Dat is ie toch?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je doet wel net of Jaap zwakzinnig is.......
Je breng me op een idee.. Ik ben wel een beetje te lui om er heen te lopenquote:
Het zijn de bewoners die een (kei hard) spel spelen. In de gouden kooi is geen plek voor medelijden en mededogen, daar hebben de deelnemers teveel voor opgegeven. De redactie moet sterke spelers in het spel plaatsen en zeker geen labiele psychiatrisch patienten.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
? Ut zijn toch de bewoners o.l.v. Huub die hem als dorpsgek treiteren? (maar ik snap je punt wel)
Midden in de nacht willen opstaan om iemand frikandellen te voeren, klinkt ook niet helemaal lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
Dat is inderdaad wel behoorlijk gestoord gedrag... stiekum met die frikadelletjes weglopen en ze dan weg willen gooien @@
ik zag het !!!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:27 schreef Soury het volgende:
Update Brian en Amanda .. De afstand is al minder geworden.![]()
en hij komt nog uit zn nest ook......quote:Op maandag 12 maart 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Ojee,
Huub "respect dat je die frakadel niet hebt opgegeten, maar hup, uit je bed, Keukendienst !!"
Wat precies is er speltechnisch zinvol aan het treiteren van Jaap?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:24 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Het zijn de bewoners die een (kei hard) spel spelen. In de gouden kooi is geen plek voor medelijden en mededogen, daar hebben de deelnemers teveel voor opgegeven. De redactie moet sterke spelers in het spel plaatsen en zeker geen labiele psychiatrisch patienten.
en alles wat natasia al had opgeruimd wordt nu gelijk weer teruggezet !!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:31 schreef avonne het volgende:
Ojee,
Huub "respect dat je die frakadel niet hebt opgegeten, maar hup, uit je bed, Keukendienst !!"
Dank je!!!quote:
doe niet zo empatisch joh, wat komt die daar dan ook doenquote:Op maandag 12 maart 2007 02:33 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Eigenlijk best treurig dat mensen zo dubbel liggen over het bashen van zo'n labiel wrak.
Iemand die tegen Sylvia zo doet heb ik geen moeite mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:33 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Eigenlijk best treurig dat mensen zo dubbel liggen over het bashen van zo'n labiel wrak.
quote:Op maandag 12 maart 2007 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat precies is er speltechnisch zinvol aan het treiteren van Jaap?
Niemand hoeft Jaap te accepteren noch medelijden geven, maar als je Jaap niet moet, wil dat toch niet automatisch zeggen dat je hem de grond in moet trappen, en, in het geval van Huub en Eric, "ter vermaak" moet treiteren als een bully op de middelbare school?
Hier ben ik het helemaal mee eens !!!
De rest niet zo maar het is goedkoop om iemand zo te treiteren. Vind ik al vanaf het moment dat Jaap binnenkwam
Dat betwijfel ik, maar ik krijg wel respect hoe Jaap er mee omgaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
jaap is lang zo zielig niet als hij lijkt....hij was slim genoeg om voor dat uitje punten te eisen van degene die zn stem zouden krijgen.
dus zielige jaap is niet zo zielig hoor.....
Simpel, het z.s.m wegwerken van een deelnemer.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat precies is er speltechnisch zinvol aan het treiteren van Jaap?
De gouden kooi is een gladiatoren-gevecht. Als je in de arena zit, dien je te vechten. Een goede scheidsrechter zorgt dat zijn publiek vermaakt wordt met sterke vechters en niet met topvechters tegenover dwergen.quote:Niemand hoeft Jaap te accepteren noch medelijden geven, maar als je Jaap niet moet, wil dat toch niet automatisch zeggen dat je hem de grond in moet trappen, en, in het geval van Huub en Eric, "ter vermaak" moet treiteren als een bully op de middelbare school?
Eric speelt het spel.quote:Was Eric trouwens niet diegene die Natasja eruit wou werken en nu op de bagagedrager van Hubertus zich poogt te profitleren tkv de zwakste in de groep...wat een afgang die gozer.
Inderdaad, hij vreet ijs en geeft iedereen behalve zichzelf de schuldquote:Op maandag 12 maart 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik krijg wel respect hoe Jaap er mee omgaat.
hoe gaat jaap ermee om dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik krijg wel respect hoe Jaap er mee omgaat.
Dat doe je met stemmen. Als Jaap er de brui aan zou geven komt er een nieuwe. Speltechnisch is het dus gewoon dom, waarin huub dan wel weer consequent is.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:37 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Simpel, het z.s.m wegwerken van een deelnemer.
[..]
Hoe kom je bij zo'n kabouter als Huub in godsnaam bij "gladiator"quote:De gouden kooi is een gladiatoren-gevecht. Als je in de arena zit, dien je te vechten. Een goede scheidsrechter zorgt dat zijn publiek vermaakt wordt met sterke vechters en niet met topvechters tegenover dwergen.
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 02:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Kreeg Huub nou een telefoontje dat hij niet meer mocht drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |