Zet nou niet mijn subtiel complimentje zo op de voorgrond..!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha![]()
over wie zou dat nou gaan
Foto updatequote:Op maandag 12 maart 2007 10:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vanavond worden er vast foto's gemaakt![]()
Het is ook wel eens tijd voor een fobo-update, m'n haar heeft ondertussen alweer 3 andere kleuren gehad
Dat is meestal zo op technische opleidingen..quote:Op maandag 12 maart 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Zet nou niet mijn subtiel complimentje zo op de voorgrond..!
Ik zit zelf op een opleiding met welgetelt 1 vrouw, sinds we gefuseerd zijn hebben we op een andere locatie ook nog 2 vrouwen. Maar de vrouw/ het meisje dat bij ons zit (een jaar onder mij) is niet echt een steriotype van een meisje...
ik zit in Haanstra, dat is richting Harry Bannink Theater en dan gewoon rechtdoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef DaFan het volgende:
Ik zit altijd in Elderink dus mag de hele school door om vanaf de ingang naar de les te komen
Bij mij alleen maar, daarom ga ik maar naar een andere school in mn vrije uren/pauze.. Veel gezelligerquote:Op maandag 12 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
op mijn opleiding zitten dus juist bijna geen jongens
Ik snap er niets vanquote:Op maandag 12 maart 2007 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit in Haanstra, dat is richting Harry Bannink Theater en dan gewoon rechtdoordus kom ook altijd langs de kantine
bij mij juist alleen jongens, en ik ben het enige meisje. samen met 1 andere in de paralel klas, die ik dus alleen van gezicht ken.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
op mijn opleiding zitten dus juist bijna geen jongens
dat heet bij ons ook zo hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:15 schreef Sok41 het volgende:
Brommers kieken noemen ze dat hier.. De boeren dan >.>
ik zit meestal in HB.XX als je binnenkomt door de voordeur (die draaideuren) dan loop je onder de roltrap langs, ga je linksaf, langs de kantine en alle tafels, schuin links kun je dan richting het theater (zo'n stukje dat omhoog loopt) daar loop je heen, alsmaar rechtdoor en dan kom jij op mijn academiequote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap er niets van
Ik zit meestal in SL4.XX Dan moet ik door de slurf en kom ik langs IPO...
Dat zegt mij weer niksquote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap er niets van
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat zegt mij weer niks![]()
Zit je wel in Enschede of Saxion Deventer?
Ik kan gewoon 1 á 2 verdiepingen omhoog gaan, daar zit aviation en bouwkunde enzoquote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar, daarom ga ik maar naar een andere school in mn vrije uren/pauze.. Veel gezelliger
HHS is ook zo goed niet.quote:
Ik zit meestal gewoon op de 8e of 9e verdieping, die hebben we namelijk voor ons zelfquote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap er niets van
Hahaha dat kan ik me wel voorstellen, maar een rokje over wat voor een rokje heb je het dan.. ?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan gewoon 1 á 2 verdiepingen omhoog gaan, daar zit aviation en bouwkunde enzo![]()
een keer was ik daar perongeluk beland, en ik had een rokje aan, ik voelde mezelf daar niet geheel veilig toen ik daar de verdieping rondliep![]()
was het van dat volk dat nog nooit een meisje in een rokje gezien of was je rokje een beetje aan de korte kant? (wat Sok41 dus ook zegtquote:Op maandag 12 maart 2007 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan gewoon 1 á 2 verdiepingen omhoog gaan, daar zit aviation en bouwkunde enzo![]()
een keer was ik daar perongeluk beland, en ik had een rokje aan, ik voelde mezelf daar niet geheel veilig toen ik daar de verdieping rondliep![]()
Ik heb meer rokjes dan broeken (pas toen ik 's ochtends de gang op liep in een broek, huisgenootje: 'een broek, lien je hebt een broek aan!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hahaha dat kan ik me wel voorstellen, maar een rokje over wat voor een rokje heb je het dan.. ?
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar gewoon zonder 'schade' overleefd?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb meer rokjes dan broeken (pas toen ik 's ochtends de gang op liep in een broek, huisgenootje: 'een broek, lien je hebt een broek aan!')
Maar dat was een eigenlijk iets te kort rokje, voor die verdieping dan
op de blikken van de bouwkundenerds na wel jaquote:Op maandag 12 maart 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar gewoon zonder 'schade' overleefd?
waarschijnlijk hadden ze nog nooit een vrouw gezienquote:Op maandag 12 maart 2007 10:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
op de blikken van de bouwkundenerds na wel ja
Geef eens een voorbeeld van wat voor rokje dan, nee ik doel niet op geile foto's of wat en ook maar ik vraag me wel af wat voor hun dan te sexy was..quote:Op maandag 12 maart 2007 10:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb meer rokjes dan broeken (pas toen ik 's ochtends de gang op liep in een broek, huisgenootje: 'een broek, lien je hebt een broek aan!')
Maar dat was een eigenlijk iets te kort rokje, voor die verdieping dan
Dat zal wel heeel erg zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarschijnlijk hadden ze nog nooit een vrouw gezien![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarschijnlijk hadden ze nog nooit een vrouw gezien![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wat voor rokje dan, nee ik doel niet op geile foto's of wat en ook maar ik vraag me wel af wat voor hun dan te sexy was..
we wachten even haar antwoord op de vraag van Sok41 af, dan weten we waarom die lui zo kekenquote:
* ReMcOrE moet denken aan de titel van #66quote:Op maandag 12 maart 2007 10:51 schreef Sok41 het volgende:
Ik moet ze btw wel nageven lien, dat ik ook wel even een blik zou werpen
Mijn uitzicht is een oude kantoor muur met een netwerk schema eropquote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef DaFan het volgende:
Jeetje is het nationale Try-to-hit-on-lienelien-day. Mijn god
Teije: Je bent gelukkig niet de enige hierAl zit ik hier wel prima met het raam open, en een uitzicht over het IJ
En ja, zullen we ophouden over mij en m'n rokjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef DaFan het volgende:
Teije: Je bent gelukkig niet de enige hierAl zit ik hier wel prima met het raam open, en een uitzicht over het IJ
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef DaFan het volgende:
Ik zit ook in een klas met alleen maar gasten.. en als er dan een meisje in het BI-Lab komt. (onze eigen lab, kunnen we een beetje met computers klooien.. a.k.a spelletjes spelen).. dan ga de meeste monden op van verbazing.. EEN VROUW!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we wachten even haar antwoord op de vraag van Sok41 af, dan weten we waarom die lui zo keken
het rokje was dus aardig kort, daar zal het dan wel aan gelegen hebben
Euh.. 9 / 10 m2 ofzo Ik heb er nog een slaapkamertje bij van 6m2. Daar staat een hoogslaper in, daar onder wat ruimte voor kleren etc en dan is het volquote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef Katana het volgende:
Leuke ruimte hoor, hoeveel m2?
Lijkt me sterk, zoek maar s op waar de Silodam isquote:Op maandag 12 maart 2007 10:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
En ja, zullen we ophouden over mij en m'n rokjes?
Ah, dan kan ik naar jou zwaaien![]()
en daar blijft het dan bij?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook in een klas met alleen maar gasten.. en als er dan een meisje in het BI-Lab komt. (onze eigen lab, kunnen we een beetje met computers klooien.. a.k.a spelletjes spelen).. dan ga de meeste monden op van verbazing.. EEN VROUW!!!
Als er bij ons in het lab vrouwen komen worden ze weg gejaagdquote:Op maandag 12 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook in een klas met alleen maar gasten.. en als er dan een meisje in het BI-Lab komt. (onze eigen lab, kunnen we een beetje met computers klooien.. a.k.a spelletjes spelen).. dan ga de meeste monden op van verbazing.. EEN VROUW!!!
Tussen centraal en Nemo heet het niet eens het IJquote:Op maandag 12 maart 2007 10:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zoek maar s op waar de Silodam isHet IJ is groter dan alleen tussen Centraal en Nemo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |