abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 17:27:42 #1
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_47197400
Dames, even een lijpe vraag, maar wel serieus bedoeld. Ben nu -nog steeds- gezellig aan het daten. Sex is great. En ik heb een tic dat ik beffen erg ok vindt om te doen (don't ask why, daar gaat deze topic niet over). Enige waar ik benieuwd naar ben: gaat 't vervelen? Kijk, er ZIJN vrouwen (ik heb er zelfs ervaring mee) die beffen niets vinden, daar doe je weinig aan, maar mijn huidige vriendin vindt het geen straf zeg maar. En alhoewel ik wel 's vraag of ze 't zegt als ze 't zat is/er geen zin in heeft, vraag ik mij stiekem af of ze dat niet zegt om mij "een plezier te doen".

Iemand licht op deze zaak? Dus: beffen, wordt je 't zat? Of kan dat rustig 3x per dag?
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_47197460
vergelijk het met pijpen, wordt jij graag 3x per dag gepijpt? ik neem aan van wel.

mijn ervaring met dames die er niet van houden is dat ze zich er onzeker bij voelen. dus in principe vinden ze het wel lekker, ze zijn alleen bang dat het vi(e)s is
pi_47197470
Tuurlijk kan je het zat worden..
Vooral als de tegenpartij het niet kan of niet doet zoals ik het wil/hebben kan..
Dan begint het wel eens te vervelen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:32:25 #4
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47197550
Alles dat herhaald wordt gaat uiteindelijk vervelen.
Het dient altijd verrassend en uitdagend te zijn om leuk te blijven.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47197675
M'n vriend is er ook nogal verslaafd aan en hij doet het echt ontiegelijk lekker, dus mij verveelt het nooit Zelfs als ik doodmoe ben of helemaal geen zin heb krijgt ie het toch weer voor elkaar om het tot een 'goed einde' te brengen
  maandag 12 maart 2007 @ 17:39:11 #6
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47197741
Neuh.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 12 maart 2007 @ 18:03:07 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_47198461
Na een uur krijg ik altijd een rauwe tong.
pi_47198505
Ik krijg altijd jeuk in mn bilnaad
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:22:37 #9
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47217789
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Tally het volgende:
Tuurlijk kan je het zat worden..
Vooral als de tegenpartij het niet kan of niet doet zoals ik het wil/hebben kan..
Dan begint het wel eens te vervelen..
LOL!
Ik ruik frustratie.
Ervaring?
pi_47217906
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

LOL!
Ik ruik frustratie.
Ervaring?
Ja tuurlijk..
Niet elke man is meteen the befking ofzo..
Mannen moeten het ook leren..
Dus in het verleden is het wel eens voorgekomen dat het ging vervelen..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:44:40 #11
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47218094
Dat is naar ja.
Ik ben er nooit echt onzeker over geweest daar de geilheid toch wel regeerde, dus bij mij ging het opzich wel goed.
En soms moet je de man gewoon een beetje bijsturen.
Zelf sta ik daar altijd open voor daar quality improvement toch wel belangrijk is.
Kwaliteit is beter dan quantiteit als het om beffen gaat wat dat betreft!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:54:05 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47239922
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Niet elke man is meteen the befking ofzo..
Mannen moeten het ook leren..
Tuurlijk, bovendien zijn alle vrouwen verschillend in wat ze lekker vinden dus het is telkens een beetje uitproberen.. er is geen sureshot recept
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_47240790
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tuurlijk, bovendien zijn alle vrouwen verschillend in wat ze lekker vinden dus het is telkens een beetje uitproberen.. er is geen sureshot recept
Zeker weten..
Ik neem het niemand ook kwalijk
Het is meer zo van iedereen is anders en elke meid wil het anders..
Dus ja het kan gaan vervelen..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:22:00 #14
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47246168
Mij verveelt het nooit om te doen Of het de vrouwen verveelt waarbij ik het doe, zul je aan hen moeten vragen Heb nooit klachten gehoord
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:47:26 #15
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47254934
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef ajf het volgende:
Mij verveelt het nooit om te doen Of het de vrouwen verveelt waarbij ik het doe, zul je aan hen moeten vragen Heb nooit klachten gehoord
Tot nu toe moet ik het niet in mijn hoofd halen om het een keertje over te slaan.
Dan weet ik genoeg betreft of het verveelt of niet.
Daarom kan het dus ook niet gaan vervelen.
Je merkt als het goed is aan je partner snel genoeg of het verveelt of niet.
En in mijn geval voel ik alles op intuitie gewoon heel goed aan.
Dus ook met sex.
Een hele handig gave/tool!
pi_47255301
Mij iig niet (man's kant)

Van vrouwen woit ik noit
pi_47272556
Mij verveelt het iig niet......mijn vriend trouwens ook niet
Edit: en we hebben nu bijna 4 jaar een relatie, is wel een belangrijk gegeven in dit topic denk ik.
pi_47307838
vervelen? ze moet blij zijn dat je je tong in die klamme doos van dr steekt
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_47361912
ja inderdaad, en als ze het niet tof vindt , gaat ze het gewoon zeggen

ps: check mijn forum!!!!!!!!
Een forum waar je kunt discussieren over je hobby's en intrests
Roni Forum
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:28:38 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47361921
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:27 schreef rdecoene het volgende:
ja inderdaad, en als ze het niet tof vindt , gaat ze het gewoon zeggen

ps: check mijn forum!!!!!!!!
Kappen he met het pluggen van he eigen forum...Ik ga even overleggen of jij dit sowiesowel in je sig mag hebben staan.
pi_47361930
Het kan vervelen ja. Sommige vrouwen hebben een wat stevigere druk nodig op de clitoris. Afwisselen met de vingers doet wonderen.
pi_47361935
mij zou het niet vervelen hoor, je mag bij mij de hele dag aan de gang gaan
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:32:10 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47361967
Ik vind het minder als het te lang duurt. Het is ook geen verplicht nummer bij mij.
Natuurlijk vind ik het wel lekker, maar het is zoals Pussydeluxe zegt. Aan wat halfzacht gelebber heb ik niet zo heel veel zeg maar. En als dat dan ook nog heel lang duurt dan ga ik liever een goed boek lezen. Maar tot zover komt het nooit, ik maak verbaal of met gebaren wel duidelijk hoe of wat
pi_47362513
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:32 schreef Aventura het volgende:
En als dat dan ook nog heel lang duurt dan ga ik liever een goed boek lezen.
autsj...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_47362514
vervelen gaat het nooit, als ik er voor dat moment genoeg van heb laat ik dat gewoon merken...
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_47362550
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Het kan vervelen ja. Sommige vrouwen hebben een wat stevigere druk nodig op de clitoris. Afwisselen met de vingers doet wonderen.
Zuigen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:16:13 #27
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_47366125
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:03 schreef Slarioux het volgende:
Na een uur krijg ik altijd een rauwe tong.
Dan doe je toch iets niet goed
pi_47415681
ligt echt aan degene die het bij je doet!!
mijn huidige parter zal niet vervelen iig!
pi_47415935
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef Sjorz het volgende:
Dames, even een lijpe vraag, maar wel serieus bedoeld. Ben nu -nog steeds- gezellig aan het daten. Sex is great. En ik heb een tic dat ik beffen erg ok vindt om te doen (don't ask why, daar gaat deze topic niet over). Enige waar ik benieuwd naar ben: gaat 't vervelen? Kijk, er ZIJN vrouwen (ik heb er zelfs ervaring mee) die beffen niets vinden, daar doe je weinig aan, maar mijn huidige vriendin vindt het geen straf zeg maar. En alhoewel ik wel 's vraag of ze 't zegt als ze 't zat is/er geen zin in heeft, vraag ik mij stiekem af of ze dat niet zegt om mij "een plezier te doen".

Iemand licht op deze zaak? Dus: beffen, wordt je 't zat? Of kan dat rustig 3x per dag?
nee....word het nooit zat.. ...3 keer op een dag..? jawel hoor...zelfs wel meer...
  maandag 19 maart 2007 @ 11:05:35 #30
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_47427916
In mijn fantasie vind ik beffen altijd heerlijk. Als ik met een vrouw aan het vrijen ben krijg ik altijd al snel de neiging om met mijn hoofd lekker tussen d'r benen te gaan, maar als ik het dan daadwerkelijk proef, dan vind ik het ineens smerig

Zo jammer. Maar ja, aan smaak kun je niets doen. Of de vrouw nu brandschoon is of niet. Ik vind het gewoon vies. Gelukkig ben je meestal zo opgewonden dat je het voor lief neemt, maar het is toch altijd een lichte afknapper. Baal er echt van dat ik zo goed ruik/proef. Op mijn werk ruik ik gewoon wie er in de lift heeft gestaan op basis van lichaamslucht. Zou eigenlijk een parfumlijn moeten beginnen

Of lekker gaan roken ofzo zodat mijn smaak/geurpapillen afstompen.
pi_47432036
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
mijn ervaring met dames die er niet van houden is dat ze zich er onzeker bij voelen. dus in principe vinden ze het wel lekker, ze zijn alleen bang dat het vi(e)s is
Ik ben zo'n vrouw die niet van beffen houdt en trust me, dat heeft niets met onzekerheid te maken.
pi_47432081
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Ik ben zo'n vrouw die niet van beffen houdt en trust me, dat heeft niets met onzekerheid te maken.
Waarmee dan wel? *nieuwsgierig*
pi_47432792
Van mij mag beffen weleens overgeslagen worden hoor.
Vind het lekker, kom er goed op klaar, maar het is niet de top van seks voor mij, leuk opwarmertje, maar niet het hoofdgerecht

Ik ben niet echt onzeker te noemen op seksgebied, toch hoeft het van mij echt niet altijd.
Als ik niet schoon genoeg ben naar mijn eigen zin hoef je er niet aan te beginnen, dan vind ik het echt niks, ik hou niet van vies, wel van vieze seks, maar niet van seks met vies
Het idee dat iemand daar naar beneden gaat terwijl ik denk een douchje zou geen overbodige luxe zijn dat werkt gewoon niet, dan moet ik daaraan denken en kan ik niet lekker wegzweven op het genot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47435178
quote:
Ik vind het minder als het te lang duurt. Het is ook geen verplicht nummer bij mij.
Natuurlijk vind ik het wel lekker, maar het is zoals Pussydeluxe zegt. Aan wat halfzacht gelebber heb ik niet zo heel veel zeg maar. En als dat dan ook nog heel lang duurt dan ga ik liever een goed boek lezen. Maar tot zover komt het nooit, ik maak verbaal of met gebaren wel duidelijk hoe of wat
Hier heb ik verder niets aan toe te voegen
Whatever you're about to discover we off that.
pi_47435910
Ik doe het graag en ben er zelfs aan verslaafd. En mij verveelt het in iedergeval niet. Ik probeer natuurlijk wel af te wisselen en teasen doet wonderen. Ik vindt het in ieder geval een leuk onderdeel van de sex en het spel!

pi_47436660
Ik denk dat dat 1 van de dingen is dat me nooit zal gana vervelen om te doen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

En de ontvangende partij klaagt niet....die vindt het heerlijk
  maandag 19 maart 2007 @ 16:13:49 #38
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_47438880
Ik vind het heerlijk en het word ook bijna nooit overgeslagen. Daardoor is het misschien wel minder 'speciaal', maar vervelen gaat het zeker niet
  maandag 19 maart 2007 @ 16:19:08 #39
173792 Gehandicapte
Geestelijk dan he.
pi_47439068
Ik krijg altijd zoveel haar in m'n bakkes als ik ga beffen.
pi_47439142
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef Gehandicapte het volgende:

tondeuze/scheermesje erbij?
Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Waarmee dan wel? *nieuwsgierig*
Ik vind een man die zich verlaagt tot het beffen van een vrouw verre van erotisch. Dat is natuurlijk onzin bla bla bla, dat weet ik. Maar ik voel dat zo en dus is het zo en daarom kan ik er niet van genieten, sterker nog... het staat me tegen.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:28:29 #42
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_47439479
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Ik vind een man die zich verlaagt tot het beffen van een vrouw verre van erotisch. Dat is natuurlijk onzin bla bla bla, dat weet ik. Maar ik voel dat zo en dus is het zo en daarom kan ik er niet van genieten, sterker nog... het staat me tegen.
Apart, zoiets heb ik nog nooit gehoord eigenlijk Wel interessant opzich.

Ik ken meiden die het ook niet willen, maar daarbij is het wel vooral dat ze zich er niet lekker bij voelen omdat ze het té intiem vinden en ze onzeker zijn. En dat is bij 90% van de meiden die het niet willen het geval denk ik.

Maar pijp jij wel?
pi_47439505
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij gewoon een keer goed gebeft worden.
Enuh pijpen dan?
Daar doe je ook niet aan?

oke inkoppertje
Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef Riro het volgende:

[..]

Apart, zoiets heb ik nog nooit gehoord eigenlijk Wel interessant opzich.

Ik ken meiden die het ook niet willen, maar daarbij is het wel vooral dat ze zich er niet lekker bij voelen omdat ze het té intiem vinden en ze onzeker zijn. En dat is bij 90% van de meiden die het niet willen het geval denk ik.

Maar pijp jij wel?
Jazeker, graag zelfs.

Het wel kunnen genieten van pijpen maar niet kunnen genieten van gebeft worden is puur iets dat tussen m'n oren zit, zoals alles op het gebied van erotiek tussen je oren zit. Het heeft niets te maken met iets tegen orale seks hebben, het heeft puur te maken met mijn beleving van seks en erotiek.

De onderstaande opmerking is daarom inderdaad lachwekkend... Mijn lichaam is geen machine die je op de juiste manier moet bedienen om me een orgasme te bezorgen.
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef het.ismij het volgende:
Volgens mij moet jij gewoon een keer goed gebeft worden.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:22:58 #45
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_47441663
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Jazeker, graag zelfs.

Het wel kunnen genieten van pijpen maar niet kunnen genieten van gebeft worden is puur iets dat tussen m'n oren zit, zoals alles op het gebied van erotiek tussen je oren zit. Het heeft niets te maken met iets tegen orale seks hebben, het heeft puur te maken met mijn beleving van seks en erotiek.

De onderstaande opmerking is daarom inderdaad lachwekkend... Mijn lichaam is geen machine die je op de juiste manier moet bedienen om me een orgasme te bezorgen.
[..]
Nee oke, snap ik Maar omdat je het had over dat een man zich 'verlaagt' wanneer hij beft vroeg ik me af of je pijpen dan ook zo zag. En verder als je er niet van houdt kun je dat natuurlijk niet gaan 'aanleren' ofzo

Maar ik zou het nooit willen missen
pi_47441705
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
vergelijk het met pijpen, wordt jij graag 3x per dag gepijpt? ik neem aan van wel.

Sommige vrouwen houden er gewoon echt niet van hoor. Ik vind het vaak wat uh... softjes.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:50:32 #47
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47442625
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Sommige vrouwen houden er gewoon echt niet van hoor. Ik vind het vaak wat uh... softjes.
Je zal geen man vinden die er niet van houdt gepijpt te worden. En dan vinden vrouwen het raar als wij ze niet begrijpen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
pi_47442778
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef ajf het volgende:

[..]

Je zal geen man vinden die er niet van houdt gepijpt te worden. En dan vinden vrouwen het raar als wij ze niet begrijpen
Nja, laat ik het zo zeggen... Echt neuken is zoveel beter dat als ik geil ben ik al gauw zo iets heb van, schiet op knul kom omhoog en doe es wat.

Maar goed, ik ben niet zo van de zachtaardige lieftallige seks geloof ik
pi_47442924
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef ajf het volgende:

[..]

Nee?
Denk jij dat elke vent er van houdt om gepijpt te worden?
Dat heb je mooi mis.. Net zoals niet elke vrouw er van houdt om gebeft te worden..
pi_47447292
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee?
Denk jij dat elke vent er van houdt om gepijpt te worden?
Dat heb je mooi mis.. Net zoals niet elke vrouw er van houdt om gebeft te worden..
misschien dat je het niet goed doet dan tally
we zullen niet zo snel zeggen dat je het verkeerd doet om jullie niet te kwetsen dus zeggen we dat we het niet lekker vinden. wat dus helemaal niet waar is
Geile Breezerhoer!
pi_47447611
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef Concordsky het volgende:

[..]

we zullen niet zo snel zeggen dat je het verkeerd doet om jullie niet te kwetsen dus zeggen we dat we het niet lekker vinden. wat dus helemaal niet waar is
Lijkt me stug hoor. Dat vind ik echt een mannen-argument, sorry hoor. "Dat je het niet leuk vindt komt omdat je nog nooit een goede *vul in* hebt gehad, hoor!" Je kunt ook gewoon dingen niet leuk of lekker vinden.

Als jij geen spinazie lust, zeg ik toch ook niet dat dat komt omdat je moeder niet kan koken
  maandag 19 maart 2007 @ 20:03:20 #52
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47447656
Als je het goed doet gaat het (bij mij) nooit vervelen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_47448820
quote:

[..]

Misschien kan ik het inderdaad niet.. Zal het eens navragen bij iemand waarvan ik weet dat hij altijd zegt wat hij denkt..
En zoals fee-tje zegt niet iedereen lust hetzelfde of vind hetzelfde lekker..
Dus er zullen zeker mannen zijn die het niet lekker vinden.. En ik weet er zo eentje..
pi_47448915
Wel als het kutje niet zo lekker is
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 19 maart 2007 @ 21:42:29 #56
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47452469
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Misschien kan ik het inderdaad niet.. Zal het eens navragen bij iemand waarvan ik weet dat hij altijd zegt wat hij denkt..
En zoals fee-tje zegt niet iedereen lust hetzelfde of vind hetzelfde lekker..
Dus er zullen zeker mannen zijn die het niet lekker vinden.. En ik weet er zo eentje..
Sorry Tally, maar die heeft dan echt een of meerdere slechte ervaring(en) gehad. Kan het me echt niet voorstellen dat mannen het niet lekker vinden, mits goed gedaan.
pi_47454082
Sorry ajf, maar Tally heeft toch echt gelijk.
Seks is meer dan de fysieke handeling, als dat niet zo zou zijn zou ook elke man er van kunnen genieten om in z'n kont geneukt te worden... Anatomisch zijn alle mannen immers gelijk.
  maandag 19 maart 2007 @ 22:56:17 #58
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47455912
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef Twiggy het volgende:
Seks is meer dan de fysieke handeling, als dat niet zo zou zijn zou ook elke man er van kunnen genieten om in z'n kont geneukt te worden... Anatomisch zijn alle mannen immers gelijk.
Sex is absoluut meer; ik zal de laatste zijn die dat ontkend. Kijk, dat je als vrouw niks aan beffen vindt, is tot daaraan toe. Ik ken dat gevoel niet. Ik vergeleek het met pijpen, omdat ik dat gevoel ken. En nee, ik zou zeker niet van kontneuken genieten . Maar da's wat anders dan orale bevrediging.
pi_47457641
Maakt het jou iets uit of een vrouw of een man je pijpt?
  maandag 19 maart 2007 @ 23:49:59 #60
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_47457810
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef Twiggy het volgende:
Maakt het jou iets uit of een vrouw of een man je pijpt?
Ah please. Dit heb ik nooit bedoeld toen ik dit topic opende.
Nu kan ik niet meer slapen...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_47457852
sorry
pi_47460144
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:02 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Lijkt me stug hoor. Dat vind ik echt een mannen-argument, sorry hoor. "Dat je het niet leuk vindt komt omdat je nog nooit een goede *vul in* hebt gehad, hoor!" Je kunt ook gewoon dingen niet leuk of lekker vinden.
Fee-tje ... lezen .... het punt is niet dat ik zeg dat Tally beffen niet lekker vind omdat ze nooit goed gebeft is oid
Bij mannen is het volgens mij totaal anders... 99,9% van de mannen vindt gepijpt worden geweldig! als ze zeggen dat het niet zo is dan is dat vaak omdat de vrouw het niet kan!
quote:
Als jij geen spinazie lust, zeg ik toch ook niet dat dat komt omdat je moeder niet kan koken
nee maar kan ook zijn dat ik spinazi heel lekker vind maar tegen mijn moeder zeg dat ik geen spinazi lust omdat ik haar niet wil kwetsen door te zeggen dat ze niet kan koken...
Geile Breezerhoer!
pi_47460156
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef Twiggy het volgende:
anatomisch wel maar geestelijk niet
Niet alle mannen hebben homoseksuele neigingen.
Dat mijn ex graag anaal gepentreerd werd wil nog niet zeggen dat ALLE vrouwen graag anale seks hebben ...
Geile Breezerhoer!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:40:27 #64
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_47460157
Beffeb verveelt nooit....NOOIT!
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
pi_47460195
hehe mooi want het verveelt ook nooit wanneer je het geeft
Geile Breezerhoer!
pi_47463004
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef ajf het volgende:

[..]

Sorry Tally, maar die heeft dan echt een of meerdere slechte ervaring(en) gehad. Kan het me echt niet voorstellen dat mannen het niet lekker vinden, mits goed gedaan.
Dit is zo krom.. Dat vrouwen niet van beffen houden kan je begrijpen.. Maar dat mannen niet van pijpen houden kan je niet geloven..
Slaat echt totaal nergens op.. Hij heeft echt geen slechte ervaringen met pijpen gehad.. Maar hij vind het gewoon niet lekker.. Klaar..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:02:35 #67
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47463306
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit is zo krom.. Dat vrouwen niet van beffen houden kan je begrijpen.. Maar dat mannen niet van pijpen houden kan je niet geloven..
Slaat echt totaal nergens op.. Hij heeft echt geen slechte ervaringen met pijpen gehad.. Maar hij vind het gewoon niet lekker.. Klaar..
Stel, jij hebt nog nooit parashute gesprongen. Ik wel. Dan kan ik je uitleggen hoe dat voelt en jij kan begrijpen dat dat een geweldig gevoel is (of niet in dit geval). Ik ken het gevoel om gebeft te worden niet. Maar wel om gepijpt te worden. Ik ben het met Concordsky eens.
pi_47463393
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:02 schreef ajf het volgende:

[..]

Stel, jij hebt nog nooit parashute gesprongen. Ik wel. Dan kan ik je uitleggen hoe dat voelt en jij kan begrijpen dat dat een geweldig gevoel is (of niet in dit geval). Ik ken het gevoel om gebeft te worden niet. Maar wel om gepijpt te worden. Ik ben het met Concordsky eens.
Nee maar er is nooit iets waar iedereen van houdt.. Niet iedereen vind springen uit een vliegtuig leuk.. Niet elke man houdt van dezelfde auto..
Ik kan je dus vertellen dat niet elke vrouw van beffen houdt.. Gewoon weg omdat ze er niet altijd van houden..
Dus zijn er ook mannen die er niet van houden om gepijpt te worden..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:24:35 #69
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47465790
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee maar er is nooit iets waar iedereen van houdt.. Niet iedereen vind springen uit een vliegtuig leuk.. Niet elke man houdt van dezelfde auto..
Ik kan je dus vertellen dat niet elke vrouw van beffen houdt.. Gewoon weg omdat ze er niet altijd van houden..
Dus zijn er ook mannen die er niet van houden om gepijpt te worden..
Tuurlijk. Zoveel mensen, zoveel smaken. Dan nog zijn er waarschijnlijk meer vrouwen dan mannen die niet van orale sex houden.
pi_47465850
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef ajf het volgende:

[..]

Tuurlijk. Zoveel mensen, zoveel smaken. Dan nog zijn er waarschijnlijk meer vrouwen dan mannen die niet van orale sex houden.
Dat kan best zijn
Ik heb ze niet bijgehouden of een enquete gehouden
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:40:55 #71
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47466281
ja het gaat vervelen na tijdje alleen maar beffen..afwisselen is de oplossing
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47466355
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef dvunz het volgende:
ja het gaat vervelen na tijdje alleen maar beffen..afwisselen is de oplossing
Daar ging het volgens mij niet om
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:44:01 #73
166669 dvunz
pi_47466391
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Daar ging het volgens mij niet om
??owh sorry dan
pi_47466423
Ging het wel om.. Ik ben eigenlijk wel heel erg offtopic gegaan
pi_47466515
Okai
pi_47466559
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef Tally het volgende:
mods met emoties
Geile Breezerhoer!
pi_47467010
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef Concordsky het volgende:

[..]

mods met emoties
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:10:42 #78
166669 dvunz
pi_47467312
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef Concordsky het volgende:

[..]

mods met emoties
geyllllllll
pi_47468549
magoed ff ontopic weer.. als het de dame verveeld moet ze dan maar aangeven toch?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:50:32 #80
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47468693
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef Tally het volgende:
En ik ben daar ook schuldig aan
Maar dan heb ik de topic ook verkeerd begrepen. Als het alleen maar beffen is, kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment gaat vervelen. Ik vind het wel een leuk opwarmertje om mee te beginnen zeg maar. Als een vrouw niet wil, zou ik haar ook niet dwingen. Ik verzin dan wel wat anders om haar ïn the mood" te krijgen.
pi_47468751
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef ajf het volgende:

[..]

En ik ben daar ook schuldig aan
Maar dan heb ik de topic ook verkeerd begrepen. Als het alleen maar beffen is, kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment gaat vervelen. Ik vind het wel een leuk opwarmertje om mee te beginnen zeg maar. Als een vrouw niet wil, zou ik haar ook niet dwingen. Ik verzin dan wel wat anders om haar ïn the mood" te krijgen.
that's the spirit
pi_47477123
nee,ik blijf het lekker vinden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_47478843
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:47 schreef Ellatjuh het volgende:
nee,ik blijf het lekker vinden
Groot gelijk heb je
pi_47479408
die fobo ook
Geile Breezerhoer!
pi_47519995
lekker slim om net te doen of je het niet lekker vindt,is het niet slimmer om gewoon te zeggen je kan het niet.
ben je van dat gezeik ook af
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:11:36 #86
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_47521449
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef blondishetlekkerst het volgende:
lekker slim om net te doen of je het niet lekker vindt,is het niet slimmer om gewoon te zeggen je kan het niet.
ben je van dat gezeik ook af
Intelligente opmerking

Beffen is heerlijk
World domination is my middle name.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:20:08 #87
172312 Dakgoot
BOOM Headshot !!
pi_47521761
Mij gaat het nooit vevelen iig en me vriendin ook niet

Maar als iemand het niet lekker/goed doet kan je toch een beetje stiekem weg wat tips geven ofzo maar ja als iemand het echt niet lekker vind dan is daar weinig aan te doen
Running for president is like running in the special Olympics, even if you win, you're still retarded.
If I'm not replying, I'm ignoring you. Don't feel bad about it, I do it a lot.
Mijn lieffie
pi_47522329
Bij mij zal het niet gaan vervelen ..Maar het hoeft nou ook weer niet elke dag of iedere keer als we sex hebben er moet wel afwisseling in blijven natuurljik
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:30:48 #89
167723 sanni
Acima de seu
pi_47568429
Beffen gaat inprincipe nooit vervelen mits e.e.a. maar is kort geschoren en onderhouden.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:45:53 #90
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_47568692
quote:
Ik bla ga ik liever een goed boek lezen.
dislectie als klaarkomen
bloemen, daar hou ik van!
pi_47578013
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 02:37 schreef Concordsky het volgende:

Bij mannen is het volgens mij totaal anders... 99,9% van de mannen vindt gepijpt worden geweldig! als ze zeggen dat het niet zo is dan is dat vaak omdat de vrouw het niet kan!
Dit vind ik dus schiere onzin.

Als een vrouw oraal niet lekker vindt, dan is dat gewoon omdat ze het niet lekker vindt.
Als een man oraal niet lekker vindt, dan is dat omdat zn partner het niet goed doet.

Zo zeg jij het, en dat vind ik persoonlijk schiere onzin.

Helderder dan dat kan ik het niet stellen.
pi_47580853
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef sanni het volgende:
Beffen gaat inprincipe nooit vervelen mits e.e.a. maar is kort geschoren en onderhouden.
Mooi gesproken!
pi_47607372
Ik vind het persoonlijk erg leuk en lkkr om mijn vriendin te beffen de "smaak" van mijn huidige vriendin is goed.
Zij heeft er ook nooit problemen mee . Ze komt er lkkr van klaar en dat geilt mij weer erg op !
Dus vervelen doet het bij ons niet (relatie van 2jr nu)
Laten we met z\\\\\\\\\\\\\\\'n allen lief voor elkaar zijn :D
pi_47621121
ben het met twiggy eens, ik hou er ook niet van en het verveelt bij mij al heel snel....
  zondag 25 maart 2007 @ 01:36:29 #95
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_47631170
quote:

[..]

wat een stom argument.

Ik ken een gast die gepijpt worden niets vindt. Hij voelt er bijna niets van zegt ie zelf en hij vindt het vies om het meisje vervolgens te zoenen. Heel conservatief tiepje overigens.
  zondag 25 maart 2007 @ 01:40:02 #96
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_47631223
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:02 schreef ajf het volgende:

Haha, wat is dat nu weer voor onzin? Omdat jij gepijpt worden toevallig lekker vindt kun je het niet voorstellen dat anderen dat niet lekker vinden?

Anaal gevingerd worden is voor een man erg lekker, want ik heb het meegemaakt en weet hoe het voelt. Dus ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die dat niet lekker vinden. En dan kun je wel zeggen 'ja da's voor homo's ' . Maar dat is nog grotere onzin. Wat hebben homo's er nou mee te maken dat je vriendin een vinger in je kont steekt?
pi_47662638
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef Sjorz het volgende:

Damn, ik mag hopen dat mijn volgende vriend of vriendin zo graag likt!

Maar het verschilt per persoon, bij mijn ex vond ik er niks aan maar bij m'n laatste ex kon ik er geen genoeg van krijgen. Waarom had ik het ook alweer uitgemaakt?
  maandag 26 maart 2007 @ 21:13:40 #98
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_47687903
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Damn, ik mag hopen dat mijn volgende vriend of vriendin zo graag likt!

Maar het verschilt per persoon, bij mijn ex vond ik er niks aan maar bij m'n laatste ex kon ik er geen genoeg van krijgen. Waarom had ik het ook alweer uitgemaakt?
omdat je te lui bent om te scheren en te kleinzerig om te harsen?
bloemen, daar hou ik van!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:04:10 #99
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47693589
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:40 schreef Vlaggetje het volgende:

[..]

Haha, wat is dat nu weer voor onzin? Omdat jij gepijpt worden toevallig lekker vindt kun je het niet voorstellen dat anderen dat niet lekker vinden?

Anaal gevingerd worden is voor een man erg lekker, want ik heb het meegemaakt en weet hoe het voelt. Dus ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die dat niet lekker vinden. En dan kun je wel zeggen 'ja da's voor homo's ' . Maar dat is nog grotere onzin. Wat hebben homo's er nou mee te maken dat je vriendin een vinger in je kont steekt?
De meeste mannen vinden het lekker om gepijpt te worden. Heb nog niet gehoord van een man die het niet lekker vond. Ook niet van vrouwen die het niet lekker vonden om gebeft te worden.
Maar anaal vingeren??? . NFW!
pi_47697498
mij gaat het nooit vervelen
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:01:40 #101
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_49219735
Cool een heel topic over mijn obessie..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_49340342
als iemand gewoon maar wat tussen me benen zit te lebberen vind ik er ook geen flikker aan. maar met wat variatie, hulp van vingers, ect gaat het mij echt niet vervelen.. geweldig vind ik het
  zondag 13 mei 2007 @ 19:55:41 #103
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49340967
Als de persoon tussen je benen goed is, gaat het nooit vervelen

Ik wil zelfs niks anders meer
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_49366973
Nee! Soms wordt het weleens overgeslagen natuurlijk maar mij mag je er altijd voor wakker maken!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:34:56 #105
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49366997
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef Raissa het volgende:
Nee! Soms wordt het weleens overgeslagen natuurlijk maar mij mag je er altijd voor wakker maken!
Ik wil je best een keer wakker maken hoor.
Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik wil je best een keer wakker maken hoor.
Niet nodig, ik heb mijn eigen befkoning
pi_49395638
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:34 schreef klepdicht het volgende:
als iemand gewoon maar wat tussen me benen zit te lebberen vind ik er ook geen flikker aan. maar met wat variatie, hulp van vingers, ect gaat het mij echt niet vervelen.. geweldig vind ik het
Zo ist.. het moet wel een beetje gevarieerd blijven natuurlijk
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:04:44 #108
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49396152
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Niet nodig, ik heb mijn eigen befkoning
T was te proberen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:05:52 #109
137079 Chowi
Lonerism.
pi_49396200
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_49416550
echt hoor, hoe kan dat nou gaan vervelen?
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:51:40 #111
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49416643
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
geen idee.
zelfde vraag
gaat pijpen vervelen?
Ook zo'n vraag.
Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gewoon, binnen 2 tellen verveelt het
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:53:02 #113
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_49422831
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef Gehandicapte het volgende:
Da's toch handig als je net draadjesvlees hebt gegeten, kun je gelijk ff flossen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:55:40 #114
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49422941
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Da's toch handig als je net draadjesvlees hebt gegeten, kun je gelijk ff flossen.

want denk je van scheren?
vind niet vervelend , gisteravond nieuwe vriendin voor eerste keer lopen beffen moet zeggen dat haar geur echt mega sterk was , gelukkig proefde ik er daar in tegen weer weinig van (helemaal als je lkkr bezig bent ) kan niet wachten tot de volgende keer
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:53:11 #116
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_49455136
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef Hansol het volgende:
lopen beffen
Da's toch niet handig zo?
pi_49456677
Doen of ondergaan, kan me van beiden niet voorstellen dat het me ooit gaat vervelen. Beffen staat ergens hoog in mijn top 10 van beste uitvindingen ooit
pi_49496477
gaat nooit vervelen nee
pi_49528136
Ik heb vreemde ervaring dat beffen wanneer ik echt geil ben veel lekkerder is voor mijn vriendin dan als ik iets minder geil ben, maar wel zin in sex heb. Op een of andere manier gaat het dan onbewust sensueler waardoor ik bepaalde dingen stimuleer die ik in een normale bui niet doe . Herkennen meer mensen zich hierin?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:55:56 #120
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_49536826
Hangt ervan af: zo lang mijn onderdaan nog op volle oorlogssterkte verkeert, is mijn tong als een heatseeking missile - niet van zijn doel af te brengen.
Zodra het kwakkie eruit is lijkt het echter net of het licht aangaat in de disco om aan te geven dat de tent gaat sluiten. Al likkende krijg ik dan iets van "WTF ben ik aan het doen??!!", in die zin gaat het van het ene op het andere moment ineens vervelen ja.
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 mei 2007 @ 20:39:40 #121
145738 superworm
is erbij
pi_49550965
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef kalemero het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets niet goed
na drie minuten is me gezicht altijd zeiknat. en ik kwijl niet.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_49562360
Zolang de PH-waarde een beetje neutraal is, is het het een leuke hobby, kan er met plezier een tijdje aan besteden en hoor geen klachten. Maar........bij sommigen is de zuugraad echter zo hoog dat het verdomme lijkt alsof je een batterij zit af te sabbelen. Altijd weer...alles wat gezond is, is niet lekker.
pi_49562513
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef superworm het volgende:

[..]

na drie minuten is me gezicht altijd zeiknat. en ik kwijl niet.
ze zeikt over je gezicht
  maandag 21 mei 2007 @ 07:55:21 #124
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_49594853
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef girlfriend het volgende:
Doen of ondergaan, kan me van beiden niet voorstellen dat het me ooit gaat vervelen. Beffen staat ergens hoog in mijn top 10 van beste uitvindingen ooit
Zoals bij vele dingen vraag ik mij ook af: wie is er ooit op dat idee gekomen en hoe is het woord uberhaupt ontstaan?
Nu weet ik trouwens dat wij niet de enige dieren zijn die dit doen overigens, maar dat terzijde.
(Misschien hebben we het -zoals gewoonlijk- dus weer gejat uit bestaande bronnen uit de natuur! )
pi_49750299
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef PhatRabbit het volgende:
(...)
Zodra het kwakkie eruit is lijkt het echter net of het licht aangaat in de disco om aan te geven dat de tent gaat sluiten. Al likkende krijg ik dan iets van "WTF ben ik aan het doen??!!", in die zin gaat het van het ene op het andere moment ineens vervelen ja.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_50578009
Gebeft worden
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_50578942
Nee. Nooit. Punt. Geen discussie over mogelijk. Een kronkelende vrouw aan je tong....hemels
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
  maandag 18 juni 2007 @ 15:35:15 #128
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_50579753
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Facilitator het volgende:
Nee. Nooit. Punt. Geen discussie over mogelijk. Een kronkelende vrouw aan je tong....hemels
I second that!
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_50579922
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef light_and_dark het volgende:

[..]

I second that!
OT: Ja, nou die S_S nog zover krijgen....
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
  maandag 18 juni 2007 @ 15:56:55 #130
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_50580544
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Facilitator het volgende:

[..]

OT: Ja, nou die S_S nog zover krijgen....
Ljikt me wel wat idd
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_50580848
Ja, dat gaat vervelen, ben er sowieso niet kapot van, en nee, niet omdat ik mannen heb gehad die er niets van kunnen. Het is gewoon te soft, te onpersoonlijk en het doet me weinig. Afwisseling graag.
pi_50587118
Ik vind het werelds en hoor de vrouw ook nooit klagen.

Gepijpt worden vind ik helemaal het einde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')