Nee, hij is gewoon echt dom en wat ik al zei, helaas heeft dit land duizenden meki's.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef Monidique het volgende:
Nu, zal ik dan maar uitleggen waarom? Het ging een keer over soennieten en sji'ieten. Meki wist het verschil niet, maar zei maar stellig dat hij dan maar voor de soennieten was in dat geval, of iets dergelijks. Onschuldig, op zich, maar de context van dat topic, die ik niet meer weet, deed mij vermoeden dat hij dat verschil zeker wel wist en slechts provoceerde. Sindsdien geloof ik er niets meer van.
Geloofwaardiger zo.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef Monidique het volgende:
*burp* Even kijken of ik nog wat caffeïne heroine en boooooz kan scoren.
Net geen Oscar.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef Autodidact het volgende:
En zijn films dan?
Valt me van je tegen. De oprechte zuiplap waardeert een lijntje coke wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:49 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en zal dat ook nooit doen.
Sja... sorry,quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Valt me van je tegen. De oprechte zuiplap waardeert een lijntje coke wel.
Daar ben ik oprecht blij om. Nu nog beetje matigen met alcohol en je kunt nog iets ervan maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en zal dat ook nooit doen.
Wat een gezeik om niks zeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het wel stoer. De aangifte is dan tegen FET, want in mijn sig staat slechts een quote van wat FET zegt. Ik zie ook eigenlijk geen reden om hem te wijzigen.
Bron? URL? Link? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef Godslasteraar het volgende:
mm, dus dreigen met het meldpunt discriminatie levert je een ban op?
Liefde door?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het wel stoer. De aangifte is dan tegen FET, want in mijn sig staat slechts een quote van wat FET zegt. Ik zie ook eigenlijk geen reden om hem te wijzigen.
1. [FP] Centraal topic voor frontpagemoderatiesquote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bron? URL? Link? Wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Geboortecijfers stimuleren is vanuit de islam theologisch verantwoord. Dus ik zie het probleem niet zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dawahquote:Dawah (Arabic دعوة da'wa, literally: summons or call) is an Arabic term meaning "invite" or "invitation". It is considered to be an obligation on Muslims to invite others to Islam. Dawah is often referred to as the act of "preaching Islam". It can apply to Muslims and non-Muslims alike.
Die kutpaus is tegen condooms, nu krijg je daardoor weer aids. Wat nu biologisch oorlogsvoeren?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Geboortecijfers stimuleren is vanuit de islam theologisch verantwoord (da'wa). Dus ik zie het probleem niet zo.
O? Is dat nieuw?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Geboortecijfers stimuleren is vanuit de islam theologisch verantwoord. Dus ik zie het probleem niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |