waarom dan specifiek dat geloof? Christenen, Joden, Boedhisten, Heilige Eikaanbidders etc zijn blijkbaar geen probleem voor Wilders en zijn aanhangersquote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat geloof hoort er gewoon niet in het leger. Ze moeten zich voor de volle 100% kunnen inzetten en enkel en alleen de belangen van Nederland, haar wetten en het leger verdedigen.
Komop Mutant, het gaat erom dat er geen twijfel over mogelijk kan zijn waar de nationaliteit ligt.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet nee, dus omdat zij de Turkse nationaliteit hebben, zijn ze per defenitie loyaal aan Turkije.. ik vind het een beetje een rare manier van redeneren.
Het is een (belangrijk) onderdeel in een schakel van meerdere maatregelen om mensen te laten integreren.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan de Islamitische nationaliteit opgeven slechtse als schijn voor de Westerlingen... en dan? Dan heb ik 1 nationaliteit, namelijk de Westerse...maar ben alles behalve loyaal...
Ik denk dat je daar een misvatting hebt. Ik denk dat veel "rotte appels" dat zullen zien als een kniebuiging naar het westen dat zij zo verachten. Ze zullen dus niet akkoord gaan met het opgeven van hun 2e nationaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan de Islamitische nationaliteit opgeven slechtse als schijn voor de Westerlingen... en dan? Dan heb ik 1 nationaliteit, namelijk de Westerse...maar ben alles behalve loyaal...
En dat kan bij mensen die 1 nationaliteit hebben wel?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Komop Mutant, het gaat erom dat er geen twijfel over mogelijk kan zijn waar de nationaliteit ligt.
100% zeker weten kan nooit, wat je zegt over die schijn nationaliteit, maar je kan niks helemaal uitsluiten.
Dat gaat zo'n beetje hand in hand, de andere nationaliteiten waarover het eigenlijk gaat en de islam.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef Posdnous het volgende:
Wie heeft het over geloof? Daar gaat het helemaal niet om hier.
Relatief gezien meer natuurlijk, jij vertrouwd in een oorlog net zoveel op je soldaten met een enkele nationaliteit als met een dubbele?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat kan bij mensen die 1 nationaliteit hebben wel?![]()
Ik denk dat ik je daar volop in zal moeten teleurstellen. De rotte appels zullen dit juist aanpakken om te infiltreren in de Nederlandse samenleving. De personen die de aanslagen pleegden in Amerika waren ook geen mannetjes met tulbanden en baarden. Nee het waren gladgeschoren, armani dragende, volop zuipende en lallende personen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een misvatting hebt. Ik denk dat veel "rotte appels" dat zullen zien als een kniebuiging naar het westen dat zij zo verachten. Ze zullen dus niet akkoord gaan met het opgeven van hun 2e nationaliteit.
Islamieten die goed geintegreerd zijn en zich thuis voelen in de westerse maatschappij zullen weinig waarde hechten aan hun Turkse/Marokkaanse paspoort.
want?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het speelt een spelletje. In de Kamer heeft ie een grote bakkes. En als hij geinterviewd wordt door een grote krant strooit hij met oneliners. Maar als hij geinterviewd wordt voor de radio waar niemand uit zijn achterban naar luistert (zoals vanochtend), dan is hij veel genuanceerder. Volgens mij heeft ie Kay van de Linde in dienst genomen of zo..
om het gewoon maar grof te zeggen: de islam staat vijandig tegenover het westenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
waarom dan specifiek dat geloof? Christenen, Joden, Boedhisten, Heilige Eikaanbidders etc zijn blijkbaar geen probleem voor Wilders en zijn aanhangers
Ja. En gezien de 2e wereldoorlog nou niet bepaald het tegendeel heeft bewezen..quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Relatief gezien meer natuurlijk, jij vertrouwd in een oorlog net zoveel op je soldaten met een enkele nationaliteit als met een dubbele?
Ehm.. nou nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat gaat zo'n beetje hand in hand, de andere nationaliteiten waarover het eigenlijk gaat en de islam.
dat doen ze toch ook nietquote:Maar dan nog, dan maar over de 2e nationaliteit. Dat is ook uitermate ongewenst. In het leger hoor je geen enkel ander land te dienen.
En als ze hun papiertje opgeven en alleen de Nederlandse hebben verandert dat denk jequote:Stel maar eens, er breekt oorlog uit en een soldaat moet het land van zijn 2e nationaliteit aanvallen. Wat dan?
Gedeelde vijand? Ik had het over overlopers van Nederlandse kant.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:38 schreef Pracissor het volgende:
Je edit mijn posts?
En dat was in het geval van een gedeelde vijand, wat als de vijand overeenkomt met de 2e nationaliteit van je onderdanen?
Het was radio 1, de EO nota bene. Of denk je dat zijn volgelingen massaal naar radio 1 luisteren?quote:
Welnee.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
om het gewoon maar grof te zeggen: de islam staat vijandig tegenover het westen
Het zou interessant zijn om percentueel gezien te kijken hoeveel "slechte" tussen die groep zitten. Dat zullen er niet veel zijn omdat ze status hebben en veel hebben te verliezen. Daarentegen is het tweede paspoort van die bontkraagjes vaak het enige wat ze te verliezen hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar volop in zal moeten teleurstellen. De rotte appels zullen dit juist aanpakken om te infiltreren in de Nederlandse samenleving. De personen die de aanslagen pleegden in Amerika waren ook geen mannetjes met tulbanden en baarden. Nee het waren gladgeschoren, armani dragende, volop zuipende en lallende personen.
Het feit of iemand al dan niet moslim is kunnen we prima bijhouden (gebeurd al) door demografische gegevens. Die gegevens komen trouwens ook prima van pas als de grote uittocht van moslims gaat beginnen...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar volop in zal moeten teleurstellen. De rotte appels zullen dit juist aanpakken om te infiltreren in de Nederlandse samenleving. De personen die de aanslagen pleegden in Amerika waren ook geen mannetjes met tulbanden en baarden. Nee het waren gladgeschoren, armani dragende, volop zuipende en lallende personen.
Zucht, zoals ik al eerder opmerkte kan je die nooit uitsluiten, zij verdienen gewoon de kogel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gedeelde vijand? Ik had het over overlopers van Nederlandse kant.
Nee, je koppelt loyaliteit per defenitie aan nationaliteit. Dit doe je in dit geval bij Turken...maar stel we doen dat even bij Marokkanen. Misschien zie je dan hoe krom dat is.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef Pracissor het volgende:
Maar je mist het punt, of draait er omheen, klim eens uit die juridische invalshoek van je.
Jij snapt niet het punt dat ik wil maken?
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die uitspraken nou niet bepaald uitblinken in intelligentie en laten zien wat voor walgelijk extremistisch mannetje hij eigenlijk is
Nee, het gaat om het feit dat je je nationaliteit kan opgeven en je dat niet doet. Dat vind ik de loyaliteit in twijfel trekken, je kan niet loyaal zijn aan meerdere.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je koppelt loyaliteit per defenitie aan nationaliteit. Dit doe je in dit geval bij Turken...maar stel we doen dat even bij Marokkanen. Misschien zie je dan hoe krom dat is.
Ik denk dat die botkraagjes het (zoals ik al eerder zei) ideaal vinden...puur zo'n Nederlandse nationaliteit. Kunnen ze van alles flikken zonder uitgezet te worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het zou interessant zijn om percentueel gezien te kijken hoeveel "slechte" tussen die groep zitten. Dat zullen er niet veel zijn omdat ze status hebben en veel hebben te verliezen. Daarentegen is het tweede paspoort van die bontkraagjes vaak het enige wat ze te verliezen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |