http://www.webmd.com/sex-(...)eat-may-arouse-womenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me af waarom dieren en mensen (uitzonderingen daargelaten) van nature vaak muf en smerig stinken (probeer maar eens 3 dagen niet te douchen), terwijl planten (uitzonderingen daargelaten) fris en lekker of gewoon niet ruiken?
Weer het zoveelste gaatje in de intelligent design theorie; God wist niet hoe hij de mens een goede neus kon geven die wel vond dat dieren lekker roken?
Hoezo, de mens scheidt toch ook allerlei feromonen en geurtjes af?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:57 schreef mrbomb het volgende:
Bij planten is een fijne geur essentieel voor de voortplanting, bij de mens lukt het zonder blijkbaar ook wel
Ik ruik liever spruitjes dan babiesquote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Masterix het volgende:
Spruitjes stinken. Babies niet.
Babies niet? Ze kunnen anders aardig meurenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Masterix het volgende:
Spruitjes stinken. Babies niet.
Je punt is..?
Niet waar.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Babies niet? Ze kunnen anders aardig meuren
spruitjes stinken naar babyquote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef Masterix het volgende:
[..]
Niet waar.
Je bent denk ik in de war met spruitjes.
Babies stinken niet, hun ontlasting wel. Ik geloof dat mensen pas in de pubertijd gaan stinken behalve misschien de voeten, die stinken eerder maar dat komt denk ik omdat ze opgesloten zitten in sokken en schoenenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Babies niet? Ze kunnen anders aardig meuren
puur natuur ruiken ze ook lekker hoor, ik heb heel wat aan mijn kinderen gesnuffeld toen ze baby warenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 04:10 schreef Leef het volgende:
Babies ruiken naar Zwitsal. Dat ruikt lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |