Ik neem toch aan dat er niet veel meer gaat gebeuren?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ze zijn nu nog allemaal wakker ik durf bijna niet te slapen
straks mis ik weer wat
dat verhaal van rode roze ridder van huub was trouwens hilarisch
moet zeker een filmpje van worden gemaakt voor de mensen die het gemist hebben
![]()
jaaaaaaaaa ik ga zoquote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Ga dan naar bed
dat dacht ik dus twee uur geleden ookquote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er niet veel meer gaat gebeuren?
yepquote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Flikkerd Brian nou net die pannendeksels door het slaapkamer gedeelte?
hehe yepquote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
volgens mij liep ie naar buiten maar hij is nu uit beeldquote:Op maandag 12 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...
Als Brian nou héél even parra bradda gaat, ben ik gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...
En dat proces verloopt niet geheel geruisloosquote:Op maandag 12 maart 2007 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub en eric gaan een peukie roken
![]()
huub heeft het gelijk in de gaten dat er een buitenlamp aangaat en weet dus dat er iemand buiten is .... zijn voorstel is nu dat ze in ploegendiensten gaan slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij liep ie naar buiten maar hij is nu uit beeld
Überdroog!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric heeft zijn lensen niet in en loopt keihard met zijn kop tegen de kast
![]()
Brian voegt zich nu bij Natasia, Eric en Huub...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
De herrie gaat maar door en door, er wordt maar gesmeten met die deksels.
kolere dat wordt drie wekkers zetten morgen anders kom ik mijn nest niet uitquote:Op maandag 12 maart 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eensch !!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda zielig alleen in dat bed , iedereen heeft de grootste lol gehad vanavond
dom dom dom amanda
Nix gemist dusquote:Op maandag 12 maart 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
Ja errug tochquote:Op maandag 12 maart 2007 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kolere dat wordt drie wekkers zetten morgen anders kom ik mijn nest niet uit
![]()
Kom wel langs met een paar pannendekselsquote:Op maandag 12 maart 2007 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Ik wil je wel PM'en hoor...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom wel langs met een paar pannendeksels![]()
ja is wel een leuke héquote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef _gaby_ het volgende:
Index / De Gouden Kooi
[COS # 803] IK MOET GODVERDOMME MORGEN WERKEN !!
![]()
![]()
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooserrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef _gaby_ het volgende:
Index / De Gouden Kooi
![]()
![]()
It wasnt me.quote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
Eric en Huub zeggen dat Marielle en Gaby hebben verteld waar Brian zijn punten heeft verstopt
Huub gaat nu ook Amanda wakker maken...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is wel een leuke hé
vertel maar aan huub als je hem weer ziet
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooserrrrrrrrrrrrrrrrrr
Even wakker nog: date je ook met vrouwenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:37 schreef _gaby_ het volgende:
Index / De Gouden Kooi
![]()
![]()
Ik ben HIER!quote:Op maandag 12 maart 2007 03:39 schreef snetje het volgende:
ik duik er nu ook in ...
waar zijn alle diehard nachtstreamers![]()
![]()
truste![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |