quote:
Die is er wel 1 volgens mijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef DRD het volgende:
Ik zie in het linkjes-topic geen centraal Oranje topic en kan zoiets ook niet via de zoekmachine vinden.
Is daar behoefte aan? wil wel morgen een leuke OP in elkaar draaien.
een centraal Oranje topic is geprobeerd, maar dat werkte niet....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef DRD het volgende:
Ik zie in het linkjes-topic geen centraal Oranje topic en kan zoiets ook niet via de zoekmachine vinden.
Is daar behoefte aan? wil wel morgen een leuke OP in elkaar draaien.
Ik heb het nagevraagdquote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef MaxPower het volgende:
Het oh zo fijne Lasse Nilsson topic
is decynischebever toevallig defranseslag? hij discussieert op dezelfde irritante manier.
Het grote Afonso Alves topic # 2quote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef MaxPower het volgende:
Het oh zo fijne Lasse Nilsson topic
is decynischebever toevallig defranseslag? hij discussieert op dezelfde irritante manier.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het grote Afonso Alves topic # 2![]()
Idd hij kan beter het topic van zijn eigen club verziekenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
TR haalt het niveau in het Ajax topic weer lekker op.
Dat doe ik al.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd hij kan beter het topic van zijn eigen club verzieken
Gast jij hebt nog nooit een post langer dan 2 regels en zonder spelfouten op dit forum gezet dus hou a.u.b stil over mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga dan niet die van anderen ook nog verzieken.
Daar gaat het hier niet om, jij moet gewoon oprotten als je alleen maar voor het rellen komt in het Ajax topic. Dat heeft niets met spelfouten te maken, je gaat nu over op een ander onderwerp en dit tekent je zwakte, maar dit had ik wel verwacht van jouquote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast jij hebt nog nooit een post langer dan 2 regels en zonder spelfouten op dit forum gezet dus hou a.u.b stil over mij.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om, jij moet gewoon oprotten als je alleen maar voor het rellen komt in het Ajax topic. Dat heeft niets met spelfouten te maken, je gaat nu over op een ander onderwerp en dit tekent je zwakte, maar dit had ik wel verwacht van jou
Nee dat is waar, maar je moet wel gewoon ontopic blijven in een bepaalde topic reeks, en niet dat offtopic gelul wat je nu doet. Dit is in handen van de mods, en die vinden ook dat je ontopic moet blijven, en als je je niet aan de voorschriften van Fok! houd, waar je nu dus mee bezig ben heb je een probleem.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj bepaalt niet of ik ergens moet oprotten.
Idd, en ik zag dat pas na mijn reactie, deze hele ophef word weer ingeleid door iemand die niet netjes OT kan blijven in een bepaalde topicreeks, als jij gewoon Ontopic bleef was dit niet nodig geweest, maar bepaalde mensen ergeren zich eraan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Luister eens naar de mods joh. Ophouden.
Je mag het deleteknopje voor de laatste 50 posts ook wel gewoon gebruiken hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
oranje? AZfans? Een dikke lul?
doe maar weer ontopic hier!
Volgens mij is de komma toets op jou toetsenbord meer versleten dan de "punt", of niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar je moet wel gewoon ontopic blijven in een bepaalde topic reeks, en niet dat offtopic gelul wat je nu doet. Dit is in handen van de mods, en die vinden ook dat je ontopic moet blijven, en als je je niet aan de voorschriften van Fok! houd, waar je nu dus mee bezig ben heb je een probleem.
4 komma´s in 1 zin.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgens mij is de komma toets op jou toetsenbord meer versleten dan de "punt" of niet?
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:57 schreef rubbereend het volgende:
ik heb gewoon zoveel mogelijk de offtopicshit weggehaald. Niet omdat je iemand een debiel noemde.
Je moet contant provoceren hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan deze niet dicht?
[23/03-1997 - 23/03-2007] Beverwijk, alweer 10 jaar geleden.
Gaat nergens meer over. Mensen die vragen om respect te hebben voor een idioot, die ging vechten in een weiland terwijl hij kinderen thuis heeft zitten![]()
Volgens mij was ik duidelijk genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus, wat is dit voor een onzin? Niets zeggende wedstrijd.... En ook nog eens duidelijk aangegeven dat er tussenstanden langs komen.
[Semi - live] Jong Oranje - Jong Ierland met tussenstanden!
Daarom... Ik open gewoon een na-praat topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
De wedstrijd is toch afgelopen nu, dus het maakt niets uit
Dramaqueen. Voel je je in je modje-zijn aangetast ofzo? Nobody cares about the match, en een geintje moet kunnen joh.quote:
Ik geef duidelijk aan dat tussenstanden in spoilertags geplaatst moeten worden, maar ja dat was weer niet nodig volgens een paar mensen. Ik zal één van de twee gesloten topics weer openen over een half uurtje zodat er nagepraat kan worden.... Jammer dat dit niet gewoon normaal kanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man... Miereneukers
Hoezo niet normaal kan? Het 2de topic was toch duidelijk? In de OP in in het TT stond dat er tussenstanden voorbij zouden komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik geef duidelijk aan dat tussenstanden in spoilertags geplaatst moeten worden, maar ja dat was weer niet nodig volgens een paar mensen. Ik zal één van de twee gesloten topics weer openen over een half uurtje zodat er nagepraat kan worden.... Jammer dat dit niet gewoon normaal kan
Er zijn toch wel wat mensen die gewoon een wedstrijd willen bekijken en er over willen praten. Dan is het toch nergens voor nodig om de uitslagen/tussenstanden er door te gooien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Dramaqueen. Voel je je in je modje-zijn aangetast ofzo? Nobody cares about the match, en een geintje moet kunnen joh.![]()
Kijk dat eerste topic nog maar eens na..... het is sowieso al behoorlijk veel bagger (smiley-posts etc), dus dat tweede topic was niet echt meer nodigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo niet normaal kan? Het 2de topic was toch duidelijk? In de OP in in het TT stond dat er tussenstanden voorbij zouden komen.
Helemaal gelijk in. Maar kom op: Jong Nl- Jong ierlandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn toch wel wat mensen die gewoon een wedstrijd willen bekijken en er over willen praten. Dan is het toch nergens voor nodig om de uitslagen/tussenstanden er door te gooien?
Op reacties uitlokken staat toch een waarschuwing/ban ???quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef plae het volgende:
![]()
hulde, ik wist dat je binnen 5 minuten ging happen. Maar het werden er 3 ofzo?
Ik zal eens kijkenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef dndiek het volgende:
Het was Memento !!
No problemoquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie
rustig rustig ik ben Memento Mori nietquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rustig rustig ik ben Memento Mori niet
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
Mooi gepoetst in Volg hier Jari Litmanen naar het EK-2008![]()
Kiekeboequote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:44 schreef RayMania het volgende:
Effe voor Terror: Ik kan op een vage manier niet vanaf stage PM-en. Antwoord houd je tegoed.
Wegquote:
iets met psv denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef plae het volgende:
wat stond er.
doe eens normaal, de trolls zijn gewoon niet normaal in VBLquote:
Ik heb het niet zo op Feyenoorders, daarom denk ik vergetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof die nieuwe kleurtjes, RayMania, maar je mist het Drenthe topic nog.
Ray doe is effe normaal manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Feyenoorders, daarom denk ik vergeten.
Toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |