En ?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WTF!? Staan stream 3-4 bij mij stil ofzo!?![]()
![]()
DUH ik ben blond van binnenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Errr... enveloppe boven mijn posts naast mijn naam enzo...
PM... private message...
enzo...![]()
Ziet er liefdevol uitquote:Op maandag 12 maart 2007 03:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
'Ja, daar gaan ze weer, dit geloof je toch niet !!!
Duurt dat net zolang als de vorige keer?quote:
He gatver...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:02 schreef mascotte het volgende:
Ik mag toch hopen dat brainless geen groene wratjes heeft, want dan zijn de rapen pas echt gaar met een blaasonsteking
*censuur*quote:Op maandag 12 maart 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Duurt dat net zolang als de vorige keer?![]()
wat dacht je van meneer wip maar raak zelf??quote:Op maandag 12 maart 2007 04:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is echt onmogelijk, geen condoom en zo'n kutsnol.
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is echt onmogelijk, geen condoom en zo'n kutsnol.
En vanmiddag nog praatjes: ik wil niet meer bladiebla...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is heel stabiel ...... weer niet klaargekomen ..... ! Hdnkkk
Het is toch al te laat...quote:Op maandag 12 maart 2007 04:07 schreef _gaby_ het volgende:
wat ik vreemd vind dat het ok is terwijl toen ik er was we een waarschuwing kregen
Ja, daar maak je een goed punt !! Maar dit is Brainless, het lievelingetje van de DGK redactie.quote:Op maandag 12 maart 2007 04:07 schreef _gaby_ het volgende:
wat ik vreemd vind dat het ok is terwijl toen ik er was we een waarschuwing kregen
Eric bij hdnkkk in bed, Huub in die van Eric. Syl, zdngmw en het gedrocht in hun eigen. a-Del bij zdngmw. hdnkkk rent gillend weg maar waar moet ie slapen........ op de bank hehehehequote:Op maandag 12 maart 2007 04:04 schreef mascotte het volgende:
maarja als je Huub en Erik mag geloven is het na vandaag over, want ze gaan die peeskamer opeisen dus weinig sexen dan, mits Brainless het gezellie vind dat Jaap mee kijkt.
ja papsquote:Op maandag 12 maart 2007 04:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar maak je een goed punt !! Maar dit is Brainless, het lievelingetje van de DGK redactie.
En je moet nu echt naar bed gaan![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar maak je een goed punt !! Maar dit is Brainless, het lievelingetje van de DGK redactie.
Tering geef hem dan maar gelijk een hoofdrol in een blockbuster, zou haast gaan denken dat het een echte vent is..... gelijk willen slapen.quote:Op maandag 12 maart 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is niet alles echt wat je ziet ...... Brian heeft acteerlessen !
quote:Op maandag 12 maart 2007 04:17 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Tering geef hem dan maar gelijk een hoofdrol in een blockbuster, zou haast gaan denken dat het een echte vent is..... gelijk willen slapen.
oehoehoew!quote:Op maandag 12 maart 2007 04:19 schreef mascotte het volgende:
Het lijkt erop dat Brainless lekker aan zijn trekken is gekomen, en amanDEL ligt naar het plafond te staren, doet me gelijk aan de song van Doe maar denken "is dit alles"
Heb jij voorspel gezien?quote:Op maandag 12 maart 2007 04:20 schreef Alfaro het volgende:
Laat Palma morgen vroeg aan het ontbijt ff vragen, of meneer weet wat een naspel is. Weet de rest ook hoe laat het is.....
Palma kan beter Amanda uitleggen dat ze na een beurt even op een afdruiprekje moet gaan zitten, of ff soppen onder de douche ...... Lekker fris stel daar ...... !quote:Op maandag 12 maart 2007 04:20 schreef Alfaro het volgende:
Laat Palma morgen vroeg aan het ontbijt ff vragen, of meneer weet wat een naspel is. Weet de rest ook hoe laat het is.....
Nope ben net thuis, dacht nog ff kijken en dan slapen over 2,5 uur gaat de wekker weer en dan word je hiermee geconfronteerd. Mijn kebab ben ik weer kwijt en mijn slaap ook....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |