De wondere wereld van de kooi. Ik ga er weer es lekker voor zitten, liggen ze allemaal al in hun nestquote:Op maandag 12 maart 2007 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia en Huub tegen elkaar aangekropen in bed.
[afbeelding]
gorilla`s in the mist??quote:Op maandag 12 maart 2007 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia en Huub tegen elkaar aangekropen in bed.
[afbeelding]
sssssstttt...quote:
niet overdrijven he!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
ligt het nu aan mij of is natasia de laatste tijd beter te pruimenop het forum ook al steeds minder kritiek ... en ze gaat nu zelfs mee met duo & co om frikandellen te bakken ... ik ga haar zo nog leuk vinden ook nog
![]()
net ofdat die hem weet te vindenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Huub (met Eric bij Natasia in bed): Jaap, JAAP, heb je je oordopjes wel in?
Eric: heb je je al afgetrokken?
Jaap: ja in de douche, daar heb ik een kwakje voor je neergelegd![]()
Same here ... Nou ja ik zit te wachten todat Brian een keer ontploft. Ze hang de godganse dag om zijn nek, dat moet een keer fout gaan. Dan komt de ware aard wel weer bovenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
ligt het nu aan mij of is natasia de laatste tijd beter te pruimenop het forum ook al steeds minder kritiek ... en ze gaat nu zelfs mee met duo & co om frikandellen te bakken ... ik ga haar zo nog leuk vinden ook nog
![]()
Let maar op................quote:Op maandag 12 maart 2007 02:03 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Dit kan echt niet meer..................
wat kan niet meer?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:03 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Dit kan echt niet meer..................
jaap was al wakker, die zou ook mee naar boven gaan, maar was al 10 minuten zn slofjes aan het zoeken...quote:Op maandag 12 maart 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Kolere, nou gaan ze Jaap wakker maken met veel herrie.
Huub daagt Jaap uit dat hij meer frikandellen kan eten.
Ik kom er wel uit, maar ik wil ze wel bakken.
?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:05 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik bedoel ethisch gezien, de redactie moet ingrijpen.....
hij had zich al aangekleed, maar kon zijn pantoffels niet vindenquote:Op maandag 12 maart 2007 02:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap wordt 2 uur snachts uit zijn bed gehaald door Natasia, Huub en Eric om frikadellen voor ze te bakken.
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 02:05 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik bedoel ethisch gezien, de redactie moet ingrijpen.....
Kut krijg trek..Heb nix lekkers in huisquote:Op maandag 12 maart 2007 02:05 schreef Kombucha het volgende:
als jaap hem niet wilt lust ik er wel 1
Die jongen wordt he-le-maal kapot gemaakt en heeft niet de geestelijke vermogens om zich te weren. Ik vind het niet leuk meer, goedkoop. Een gevecht tussen een vechthond en een puppie is ook saai....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |