quote:Op maandag 12 maart 2007 13:02 schreef honderd het volgende:
Katten zijn dieren die op de één of andere manier altijd thuis te vinden zijn bij eenzame mensen. Nadat deze (meestal lelijke) mensen eindelijk een vriend of vriendin hebben gevonden, hebben ze ineens dubbel zoveel katten, en dan begint het gedonder pas en ontstaat er een echte kattenplaag.
HONDEUH!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef TheActraiseR het volgende:
Zelfde geld(t) overigens ook voor hondenbezitters neem ik aan..
Je moet een bullepees voor hem kopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb net n ongelooflijk ranzig bot voor mn hond gekochtDat heb ik voor mn hond over
Gore dingen
![]()
![]()
Wtf, een pees? Ik raak die gore botten al niet aan, laat staan dat ik een pees ga aanrakenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je moet een bullepees voor hem kopen.
Het is een lul van een stier.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wtf, een pees? Ik raak die gore botten al niet aan, laat staan dat ik een pees ga aanrakenEn dat stomme beest brengt mij telkens dat gore bot
Nee tief op hond
Scherpquote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef Deetch het volgende:
Je kunt ook selectief van dieren houden. Sommigen wel en sommigen niet. De niet categorie kun je dan azonder gewetenswroeging aan de categorie wel voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |