quote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
O o o o o o, de moslims voelen zich weer eens in hun eigenwaarde aangetast. Ja en? Moeten we nu de discussie afkappen omdat er wat tere zieltjes geknakt worden? Wilders hulde dat je onpopulaire uitspraken durft te maken^O^
Snap niet waarom mensen zo graag bij de veilige meute willen horen en daardoor amper voor zichzelf kunnen denken. Want dat is wat er momenteel aan de gang is, alles wat niet strookt met het linkse gedachtengoed verwijzen naar het extremistisme, nazi's en bruinhemden. Ik sta echt verbaast dat de zogenaamd intellectuele elite uitblinkt in kortzichtigheid, hypocritie en onbeschoftheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die uitspraken nou niet bepaald uitblinken in intelligentie en laten zien wat voor walgelijk extremistisch mannetje hij eigenlijk is
Daarmee zeg je eigenlijk dat Wilders dit niet heeft? Dat hij intelligent is, ruimdenkend en zeker niet onbeschoft? Geloof dat het eeuwige zwart/wit denken jou ook niet echt goed heeft gedaan.. of heb je al een zonnesteek opgelopen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen zo graag bij de veilige meute willen horen en daardoor amper voor zichzelf kunnen denken. Want dat is wat er momenteel aan de gang is, alles wat niet strookt met het linkse gedachtengoed verwijzen naar het extremistisme, nazi's en bruinhemden. Ik sta echt verbaast dat de zogenaamd intellectuele elite uitblinkt in kortzichtigheid, hypocritie en onbeschoftheid.
Schokkende ondertitel trouwens. Maar goed, wie nam dat ventje ooit serieus?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het IS gewoon een rechtsextremist...en daarin verschilt hij bijvoorbeeld met Fortuyn. Fortuyn had het namelijk ook altijd over "onze allochtonen". En Fortuyn benoemde de problemen op een normale manier, iets wat kennelijk niet voor Wilders weggelegd is.
Zeg dat maar tegen de Amerikanen, die kunnen je bijpraten over landverraders die in Irak/Afghanistan over waren gelopen naar hun moslimbroeders. Omdat we in de toekomst hoofdzakelijk oorlog zullen voeren met Moslimlanden is het een gigantisch risico. Voor de politie zie ik minder problemen, omdat de gevolgen minder groot zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:55 schreef Daz91 het volgende:
Wilders heeft een discussie aangezwengeld die hij nu al helemaal niet meer onder controle heeft. Als je zo met goed geintegreerde landgenoten bij de politie en in het leger omgaat ben je een dom, ongeleid projectiel.
Eensch, Wilder maakt veel kapot, ik hoop dat mensen die op hem stemmen dat beseffen. Hij lost geen problemen op maar creeert ze.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het IS gewoon een rechtsextremist...en daarin verschilt hij bijvoorbeeld met Fortuyn. Fortuyn had het namelijk ook altijd over "onze allochtonen". En Fortuyn benoemde de problemen op een normale manier, iets wat kennelijk niet voor Wilders weggelegd is.
Er was geen sprake van structurele overloop, dus omdat er een paar landverraders tussen zitten moeten we een complete bevolkingsgroep in de hoek duwen? Zo maak je dus die landverraders.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Amerikanen, die kunnen je bijpraten over landverraders die in Irak/Afghanistan over waren gelopen naar hun moslimbroeders. Omdat we in de toekomst hoofdzakelijk oorlog zullen voeren met Moslimlanden is het een gigantisch risico. Voor de politie zie ik minder problemen, omdat de gevolgen minder groot zijn.
Wilders voert het debat op het scherpst van de snede, maar hij heeft voor zover ik weet niemand vergeleken met massamoordenaars als Hilter. Iedere keer'die vergelijking trekken laat zien dat de argumententrommel aardig leeg begint te raken. Wanneer men geen weerwoord heeft, begint men te beledigen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat Wilders dit niet heeft? Dat hij intelligent is, ruimdenkend en zeker niet onbeschoft? Geloof dat het eeuwige zwart/wit denken jou ook niet echt goed heeft gedaan.. of heb je al een zonnesteek opgelopen?
Ik moet aan deze knul denken...Het geeft te denken dat je er direct van uit gaat dat moslims in Afghanistan makkelijk kunnen overlopen. Zegt ook alweer genoeg over jou. Er is geen enkel bewijs dat dit gebeurd is bij Nederlandse troepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Amerikanen, die kunnen je bijpraten over landverraders die in Irak/Afghanistan over waren gelopen naar hun moslimbroeders. Omdat we in de toekomst hoofdzakelijk oorlog zullen voeren met Moslimlanden is het een gigantisch risico. Voor de politie zie ik minder problemen, omdat de gevolgen minder groot zijn.
Ja hoor, 2 mensen lopen over en ja hup massaal zijn moslims aan het landverraden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Niet structureel, maar wel een groot risico. Als het hoge officieren waren geweest, hadden ze een compleet peleton de dood in kunnen sturen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Er was geen sprake van structurele overloop, dus omdat er een paar landverraders tussen zitten moeten we een complete bevolkingsgroep in de hoek duwen? Zo maak je dus die landverraders.
Overigens de kogel voor landverraders/overlopers.
Ik denk dat een gebrek aan loyaliteit onder officieren eerder opvalt als onder een korporaal of sergant.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Niet structureel, maar wel een groot risico. Als het hoge officieren waren geweest, hadden ze een compleet peleton de dood in kunnen sturen.
Hoge officieren beschikken over bepaalde kwalitatieve vaardigheden waarmee ze kunnen presteren onder druk. Deze soldaatjes die overgelopen waren konden niet presteren onder druk en waren dus zo zeker niet tot een hoge officier benoemd geweest.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Niet structureel, maar wel een groot risico. Als het hoge officieren waren geweest, hadden ze een compleet peleton de dood in kunnen sturen.
Ah, je kent de casus persoonlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoge officieren beschikken over bepaalde kwalitatieve vaardigheden waarmee ze kunnen presteren onder druk. Deze soldaatjes die overgelopen waren konden niet presteren onder druk en waren dus zo zeker niet tot een hoge officier benoemd geweest.
Misschien ben jij het wel die zo graag bij een veilige meute wil horen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen zo graag bij de veilige meute willen horen en daardoor amper voor zichzelf kunnen denken.
Ah dus Wilders heeft geen argumenten meer, hij begint immers constant met beledigen. Je draait je eigen nek om met dit soort redeneringen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wilders voert het debat op het scherpst van de snede, maar hij heeft voor zover ik weet niemand vergeleken met massamoordenaars als Hilter. Iedere keer'die vergelijking trekken laat zien dat de argumententrommel aardig leeg begint te raken. Wanneer men geen weerwoord heeft, begint men te beledigen.
Uiteraard zullen we het niet over de talloze Irakezen hebben die de Amerikanen een handje geholpen hebben, he?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja 2 mensen die in de pers zijn gekomen. Ik kan me zo voorstellen dat er meer dan genoeg zijn geweest die aarzelen wanneer ze hun moslimbroeders in het vizier hebben. Iedere aarzeling is een gevaar voor het peleton en daarom een groot risico.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, 2 mensen lopen over en ja hup massaal zijn moslims aan het landverraden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |