voor mij is ie te klein... dus ga jij maar even passenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef chacama het volgende:
Vraag en aanbod kinderspullen deel 15
Ik mikte hem dicht met de opmerking dat ik ook wel intresse heb in de moederfiets, maar dat Belana eerst is en dat ik ook even moet passen in de winkel
het scheelt best veel he? 26 inch of 28 inch.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:56 schreef Belana het volgende:
[..]
voor mij is ie te klein... dus ga jij maar even passen
quote:Herenfietsen zijn er in maat 53, 57 en 61 en damesfietsen in maat 49, 53, 57 en 61. De cijfers hebben betrekking op de lengte van de zitbuis, gemeten vanaf het hart van de trapas tot aan de bovenkant van de buis. Er zijn ook merken die de fietsen aanduiden met S(mall), M(edium) en L(arge). In de catalogi en op de websites staat altijd een vergelijking met de klassieke maten. Zo is een Medium doorgaans gelijk aan maat 53.
Weet je zeker dat je een kidcar wil?? Die hebben geen bagageruimte, en de as staat veel te ver naar achter (waardoor het gewicht van de kinderen deels op de koppelstang 'hangt' ipv op de wielen). De wieltjes zijn ook vrij klein waardoor hij iets minder soepel loopt dan exemplaren met grotere wielen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef E.T. het volgende:
En ik ben nog steeds op zoek naar een KidCar, met derde wiel en duwstang![]()
Scheelt dat in tweedehandsprijzen zoveel dan?? Ik dacht namelijk dat het qua nieuwprijs nauwelijks uitmaakt (allebei rond de 600 euro inclusief wandelset e.d.), maar dat is dus wel al zes jaar geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef E.T. het volgende:
Burley zou ik ook wel willen maar is niet te betalen, ook niet 2e hands (in elk geval ver boven ons budget)
troost je, je bent niet de enige die dat regelmatig overkomtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef anneja het volgende:
waarom denk ik toch altijd dat de quote-knop de edit knop is![]()
Die is zo ontzettend gaaf!!! Ik heb er 2 versleten en blijf hem geweldig vinden. Helaas geen babietjes meer hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja... Nog even over dat muziekmobieltje....
[afbeelding]
Dit is m!
Je kan m ook boven je eigen bed hangen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Die is zo ontzettend gaaf!!! Ik heb er 2 versleten en blijf hem geweldig vinden. Helaas geen babietjes meer hier![]()
ja scheelt enormquote:Op maandag 12 maart 2007 18:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
het scheelt best veel he? 26 inch of 28 inch.
ik zie nu fietsenwinkels belaagd worden opzoek naar 26inch fietsen
Neen! Dit is de oude kolf, heb nu een mooie elektrischequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:26 schreef bixister het volgende:
beef! bendegijgestopt?
Als YPPY m nie wil is ie voor 25 euro voor jou!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef chacama het volgende:
vamp bij deze 25 euro....
vind ik helemaal top. Want dat was ik vergeten erbij te zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als YPPY m nie wil is ie voor 25 euro voor jou!
Ik heb ook een electrische maar ook een handkolf. In sommige situaties erg handig, dus bedenk goed of je hem echt weg wil doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Neen! Dit is de oude kolf, heb nu een mooie elektrische![]()
Je mag hierheen rijden hoor (Zeewolde), altijd gezellig! Maar ik kan me goed voorstellen dat je dat te ver vindt, en het is makkelijk op te sturen. Stuur me maar een e-mail (zie profiel) met je adresgegevensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:32 schreef chacama het volgende:
Lijkt me een goede prijs beefcake. Waar moet ik heen rijden om het te halen of is het op te sturen?
Kom jij ook gezellig mee danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef bixister het volgende:
ben je weer een avondje onder de pannen chacama.![]()
(chacama heeft gisteravond bij ons de duowagen opgehaald
).
Nou, het midden van het land was nog wel aan te rijden, maar Zeewolde...dan kan ik net zo goed een weekendje weg boekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je mag hierheen rijden hoor (Zeewolde), altijd gezellig! Maar ik kan me goed voorstellen dat je dat te ver vindt, en het is makkelijk op te sturen. Stuur me maar een e-mail (zie profiel) met je adresgegevens
Gaat nu zoeken waar zeewolde ligt.... Ok achter Utrecht. Volgens de route planner 2 uur rijden. Dan zal opsturen voordeliger zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef beefcake het volgende:
Hee Zeewolde ligt toevallig in het midden hoorMaar ik stuur het wel op joh, geen moeite! Dan moet bix maar alleen komen
Wat voor schommel zoekjequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek een schommel (al verwacht ik die hier niet echt te vinden)
nou, het liefst zo eentje als phluphquote:
gewoon vaak naar ballorig gaan en er iedere keer wat meenemenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef FoN het volgende:
Ik zoek ballenbakballen, omgeving Den Haag ivm OV.
Sorry, maar ik ben bang dat we hem weggegooid hebben met het uitmesten van de ladesquote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef ik80 het volgende:
Beefcake, ik ben benieuwd of je hem nog hebt gevonden?
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef chacama het volgende:
kolf is binnen. Dankjewel Beef.
ow, zie het nu pas! ik pm je evenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:42 schreef Lishe het volgende:
Belana, half september meldt zich....Wat wil je ervoor hebben?
http://cgi.benl.ebay.be/F(...)Z42516QQcmdZViewItemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:
Nog steeds niemand die een Fischer Price voetenpiano in de aanbieding heeft?
De goedkoopste vind je bij ikeaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ben op zoek naar schapenvachtjes. Heeft iemand ze nog ergens liggen ? Of enig idee waar je ze kan kopen ?
Ohja, dan in maat 86/92.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:47 schreef bixister het volgende:
de rompertjes die ik had zijn er alleen in maat 74/80 of 86/92. maar die heb ik al weggegeven.
je hebt mail terugquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef Mibos het volgende:
Popples you've got mail...
Is het heel lastig als ik om een fotootje vraag? Kan ik even kijken of het qau slaapkamerkleuren uitkomt. Hij heeft namelijk rood, limegroen en aqau blauwe slaapkamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef livelink het volgende:
Ja, ik heb er eentje van de Hema, nauwelijks gebruikt. En een zelfgemaakte waar je een dekentje in kunt doen.
Die van de Hema is oranje met wit met een hondenkop erop. En de zelfgemaakte is blauw/groen/geel met clowntjes erop.
Laat maar even weten of je er eventueel interesse in hebt.
Is prima. Ik wacht rustig af. Heb er gister al eentje gkocht bij Ikea en vandaag even bij Wibra kijken. Dus als ze daar nog mooie hebben dan heb ik er denk ik wel genoegquote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef livelink het volgende:
MeNicole, het wordt na de Pasen dat ik foto's heb. Ik vertrek morgen naar mijn ouders en ben voorlopig dan even niet thuis.
Ja Angel ik heb hem nog. Ik had ong. 50 Euro in gedachte. (En als je vriendin hem wil hebben dan zal ik van het weekend nog even een sopje door het buggy deel halen en de bijbehorende voetenzak wassen.)quote:Op donderdag 5 april 2007 16:33 schreef Angel_1983 het volgende:
Nanook heb je een prijs in je hoofd wat je ongeveer voor de kinderwagen zou willen hebben (als je hem nog hebt)?
Ik ben namelijk een zwanger vriendinnetje die er miscchien wel interesse in heeft, dus dan kan ik het even voorstellen!
![]()
Ze is niet online dus heb haar even een mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja Angel ik heb hem nog. Ik had ong. 50 Euro in gedachte. (En als je vriendin hem wil hebben dan zal ik van het weekend nog even een sopje door het buggy deel halen en de bijbehorende voetenzak wassen.)
JOEPIE!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Nanook24 het volgende:
Eenmaal andermaal...verkocht!!!(Bij gebrek aan een andere hamer)
Het vriendinnetje van Angel komt straks de kinderwagen ophalen.(Als ze de weg kan vinden
)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Nanook24 het volgende:
Ze heeft hem en is er heel blij mee.
![]()
En ik heb haar ook maar meteen een stalen kruik meegegeven die ik nog had liggen. Volgens mij moeten ze alleen een grotere auto want de wagenbak moest mee op de achterbank.![]()
hij is super.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef Mibos het volgende:
Popples hoe is het met de broek?
Zo eentje heb ik er ook nog voor de liefhebber/liefhebsterquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef m@x het volgende:
Ik heb een kortingsbon voor Walibi World voor de liefhebber. ¤3,50 korting per persoon (geldig voor maximaal 6 personen), gratis koffie, een gratis suikerspin en korting op pizzapunten en souvernirs. De bon is geldig tot 30 juni 2007. Wie hem wil mag hem hebben
sorry, maar als het goed is is de kast en commode weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef LadyS het volgende:
moet het allemaal in 1x? Anders heb ik wel interesse in de kast, mits ik hem mooi vind natuulrlijk.
Iris heeft nog geen eigen kledingkast, en als ze straks (ooit) een eigen kamertje heeft, dan is dat natuurlijk wel fijn.
Dus: heb je een foto? Evt. ook van de commode (heb ik ook nog nodig wrs.)
Hoi!! Hoe vallen het rokje en de pyjama? dochter heeft maat 116 en zoon maat 56/62. Zou het passen denk je of is het beter het er niet op te wagen? (ik vind ze súper!!)quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef vamperotica het volgende:
En een stoer rokje..
[afbeelding]
(maat 110 )
Ow en nog een kei lief pyamaatje! (maat 50/56)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:51 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
sorry, maar als het goed is is de kast en commode weg.
Groetjes joyce
Ik heb er eentje, maar het is eigenlijk alleende moeite als je hem op komt halen, de verzendkosten zijn zo duur als de helft van een nieuwe geloof ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:07 schreef Isam het volgende:
Ik zoek een badring (heet dat eigenlijk zo?) Zo'n soort stoeltje waarbij je kleintje in bad kan zitten.
Ik heb Timberland sandalen, maat 24. Beige-achtig met oranje. Dylans tenen komen net over de rand heen zag ik gisterenquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Sugar het volgende:
Nog iemand stoere zomerschoentjes of sandaaltjes in maat 23.5 of 24?
Ik kon het proberen he, maar ik dacht het al hoorquote:Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef Sugar het volgende:
Beef, die vind ik dan weer net iets te stoer en voor jongetjes. Sorry.![]()
Ik kreeg leuke jurkjes van mijn moeder opgestuurd. Had ze gekocht bij de HM! Misschien vind je daar wat je zoekt....succes !quote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef YPPY het volgende:
Gezocht: zomerkleertjes maat 68. Voor een meisje dus. Ik zoek vooral vrolijke jurkjes. Ik heb al zoveel winkels gehad, maar ik ben moeilijk denk ik.
Ik heb dat jurkje besteld voor 7 euro nog wat..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef bixister het volgende:
ik heb ook geen jurkjes meer in die maat. maar wel een aantal webwinkel tips:
heb je www.kleertjes.com bijvoorbeeld al eens bekeken? bij collectie zomer 2006 (50% korting!) hebben ze bijvoorbeeld deze voor maar 7 euro nog wat, en in de nieuwe collectie zag ik ook een schattige en nog een leukie en nog veel meer, al zijn die prijzen iets minder mals.
olliewood.nl heeft een leuk babybarb jurkje in de aanbieding (11.50 euro) en ook een miniwalk jurkje. (12.50).
wat vind je van dit jurkje, te koop bij barbamama.nl voor slechts 4,35. net als deze,deze en deze. allemaal onder de 10 euro (outlet)!
Alstu. Vandaag gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Popples het volgende:
bibi heb je foto?
Wat wil je ervoor hebben bibikuif22???quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Alstu. Vandaag gemaakt.
[afbeelding]
Volgens mij zijn die hoezen brandvertragend of iets dergelijks.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Popples het volgende:
owlet ik denk niet dat een hoes aan de veiligheid bijdraagt, alles zit aan de binnen kant dus je zou hem zelf ook kunnen maken.
het zou kunnen. zal vanavond even g**glen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die hoezen brandvertragend of iets dergelijks.
Yppy, misschien heb ik wel interesse, ga even overleggen met vriendlief. We langzaam babyspullen aan het verzamelen, maar twijfel nog tussen een draagdoek, of zo'n draagzak.. (of toch beide)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef YPPY het volgende:
Iemand belangstelling voor een babybjorn? Die gaat niet lang meer meekunnen. Anna wordt te zwaar.
Sorry! Beetje late reactie maar ik dacht aan E 30.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef Eddie__ het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben bibikuif22???
Bibikuif22, bedankt voor je reactie maar het is niet meer nodig.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:10 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Sorry! Beetje late reactie maar ik dacht aan E 30.
Ik hoor het welHij eet geen brood
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef snoopy het volgende:
De blauwe rand kan er idd uit.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?
Hmm dat is maf! Meteen even gekeken en er staat dat ik gewoon berichten kan ontvangen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef LadyS het volgende:
Angel_1983, ik wiilde je pm-en, naar aanleiding van jouw pm aan mij, maar je moet je pm nog even aanzetten volgens mij!
Je kunt de kleding die je niet wilt houden gewoon terug brengen naar een willekeurige H&M winkel en dan krijg je je geld terug. Dus mocht je het niet kwijt raken is dat misschien een optiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?
Ik heb vandaag een bestelling van H&M binnen gekregen met een setje rompers. Ik dacht dat een romper daarvan wit was, maar het is rozeDe andere romper van het setje wil ik erg graag houden dus retourneren is geen optie. Ik heb dus een roze romper (maat 68) met rode appels in de aanbieding, helemaal nieuw.
[afbeelding]
Ik heb 2 belangstellenden. Beef, wil je hem nog? Zo niet dan gaat hij naar de volgende op de lijst en k_p je bent de 3e.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snoopy, is de flessen verwam ding al verkocht ?
VERKOCHT!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef Martineke het volgende:
ok na een maand wikken en wegen, dan toch maar te koop
tweelingbuggy van het merk Koelstra
bijna 4 maanden oud, nog 8 maanden garantie op ook.
buggy's kunnen afzonderlijk van elkaar plat of rechtop, zo ook de kappen.
incl regenhoes.
interesse? graag even een PM. of email bandoh at home punt nl
[afbeelding][afbeelding]
Helemaal vergeten te vragenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb 2 belangstellenden. Beef, wil je hem nog? Zo niet dan gaat hij naar de volgende op de lijst en k_p je bent de 3e.
iets vervelends beef? Of had je het ergens anders al wel geschreven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
ik heb mijn hoofd niet echt bij praktische zaken op het moment![]()
Hai!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die nog dvds heeft van Bassie en Adriaan en er niets meer mee doet? Ik ben namelijk op zoekKopietjes mogen ook!
Ja die heb ik al. En de kleine vind die helemaal geweldig (net als papa en mama) daarom ben ik op zoek naar andere dan die van de Blokkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:21 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hai!
Toevallig zie ik er nu een aantal in het Blokker krantje van deze week staan voor 2,99 euro per stuk.
Kopietjes mogen niet worden aangeboden via FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die nog dvds heeft van Bassie en Adriaan en er niets meer mee doet? Ik ben namelijk op zoekKopietjes mogen ook!
Nee, niets ernstigs hoor, staat ook nergens op fok verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef kozakken het volgende:
[..]
iets vervelends beef? Of had je het ergens anders al wel geschreven?
Mocht je ooit in de buurt van Utrecht komen mag je hem hier komen langshalen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Beaker het volgende:
Ik ben opzoek naar een tweedehands box om in de keuken neer te zetten, heeft iemand er nog eentje staan in de buurt van Rotterdam?
OK geen kopietjes danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Kopietjes mogen niet worden aangeboden via FOK!.
Heel strak planquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is goed Lewis, misschien kunnen we dan een mini-meet houden om de overdracht te regelen
Ik heb de rugdraagdoek van de foto's van stormopzolder (even naar beneden scrollen als je op rugdraagdoek klikt). Ligt al tijden in een doos, ik bleek toch niet zo'n draagdoektype. De nieuwprijs is 55 euro. Ik verkoop 'm voor 30 euro inclusief verzendkosten. Heeft iemand interesse?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:37 schreef owlet het volgende:
Waar ik aan toe zou willen voegen dat als ik ooit nog een tricot wikkeldoek zou kopen, ik hem bij stormopzolder zou doen. Ik vond mijn doek van draagdoek.nl erg snel doorzakken en ik heb me laten vertellen dat die van stormopzolder dat veel minder doen waardoor je ze langer kan gebruiken.
Heeft 'ie lussen of banden onderaan? En wat voor een stof?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Naar aanleiding van het draagdoekentopic:
[..]
Ik heb de rugdraagdoek van de foto's van stormopzolder (even naar beneden scrollen als je op rugdraagdoek klikt). Ligt al tijden in een doos, ik bleek toch niet zo'n draagdoektype. De nieuwprijs is 55 euro. Ik verkoop 'm voor 30 euro inclusief verzendkosten. Heeft iemand interesse?
Hij heeft lussen. Dat is goed te zien als je op de eerste foto klikt, dan krijg je een grotere versie. Het is katoen. Stevige soepele stof, die niet rekt. De stof voelt lekker zacht aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heeft 'ie lussen of banden onderaan? En wat voor een stof?
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hij heeft lussen. Dat is goed te zien als je op de eerste foto klikt, dan krijg je een grotere versie. Het is katoen. Stevige soepele stof, die niet rekt. De stof voelt lekker zacht aan.
He livelink, je bent de eerste. Wmb mag je hem hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef livelink het volgende:
Wolkje, ik ben wel heel erg geinteresseerd. Ik zal je even een PM sturen.
Dat Ikea-karretje hebben wij eventueel ook nog staan. Mocht er interesse zijn...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:32 schreef owlet het volgende:
Livelink, wat een lieve foto! Ik heb meteen gereageerd op de advertentie, bedankt!
Sugar, bedoel je *dit* wagentje of hebben ze ook een echt poppenwagentje? Deze is ook erg leuk, misschien dat ik er nog wat aan kan verbouwen om hem iets hoger te maken.
edit: verkocht!Livelink, nogmaals bedankt!
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef kozakken het volgende:
He Owlet! Druk me niet zo met de neus op de feiten! Romme moet nog maar heel eventjes niet jarig zijn hoor(En aangezien ik Ronja als een soort van eikpunt beschouw...
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |