Station. Vanmiddag weer.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Beter dan een regenachtig aanblik vanachter de ramen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef Q. het volgende:
Lekker weer om de hele dag binnen te zitten.
Voor de motivatie niet hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beter dan een regenachtig aanblik vanachter de ramen.
Qman!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef Misstique het volgende:
Is dat net zoiets als pacman?
Het irritantste is al die slotjes in je MyAT dan hequote:Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef Misstique het volgende:
Waarom post ik toch in kuttopics? Ik leer het niet af..
Neen, die zakken immers snel weg.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het irritantste is al die slotjes in je MyAT dan he
Nerd opmerking.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef cerror het volgende:
Kutzon, doet pijn aan m'n ogen.
Waardeloos.quote:
Ik ben bang dat ik dan te ver ga en klappen krijg van NJ.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:37 schreef SiemeN het volgende:
Van mij mag je. Trashen die handel.
Hij beschikt echter over wat meer knoppen dan jij en ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef SiemeN het volgende:
NJ kan ik hebben.
Ohja. Knopjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij beschikt echter over wat meer knoppen dan jij en ik.
Jij hebt ze ook, zij het in mindere mate.quote:
Ah, mooi.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef SiemeN het volgende:
Dan gaat ie meteen dicht. Gastslotten mag.
Westmalle dubbel en Warsteiner smaken anders verrekte goed in die zon!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef cerror het volgende:
Kutzon, doet pijn aan m'n ogen.
Ja ik moest even kijken of dit niet ONZ FC wasquote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef SiemeN het volgende:
Het lijkt wel FC nu, hier.
in vergelijking met c.a. een jaartje geleden is het nog behoorlijk SC hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik moest even kijken of dit niet ONZ FC was![]()
True true..quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in vergelijking met c.a. een jaartje geleden is het nog behoorlijk SC hoor.
Das gewoon ziek.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef mcDavid het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik zomaar FA was geworden!
Echt!![]()
Ik heb gewoon buiten bier zitten drinkenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb gewoon lekker buiten liggen zonnen
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het was geen realistische droom. Mt wou nog steeds niet neuken.
Dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef mcDavid het volgende:
Pas maar op dat je niet in je broek piest!
Ik heb op het terras gezeten en bier gedronken.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb gewoon lekker buiten liggen zonnen
Tena is toch niet zo duur?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er nog een paar bij hebt
Alle dieren tellen mee.quote:
Die ook ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef mcDavid het volgende:
Ook gleufdieren?
Je kan er van alles in deponeren?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef SiemeN het volgende:
Gleuven zijn okay.
Ik zie de erotische waarde ook niet echt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:24 schreef SiemeN het volgende:
Maar dat laatste zou zonde zijn, natuurlijk.
Het kan toch gewoon lache zijn om je bejaarde overbuurman woedend zijn mat te zien uitknijpen boven een put?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie de erotische waarde ook niet echt eerlijk gezegd.
"Zal ik dat liefdesgrotje van je eens vullen met het lekkerste vocht op aarde?"quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie de erotische waarde ook niet echt eerlijk gezegd.
Doodzonde van het bier!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
"Zal ik dat liefdesgrotje van je eens vullen met het lekkerste vocht op aarde?"
Ik will ookquote:Op maandag 12 maart 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb op het terras gezeten en bier gedronken.
Geen Pferd in die Halle?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
Er staat een kaart in je wang.
Is het nog niet volmaakt dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef Misstique het volgende:
We gaan dit topic volmaken dus?
Niet echt, want Tiek is foetsie.quote:
Nog 3 nachtjes slapen.quote:
Dat is beter.quote:
Wil je dan mijn knuffelbeer zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:04 schreef SiemeN het volgende:
Puik idee. Beren zijn tof.
Wat een schatjes.quote:
Wat wil je, met zulke knappe ouders.quote:
Hoog tijd om het topic dood te schoppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
En dan nu tijd voor de lang verwachte lunch.
Bier?quote:
Jij een rosé, ik een pils. Deal. Nu nog een terras opzoeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
Liever een rosé. Op een terras uiteraard.
TL buizen op een terras?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:39 schreef SiemeN het volgende:
Yep. Alsmede de TL-buizen.
Het kan allemaal.quote:
Het oosten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:53 schreef Misstique het volgende:
Maar liever niet. Kom dan maar deze kant op. Hier in t oosten is er enkel natuurlicht op het terras.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Laten we het dan centraal houden.
Hoe fout.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:07 schreef SiemeN het volgende:
"There's no such thing as rape, it's just 'surprise sex'".
Ik had je wellicht veel meer gegeven als jij niet ineens zo eng ging doen met je surprise sex.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef SiemeN het volgende:
Mag ik evengoed een kusje geven?
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef Janetje het volgende:
Tiek, zit niet zo te sletten met die postbode!
quote:
Heul niet! Hij heeft niks gezien! Sterker nog, die stomme Dago liet jou eerst de foto's zien, voordat ík ze zelf had gezien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik bemoei me er heulig wel mee!!!
Dus daarom heb je dat leuke outfitje gekocht! Voor die POSTBODE!
Denk toch aan pappa..![]()
Wat? Wie? Gaan wij ook sletten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik bemoei me er heulig wel mee!!!
Dus daarom heb je dat leuke outfitje gekocht! Voor die POSTBODE!
Denk toch aan pappa..![]()
Ik verpest het ook altijd. Kut maagdelijkheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had je wellicht veel meer gegeven als jij niet ineens zo eng ging doen met je surprise sex..
Mét killer shoes.quote:
Als je heul lief bent, krijg je nog een kans.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik verpest het ook altijd. Kut maagdelijkheid.
Hahahahahahahahaha...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet! Hij heeft niks gezien! Sterker nog, die stomme Dago liet jou eerst de foto's zien, voordat ík ze zelf had gezien!.
Nee, je slet al met m'n moederquote:
Dat klopt... vooral gezien jij het hebt geschreven tiek..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:34 schreef Janetje het volgende:
IK BEN EEN VUIG KRENG!
Snie leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha...
Das wel een goeie ja..
Jawel..quote:
Ik ga dat outfit ritueel verbranden vanaaf.quote:
Ja? Dus? Hoe meer zielen hoe meer keet. Neuken.quote:
Heulig niet! Hij is hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga dat outfit ritueel verbranden vanaaf.
Ik ga je voordragen als mod.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef cerror het volgende:
Gadverdamme wat blauw hier.
'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef cerror het volgende:
Gadverdamme wat blauw hier.
En duur ook. Maar dat interesseert me niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heulig niet! Hij is hartstikke leuk!
Is al vaak geprobeerd.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef SiemeN het volgende:
stramme kabouter
Even snel dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:05 schreef SiemeN het volgende:
Zie ik je nog in de serverruimte straks?
I know.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef SiemeN het volgende:
Je bent te goed voor me.
Check.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef SiemeN het volgende:
PM me dat linkje nog eens trouwens. Die ene van je werk waar je laatst m'n MSN mee vermoorde. Nu kan ik 'm bekijken enzo.
Nog niet perfect, maar gaat de goeie kant op.quote:
Net zoals ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:23 schreef SiemeN het volgende:
Ziet er netjes uit hoor.
Dat weet ik niet, maar ik geloof je.quote:
Ik ben netjes, bedoel ik.quote:
Ik doe dat altijd aan het eind van de week als er echt niks meer schoon is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:30 schreef SiemeN het volgende:
Ik niet. Er staat nog een week afwas op me te wachten.
Het wordt al beter.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef SiemeN het volgende:
En FOK! is nog trager dan de hersenwerking van Bonnie St. Clair.
Leven doet hopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef Misstique het volgende:
Hoop doet leven.
Welk youtube filmpje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet steeds denken aan dat youtube filmpje als ik je zie posten, Janet..
Doeten hoopt leven.quote:
Nee joh, dat was eerder op de pagina, toen je met die postbode aanpapte.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef Misstique het volgende:
I have reached an alltime low here.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, dat was eerder op de pagina, toen je met die postbode aanpapte.
Pfrt.quote:
Das waarquote:
Wat was het? Doe eens vertellen?quote:
Pfrtquote:
Jij kan er ook niets aan doen.. ik moet gewoon longius ombrengen.quote:
Houden zo.quote:
Voordat je postbodetje zometeen "R.I.P. moderator" heet ipv "P.I.M.P"quote:
Wel een goede, mocht ik plots komen te overlijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voordat je postbodetje zometeen "R.I.P. moderator" heet ipv "P.I.M.P"
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wel een goede, mocht ik plots komen te overlijden.
Geef dan eens een kleine hint.. tipje van de sluier..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voordat je postbodetje zometeen "R.I.P. moderator" heet ipv "P.I.M.P"
Filmpje waarin ik me compleet voor lul zet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef dan eens een kleine hint.. tipje van de sluier..
Daar is een filmpje van? Op internet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Filmpje waarin ik me compleet voor lul zet.
Hahaha.. ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar is een filmpje van? Op internet?.
Dat moet ik zien.quote:
Wheheheh.. ach zo boeiend is het niet..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:12 schreef SiemeN het volgende:
Kan je 'm niet van youtube laten deleten?
Okay. Phew. Nu voel ik me iets minder schuldig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wheheheh.. ach zo boeiend is het niet..
Stiekem, heel stiekem is het wel humor.
Gekkerd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Okay. Phew. Nu voel ik me iets minder schuldig..
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:28 schreef Misstique het volgende:
IK WIL CHOCOLA!
Je hebt een date vanavond?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik wil geen chocola meer eten..
Heb net een hele rol pepermunt weggebikt tijdens het nerveus zitten typen..
En dat terwijl ik neit eens van pepermunt hou..
DJ Paul Elstak?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
You can make the see turn turtle.
Briljante tekst.
Op de radio.quote:
Nope..quote:
Brakke muil voor niks dus.quote:
Duhhh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:37 schreef SiemeN het volgende:
Dat had ik zelf ook wel begrepen hoor. Ik weet toch dat jij wél smaak hebt.
Ach.. ik heb iig geen chocola opquote:
Het gaat om de ervaring die je ermee op doet he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:48 schreef mcDavid het volgende:
Draaien is leuk!
Daarna je werkstukje verneuken in de freesbank is minder
Je hoeft hier niet te posten dat je naar de plee bent geweest, heur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |