Volgens mij zijn die hoezen brandvertragend of iets dergelijks.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Popples het volgende:
owlet ik denk niet dat een hoes aan de veiligheid bijdraagt, alles zit aan de binnen kant dus je zou hem zelf ook kunnen maken.
het zou kunnen. zal vanavond even g**glen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die hoezen brandvertragend of iets dergelijks.
Yppy, misschien heb ik wel interesse, ga even overleggen met vriendlief. We langzaam babyspullen aan het verzamelen, maar twijfel nog tussen een draagdoek, of zo'n draagzak.. (of toch beide)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef YPPY het volgende:
Iemand belangstelling voor een babybjorn? Die gaat niet lang meer meekunnen. Anna wordt te zwaar.
Sorry! Beetje late reactie maar ik dacht aan E 30.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef Eddie__ het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben bibikuif22???
Bibikuif22, bedankt voor je reactie maar het is niet meer nodig.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:10 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Sorry! Beetje late reactie maar ik dacht aan E 30.
Ik hoor het welHij eet geen brood
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef snoopy het volgende:
De blauwe rand kan er idd uit.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?
Hmm dat is maf! Meteen even gekeken en er staat dat ik gewoon berichten kan ontvangen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef LadyS het volgende:
Angel_1983, ik wiilde je pm-en, naar aanleiding van jouw pm aan mij, maar je moet je pm nog even aanzetten volgens mij!
Je kunt de kleding die je niet wilt houden gewoon terug brengen naar een willekeurige H&M winkel en dan krijg je je geld terug. Dus mocht je het niet kwijt raken is dat misschien een optiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?
Ik heb vandaag een bestelling van H&M binnen gekregen met een setje rompers. Ik dacht dat een romper daarvan wit was, maar het is rozeDe andere romper van het setje wil ik erg graag houden dus retourneren is geen optie. Ik heb dus een roze romper (maat 68) met rode appels in de aanbieding, helemaal nieuw.
[afbeelding]
Ik heb 2 belangstellenden. Beef, wil je hem nog? Zo niet dan gaat hij naar de volgende op de lijst en k_p je bent de 3e.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snoopy, is de flessen verwam ding al verkocht ?
VERKOCHT!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef Martineke het volgende:
ok na een maand wikken en wegen, dan toch maar te koop
tweelingbuggy van het merk Koelstra
bijna 4 maanden oud, nog 8 maanden garantie op ook.
buggy's kunnen afzonderlijk van elkaar plat of rechtop, zo ook de kappen.
incl regenhoes.
interesse? graag even een PM. of email bandoh at home punt nl
[afbeelding][afbeelding]
Helemaal vergeten te vragenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb 2 belangstellenden. Beef, wil je hem nog? Zo niet dan gaat hij naar de volgende op de lijst en k_p je bent de 3e.
iets vervelends beef? Of had je het ergens anders al wel geschreven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
ik heb mijn hoofd niet echt bij praktische zaken op het moment![]()
Hai!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die nog dvds heeft van Bassie en Adriaan en er niets meer mee doet? Ik ben namelijk op zoekKopietjes mogen ook!
Ja die heb ik al. En de kleine vind die helemaal geweldig (net als papa en mama) daarom ben ik op zoek naar andere dan die van de Blokkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:21 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hai!
Toevallig zie ik er nu een aantal in het Blokker krantje van deze week staan voor 2,99 euro per stuk.
Kopietjes mogen niet worden aangeboden via FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef MeNicole het volgende:
Is er iemand die nog dvds heeft van Bassie en Adriaan en er niets meer mee doet? Ik ben namelijk op zoekKopietjes mogen ook!
Nee, niets ernstigs hoor, staat ook nergens op fok verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef kozakken het volgende:
[..]
iets vervelends beef? Of had je het ergens anders al wel geschreven?
Mocht je ooit in de buurt van Utrecht komen mag je hem hier komen langshalen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Beaker het volgende:
Ik ben opzoek naar een tweedehands box om in de keuken neer te zetten, heeft iemand er nog eentje staan in de buurt van Rotterdam?
OK geen kopietjes danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Kopietjes mogen niet worden aangeboden via FOK!.
Heel strak planquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is goed Lewis, misschien kunnen we dan een mini-meet houden om de overdracht te regelen
Ik heb de rugdraagdoek van de foto's van stormopzolder (even naar beneden scrollen als je op rugdraagdoek klikt). Ligt al tijden in een doos, ik bleek toch niet zo'n draagdoektype. De nieuwprijs is 55 euro. Ik verkoop 'm voor 30 euro inclusief verzendkosten. Heeft iemand interesse?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:37 schreef owlet het volgende:
Waar ik aan toe zou willen voegen dat als ik ooit nog een tricot wikkeldoek zou kopen, ik hem bij stormopzolder zou doen. Ik vond mijn doek van draagdoek.nl erg snel doorzakken en ik heb me laten vertellen dat die van stormopzolder dat veel minder doen waardoor je ze langer kan gebruiken.
Heeft 'ie lussen of banden onderaan? En wat voor een stof?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Naar aanleiding van het draagdoekentopic:
[..]
Ik heb de rugdraagdoek van de foto's van stormopzolder (even naar beneden scrollen als je op rugdraagdoek klikt). Ligt al tijden in een doos, ik bleek toch niet zo'n draagdoektype. De nieuwprijs is 55 euro. Ik verkoop 'm voor 30 euro inclusief verzendkosten. Heeft iemand interesse?
Hij heeft lussen. Dat is goed te zien als je op de eerste foto klikt, dan krijg je een grotere versie. Het is katoen. Stevige soepele stof, die niet rekt. De stof voelt lekker zacht aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heeft 'ie lussen of banden onderaan? En wat voor een stof?
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hij heeft lussen. Dat is goed te zien als je op de eerste foto klikt, dan krijg je een grotere versie. Het is katoen. Stevige soepele stof, die niet rekt. De stof voelt lekker zacht aan.
He livelink, je bent de eerste. Wmb mag je hem hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef livelink het volgende:
Wolkje, ik ben wel heel erg geinteresseerd. Ik zal je even een PM sturen.
Dat Ikea-karretje hebben wij eventueel ook nog staan. Mocht er interesse zijn...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:32 schreef owlet het volgende:
Livelink, wat een lieve foto! Ik heb meteen gereageerd op de advertentie, bedankt!
Sugar, bedoel je *dit* wagentje of hebben ze ook een echt poppenwagentje? Deze is ook erg leuk, misschien dat ik er nog wat aan kan verbouwen om hem iets hoger te maken.
edit: verkocht!Livelink, nogmaals bedankt!
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef kozakken het volgende:
He Owlet! Druk me niet zo met de neus op de feiten! Romme moet nog maar heel eventjes niet jarig zijn hoor(En aangezien ik Ronja als een soort van eikpunt beschouw...
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |