Of zoiets als de Oosterparkrellen in 97.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Tiemie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)nbosch_december_2000
Is niet voor 't eerst dat er rellen uitbreken. Maar zo als parijs is het nou ookweer niet.
Hey kornuit!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:06 schreef SpecialK het volgende:
Er valt helemaal niks te rellen in utrecht. Wat een saaie kutstad.
Hoi! Hoes't met je baard?quote:
Terug neerschieten???????quote:deze discussie gaat dus niet over het wel of niet terug neerschieten van die man
Hihi mallert.quote:
Jahoor, in parijs waren het studenten die boos waren op de overheid omdat ze shit voor hun verneuken en hier is er iemand doodgeschoten. Ik zie bijna geen verschilquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Lariekoek het volgende:
Wat zijn de overeenkomsten met de rellen in Parijs dan?
Lezen blijft lastig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jahoor, in parijs waren het studenten die boos waren op de overheid omdat ze shit voor hun verneuken en hier is er iemand doodgeschoten. Ik zie bijna geen verschil![]()
![]()
Wijk is totaal niet vergelijkbaar met die kansloze buitenwijken van Parijs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het speelt zich volgens mij wel af in een kansloze wijk. Althans, zo zeggen een aantal Utrechters.
Nee dat zeker niet, wat dat betreft hebben wij in Nederland nog geen echte achterstandswijken/no-go area's .quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wijk is totaal niet vergelijkbaar met die kansloze buitenwijken van Parijs.
Mwah zo kansloos is die wijk ook weer niet. Er zijn ergere wijken te vinden in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het speelt zich volgens mij wel af in een kansloze wijk. Althans, zo zeggen een aantal Utrechters.
Ook niet in rotterdam daarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, wat dat betreft hebben wij in Nederland nog geen echte achterstandswijken/no-go area's .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |