voor mij is ie te klein... dus ga jij maar even passenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef chacama het volgende:
Vraag en aanbod kinderspullen deel 15
Ik mikte hem dicht met de opmerking dat ik ook wel intresse heb in de moederfiets, maar dat Belana eerst is en dat ik ook even moet passen in de winkel
het scheelt best veel he? 26 inch of 28 inch.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:56 schreef Belana het volgende:
[..]
voor mij is ie te klein... dus ga jij maar even passen
quote:Herenfietsen zijn er in maat 53, 57 en 61 en damesfietsen in maat 49, 53, 57 en 61. De cijfers hebben betrekking op de lengte van de zitbuis, gemeten vanaf het hart van de trapas tot aan de bovenkant van de buis. Er zijn ook merken die de fietsen aanduiden met S(mall), M(edium) en L(arge). In de catalogi en op de websites staat altijd een vergelijking met de klassieke maten. Zo is een Medium doorgaans gelijk aan maat 53.
Weet je zeker dat je een kidcar wil?? Die hebben geen bagageruimte, en de as staat veel te ver naar achter (waardoor het gewicht van de kinderen deels op de koppelstang 'hangt' ipv op de wielen). De wieltjes zijn ook vrij klein waardoor hij iets minder soepel loopt dan exemplaren met grotere wielen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef E.T. het volgende:
En ik ben nog steeds op zoek naar een KidCar, met derde wiel en duwstang![]()
Scheelt dat in tweedehandsprijzen zoveel dan?? Ik dacht namelijk dat het qua nieuwprijs nauwelijks uitmaakt (allebei rond de 600 euro inclusief wandelset e.d.), maar dat is dus wel al zes jaar geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef E.T. het volgende:
Burley zou ik ook wel willen maar is niet te betalen, ook niet 2e hands (in elk geval ver boven ons budget)
troost je, je bent niet de enige die dat regelmatig overkomtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef anneja het volgende:
waarom denk ik toch altijd dat de quote-knop de edit knop is![]()
Die is zo ontzettend gaaf!!! Ik heb er 2 versleten en blijf hem geweldig vinden. Helaas geen babietjes meer hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja... Nog even over dat muziekmobieltje....
[afbeelding]
Dit is m!
Je kan m ook boven je eigen bed hangen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Lois het volgende:
[..]
Die is zo ontzettend gaaf!!! Ik heb er 2 versleten en blijf hem geweldig vinden. Helaas geen babietjes meer hier![]()
ja scheelt enormquote:Op maandag 12 maart 2007 18:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
het scheelt best veel he? 26 inch of 28 inch.
ik zie nu fietsenwinkels belaagd worden opzoek naar 26inch fietsen
Neen! Dit is de oude kolf, heb nu een mooie elektrischequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:26 schreef bixister het volgende:
beef! bendegijgestopt?
Als YPPY m nie wil is ie voor 25 euro voor jou!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef chacama het volgende:
vamp bij deze 25 euro....
vind ik helemaal top. Want dat was ik vergeten erbij te zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als YPPY m nie wil is ie voor 25 euro voor jou!
Ik heb ook een electrische maar ook een handkolf. In sommige situaties erg handig, dus bedenk goed of je hem echt weg wil doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Neen! Dit is de oude kolf, heb nu een mooie elektrische![]()
Je mag hierheen rijden hoor (Zeewolde), altijd gezellig! Maar ik kan me goed voorstellen dat je dat te ver vindt, en het is makkelijk op te sturen. Stuur me maar een e-mail (zie profiel) met je adresgegevensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:32 schreef chacama het volgende:
Lijkt me een goede prijs beefcake. Waar moet ik heen rijden om het te halen of is het op te sturen?
Kom jij ook gezellig mee danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef bixister het volgende:
ben je weer een avondje onder de pannen chacama.![]()
(chacama heeft gisteravond bij ons de duowagen opgehaald
).
Nou, het midden van het land was nog wel aan te rijden, maar Zeewolde...dan kan ik net zo goed een weekendje weg boekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je mag hierheen rijden hoor (Zeewolde), altijd gezellig! Maar ik kan me goed voorstellen dat je dat te ver vindt, en het is makkelijk op te sturen. Stuur me maar een e-mail (zie profiel) met je adresgegevens
Gaat nu zoeken waar zeewolde ligt.... Ok achter Utrecht. Volgens de route planner 2 uur rijden. Dan zal opsturen voordeliger zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef beefcake het volgende:
Hee Zeewolde ligt toevallig in het midden hoorMaar ik stuur het wel op joh, geen moeite! Dan moet bix maar alleen komen
Wat voor schommel zoekjequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek een schommel (al verwacht ik die hier niet echt te vinden)
nou, het liefst zo eentje als phluphquote:
gewoon vaak naar ballorig gaan en er iedere keer wat meenemenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef FoN het volgende:
Ik zoek ballenbakballen, omgeving Den Haag ivm OV.
Sorry, maar ik ben bang dat we hem weggegooid hebben met het uitmesten van de ladesquote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef ik80 het volgende:
Beefcake, ik ben benieuwd of je hem nog hebt gevonden?
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef chacama het volgende:
kolf is binnen. Dankjewel Beef.
ow, zie het nu pas! ik pm je evenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:42 schreef Lishe het volgende:
Belana, half september meldt zich....Wat wil je ervoor hebben?
http://cgi.benl.ebay.be/F(...)Z42516QQcmdZViewItemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:
Nog steeds niemand die een Fischer Price voetenpiano in de aanbieding heeft?
De goedkoopste vind je bij ikeaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ben op zoek naar schapenvachtjes. Heeft iemand ze nog ergens liggen ? Of enig idee waar je ze kan kopen ?
Ohja, dan in maat 86/92.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:47 schreef bixister het volgende:
de rompertjes die ik had zijn er alleen in maat 74/80 of 86/92. maar die heb ik al weggegeven.
je hebt mail terugquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef Mibos het volgende:
Popples you've got mail...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |