Spel tip 23quote:Op maandag 12 maart 2007 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut krijg trek..Heb nix lekkers in huis![]()
jaap moet gewoon geen frikandelletje nemen als ie er geen wil. ze hebben hem niet zn bed uitgesleurd, jaap ging gewoon mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Die jongen wordt he-le-maal kapot gemaakt en heeft niet de geestelijke vermogens om zich te weren. Ik vind het niet leuk meer, goedkoop. Een gevecht tussen een vechthond en een puppie is ook saai....
Jaap heeft niet de capaciteiten om de dubbele agenda's te doorzien of zich te weren. Hij is ziek!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
jaap moet gewoon geen frikandelletje nemen als ie er geen wil. ze hebben hem niet zn bed uitgesleurd, jaap ging gewoon mee.
Thanks... Meestal is er wel wat over maar omdat ik avonddiesten loop nu hoef ik niet te koken. En ik gisternacht het laaste diepvries sateetje verorberdquote:Op maandag 12 maart 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Spel tip 23
kook veel, verdeel in porties en vries in.
die jongen kwam toch binnen als een henk van der meijden met zn intervieuws?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Die jongen wordt he-le-maal kapot gemaakt en heeft niet de geestelijke vermogens om zich te weren. Ik vind het niet leuk meer, goedkoop. Een gevecht tussen een vechthond en een puppie is ook saai....
Begin jij nou ook alquote:
Ik hoorde net ook al iets over mexicano'squote:Op maandag 12 maart 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Ik wil ook een del met mayo
weet je wel wat d,r in zit?quote:Begin jij nou ook al![]()
Ik wil ook een del met mayo
sterker nog ! jaap was er al uit toen ze hem op wouden halen ............. van mij mag hij gelijk zijn bed weer inquote:Op maandag 12 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
jaap moet gewoon geen frikandelletje nemen als ie er geen wil. ze hebben hem niet zn bed uitgesleurd, jaap ging gewoon mee.
Huf(s)terquote:Op maandag 12 maart 2007 02:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook al iets over mexicano's![]()
Jaap deed zich stoer voor maar viel door de mand.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die jongen kwam toch binnen als een henk van der meijden met zn intervieuws?
hij vond zichzelf toch zo sterk en slim en had iedereen door?
tja nu word het tegendeel bewezen,maar das niet de fout van een ander hoor?
zn eigen inschattingsvermogen was op hol geslagen....
Ja meer dan in Amandaquote:
de meesten hier vinden dat jaap grote problemen heeft, maar hij is daar vrijwillig ingegaan, het is een intelligente jongen. de bewoners kunnen hem niet (tegen zichzelf) beschermen. dat is een taak van de redactie.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:16 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Jaap deed zich stoer voor maar viel door de mand.
Om even heel beeldend te blijven: ga jij het een mongool ook kwalijk nemen als hij roept dat hij superman is en tegen je aan begint te schreeuwen?
Jaap is geestelijk en lichamelijk ziek. Een makkelijk te vermorselen prooi die vermorzeld zal worden. Ik vind het beneden alle pijl dat zo'n iemand in de kooi is geplaatst. Let op mijn woorden: dit gaat volledig escaleren...........
Ik geef de bewoners ook niet de schuld, ik vind de redactie goedkoop..........quote:Op maandag 12 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
de meesten hier vinden dat jaap grote problemen heeft, maar hij is daar vrijwillig ingegaan, het is een intelligente jongen. de bewoners kunnen hem niet (tegen zichzelf) beschermen. dat is een taak van de redactie.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Gvd ik krijg nu ook zin in frikandellen!!!!
En het erge is... ik heb geen frituur!
daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik geef de bewoners ook niet de schuld, ik vind de redactie goedkoop..........
Het spelniveau is hard achteruit gegaan.
nee maar een mongool heeft meestal wel mensen die hem tegen zichzelf beschermen...(inderdaad je hebt enigzins gelijk...jaap is nog zieliger als een mongool).quote:Op maandag 12 maart 2007 02:16 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Om even heel beeldend te blijven: ga jij het een mongool ook kwalijk nemen als hij roept dat hij superman is en tegen je aan begint te schreeuwen?
Jaap is geestelijk en lichamelijk ziek. Een makkelijk te vermorselen prooi die vermorzeld zal worden. Ik vind het beneden alle pijl dat zo'n iemand in de kooi is geplaatst. Let op mijn woorden: dit gaat volledig escaleren...........
Dat leg ik je dus net uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doet Jaap het nou...... ik snap die jongen niet........
? Ut zijn toch de bewoners o.l.v. Huub die hem als dorpsgek treiteren? (maar ik snap je punt wel)quote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik geef de bewoners ook niet de schuld, ik vind de redactie goedkoop..........
Het spelniveau is hard achteruit gegaan.
Je mag mijn frituur wel lenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef Maanvis het volgende:
trek ik bij deze weer in omdat jaap zich toch weer laat voeren door huub ..... hoe zwakquote:Op maandag 12 maart 2007 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
sterker nog ! jaap was er al uit toen ze hem op wouden halen ............. van mij mag hij gelijk zijn bed weer in![]()
ik vind er namelijk geen hol aan als jaap erbij zit ..... niet om jaap zelf ( ja ook wel ) maar om dat geëtter om eten weer ....
Je doet wel net of Jaap zwakzinnig is.......quote:Op maandag 12 maart 2007 02:16 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
hier is de shoarma tent nog openquote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Dat is hij ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je doet wel net of Jaap zwakzinnig is.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |