abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47196115
Stel je loopt met je vader door de woestijn.

Een giftige slang bijt je vader in zijn lul. Het enige wat je kunt doen is zuigen.

Wat zou jij doen?

Ik zou hem gewoon aan z'n lot overlaten.....
  maandag 12 maart 2007 @ 16:50:31 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47196134
Dus
Lang leve mij! *O*
  maandag 12 maart 2007 @ 16:50:51 #3
168005 Reemy
van de remya ja
pi_47196149
met een cactus gaatjes in z'n lul raggen, en dan hopen dat het gif eruit lekt
  maandag 12 maart 2007 @ 16:51:43 #4
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_47196181
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:49 schreef zarGon het volgende:
Stel je loopt met je vader door de woestijn.

Een giftige slang bijt je vader in zijn lul. Het enige wat je kunt doen is zuigen.

Wat zou jij doen?

Ik zou hem gewoon aan z'n lot overlaten.....
Waarom loopt je pa met z'n pik uit z'n broek door de woestijn!?
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 12 maart 2007 @ 16:52:20 #5
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47196213
Goede vraag..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:52:42 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47196230
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:52 schreef SiemeN het volgende:
Goede vraag..
En het antwoord is?
Lang leve mij! *O*
  maandag 12 maart 2007 @ 16:52:49 #7
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47196235
Hij red zich wel, trouwens.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:53:09 #8
168005 Reemy
van de remya ja
pi_47196250
misschien zodat hij in z'n lul wordt gebeten en zijn zoon er dan aan moet zuigen
pi_47196260
Een echte vent kan aan z'n eigen lul zuigen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 12 maart 2007 @ 16:54:50 #10
168005 Reemy
van de remya ja
pi_47196305
had je toevallig geen dyson bij zich?

de enige stofzuiger die zijn zuigkracht nooit verliest
pi_47196306
Wat een dilemma
pi_47196335
Als je dit nou in GC zet krijg je nog lache antwoorden
pi_47196383
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:54 schreef Viaviqra het volgende:
Wat een dilemma
antwoorden willen we!
pi_47196513
Goede vraag, goed antwoord: Nee.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_47196830
Daar stroomt toch amper bloed meer door bij mijn pa.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:05:43 #16
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47198566
Nee gek stel je dit voor:

Je word ontvoerd door een aantal extremistische rebels.

Je word in het midden van de woestijn gedropt met een fles benzine.

Wat zou jij doen ? doe benzine drinken of gewoon uitdrogeren ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47198730
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek stel je dit voor:

Je word ontvoerd door een aantal extremistische rebels.

Je word in het midden van de woestijn gedropt met een fles benzine.

Wat zou jij doen ? doe benzine drinken of gewoon uitdrogeren ?
Ik zou me eigen pis drinken ipv die benzine
  maandag 12 maart 2007 @ 18:12:09 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47198753
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:11 schreef Viaviqra het volgende:

[..]

Ik zou me eigen pis drinken ipv die benzine
Hahahah !!!! dat betekend ook dat je van plassex houd

En trouwens, plassen is niet toegestaan, onder het zand liggen allemaal ratten die je opeten als ze deze geur ruiken.

Dus plas drinken kan niet.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47198810
---
pi_47198910
Je gaat netzolang door tot hij de benzine opdrinkt of niet
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_47198995
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:12 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hahahah !!!! dat betekend ook dat je van plassex houd

En trouwens, plassen is niet toegestaan, onder het zand liggen allemaal ratten die je opeten als ze deze geur ruiken.

Dus plas drinken kan niet.
Dan zou ik gaan lopen, heel ver. Totdat ik bij water kom. Dan heb ik geen dorst meer.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:36:02 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47199518
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:20 schreef Viaviqra het volgende:

[..]

Dan zou ik gaan lopen, heel ver. Totdat ik bij water kom. Dan heb ik geen dorst meer.
Water is 5000 kilometer verderop.

In alle richtingen that is, kans op water is er dus niet.
Kamelen lopen ook niet rond, er is alleen maar zand. geen dieren, palmbomen, of struiks

Owja, je miniscus scheurt na een tijdje door

HET IS KIEZEN OF DELEN !!!!

Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47199528
Er was eens een ijsjesverkoper en die wilde rijk worden, dus ging hij naar de woestijn, want hij dacht 'in de woestijn is het heet en dan willen de mensen vast veel ijsjes eten.'
Dus hij staat daar zo met zijn ijscokar midden in de woestijn, komen er opeens honderden mensen aan, dus die man zo van 'joepie!' en hij vraagt "willen jullie allemaal een ijsje?"
Maar het blijkt het Amerikaanse leger te zijn en die zeggen allemaal "nee, je moet weg hier, want je mag hier geen ijsjes verkopen, en als je dat toch doet, dan schieten we je neer!"
Dus die ijsjesverkoper die vlucht en hij komt bij een klooster. Hij klopt aan en de hoofdnon doet open en vraagt wat er is. Zegt die man "Ja, ik wil hier graag een nacht blijven slapen."
"Nou" zegt de non "eigenlijk doen we dat niet, maar voor deze keer mag het. Voor één nachtje dan."
Die ijsjesverkoper natuurlijk blij, dus hij gaat daar zo slapen, maar om 1 uur 's nachts hoort hij iets vreemds. De la van zijn nachtkastje gaat open, er komt een peer uitgewandeld en die springt zo door het raam naar buiten. Dat vind de ijsjesverkoper wel raar, maar ja, hij is moe dus hij slaapt gewoon verder.

De volgende dag bedankt hij de non en hij gaat weer verder met ijsjesverkopen.
Dus hij staat daar zo met zijn ijscokar midden in de woestijn, komt opeens het hele Europese leger eraan, dus die man zo van 'joepie!' en hij vraagt "willen jullie allemaal een ijsje?"
Maar dan zeggen ze allemaal "nee, je moet weg hier, want je mag hier geen ijsjes verkopen, en als je dat toch doet, dan schieten we je neer!"
Dus die ijsjesverkoper vlucht weer weg naar het klooster. Daar vraagt hij of hij toch nog een nacht daar mag blijven slapen. De hoofdnon geeft uiteindelijk toe. "voor één nachtje dan nog."
Die ijsjesverkoper natuurlijk weer blij, dus hij gaat daar zo slapen, maar om 2 uur 's nachts hoort hij iets vreemds. De la van zijn nachtkastje gaat open, er komt een appel uitgewandeld en die springt zo door het raam naar buiten. Dat vindt de ijsjesverkoper helemaal raar, maar ja, hij is erg moe dus hij slaapt gewoon verder.

De volgende dag bedankt hij de non weer voor de gastvrijheid en hij gaat weer met zijn kar naar de woestijn.
Dan komt opeens het hele Afrikaanse leger eraan, dus die man zo van 'joepie!' en hij vraagt "willen jullie allemaal een ijsje?"
Maar dan zeggen ze allemaal "nee, je moet weg hier, want je mag hier geen ijsjes verkopen, en als je dat toch doet, dan schieten we je neer!"
Dus die ijsjesverkoper vlucht dan maar weer weg naar het klooster. Daar vraagt hij of hij toch nog één nachtje daar mag blijven slapen. Hij belooft dat het écht de allerlaatste keer is. "Vooruit dan maar," zegt de hoofdnon, "maar dit is écht de allerlaatste keer."
Die ijsjesverkoper natuurlijk weer helemaal blij, dus hij gaat daar zo slapen, maar om 3 uur 's nachts hoort hij weer iets vreemds. De la van zijn nachtkastje gaat open, er komt een banaan uitgewandeld en die springt zo door het raam naar buiten. Nou denkt de ijsverkoper, nu wil ik toch eens weten hoe dat zit!
Dus de volgende ochtend gaat hij zo naar de hoofnon en hij zegt: "Ik zou nu wel eens graag willen weten hoe dat nou zit met dat fruit dat uit mijn nachtkastje komt gewandeld!"
"Nou", zegt de non, "dat wil ik wel vertellen, maar op één voorwaarde. Dat je het absoluut niet verder vertelt!"
En dat heeft de ijsjesverkoper dan ook niet gedaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_47199590
Wat als je nou met een pireziër in de woestijn komt?
  maandag 12 maart 2007 @ 18:38:59 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47199625
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef Biancavia het volgende:
Er was eens een ijsjesverkoper en die wilde rijk worden, dus ging hij naar de woestijn, want hij dacht 'in de woestijn is het heet en dan willen de mensen vast veel ijsjes eten.'
Dus hij staat daar zo met zijn ijscokar midden in de woestijn, komen er opeens honderden mensen aan, dus die man zo van 'joepie!' en hij vraagt "willen jullie allemaal een ijsje?"
Maar het blijkt het Amerikaanse leger te zijn en die zeggen allemaal "nee, je moet weg hier, want je mag hier geen ijsjes verkopen, en als je dat toch doet, dan schieten we je neer!"
Dus die ijsjesverkoper die vlucht en hij komt bij een klooster. Hij klopt aan en de hoofdnon doet open en vraagt wat er is. Zegt die man "Ja, ik wil hier graag een nacht blijven slapen."
"Nou" zegt de non "eigenlijk doen we dat niet, maar voor deze keer mag het. Voor één nachtje dan."
Die ijsjesverkoper natuurlijk blij, dus hij gaat daar zo slapen, maar om 1 uur 's nachts hoort hij iets vreemds. De la van zijn nachtkastje gaat open, er komt een peer uitgewandeld en die springt zo door het raam naar buiten. Dat vind de ijsjesverkoper wel raar, maar ja, hij is moe dus hij slaapt gewoon verder.

De volgende dag bedankt hij de non en hij gaat weer verder met ijsjesverkopen.
Dus hij staat daar zo met zijn ijscokar midden in de woestijn, komt opeens het hele Europese leger eraan, dus die man zo van 'joepie!' en hij vraagt "willen jullie allemaal een ijsje?"
Dus die ijsjesverkoper vlucht weer weg naar het klooster. Daar vraagt hij of hij toch nog een nacht daar mag blijven slapen. De hoofdnon geeft uiteindelijk toe. "voor één nachtje dan nog."
Die ijsjesverkoper natuurlijk weer blij, dus hij gaat daar zo slapen, maar om 2 uur 's nachts hoort hij iets vreemds. De la van zijn nachtkastje gaat open, er komt een appel uitgewandeld en die springt zo door het raam naar buiten. Dat vindt de ijsjesverkoper helemaal raar, maar ja, hij is erg moe dus hij slaapt gewoon verder.

De volgende dag bedankt hij de non weer voor de gastvrijheid en hij gaat weer met zijn kar naar de woestijn.
Dan komt opeens het hele Afrikaanse leger eraan, dus die man zo van 'joepie!' en hij vraagt "willen jullie allemaal een ijsje?"
Dus die ijsjesverkoper vlucht dan maar weer weg naar het klooster. Daar vraagt hij of hij toch nog één nachtje daar mag blijven slapen. Hij belooft dat het écht de allerlaatste keer is. "Vooruit dan maar," zegt de hoofdnon, "maar dit is écht de allerlaatste keer."
Die ijsjesverkoper natuurlijk weer helemaal blij, dus hij gaat daar zo slapen, maar om 3 uur 's nachts hoort hij weer iets vreemds. De la van zijn nachtkastje gaat open, er komt een banaan uitgewandeld en die springt zo door het raam naar buiten. Nou denkt de ijsverkoper, nu wil ik toch eens weten hoe dat zit!
Dus de volgende ochtend gaat hij zo naar de hoofnon en hij zegt: "Ik zou nu wel eens graag willen weten hoe dat nou zit met dat fruit dat uit mijn nachtkastje komt gewandeld!"
"Nou", zegt de non, "dat wil ik wel vertellen, maar op één voorwaarde. Dat je het absoluut niet verder vertelt!"
En dat heeft de ijsjesverkoper dan ook niet gedaan.
anti-clitmax mopje
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')