meestal wel.. want dan is ze het verkeerde lokaal ingelopen.. of we Hyves wordt massaal opgestart om haar te zoeken.quote:
Daar heb je tenminste mooie gebouwen. Ik zit hier in een duf kantoor tussen andere duffe kantoren vlakbij de Arena.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tussen centraal en Nemo heet het niet eens het IJ
Maar goed, ik weet waar het is en ik weet hoe groot het IJ is, ja![]()
Ik zit in één of andere vage fabriek, best gaaf. Is omgebouwd tot kantorenpand, met ee stukje nieuwbouwquote:Op maandag 12 maart 2007 11:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste mooie gebouwen. Ik zit hier in een duf kantoor tussen andere duffe kantoren vlakbij de Arena.
Ohquote:Op maandag 12 maart 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tussen centraal en Nemo heet het niet eens het IJ
Maar goed, ik weet waar het is en ik weet hoe groot het IJ is, ja![]()
whahahahahaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
meestal wel.. want dan is ze het verkeerde lokaal ingelopen.. of we Hyves wordt massaal opgestart om haar te zoeken.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh
Dan verzin ik er zelf wel bij dat je naar me zwaait
OKquote:Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
psstt... dat is het Open Havenfront![]()
Ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef DaFan het volgende:
Jeetje is het nationale Try-to-hit-on-lienelien-day. Mijn god
Het ziet er erg netjes uit.. speciaal voor de fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
Ik onwijs mijn kamer showen op de vorige pagina
Reageert er maar 1 persoon
Mooie fotolijstjesquote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
Aardig hequote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
je 'fornuis' (2 pitjes met die pan erop) is wel lekker oldskoolquote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
Mh toffe kamer zeker, ik ben atm op zoek naar 1 maar ik heb nog niks degelijks kunnen vinden.. Ga me van de week ook maar eens inschrijven voor een woning,quote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
versierenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenAangezien dat niet de manier is hoe ik iemand zou versieren, maar als mijn opmerking niet op zn plaats was dan neem ik die terug
![]()
Anyways, tijd voor koffie weer indeed![]()
je kamer ziet er goed uitquote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:22 schreef Sok41 het volgende:
Mja try-to-hit-on staat in mijn woordenboek gelijk aan versieren.. Toch ?
jaja.. dat jij een innige relatie met je computer hebt..quote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Teije het volgende:
Anders openen jullie maar een Lienelien SC #1![]()
Ik zit een beetje te balen ja.. zeker omdat ik de komende 3-4 dagen helemaal geen reet uitvoeren..quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: true
@ lienelien: we houden er over op
ff ontopic, doet iemand vandaag nog eigenlijk wat nuttigs, of zijn we aan het balen dat we binnenzitten met dit mooie weer?
Ik hoop het zo netjes te houden, maar hier was ik net klaar met alles neer zetten/opruimen...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ziet er erg netjes uit.. speciaal voor de foto
Thnx.. er moeten nog foto's in komenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je 'fornuis' (2 pitjes met die pan erop) is wel lekker oldskool
Thnxquote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef francis997 het volgende:
[..]
je kamer ziet er goed uit. Ook schoon...echt mooi.
Als het een beetje meezit krijg ik vandaag of morgen mijn laptop binnen.. dan heb ga ik wel een beetje spelletje spelenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
Kunnen we mekaar de hand schudden Pieter..
*lurkte* 50centquote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef Teije het volgende:
Ik ga wel even me FoBo bijwerken, ja zo erg verveel ik me dus
daar begin ik vanmiddag wel mee, kijken wat ik er allemaal inzetquote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef Teije het volgende:
Ik ga wel even me FoBo bijwerken, ja zo erg verveel ik me dus
Nu..begint...het te.. kriebelen..quote:Op maandag 12 maart 2007 11:39 schreef MichielPH het volgende:
Ze kan er ook alleen maar arrogant en verwaand van worden als we zo doorgaan.
Ik ben vandaag wel goed bezig. Stroomschema maken van de keten zoals hij eruit gaat zien zodra het systeem gaat draaien, knelpunten onderzoeken voor de toekomst. Kheb er vrijdag een meeting over met de deelnemende partijen en dan wil ik zoveel mogelijk duidelijk hebben namelijk. Moet er ook nog een agenda voor maken voor morgenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: true
@ lienelien: we houden er over op
ff ontopic, doet iemand vandaag nog eigenlijk wat nuttigs, of zijn we aan het balen dat we binnenzitten met dit mooie weer?
Foto's?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar begin ik vanmiddag wel mee, kijken wat ik er allemaal inzet(vriendin, kameraden, nichtjes enzo
)
50cent niet te serieuse nemen aubquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Goover het volgende:
[..]
*lurkte* 50cent(of hoe hij dan ook mag heten
)
Nette muzieksmaak
Genoeg mensen die niets te doen hebben en het zouden willen lezen.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nu..begint...het te.. kriebelen..
Aangezien ik daar zo een hele theorie over uit zou kunnen schrijven, maar daar zal ik maar niet aan beginnen![]()
Ik heb ook ge update, maar liefst 1 foto !!@quote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Goover het volgende:
Nationale fobo update dag
Mensen die gaan updatden tot nu toe:
Teije
ReMcOrE
PieterBas
lienelien
foto's van familie, vrienden, hobby's, favoriete muziek/artiesten etc.etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Iemand nog ideeen wat ik in mijn Fobo kan zetten..
foto'squote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Iemand nog ideeen wat ik in mijn Fobo kan zetten..
*kijkt* wie ben jij dan in de foto?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb ook ge update, maar liefst 1 foto !!@![]()
Mn familie, behalve 1 broer die er niet bij was![]()
Dat gaat me wel lukkenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's van familie, vrienden, hobby's, favoriete muziek/artiesten etc.etc.
maximaal 10 foto's hequote:
Foto's heb ik thuis op mijn computer staanquote:
zijn ze zo erg?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Sok41 het volgende:
Ik kan er vanaf hier een paar bereiken, maar of ik daar nou blij meem moet wezen ;p
ow, op die manierquote:
Join the clubquote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Goeiemiddag! Wat een ontzettend maandagochtend gevoel zeg, spierpijn, halve kater en de zon schijnt veels te hard voor een productieve werkdag
Het is ook niet mn favoriet maar je word er wel verdomd lam van,quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het is ook niet mn favoriet maar je word er wel verdomd lam van,
1 Van de beste mix-dranken blijft voor mij vodka-redbull![]()
Rode vodka & Red Bull of Jaggermeister & Red Bullquote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Sok41 het volgende:
[..]
1 Van de beste mix-dranken blijft voor mij vodka-redbull![]()
Succes !!! en tot vanmiddagquote:Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
het waren geen 5 minuutjes, maar ik ga nu echt inpakken en richting huisom 14.00 gesprek, jullie horen vanmiddag wel hoe het gegaan is
ciao!
Ik wil ook naar buitenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Katana het volgende:
Zo dan, net ff hier het centrum (Rotterdam) in geweest onder het motto ‘de zon schijnt’.![]()
Er liepen al wat mooie dames rond hoor in schaarse kledij![]()
Heerlijk dat mooie weer, laat de zomer maar komen.![]()
Nu weer verder hier voro 0,95 cent per uur![]()
ja ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef lienelien het volgende:
Ik zit hier met m´n lunch achter m´n bureau
Zeker lekker weer, hopelijk blijft het ook zulk mooi weer (vooral in het weekendquote:Op maandag 12 maart 2007 12:53 schreef Freshthinking het volgende:
Net even buiten een frisse neus gehaald. Wát een lekker weer zeg.
idd! Zal je zien, hele week zon en dan zater- en zondag regen en bewolkingquote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Zeker lekker weer, hopelijk blijft het ook zulk mooi weer (vooral in het weekend
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef Goover het volgende:
[..]
idd! Zal je zien, hele week zon en dan zater- en zondag regen en bewolking![]()
Gefeliciteerd en veel plezier! (maak er een tuinfeestje van zou ik zeggenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef miss-scofield het volgende:
En dan lekker feestje vieren, mama en zus zijn jarig![]()
Gefeliciteerd, en alles goed hoor.. beetje vervelen, the usuallquote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef miss-scofield het volgende:
Haalllooooo
De zon!
Alles goed hier??
Ik heb weer les gegeven, zo nog eentje! En dan lekker feestje vieren, mama en zus zijn jarig![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef miss-scofield het volgende:
Haalllooooo
De zon!
Alles goed hier??
Ik heb weer les gegeven, zo nog eentje! En dan lekker feestje vieren, mama en zus zijn jarig![]()
ijsjequote:Op maandag 12 maart 2007 13:10 schreef francis997 het volgende:
ik ben er weer. Ben net ff naar buiten geweest, en heb een ijsje gegeten..terwijl ik in het centrum rondliep..en ik kom vandaag iedereen tegen die ik ken.
Wel een raam, maar met luxaflex er voor.. ander zie je geen zak meer op je beeldschermquote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef miss-scofield het volgende:
Hebben jullie nog wel een raam in je ruimte, kunnen jullie genieten van de zon?!
Bij mij hadden leerlingen net last van de zon, maar het zonnescherm mocht niet naar beneden!Daaaggg, eindelijk zon, geniet ervan
![]()
![]()
meerdere ramen..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef miss-scofield het volgende:
Dank u, dank u danku!
Tuinfeestje vind ik een puik ideeLekkerrr!
Helaas tot 15.30 uur stageIk wil NU naar buiten!
Hebben jullie nog wel een raam in je ruimte, kunnen jullie genieten van de zon?!
Bij mij hadden leerlingen net last van de zon, maar het zonnescherm mocht niet naar beneden!Daaaggg, eindelijk zon, geniet ervan
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |