Als ze schuimbekken, raken ze alle zelfbeheersing kwijt. Het is leuk om te zien maar ook weer een beetje zielig.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
En Wilders doet het weer! Al die lefties op de kast! Da's weer genieten!
Ik moet meteen weer aan die uitzending van Rondom 10 denken van zaterdag, waarin precies werd uitgelegd hoe je als leftie juist niet moet reageren. Maar neehoor, ze leren het nooit.
Ik vind vooral die teamlead en die Mutant01 weer lekker bezig in deze topic.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ze schuimbekken, raken ze alle zelfbeheersing kwijt. Het is leuk om te zien maar ook weer een beetje zielig.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het IS gewoon een rechtsextremist...en daarin verschilt hij bijvoorbeeld met Fortuyn. Fortuyn had het namelijk ook altijd over "onze allochtonen". En Fortuyn benoemde de problemen op een normale manier, iets wat kennelijk niet voor Wilders weggelegd is.
We hebben het altijd al gezegd: straks gaan jullie Fortuyn nog missen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind vooral die teamlead en die Mutant01 weer lekker bezig in deze topic.Hij zal zich nog wel 1000 keer achter de oren krabben dat hij toen zo stond te juichen toen Fortuyn door z'n kop was geschoten!
Inderdaad. Ik heb serieus nog steeds niet zo heel veel met die Wilders, maar door al deze reacties begin ik hem nog gewoon te mogen ook. Hééééérlijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben het altijd al gezegd: straks gaan jullie Fortuyn nog missen.![]()
Het is veel bang for your buck.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:17 schreef Lemmeb het volgende:
Inderdaad. Ik heb serieus nog steeds niet zo heel veel met die Wilders, maar door al deze reacties begin ik hem nog gewoon te mogen ook. Hééééérlijk!
Ik ben Lemmeb niet die lacht om elke onschuldige moslim die doodgeschoten word in Irak.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Lemmeb het volgende:Hij zal zich nog wel 1000 keer achter de oren krabben dat hij toen zo stond te juichen toen Fortuyn door z'n kop was geschoten!
Nee joh, Lemmeb is een heel gevoelig tiepje. Op FOK! kan hij even zijn wat hij in het echt niet isquote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben Lemmeb niet die lacht om elke onschuldige moslim die doodgeschoten word in Irak.
Ik hoop dat je links bent,quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef teamlead het volgende:
zeg... hou eens op met mij links te noemen ja..
En dat moet je ook. Maar denk je dat het laten opgeven van zijn Turkse nationaliteit daar iets aan veranderd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:55 schreef Supersymmetry het volgende:
Hmm ik ken een turks-nederlanse militair die dus gewoon openlijk aangeeft als het oorlog tussen onze landen zou worden, hij voor turkije kiest. Kun je vraagtekens bij zetten....
Ik denk dat het moeilijk is om redenatie-vermogens te hebben die rechts nog dieper kunnen laten zinken, zelfs op Fokquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je links bent,
want met jouw redenatie-vermogens en gebrekkige argumentatie ben je een schande voor iedere rechtse partij.
Je zou als homo maar in elkaar worden geslagen door intollerante moslimsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef SCH het volgende:
Je zal als Nederlandse moslim maar net onder vuur hebben gelegen in Uruzgan en dan hier weer zo onder vuur komen te liggen, gezellig
zegt de ene rechtste hersencel tegen de andere... hey jij zit links, ga eens doodquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
want met jouw redenatie-vermogens en gebrekkige argumentatie ben je een schande voor iedere rechtse partij.
Tja, moet je ook maar niet op trainingskamp gaan bij de Taliban.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef SCH het volgende:
Je zal als Nederlandse moslim maar net onder vuur hebben gelegen in Uruzgan
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tja, moet je ook maar niet op trainingskamp gaan bij de Taliban.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Zijn dat methoden die voor CDA/CU/PvdA acceptabel zouden zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef teamlead het volgende:
Gisteren toevallig nog de reportage gezien over hoe Jemen de extremistische moslims aanpakt? Stukken efficienter dan de plannen van Wilders, maarja.. dat bekt niet zo lekker voor het telegraaflezende sbskijkende paupervolk dat op hem stemt
Die worstendraaier uit Oss had het niet populistischer kunnen vertellen en dat mag een prestatie worden genoemdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja joh.. omdat ik die peroxidehoer niet nablaat?
Gisteren toevallig nog de reportage gezien over hoe Jemen de extremistische moslims aanpakt? Stukken efficienter dan de plannen van Wilders, maarja.. dat bekt niet zo lekker voor het telegraaflezende sbskijkende paupervolk dat op hem stemt
is dit dan de toon die je wel snapt?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn dat methoden die voor CDA/CU/PvdA acceptabel zouden zijn?
wie denk je dat zijn teksten schrijft?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die worstendraaier uit Oss had het niet populistischer kunnen vertellen en dat mag een prestatie worden genoemd![]()
Brainwashen is an sich vrij dubieus, ik ben er niet kapot van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:09 schreef teamlead het volgende:
Een of andere geestelijk leider daar vond dat extremisme mede te voorkomen was, als de kennis van de Koran onder extremisten zou verbeteren. Hij was van mening dat de Koran misbruikt werd door terroristen en dat mensen daar vatbaar voor waren, omdat ze niet genoeg kennis van de Islam hadden.
Dus is daar met steun van de regering een programma opgezet waarbij opgepakte en veroordeelde extremisten gedurende hun tijd in de gevangenis een soort verplichte "koranles" kregen (door Imams die daarvoor door de regering zijn aangesteld).
Feitelijk opnieuw brainwashen dus. Dat heeft behoorlijk goede resultaten geboekt daar. Niet voor niets is Jemen al jaren niet meer negatief in het nieuws geweest.
De regering daar is nu blijkbaar in gesprek met oa. de Britten om te kijken of een dergelijk programma ook geexporteerd zou kunnen worden.
Als je extremisten alleen maar opsluit en na een jaartje of wat weer los laat bereik je alleen maar dat de haat toeneemt en daar zit niemand op te wachten.
Het zijn relevante discussies en ik vind eik dat de echte beledigingen meer richting Wilders gaan dan van Wilders komen.quote:Tis op zijn minst een project dat een nadere bestudering verdient en m.i. een heel stuk nuttiger dan paspoortdiscussies en onnodige beledigingen
De term is hier wellicht ook niet helemaal op zijn plek, maar dekt wel de lading vrij behoorlijk. Als de Islam daadwerkelijk in de kern een vreedzame religie is, is het de taak van de geestelijk leiders om hun volgelingen goed voor te lichten, zodat verkeerde interpretaties en misbruik zoveel mogelijk voorkomen worden. Dat is toch een wat heilzamere weg dan "the war on terror" waar Nederland zich ook toe heeft laten verleidenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Brainwashen is an sich vrij dubieus, ik ben er niet kapot van.
[..]
De relevantie van een aantal door Wilders aangezwengelde discussies betwijfel ik. En dat hij beledigt wordt is toch niet automatisch een vrijbrief om dan zelf ook maar aan het beledigen te slaan en daarbij dan ook maar meteen een complete bevolkingsgroep te beledigen?quote:Het zijn relevante discussies en ik vind eik dat de echte beledigingen meer richting Wilders gaan dan van Wilders komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |