligente jongen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:14 schreef Étoile het volgende:
Ze wilde idd van je af en heeft een andere gozer ontdekt die haar 'mentaal' (of was het nou vaginaal) meer stimuleert. Ik zou me er iig niets van aantrekken, je bent wie jij bent en als iemand dat niet interessant genoeg vindt, dikke doei!
Wat een bullshit. Het is een Rus en opeens is ze op zijn creditcard uit?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:10 schreef Deetch het volgende:
Ze is aan het uitesten tot hoever ze je kan pushen. Ik denk dat het bedoeling is om je spaargeld/creditcard te plunderen zonder dat je je genaaid voelt. Jij laat je nog voor haar karretje spannen ook.
ik moest daar ook meteen aan denken toen ik verhaal van TS lasquote:Op maandag 12 maart 2007 19:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ze is aan het uitesten tot hoever ze je kan pushen. Ik denk dat het bedoeling is om je spaargeld/creditcard te plunderen zonder dat je je genaaid voelt. Jij laat je nog voor haar karretje spannen ook.
Goed dat je er van af bent, misschien kun je haar aangeven bij de naturalisatiedienst om maar eens iets hatelijks te zeggen.
Zij niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:22 schreef Mercy het volgende:
[..]
ik moest daar ook meteen aan denken toen ik verhaal van TS laszij zoekt gewoon iemand die haar straks ruim kan onderhouden
en voordat TS het in de gaten heeft is ie bankroet en zij is op naar de volgende
![]()
tipschrijf haar een brief van 40000 kantjes
is ze wel even mee bezig
![]()
Maar desondanks is jou manneke toch nog wel jou klankbord?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik kan het me wel voorstellen, hoor. Ik woon hier ook met iemand met wie ik niet over dingen kan praten waarover ik wel graag zou willen praten. Dan mis ik toch wel wat, ook al zit hij zelf ook op de universiteit. Ze had natuurlijk ook met een vriendin over die dingen kunnen praten, maar goed, jij bent haar lover en ze wil het met jou kennelijk over alles kunnen hebben.
Niets lijkt me geweldiger dan samen met m'n lover een literair werk of een wetenschappelijk werk te lezen en dan na afloop of tussendoor de inhoud met elkaar te bespreken.
Zo heb ik al eens Woutertje Pieterse van Multatuli gelezen met mijn vriendin, maar voordat het boek uit was, was de relatie ook al uit.
dat wijf denk nu nog eisen te kunnen stellen, straks moet je pakken wat ze tepakken kan krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef BrauN het volgende:
Breng die literatuur anaal bij haar in en neuk haar tussen d'r tieten. Eens kijken of ze dan nog zo veeleisend is. Serieus, dat wijf moet eens 'n keer hard gepaald worden en weer met beide beentjes op aarde belanden!
Go for it, TS.
Overweeg eens een herformulatie van bovenstaande zin. Ikke niet begraip.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef kless het volgende:
[..]
dat wijf denk nu nog eisen te kunnen stellen, straks moet je pakken wat ze tepakken kan krijgen
Ik lachquote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef DjBoBkE het volgende:
Geloof me het kan erger.. Ik bespaar je de info..
rikkelende eierstokjes verhaal. + nog nog een "mooi jong ding" wezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Overweeg eens een herformulatie van bovenstaande zin. Ikke niet begraip.
Ze is een pot.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:22 schreef kless het volgende:
[..]
Maar desondanks is jou manneke toch nog wel jou klankbord?
en zelfs dan kan vik een relatie hebben met een kerel.quote:
voor viking vrouwtje/vriendin(etje) voor TS klankbord voor nu exquote:ook al zit hij zelf ook op de universiteit
Dit dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet verliefd genoeg op je was en een kulreden heeft bedacht om niet samen verder te gaanGeen les uit trekken, gewoon lol hebben met je vrienden en je komt vanzelf wel iemand tegen die je waardeert zoals je bent.
What the...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
het enige wat ik in die brief wou lezen was: ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen.
Ik ken ze nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef soylent het volgende:
What the...
Dit lijkt haast wel een grap, bestaan dit soort vrouwen echt?
Op de brandstapel ermee...
En vrouwen die in dat sprookje geloven zouden eens wat meer moeten lezen over mannen en relatiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
Ik had verwacht dat je zou veranderen..
Ze is Russisch. Dat is alsof je zegt dat het héél knap is als jij Vestdijk in de oorspronkelijke taal leest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef furious_rage het volgende:
Je kan altijd zeggen: als ik je moet onderhouden heb ik geen geld meer om boeken te kopen. Dan moet ze kiezen tussen de 2 en dan zal jij wsl geen boeken meer moeten lezen.
Nu ja, dat je je met een master in de nieuwe media hoger ontwikkeld noemt, stelt op zich ook niet veel voor hoor. Slavistiek is voor mij nog altijd hoger aangeprezen. Zeker als ze de russische meesters in eigen taal lezen. Dostojevski, Tolstoj, gogol, gorki, pasternak en vele anderen. Ik begin al te kwijlen als ik eraan denk
Niks nieuws. Als je denkt dat meisjes - het betere segment - alleen maar lief en aardig willen worden gevondenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef Jitse het volgende:
Bah.. 8 maanden met het meisje van mijn dromen, en plots zegt ze dit. Ze wou altijd dat ik meer met literatuur bezig was etc, maar dat kwam er maar niet van. Ben ook nogal druk met mijn thesis, dus heb al genoeg literatuur om te bestuderen.
Maar nu heeft ze het dus UIT gemaakt hierom!Dat had ik wel niet zien aankomen. Ten eerste omdat alles net supergoed ging, en ten tweede omdat ik een hogere opleiding dan haar geniet.
Ze zegt dat ze andere mensen heeft ontmoet waarmee ze uren kan praten over bepaalde zaken, wat met mij dus niet kan blijkbaar. Ik vind het maar grof, maar misschien zie ik dat fout.
Maar als ze je niet intelligent genoeg vind en van mening is dat je kennis achterblijft.. dan is het toch over en uit. Waar maak je je druk over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
Had haar dus al een lange brief geschreven met alle pro's en con's en een volledige analyse van de realtie waarin ik ook duidelijk had verteld wat mij dwars zat.. toen kreeg ik dit terug via sms:
"Weet je welke indruk het op mij gemaakt heeft? Alsof je constant rond de pot draait.. ik heb juist hetzelfde al een half jaar geleden van je gehoord. Ik had verwacht dat je zou veranderen.. het enige wat ik in die brief wou lezen was: ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen. Ik wil met je en voor je zijn. Meer was er niet nodig.. ik trek nu mijn conclusies eruit"
Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ze "oh zo belezen, maar een brief van haar vriendje er teveel aan was". Want er stond wel degelijk in dat ik nog van haar hield en bereid was dit voor haar op te brengen, mits ze wat tussen de regeltjes kon lezen.
@ Deetch, kan goed.. ze heeft al duidelijk aangegeven dat ze iemand zocht die haar kan onderhouden. Naja bij mij is ze dan aan't verkeerde adres want 'k ben nog maar 22 en nog student. Het enige wat ik kan onderhoude zijn haar seksuele driften. Fuckbuddy's blijven wou ze dan weer wel.
Emotionele chantage.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen.
Ach als ze je stimuleert om de een of andere vervelende gewoonte af te leren is nog wel te doen."kleine" ergernissen als handen aan tafelkleed afvegen, dop niet doen op de tandpasta of andere onhebbelijkhedenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:36 schreef erikkll het volgende:
Sowiesoiemand die wil dat je verandert in een relatie
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
Schijnbaar houdt zij niet van je als ze wil dat je verandert. Zeg dr dat maar. Dat haar gebrek aan loyaliteit aan de persoon die jij nu bent het zonneklaar maakt dat al de boeken die ze leest haar geen enkele stap verder brengen, want anders had ze geweten dat je mensen moet accepteren zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Jitse het volgende:
Had haar dus al een lange brief geschreven met alle pro's en con's en een volledige analyse van de realtie waarin ik ook duidelijk had verteld wat mij dwars zat.. toen kreeg ik dit terug via sms:
"Weet je welke indruk het op mij gemaakt heeft? Alsof je constant rond de pot draait.. ik heb juist hetzelfde al een half jaar geleden van je gehoord. Ik had verwacht dat je zou veranderen.. het enige wat ik in die brief wou lezen was: ik hou van jou, dus ik ga meer boeken lezen. Ik wil met je en voor je zijn. Meer was er niet nodig.. ik trek nu mijn conclusies eruit"
Heb haar nog een berichtje gestuurd dat ze "oh zo belezen, maar een brief van haar vriendje er teveel aan was". Want er stond wel degelijk in dat ik nog van haar hield en bereid was dit voor haar op te brengen, mits ze wat tussen de regeltjes kon lezen.
@ Deetch, kan goed.. ze heeft al duidelijk aangegeven dat ze iemand zocht die haar kan onderhouden. Naja bij mij is ze dan aan't verkeerde adres want 'k ben nog maar 22 en nog student. Het enige wat ik kan onderhoude zijn haar seksuele driften. Fuckbuddy's blijven wou ze dan weer wel.
Als je Germaanse talen gaat studeren is het nederlands toch ook niet makkelijk omdat je al nederlands kent. Anders moeten germanisten toch wel echte idioten zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is Russisch. Dat is alsof je zegt dat het héél knap is als jij Vestdijk in de oorspronkelijke taal leest.
Ik moest opeens zomaar aan een recente opmerking uit een zeker feauteauboek denken :quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben nog nooit een meisje tegengekomen dat op mijn intellectuele golflengte zit. Maar goed, dan maar niet he.
quote:Op 11-03-2007 02:01 schreef I.R.Baboon
[..]
Ik heb deze week voor 6 euro alledrie de seizoenen van Bottom gekocht...
en hij moest ook nog geld voor d'r verdienen hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef Lips het volgende:
Ik zie het vervolg al, ga je meer boeken lezen krijg je het gezeik dat je nooit tijd voor d'r hebt en dat je d'r verwaarloost!
Zit je daar een beetje intellectueel ontwikkeld alsnog single te zijn...
Ik zou de kroeg in gaan om een paar hersencellen te vermoorden!
Ehm, dan zou ie recensent moeten worden van boeken die over indirecte sexuele bevrediging gaan of over tantra ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Angst het volgende:
[..]
en hij moest ook nog geld voor d'r verdienen he
en d'r sexueel bevredigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |