fc utrecht hooligans zitten doorgaans niet in kanaleneiland.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:57 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Er waren wel degelijk relklonen aanwezig uit andere wijken, die het als een goede optie zagen politie aan te vallen. Niet eens uit de wijk zelf. Leuke kansenjongeren, uit kansenzones zoals Kanaaleiland.
Bron? Als er een of andere ezel op je afrent met een mes ga je niet eerst op je gemak even mikken op zijn benen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:28 schreef Posdnous het volgende:
Tja, beetje debiele danwel onkundige politie-agent natuurlijk, wat niet wegneemt dat je ook wel vraagt om problemen als je een agent bedreigt.
Goede bronquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
DIe etnische spanningen speelden ook daarvoor. Lees even mijn MSN conversatie van 2 minuten geleden. Ik denk ik ga niet op het nieuws af maar vraag het meteen aan de bron.
[..]
Gaat ze echt niet meer lukken nu.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Even nog een update:
Vanavond is de moskee aan de beurt voor stenen en brand. Vraag niet wie mijn bron is want die geef ik toch niet vrij.
Hoeveel hersencellen heeft ie eigenlijk, wat een mongeaulquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe dichtbij wil je het hebben mafketel? Die gozer was er zelf bij!![]()
lijkt mij ook, dat lijkt mij nou een gebouw dat je als eerste gaat bewaken.quote:
Jij dacht echt dat er hooggeschoold volk rondloopt bij die rellen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel hersencellen heeft ie eigenlijk, wat een mongeaul
die spanningen dateren al voor 2001, het is niet bepaald een nieuw verschijnselquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
DIe etnische spanningen speelden ook daarvoor. Lees even mijn MSN conversatie van 2 minuten geleden. Ik denk ik ga niet op het nieuws af maar vraag het meteen aan de bron.
[..]
SCH weet wel meer niet. Kan ie ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat er hooggeschoold volk rondloopt bij die rellen?
Woon zelf nog maar een jaar in Ondiep maar kan wel melden dat de laatste maanden er betrekkelijk minder onrust was. Minder hangjeugd en ook veel vaker politie door de wijk. Moet zelf zeggen dat ik persoonlijk weinig tot geen overlast heb ondervonden van de "hangjeugd" Tot gisteravond danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef releaze het volgende:
[..]
die spanningen dateren al voor 2001, het is niet bepaald een nieuw verschijnsel
Hoe de vork verder in de steel zit weet ik niet meer precies. Ik meen me te herinneren dat er in de tijd van het grote buurthuizen dichtgooien veel spanningen zijn geweest in ondiep, veel inbraken en vandalisme. Wat ik heb begrepen waren die spanningen nu minder dan eerst, de jongeren begonnen er weer een beetje aan te wennen, oid. (ga vanavond eens proberen meer info te winnen daarover, mn vader zit in die omgeving al 20 jaar in het welzijns & politiewerk)
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat er hooggeschoold volk rondloopt bij die rellen?
Er is veel veranderd in Ondiep - is niet echt de meest heftige probleemwijk op het moment.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:11 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Woon zelf nog maar een jaar in Ondiep maar kan wel melden dat de laatste maanden er betrekkelijk minder onrust was. Minder hangjeugd en ook veel vaker politie door de wijk. Moet zelf zeggen dat ik persoonlijk weinig tot geen overlast heb ondervonden van de "hangjeugd" Tot gisteravond dan![]()
Er zal genoeg politie op de been zijn , dus ik denk nietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef RoaRRR het volgende:
ben idd benieuwd wat er vanavond allemaal gaat gebeuren....
blaat blaat. Jij gaat dus zelf ook zo maar overal vanuit. Wie zegt dat dit een tokkie is? Je moest eens weten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar om de analyse van dat soort tokkies nou als bron op te voeren.![]()
Joh ik ken hem heel goed en zijn zoontje ken ik ook heel goed. Het zijn aardige mensen ..zeker geen tokkie volk .. heb altijd met plezier kaartje gelegd met hem of zijn zoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
blaat blaat. Jij gaat dus zelf ook zo maar overal vanuit. Wie zegt dat dit een tokkie is? Je moest eens weten!
idd veel politie in de wijk. ik loop er zelf nu al een tijdje stage en het blauw is, zoals zoveel hollanders dat graag zouden willen, altijd wel op straat. overdag in ieder geval wel, weet niet hoe het met de avondbezetting zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:11 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Woon zelf nog maar een jaar in Ondiep maar kan wel melden dat de laatste maanden er betrekkelijk minder onrust was. Minder hangjeugd en ook veel vaker politie door de wijk. Moet zelf zeggen dat ik persoonlijk weinig tot geen overlast heb ondervonden van de "hangjeugd" Tot gisteravond dan![]()
Er gaat nu zelfs het gerucht dat de agent in kwestie een Marokkaan is. Weet niet waar dat vandaan komt maar dat zal ook wel weer een hoop gezeik gaan geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joh ik ken hem heel goed en zijn zoontje ken ik ook heel goed. Het zijn aardige mensen ..zeker geen tokkie volk .. heb altijd met plezier kaartje gelegd met hem of zijn zoon.
Ik wens zijn famillie veel sterkte.
Er is maar 1 Marokkaanse motoragent.. lange Mo zoals we hem noemen. Ik weet niet of hij op ondiep komt want die werkt op het Marcopolo geloof ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er gaat nu zelfs het gerucht dat de agent in kwestie een Marokkaan is. Weet niet waar dat vandaan komt maar dat zal ook wel weer een hoop gezeik gaan geven.
Marocpoloplein.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er is maar 1 Marokkaanse motoragent.. lange Mo zoals we hem noemen. Ik weet niet of hij op ondiep komt want die werkt op het Marcopolo geloof ik.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
blaat blaat. Jij gaat dus zelf ook zo maar overal vanuit. Wie zegt dat dit een tokkie is? Je moest eens weten!
Dat kan zo overkomen ja. Je moet de MSN conversaties eens zien van gymnasium meisjes tegenwoordig. Dan zou je ook denken dat je met een domme breezah te maken hebt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]Je post toch zelf die conversatie, zoals hij praat komt hij nogal sneu over.
is het Monno?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Even nog een update:
Vanavond is de moskee aan de beurt voor stenen en brand. Vraag niet wie mijn bron is want die geef ik toch niet vrij.
Als dat gebeurt is sitautie Parijs snel aan de beurtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Even nog een update:
Jij hebt er al weer zin in zo te horen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is sitautie Parijs snel aan de beurt
Onzin, in Frankrijk krijgen de moslimjongeren weinig kansen in tegenstelling tot in Nederland waar er voor iedereen kansen genoeg worden geboden. De kans is dan ook marginaal dat excessen zoals in Parijs naar Nederland zal overwaaien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is sitautie Parijs snel aan de beurt
Je zal maar op GS zitten en een stoere pauper zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zal een broer hebben met de naam Ijsklont.
Denk dat je hier eerder de situatie autochtoon - allochtoon meppen kan gaan krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:52 schreef LENUS het volgende:
[..]
Onzin, in Frankrijk krijgen de moslimjongeren weinig kansen in tegenstelling tot in Nederland waar er voor iedereen kansen genoeg worden geboden. De kans is dan ook marginaal dat excessen zoals in Parijs naar Nederland zal overwaaien.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zal maar op GS zitten en een stoere pauper zijn
En dat naar aanleiding van een nederlander die door de politie is doodgeschoten omdat hij een mes had...........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk dat je hier eerder de situatie autochtoon - allochtoon meppen kan gaan krijgen.
De cultuurverrijkers hadden een behoorlijke vinger in de ongeregeldhedenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat naar aanleiding van een nederlander die door de politie is doodgeschoten omdat hij een mes had...........![]()
Hij had dat mes omdat hij na jarelange overlast van marokkaanse liefjes nu flipte, men is de overlast van deze schatjes die nooit een vlieg kwaad doen daar ,zat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat naar aanleiding van een nederlander die door de politie is doodgeschoten omdat hij een mes had...........![]()
wat is dat toch met het woord cultuurverrijker?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef LENUS het volgende:
[..]
De cultuurverrijkers hadden een behoorlijke vinger in de ongeregeldheden
en dus botvier je je aggressie op een politieagentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij had dat mes omdat hij na jarelange overlast van marokkaanse liefjes nu flipte, men is de overlast van deze schatjes die nooit een vlieg kwaad doen daar ,zat.
Daarom zijn veel mensen ook zo verontwaardigd, hij had waarschijnlijk een goede reden om zo kwaad te worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij had dat mes omdat hij na jarelange overlast van marokkaanse liefjes nu flipte, men is de overlast van deze schatjes die nooit een vlieg kwaad doen daar ,zat.
Tja, dat verhaal is sneu zat, zijn vvriendin is nu zwanger en alleen, jammer dat hij over de rooie raakte en niet zijn mes weggooide toen de politie dat zei....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Vind je niet dat Marocs onze cultuur verrijken dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat is dat toch met het woord cultuurverrijker?
Wat ben je ook een sneuequote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vind je niet dat Marocs onze cultuur verrijken dan?![]()
Ik weet niet waar je het over hebt. Heb een prima leven, ben goed opgeleid, heb een goede baan, heb genoeg vrienden, heb een mooie/leuke vriendin. Ik heb daarom een hoop te verliezen. Mensen die misbruik maken van onze goedheid en ons sociale stelsel moeten in mijn ogen keihard gestraft worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Wat ben je ook een sneue![]()
Wat moet het triest zijn, een bestaan zoals jij, waarbij je alles maar afschuift op de allochtoon, terwijl er ZO veel dingen meer mee spelen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Heb een prima leven, ben goed opgeleid, heb een goede baan, heb genoeg vrienden, heb een mooie/leuke vriendin. Ik heb daarom een hoop te verliezen. Mensen die misbruik maken van onze goedheid en ons sociale stelsel moeten in mijn ogen keihard gestraft worden.
En ik weet waar ik over praat omdat ik al mijn hele leven in Utrecht woon, op school heb gezeten en gestudeerd heb. Jij komt waarschijnlijk uit een dorp met 1 goed geïntergreerde Turk die bij de bakker werkt![]()
hmmm een tokkie wordt terecht doodgeschoten en het is de schuld van de geintegreerde Turk... dat zal het zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Heb een prima leven, ben goed opgeleid, heb een goede baan, heb genoeg vrienden, heb een mooie/leuke vriendin. Ik heb daarom een hoop te verliezen. Mensen die misbruik maken van onze goedheid en ons sociale stelsel moeten in mijn ogen keihard gestraft worden.
En ik weet waar ik over praat omdat ik al mijn hele leven in Utrecht woon, op school heb gezeten en gestudeerd heb. Jij komt waarschijnlijk uit een dorp met 1 goed geïntergreerde Turk die bij de bakker werkt![]()
Begrijpend lezen is moeilijk he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
hmmm een tokkie wordt terecht doodgeschoten en het is de schuld van de geintegreerde Turk... dat zal het zijn
Stoere manse praatjes waar toch niks van terrecht komt..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb je een highkick aan je vader gegeven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:13 schreef freddygonzales het volgende:
Godverdomme wou ik naar huis terug gisteravond werd de bus omgeleid omdat een stelletje tokkies en islamitische reljongeren het nodig vonden om met de politie en de ME op de vuist te gaan.
Stelletje klerelijers!! Dat de politie jullie allemaal deaud knalt!
gaaf he ? ik zie het slijm uit je snavel lopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Tja als de moskee in de fik staat komen er pas echte rellen... zullen al die kansloze jongeren uit andere wijken mee komen doen.
Had ik effkes zin in. Maar het misluktequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom heb je een highkick aan je vader gegeven?
jij bent ook niet echt een aanwinst voor de maatschappij hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:20 schreef MrVVD het volgende:
[..]
gaaf he ? ik zie het slijm uit je snavel lopen
oww zijn er weer verkiezingenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef MrVVD het volgende:
volgens de hond staat PVV op 17 zetels.
en terecht!!
nee jij bent een aanwinst voor de maatschappij. ezelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt een aanwinst voor de maatschappij he
ja hoor, ik welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef MrVVD het volgende:
[..]
nee jij bent een aanwinst voor de maatschappij. ezel
nou en?... die verhoging komt vast omdat wilders zich heeft uitgesproken over standvastiger politieoptreden bij messentrekkende hollandersquote:
voor types als ik, mutan, chadi, kirmizi beyaz, bullshitboy en meki ben je te zwak als punt bij paaltje komt. dus pleurt op hippyquote:
te zwak voor wat?... Dr hippy voor jou trouwensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:28 schreef MrVVD het volgende:
[..]
voor types als ik, mutan, chadi, kirmizi beyaz, bullshitboy en meki ben je te zwak als punt bij paaltje komt. dus pleurt op hippy
Ik ben blij dat jij jezelf al in het rijtje met Meki zet, anders had iemand anders het moeten doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:28 schreef MrVVD het volgende:
[..]
voor types als ik, mutan, chadi, kirmizi beyaz, bullshitboy en meki ben je te zwak als punt bij paaltje komt. dus pleurt op hippy
Ja dat suggereer ik ook echtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Re het volgende:
[..]
en dus botvier je je aggressie op een politieagent
nee maar ik dacht dat dit topic over iemand ging die doodgeschoten is door de politie... althans het leek er even op hoor...quote:
Klopt en die man deed dat ( de politie aanvallen)nadat hij jarenlang getreiterd is door marokkaantjes , heeft direct verband met elkaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik dacht dat dit topic over iemand ging die doodgeschoten is door de politie... althans het leek er even op hoor...
Gelukkig werk jij daar ook niet aan meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef Posdnous het volgende:
Opmerkelijke discussie, net alsof er een partij of politieke beweging of kabinetsleden of 2de kamerleden of users hier op FOK of whatever zijn die het normaal vinden wat die rellertjes doen.
Hier op FOK kun je maar twee dingen zijn: of een buitenlanderhatende Wildersvolger of iemand die het heel tof vindt wat die relmarokkaantjes doen.
Zo sad.![]()
.
En welk stereotype mag dat zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij daar ook niet aan mee, want als er iemand is wie die stereotype bevestigt ben jij het wel
neuh vind ik niet... maar ja als je het zo wilt rechtvaardigen... de marokkaantjes hebebn hem vermoordtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Klopt en die man deed dat ( de politie aanvallen)nadat hij jarenlang getreiterd is door marokkaantjes , heeft direct verband met elkaar.
Ik rechtvaardig niks , ik leg verbanden uit, jij vindt het kennelijk steeds leuk om iemand woorden express verkeerd uit te leggen .quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
neuh vind ik niet... maar ja als je het zo wilt rechtvaardigen... de marokkaantjes hebebn hem vermoordtdat verdient wel een feestje in utrecht
Dat klopt, samengevat: een man vond het niet leuk dat zijn zwangere vriendin werd getreiterd, hij belde de politie, werd ondertussen door een paar man in elkaar geslagen, ging over de rooie en legde zijn mes niet neer toen de politie hem sommeerde dat te doen, vervolgens was de situatie zo bedreigend dat de politie hem gericht heeft neergeschoten en hij is daardoor overleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik dacht dat dit topic over iemand ging die doodgeschoten is door de politie... althans het leek er even op hoor...
ok ik gebruik jij/men nogal eens door elkaar maar moettoch iemand quoten hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig niks , ik leg verbanden uit, jij vindt het kennelijk steeds leuk om iemand woorden express verkeerd uit te leggen .
Ga je gang , kleuter
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, samengevat: een man vond het niet leuk dat zijn zwangere vriendin werd getreiterd, hij belde de politie, werd ondertussen door een paar man in elkaar geslagen, ging over de rooie en legde zijn mes niet neer toen de politie hem sommeerde dat te doen, vervolgens was de situatie zo bedreigend dat de politie hem gericht heeft neergeschoten en hij is daardoor overleden.
Blijkbaar is er al langer een probleem in deze wijk waar verschillende partijen debet aan hebben en is dat nu ge-escaleerd.
Of de politie nu wel of niet terecht heeft geschoten is nog niet bekend en er worden nu over en weer vernielingen aangericht en mensen beschuldigd.......![]()
Tja als je alleen het gevolg wil bekijken en niet de oorzaak dan heb je gelijk, de man had een mes en de politie schoot, ik denk dat de oorzaak ligt in het feit dat er al langer problemen zijn daar en dat dit de lont in het kruitvat heeft gegooid.quote:
Dat is nou precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ach ja... sinds Pierre Bouley (of hoe die ook heette) in z'n huis werd doodgeschoten in zijn eigen huis, dwars door de gangdeur heen, heb ik er zeker geen 100% vertrouwen meer in dat de agent correct heeft gehandeld.
Maar dat blijkt over een jaartje wel weer. Het kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen.
ach, het geeft het tuig van elke kant een toffe aanleiding om elkaar de hersens in te slaan, van mij mogen ze, hoe meer slachtoffers hoe beter eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja als je alleen het gevolg wil bekijken en niet de oorzaak dan heb je gelijk, de man had een mes en de politie schoot, ik denk dat de oorzaak ligt in het feit dat er al langer problemen zijn daar en dat dit de lont in het kruitvat heeft gegooid.
Net wat Armageddon zegt, maar zien wat er achter weg komt, dit zat er al langer aan te komen, de oorzaak is niet binnen een dag begonnen en het zal ook wel even duren voor het opgelost is.
Tja, het is zo jammer dat je er geen hek om kunt zetten en ze het onderling kunt laten uitvechten, er vallen altijd onschuldige slachtoffers en er worden dingen vernield van mensen die er niets mee te maken hebben.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
ach, het geeft het tuig van elke kant een toffe aanleiding om elkaar de hersens in te slaan, van mij mogen ze, hoe meer slachtoffers hoe beter eigenlijk
Mwah, de meeste hobbyrellers doorzien dat soort dingen een stuk beter dan het klootjesvolk hier op fok dat zichzelf zo wijs vindt. Geloof mij nou, fok is op geen enkele wijze intelligenter. En ik zit hier ondertussen ook alweer een jaartje of watquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar om de analyse van dat soort tokkies nou als bron op te voeren.![]()
nou voor het eerst dat ik dan ff voor de ID plicht ben.... van al dat tuig alles opschrijven en excommunicerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Het ziet er nu wel grimmig uit.
Huis van de burgemeester wordt permanent bewaakt.
Veel van dat tuig komt uit andere steden: de gearresteerden kwamen uit Amsterdam en Abcoude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |