Ik neem toch aan dat er niet veel meer gaat gebeuren?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ze zijn nu nog allemaal wakker ik durf bijna niet te slapen
straks mis ik weer wat
dat verhaal van rode roze ridder van huub was trouwens hilarisch
moet zeker een filmpje van worden gemaakt voor de mensen die het gemist hebben
![]()
jaaaaaaaaa ik ga zoquote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Ga dan naar bed
dat dacht ik dus twee uur geleden ookquote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er niet veel meer gaat gebeuren?
yepquote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Flikkerd Brian nou net die pannendeksels door het slaapkamer gedeelte?
hehe yepquote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
volgens mij liep ie naar buiten maar hij is nu uit beeldquote:Op maandag 12 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...
Als Brian nou héél even parra bradda gaat, ben ik gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...
En dat proces verloopt niet geheel geruisloosquote:Op maandag 12 maart 2007 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub en eric gaan een peukie roken
![]()
huub heeft het gelijk in de gaten dat er een buitenlamp aangaat en weet dus dat er iemand buiten is .... zijn voorstel is nu dat ze in ploegendiensten gaan slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij liep ie naar buiten maar hij is nu uit beeld
Überdroog!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric heeft zijn lensen niet in en loopt keihard met zijn kop tegen de kast
![]()
Brian voegt zich nu bij Natasia, Eric en Huub...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
De herrie gaat maar door en door, er wordt maar gesmeten met die deksels.
kolere dat wordt drie wekkers zetten morgen anders kom ik mijn nest niet uitquote:Op maandag 12 maart 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eensch !!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda zielig alleen in dat bed , iedereen heeft de grootste lol gehad vanavond
dom dom dom amanda
Nix gemist dusquote:Op maandag 12 maart 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
Ja errug tochquote:Op maandag 12 maart 2007 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kolere dat wordt drie wekkers zetten morgen anders kom ik mijn nest niet uit
![]()
Kom wel langs met een paar pannendekselsquote:Op maandag 12 maart 2007 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Ik wil je wel PM'en hoor...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom wel langs met een paar pannendeksels![]()
ja is wel een leuke héquote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef _gaby_ het volgende:
Index / De Gouden Kooi
[COS # 803] IK MOET GODVERDOMME MORGEN WERKEN !!
![]()
![]()
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooserrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef _gaby_ het volgende:
Index / De Gouden Kooi
![]()
![]()
It wasnt me.quote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
Eric en Huub zeggen dat Marielle en Gaby hebben verteld waar Brian zijn punten heeft verstopt
Huub gaat nu ook Amanda wakker maken...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is wel een leuke hé
vertel maar aan huub als je hem weer ziet
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooserrrrrrrrrrrrrrrrrr
Even wakker nog: date je ook met vrouwenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef _gaby_ het volgende:
Index / De Gouden Kooi
![]()
![]()
Ik ben HIER!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:39 schreef snetje het volgende:
ik duik er nu ook in ...
waar zijn alle diehard nachtstreamers![]()
![]()
truste![]()
![]()
zal ik doen haha maar dat doen ze ook expres.quote:Op maandag 12 maart 2007 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is wel een leuke hé
vertel maar aan huub als je hem weer ziet
![]()
ik ben een hetro vrouwtjequote:Op maandag 12 maart 2007 03:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Even wakker nog: date je ook met vrouwen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:40 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
zal ik doen haha maar dat doen ze ook expres.
Zal ze vragen of t keten wat eerder kan mocht ik terug mogen komen
Blijf je voor mij!?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:40 schreef snetje het volgende:
oke gaby is er !! dan blijf ik nog ff![]()
edit : en voor Ian_Nick![]()
Beschermen heet dat !quote:Op maandag 12 maart 2007 03:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat Brainless Amanda weer gaat bewerkstelligen, kutzooi.
nog een keerquote:Op maandag 12 maart 2007 03:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat Brainless Amanda weer gaat bewerkstelligen, kutzooi.
dat is veel heel moeilijk ik weet niet of ik het kanquote:Op maandag 12 maart 2007 03:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe maar
o enne kan je brian niet eens een keer pesten
net doen of je hem leuk vind ofzo
en dan weer lekker naar huubje gaan
lijkt me wel lache
![]()
![]()
Ben je hier nu nog ?? Je zou toch naar bed gaan ....quote:Op maandag 12 maart 2007 03:40 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
zal ik doen haha maar dat doen ze ook expres.
Zal ze vragen of t keten wat eerder kan mocht ik terug mogen komen
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:43 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
dat is veel heel moeilijk ik weet niet of ik het kan![]()
dan moet ik me wel heel erg volgieten
Bel Joy van club LV Amsterdam maar. Zij weet tquote:Op maandag 12 maart 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Gaby, bewijs eens dat jij het ECHT ben, ik wil het geloven maar you know..........
si maar ze hadden me gebeldquote:Op maandag 12 maart 2007 03:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben je hier nu nog ?? Je zou toch naar bed gaan ....
Wat krijgen we nou?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Even wakker nog: date je ook met vrouwen![]()
Okidoki, ga ik doen (NOT!! heb haar nr niet helaas...;)) Ik geloof je! Dikke kus! Doei doeiquote:Op maandag 12 maart 2007 03:44 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Bel Joy van club LV Amsterdam maar. Zij weet t![]()
MORGEN zeg je wat andersquote:Op maandag 12 maart 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Morgen zien we wel weer...
Kom op zeg, daar ga ik toch geen rekening mee houden!?
Nou en, weet je ook eens hoe ik me voel!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik MOET nu gaan slapen ik was vorige week ook al een keer te laat op mijn werk
klote gouden Kooi
straks heb ik geen leven meer over
![]()
![]()
yep ... maar duik er nu toch maar echt inquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou en, weet je ook eens hoe ik me voel!![]()
![]()
![]()
Morgen is het dinsdag en ben ik weer helemaal in orde, lieverd...quote:
WTF!? Staan stream 3-4 bij mij stil ofzo!?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:51 schreef Soury het volgende:
En jaaaaaaaaaaaaaa hooooooooooooooooor Brian gaat van bil
NETTY !!!!!![]()
hoe doe je dat. je bent toch niet per ongeluk een vampier?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Morgen is het dinsdag en ben ik weer helemaal in orde, lieverd...
Tot nu toe heb ik nog geen dag gemist, ookal volg ik DGK tot diep in de nacht![]()
Jemig Gabyquote:Op maandag 12 maart 2007 03:52 schreef _gaby_ het volgende:
0206636662
Ja das niet fijnquote:Op maandag 12 maart 2007 03:50 schreef snetje het volgende:
[..]
yep ... maar duik er nu toch maar echt inik hoor de volgeltjes alweer .... en dat is voor een streamer die er weer vroeg ( ben ik ff blij dat ik eigen baas ben ) uit moet een heeeeel slecht teken
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:53 schreef snetje het volgende:
oja ! gaby ! ik vind het keileuk dat je meeprikt op het fok forum !!
zoals huub het ook steeds zegt : je bent een lieverd![]()
PM me om daar achter te komen...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:53 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
hoe doe je dat. je bent toch niet per ongeluk een vampier?
Stil ???quote:Op maandag 12 maart 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WTF!? Staan stream 3-4 bij mij stil ofzo!?![]()
![]()
ik zit echt kort op FOK say what?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM me om daar achter te komen...![]()
Ik weet het, slecht enzo...![]()
Maar dat is mijn telefoonnummerquote:Op maandag 12 maart 2007 03:55 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
haha ja dan kan ie Joy bellen dan hoort die dat ik het gewoon ben![]()
En ?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WTF!? Staan stream 3-4 bij mij stil ofzo!?![]()
![]()
DUH ik ben blond van binnenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Errr... enveloppe boven mijn posts naast mijn naam enzo...
PM... private message...
enzo...![]()
Ziet er liefdevol uitquote:Op maandag 12 maart 2007 03:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
'Ja, daar gaan ze weer, dit geloof je toch niet !!!
Duurt dat net zolang als de vorige keer?quote:
He gatver...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:02 schreef mascotte het volgende:
Ik mag toch hopen dat brainless geen groene wratjes heeft, want dan zijn de rapen pas echt gaar met een blaasonsteking
*censuur*quote:Op maandag 12 maart 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Duurt dat net zolang als de vorige keer?![]()
wat dacht je van meneer wip maar raak zelf??quote:Op maandag 12 maart 2007 04:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is echt onmogelijk, geen condoom en zo'n kutsnol.
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is echt onmogelijk, geen condoom en zo'n kutsnol.
En vanmiddag nog praatjes: ik wil niet meer bladiebla...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is heel stabiel ...... weer niet klaargekomen ..... ! Hdnkkk
Het is toch al te laat...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:07 schreef _gaby_ het volgende:
wat ik vreemd vind dat het ok is terwijl toen ik er was we een waarschuwing kregen
Ja, daar maak je een goed punt !! Maar dit is Brainless, het lievelingetje van de DGK redactie.quote:Op maandag 12 maart 2007 04:07 schreef _gaby_ het volgende:
wat ik vreemd vind dat het ok is terwijl toen ik er was we een waarschuwing kregen
Eric bij hdnkkk in bed, Huub in die van Eric. Syl, zdngmw en het gedrocht in hun eigen. a-Del bij zdngmw. hdnkkk rent gillend weg maar waar moet ie slapen........ op de bank hehehehequote:Op maandag 12 maart 2007 04:04 schreef mascotte het volgende:
maarja als je Huub en Erik mag geloven is het na vandaag over, want ze gaan die peeskamer opeisen dus weinig sexen dan, mits Brainless het gezellie vind dat Jaap mee kijkt.
ja papsquote:Op maandag 12 maart 2007 04:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar maak je een goed punt !! Maar dit is Brainless, het lievelingetje van de DGK redactie.
En je moet nu echt naar bed gaan![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar maak je een goed punt !! Maar dit is Brainless, het lievelingetje van de DGK redactie.
Tering geef hem dan maar gelijk een hoofdrol in een blockbuster, zou haast gaan denken dat het een echte vent is..... gelijk willen slapen.quote:Op maandag 12 maart 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is niet alles echt wat je ziet ...... Brian heeft acteerlessen !
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:17 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Tering geef hem dan maar gelijk een hoofdrol in een blockbuster, zou haast gaan denken dat het een echte vent is..... gelijk willen slapen.
oehoehoew!quote:Op maandag 12 maart 2007 04:19 schreef mascotte het volgende:
Het lijkt erop dat Brainless lekker aan zijn trekken is gekomen, en amanDEL ligt naar het plafond te staren, doet me gelijk aan de song van Doe maar denken "is dit alles"
Heb jij voorspel gezien?quote:Op maandag 12 maart 2007 04:20 schreef Alfaro het volgende:
Laat Palma morgen vroeg aan het ontbijt ff vragen, of meneer weet wat een naspel is. Weet de rest ook hoe laat het is.....
Palma kan beter Amanda uitleggen dat ze na een beurt even op een afdruiprekje moet gaan zitten, of ff soppen onder de douche ...... Lekker fris stel daar ...... !quote:Op maandag 12 maart 2007 04:20 schreef Alfaro het volgende:
Laat Palma morgen vroeg aan het ontbijt ff vragen, of meneer weet wat een naspel is. Weet de rest ook hoe laat het is.....
Nope ben net thuis, dacht nog ff kijken en dan slapen over 2,5 uur gaat de wekker weer en dan word je hiermee geconfronteerd. Mijn kebab ben ik weer kwijt en mijn slaap ook....quote:
Die kebab niet weggooien hoor, je kunt er Japio nog blij mee maken........quote:Op maandag 12 maart 2007 04:25 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Nope ben net thuis, dacht nog ff kijken en dan slapen over 2,5 uur gaat de wekker weer en dan word je hiermee geconfronteerd. Mijn kebab ben ik weer kwijt en mijn slaap ook....![]()
Yup, flikker maar over dat hek heen...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kebab niet weggooien hoor, je kunt er Japio nog blij mee maken........![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
1 ding is zeker,amanda heeft meer pikken in haar korte leventje gehad,als ik gevulde koeken!
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:44 schreef cindy10 het volgende:
hahahah zegt over mij dat ik nog niet zo belegen ben.....
Nu wel, maar alleen maar omdat je er al 4 posts over liep te zeurenquote:Op maandag 12 maart 2007 04:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad, maar heeft iemand nu al eens mijn screenshots gezien ???
[De Bewoners] Amanda #2
Dank je, maar ze kunnen wel scherper toch ???quote:Op maandag 12 maart 2007 04:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu wel, maar alleen maar omdat je er al 4 posts over liep te zeuren![]()
Mooie caps![]()
![]()
Vind je het heel erg nodig?quote:Op maandag 12 maart 2007 04:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, maar ze kunnen wel scherper toch ???
Nou nou,Ice je gaat nog al te keer!!quote:Op maandag 12 maart 2007 04:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind je het heel erg nodig?
Ik vind ze bestwel prima zo...![]()
Pardon?!quote:Op maandag 12 maart 2007 04:55 schreef standing het volgende:
[..]
Nou nou,Ice je gaat nog al te keer!!![]()
Ik ken je nog hoor...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:58 schreef standing het volgende:
Ben Je me alweer vergeten.Nou dat is netjes van jou.![]()
Hoi wat denk jij van IAN ,is dat een serieuse gozer????quote:Op maandag 12 maart 2007 04:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, maar ze kunnen wel scherper toch ???
look a like? Nog niet eens een beetje.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:30 schreef Peter6000 het volgende:
En wat doet deze Huub look-a-like in beeld.![]()
De echte Huub ligt nog te slapen, alvorens hij als enige in de villa bewust een dagje tv gaat maken. Bij de andere bewoners zit toch iets meer echtheid.
[afbeelding]
Huub heeft niet aangeboden dit voor Syl over te nemen.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:39 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia heeft deze ochtend er iets meer moeite mee uit bed te komen. Toch verwachten de paarden haar.
ik zeg zij houdt er vanquote:Op maandag 12 maart 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
1 ding is zeker,amanda heeft meer pikken in haar korte leventje gehad,als ik
Ik heb het idee dat hoe ze nu is haar nieuwe zelf is.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
En hoe lang houdt Natasia het vol om leuk te doen om hoog te eindigen in de popipoll?
Ach hou toch op, ze heeft het allemaal besproken met Brian dat ze zich anders gaat opstellen tegenover SHE.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hoe ze nu is haar nieuwe zelf is.
De allerscherpste randjes lijken eraf te zijn.
Bij Brian ook.
Hij zei gisteren tegen Erik dat hij een één op één gesprek met Palma daarover wilde hebben. Dacht dat Erik ook nog een briefje aan Palma had geschreven over de gang van zaken.. maar weet dat niet zeker.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
Palma wekt de bewoners.
ik hoop dat huub haar er nog op aanspreekt dat ze kwam storen tijdens zijn vrijpartij met gaby.
Ze moet haar plaats weten.
even voor de duidelijkheid. die dikke is Jaap en die dunne is Huub.Dus ik denk dat je wat namen door elkaar haaltquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een weerzinwekkend mannetje, net wakker en hij trekt alle aandacht naar zich toe. Net een kleuter.
Wat moet het afschuwelijk zijn voor Jaap, met zo iemand in 1 huis te "moeten" wonen.
Palma krijgt volgens mij wel opdrachten van de redaktie, om over bepaalde dingen te beginnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom wordt die palma niet ontslagen door de bewoners?
of is ze speciaal aangenomen door de redactie om bepaalde dingen te sturen?
en dan bedoel ik niet een script of zo, maar meer de dagelijkse dingen regelen iov de redactie zoals op tijd naar bed, en de boel en beetje netjes houden?
gaaaaaan we weer ik zou rustig in 1 huis kunnen wonen met Huubquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een weerzinwekkend mannetje, net wakker en hij trekt alle aandacht naar zich toe. Net een kleuter.
Wat moet het afschuwelijk zijn voor Jaap, met zo iemand in 1 huis te "moeten" wonen.
ben jij morgen vrij dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:56 schreef Brici het volgende:
Van waar de TT ?????
hebben huub en natasia ook de met elkaar de lakens gedeeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:58 schreef milk-shake het volgende:
ff (net online) ..........dus brain heeft met amandel geneukt..........veel herrie snachts...........en verder??/
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
ja hoor oke we mogen dit niet duidelijk horen ..merk je???quote:Op maandag 12 maart 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Natasia: dan kom ik eraan in mijn mantelpakje en dat is voor hem ook moeilijk.
Dit gaat nog steeds over de klusjesman?
Het is meer een gewoonte dan dat het discipline is. Door zo te doen, heeft ze het gevoel controle te hebben en dat voorkomt, dat ze 'gek wordt'. Het is een soort neurose, net als haar schoonmaak-/opruimbuien.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:41 schreef CARLAK het volgende:
Natasia is er als eerste uit. Ze kon vannacht moeilijk in slaap komen maar drentelt al weer door de villa. Ze heeft een enorme zelfdiscipline vind ik.
Ik had niet anders verwacht, toen Brian gistermiddag aan Amanda aangaf toch 'a guy' met behoeftes te zijn, 'snap je'.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:30 schreef noekje het volgende:
Hahaha, Amanda en Brian. Dus toch!
Sneu stel is het ook.![]()
Het probeert een dag en nacht duidelijk te maken dat hij geen seks meer wil want ze heeft geen respect voor haar lichaam. Amanda boos om die opmerking en daar gaan ze weer.
Omdat de bewoners telkens naar bed gingen, en er daarna telkens weer uit kwamen.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:56 schreef Brici het volgende:
Van waar de TT ?????
Héél volwassen!!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft complimentjes van Wilgo gehad omdat ze zo volwassen bezig is, en "mensen zien haar gewoon groeien".
niet dat we weten...............wilgo is gewoon de "nannie"nuquote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft Natasia contact gehad met Wilgo ofzo????????????
brieven neem ik aanquote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft Natasia contact gehad met Wilgo ofzo????????????
Zo hé, laten we daar even een minuut stil voor zijn. Niet alles is een nieuw wereldwonder hoor wat Jaap doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft zijn sportschoenen alvast aan.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo hé, laten we daar even een minuut stil voor zijn. Niet alles is een nieuw wereldwonder hoor wat Jaap doet.
Mensen!! Jaap heeft zijn sportschoenen aan!!!
Nog even geduld Noekje.. hij heeft zijn boek bijna af en dan zullen we er achter komenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
Als Jaap een broodje eet dan duurt dat heel lang met verteren weet je.
Of weet je weer niet. Ik weet het niet. Snap geen hol van die man en snap nog minder van zijn dieetplannen.
de vraag is ..."willen wij het weten"quote:Op maandag 12 maart 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
Als Jaap een broodje eet dan duurt dat heel lang met verteren weet je.
Of weet je weer niet. Ik weet het niet. Snap geen hol van die man en snap nog minder van zijn dieetplannen.
Hij verkoopt er iig al 2. Cora en Peter6000. Misschien wil hij die 2 zelfs wel signeren, zal wel een bestseller worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Nog even geduld Noekje.. hij heeft zijn boek bijna af en dan zullen we er achter komen![]()
getverdemme, Jaap ook al wakker en opgestaan?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
Cora? Zijn moeder, dus?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij verkoopt er iig al 2. Cora en Peter6000. Misschien wil hij die 2 zelfs wel signeren, zal wel een bestseller worden.![]()
Het ding is binnenkort omgeven door de oprukkende voetwratjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:20 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Cora? Zijn moeder, dus?
En Amanda moet idd maar heel trots op zichzelf zijn dat ze met Brainless zijn pikkie mocht spelen. Ze is ws. een van de laatste, dat ding moet er op een gegeven moment wel afvallen.
jaap opstappen>???quote:Op maandag 12 maart 2007 09:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
getverdemme, Jaap ook al wakker en opgestaan?
Wat walchelijk om met zo iemand door het huis wachelend je ochtend te moeten doorbrengen.
Misschein is hij vanmiddag opgestapt?! ( hoop hoop hoop )
De meerderheid van de COS populatie denkt (net als Natasia), dat Jaap er over 4 weken wordt uitgestemd.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:24 schreef patje30 het volgende:
[..]
jaap opstappen>???
daar las ik een stukje terug ook al iets over....
heeft hij daar iets over gezegd ofzo???
(sorry heb niet alles terug gelezen)![]()
ik zie liever de zilvere tak dan JAAPquote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef noekje het volgende:
Ik vind die zilveren discoplant/tak afschuwelijk.
Zo dat is eruit!
Jaap mist alleen de meest basale sociale vaardigheden, waardoor het voor hem schier onmogelijk wordt met iemand een pact te sluiten.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:25 schreef Peter6000 het volgende:
De meerderheid van de COS populatie denkt (net als Natasia), dat Jaap er over 4 weken wordt uitgestemd.
Wat erg voorbarig is, er kan zo een nieuwe bewoner komen waar hij een pact mee kan sluiten, zodat ze allebei kunnen blijven.
Misschien moet je nu iets op je woorden terugkomen Peter. Want volgens mij steunt Huub Sil wel en dat heeft hij steeds gedaan. Dussssssssss kom op wees een vent en neem je woorden terug.quote:
Daar ben ik nooit bang voor geweest. Huub's gevoel naar Sylvia is zó oprecht.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:35 schreef milk-shake het volgende:
waren er nog mensen bang dat Huub syl niet genoeg zou steunen?????????????????![]()
huh ik las net hele andere dingen...........vanacht door de fockers....hoor en hij die niet klaar kon komen .....KWAMquote:Op maandag 12 maart 2007 09:36 schreef AnTjUh het volgende:
09:02 - Amanda en Brian weer samen in bed!
En raad eens waar Amanda wakker wordt… naast Brian. Vannacht bedacht Amanda dat ze boven wilde slapen. “Ga je bij mij liggen?”, vroeg Brian vannacht verbaasd aan de brunette. “Ja, mag dat niet? Niet zo zeuren hoor!”, was haar reactie. En zo geschiedde. Amanda en Brian hebben een nacht samen in bed gelegen zonder seks, zoenpartijen of anders. Gefeliciteerd met deze prestatie!
10 maakt er weer een zooitjuh van
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:36 schreef AnTjUh het volgende:
09:02 - Amanda en Brian weer samen in bed!
En raad eens waar Amanda wakker wordt… naast Brian. Vannacht bedacht Amanda dat ze boven wilde slapen. “Ga je bij mij liggen?”, vroeg Brian vannacht verbaasd aan de brunette. “Ja, mag dat niet? Niet zo zeuren hoor!”, was haar reactie. En zo geschiedde. Amanda en Brian hebben een nacht samen in bed gelegen zonder seks, zoenpartijen of anders. Gefeliciteerd met deze prestatie!
10 maakt er weer een zooitjuh van
dit is puur een stukje om brian zn moeder niet teleur te stellenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:38 schreef milk-shake het volgende:
[..]
huh ik las net hele andere dingen...........vanacht door de fockers....hoor en hij die niet klaar kon komen .....KWAM
jaaaaa zooooooooooo zielig voor nettyquote:Op maandag 12 maart 2007 09:39 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dit is puur een stukje om brian zn moeder niet teleur te stellen
iedereen die met huub omgaat word gewoon veel gezelligerquote:Op maandag 12 maart 2007 09:41 schreef r3gi3boy het volgende:
het is veel te gezellig aan de ontbijttafel, ik mis de tijd dat huub over de kinderen van zdngmw praatte tijdens het ontbijt
de gielmobiel was vanmorgen in het huis en die moet weer door worden gegeven aan een bekende nederlanderquote:Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef petraa het volgende:
Wat is er met die mobiel ???
de mobiel werd gevonden (terwijl die afging) vanochtend op een nachtkastje...het was een radio progamma...huub nam hem op....gielmobielquote:Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef petraa het volgende:
Wat is er met die mobiel ???
hahahah oke zei ik ook hihiquote:Op maandag 12 maart 2007 09:49 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
de gielmobiel was vanmorgen in het huis en die moet weer door worden gegeven aan een bekende nederlander
huub wil dat hij naar nena gaat(op advies van syl btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |