Die slow-mo dat hij ff van de zijkant wordt gefilmd is echt wel vet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef 360sjors het volgende:
http://www.snowvision.com/video/show/41/Freddy-Attacks
zonlicht dan?quote:
Sprouts !quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
zonlicht dan?
ik heb rood haar, daarom is zon kut
Juist. En ook gangster bandanaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
Ik draag altijd een goggle + muts. Ook al is het helemaal blauw en lekker warm. Je hebt dan geen wind langs je ogen en het zit wat steviger allemaal.
Je hebt wel alles tegen in je leven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
zonlicht dan?
ik heb rood haar, daarom is zon kut
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hardquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef XL het volgende:
Goed!
Of hij kan snowboarden weet ik nog steeds niet, maar Rnej kan wel zuipen!![]()
Oh en Beerke, hij gaat mee naar Werchter, als fan van Beastie Boys en Metallica.... dat moet goedkomen
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hingquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hard
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dagquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hing![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dag
Ik ga binnenkort vast wel weer naar Landgraaf, dus dan zorg ik dat ik er een keer op tijd ben. Kan ik nog ff de winkel in daarquote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...![]()
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik had al zo'n idee ja... vooral als je zegmaar opkeek dat zo je ene oog zo halfdicht hing en die andere kwartdicht![]()
![]()
niet alsof ik ermee zat, t was niet aan je rijden te merken dat je brak wasquote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |