quote:Op zondag 11 maart 2007 23:53 schreef the_undertaker het volgende:
Brian lacht weer irritant waanzinnig
Zelf een paar pondjes teveel?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef BENJOLA het volgende:
ik moet zegegn ik zag hem als randdebiel door zijn gedrag
maar nu ik hem zo hoor praten met brian denk ik dat jaap een selfmade miljionair gaat worden door zijn boek als hij miet te lang wacht met uitbrengen
WANT HIJ IS ECHT NIET ACHTERLIJK EN HEEFT DUIDELIJK EEN GEDACHTENGANG WAT MILJOENEN MENSEN BEZIGHOUD NAML HET NIET VOLDOEN AAN DE GEDACHTEN VAN EEN ANDER
Dat was dan ook een allang doorgesproken plan uit de eigen koker van die hondekop.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Brainles vind het goed dat de kickboks leraar de ribben van huub heeft gekneusd.
Slaap lekker Beequote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
De combi Natasia, Snollie , Braaaaaajen, geeft mij toch het gevoel dat ik morgen weer veel Cossen moet bijlelezen![]()
Trusten en tot morgen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
De combi Natasia, Snollie , Braaaaaajen, geeft mij toch het gevoel dat ik morgen weer veel Cossen moet bijlelezen![]()
![]()
hier ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Doen de Floris streams het niet?
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Doen de Floris streams het niet?
Niks, nada, niente...........quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
Streams weg..................
Nu weer welquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
![]()
Lijkt me verstandig dat ze overleggen met Sylvia.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Dark het volgende:
Eric en Huub willen een overlijdensadvertentie laten plaatsen en Eric wil graag zijn gedichetenbundel van Liselore Geritsen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef My_ het volgende:
Heeft Huub en nu over Palma?
Ja, want hij vind de sportzaal smerig en de kapsalon.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef My_ het volgende:
Heeft Huub en nu over Palma?
Palma haar "wake-up terreur"quote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het?
Dank!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, want hij vind de sportzaal smerig en de kapsalon.
Palma. Ze vinden haar geweldig, maar ze maakt er best een zooitje van.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het?
Een man met een groot hart en zeer liefdevolquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel snel met het smijten met zinnen als "ik hou van je" he...![]()
Ja daar is hij ook boos over, vind je het gek ??? Ik vind dat hij wel een punt heeft, de werksters hadden ook even kunnen wachten, huub en eric vinden het een beetje de palma show worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef My_ het volgende:
[..]
Dank!
Hij is volgens mij ook boos over het feit dat Palma hem onder de douche vandaan trok terwijl hij bezig was aan poging 5 om Gaby te palen
Eensch is!!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Ik vond het ook raar dat Palma wilde dat Huub en Gaby stopten onder de douche.
Maar ja, ik vind wel vaker dat ze moet opzouten
Nee donderdag zeiden ze al dat de sportzaal smerig was en vrijdag met dansles ook weer.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje vaag wel........de bende die er nu is hebben ze zelf veroorzaakt met de feestjes van
vrijdag en zaterdag....
toen was Palma vrij volgens mij
Ze komt echt op de meest ongelukkige momenten ergens bij zitten, staan, hangen en bemoeit zich echt overal mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Ik vond het ook raar dat Palma wilde dat Huub en Gaby stopten onder de douche.
Maar ja, ik vind wel vaker dat ze moet opzouten
nou ik moet hem wel een beetje gelijk geven hoor. Ze gedraagt zich niet echt als de schoonmaakster maar meer alsof ze de baas in huis is. Ze bepaald wanneer ze uit bed gaan, ze zegt dat je geen krant mag lezen aan de ontbijttafel en ohja ze zegt dat ze hun kamer moeten opruimen(!)quote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef My_ het volgende:
[..]
Dank!
Hij is volgens mij ook boos over het feit dat Palma hem onder de douche vandaan trok terwijl hij bezig was aan poging 5 om Gaby te palen
Waarover praten zij ? Tis over Biotexquote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het?
Is ze ook in de uitzendingen te zien?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Een huishoudster moet vooral dienend zijn tegen de Miljonairs..........
dat is wel een punt...ze maakt teveel tv
Oh gosiequote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Een man met een groot hart en zeer liefdevol![]()
![]()
Altijd de schuld op een ander schuiven.... weet je gelijk wat de mentaliteit daar isquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje vaag wel........de bende die er nu is hebben ze zelf veroorzaakt met de feestjes van
vrijdag en zaterdag....
toen was Palma vrij volgens mij
Ik kijk de tv uitzendingen niet dus geen ideequote:
Wat dacht je van de streams? Ze is nadrukkelijk aanwezig...nog meer dan Jaap en die woont daar..quote:
Mee eensquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel snel met het smijten met zinnen als "ik hou van je" he...![]()
Ga eens slapen jijquote:Op maandag 12 maart 2007 00:11 schreef beequeen het volgende:
Ik slaapwandel....stream 3 is echt interessanter![]()
Ik ook niet vandaar mijn vraagquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kijk de tv uitzendingen niet dus geen idee
Was je er nog danquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef Sammy-S het volgende:
Bye all, have fun.
de kussens zijn nat, binnen kunnen ze drogen lijkt mij...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:16 schreef My_ het volgende:
Wat gaan ze met al die kussens doen? Die horen toch in de bak achter de buitenbank?!
Goed gezegd mokumpjequote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: ze is zich teveel bewust van de camera's..........zo beter?![]()
hij ligt tussen amanda en natasia in...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
ligt brian nu naast Nasty of naast Amanda?
Waarom is alles zo slecht in beeld gebracht?
Ja hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: ze is zich teveel bewust van de camera's..........zo beter?![]()
En gelijk hebben ze! Brian heeft daar al veel te lang van kunnen genieten!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Huub en Eric gaan in het bed van Brian slapen.
Slechte ruil, van Sylvia --> Ericquote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Geweldig groot gelijk hebben zequote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef Casshern het volgende:
hehe huub en eric gaan in de slaapkamer van brian liggen boven
MASTERlijk !!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Getverderrie, in Brian zijn voetschimmel bedjequote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef Casshern het volgende:
hehe huub en eric gaan in de slaapkamer van brian liggen boven
Jazeker, uitgebreidquote:
Dat gebeurt onder de dekens en daar is geen camera...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt er niet in beeld gebracht dat Brian Amanda ligt te vingeren?
En wat doet natasssia, kijkt ze of doet ze mee?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt onder de dekens en daar is geen camera...
Die pijpt Jaap nu.........quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En wat doet natasssia, kijkt ze of doet ze mee?![]()
Welk bed liggen ze dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
dat zijn die koffers waar amanda met huup en allemaal het bed mee induiktquote:Op maandag 12 maart 2007 00:26 schreef snetje het volgende:
ik heb schijnbaar iets gemistwaar komen die 2 koffers vandaan
dank jequote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Jazeker, uitgebreid
Haar entree en clashes met Natasia (2 keer)
Het onderhoud over haar taken met Huub
Haar uitbrander naar Jaap
wat ik me zo even herinner
daar heb je inderdaad grote lippen voor nodig om daar bij te komenquote:
Ik wilde net zeggen/vragen: is dat bed van Braaain wel schoon?? :Rquote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie, in Brian zijn voetschimmel bedje![]()
Hadden ze beter ff mee kunnen wachten tot de bedden weer verschoond waren.
Standje 69 zal bij hem niet lukken denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad grote lippen voor nodig om daar bij te komen
Ach, die kun je deepthroaten zonder dat ie in de buurt van je amandelen komt hoor, de helft van zijn leuter zit waarschijnlijk in zijn buikvet inmiddelsquote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad grote lippen voor nodig om daar bij te komen
Lekker hoor, zo'n soppert als jij ..quote:Op maandag 12 maart 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gedraag je even, ik ben heel visueel ingesteld![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, die kun je deepthroaten zonder dat ie in de buurt van je amandelen komt hoor, de helft van zijn leuter zit waarschijnlijk in zijn buikvet inmiddels![]()
*zucht*quote:Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen/vragen: is dat bed van Braaain wel schoon?? :R
jou avatarquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef dikkedoelie het volgende:
Lekker in je neus zitten jaap.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de laatste maand 3 keer gekeken naar de Gouden Kooi, en drie keer zag ik zuipen en ruzie. Is dat nou het enige wat er gebeurt daar?![]()
nee, hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de laatste maand 3 keer gekeken naar de Gouden Kooi, en drie keer zag ik zuipen en ruzie. Is dat nou het enige wat er gebeurt daar?![]()
Ja doe er nog maar een schepje bovenop, jij bent niet de enige die visueel ingesteld is hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, die kun je deepthroaten zonder dat ie in de buurt van je amandelen komt hoor, de helft van zijn leuter zit waarschijnlijk in zijn buikvet inmiddels![]()
Nee!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
nee hoor ook nog;quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Sorryquote:Op maandag 12 maart 2007 00:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja doe er nog maar een schepje bovenop, jij bent niet de enige die visueel ingesteld is hoor![]()
Ja, dus ik zou maar niet meer kijken als ik jou wasquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze wil hoger in de popi poll.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:35 schreef Spoko het volgende:
wat doet Natasia overdreven leuk opeens....waarom fokkers?
Nee hoor, ze hebben het nu heel gezellig met elkaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
staat het hier niet bij?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:27 schreef My_ het volgende:
Weet iemand dat filmpje te vinden op YouTube, over de gebeurtenis waar Huub het net over had?!
Zijn ze wel, maar ze liggen onder de dekens naast Natasia...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:35 schreef farceman het volgende:
Waarom zijn Amanda en Brian niet in beeld met 4 streams en maar paar bewoners?
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:34 schreef My_ het volgende:
Ah.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Ik zou iets aan je vriendelijkheid doen als ik jou was.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja, dus ik zou maar niet meer kijken als ik jou was
Je vergeet dat Natasia GROEIT !quote:
lachen toch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
hahaha die Huub gaat aan de handen van Brian ruiken
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaafd als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterdquote:Op maandag 12 maart 2007 00:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou iets aan je vriendelijkheid doen als ik jou was.
Dit meen je niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
hahaha die Huub gaat aan de handen van Brian ruiken
Iedereeen, ook Brian, lachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Hoe reageert hij?
sorry heb geen streams nu
Hij pakt een string van Amanda en zegt ik weet precies hoe ze ruiken..het zelfde als dit dusquote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Hoe reageert hij?
sorry heb geen streams nu
Ja luister nou maar naar haar, want het is echt waar wat ze zegt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaaft als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterd![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaaft als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterd![]()
Heeft Amanda alweer een "relatie" ???quote:Op maandag 12 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Iedereeen, ook Brian, lachen.
Eric moet ook ruiken.
Huub en Eric zijn het er overeens : "Punani !!!"
hebben ze ook al weer geneukt dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Amanda alweer een "relatie" ???
Hij is in haar geweest en heeft al dan niet een orgasme bewerkstelligd...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebben ze ook al weer geneukt dan?
Nachten en ik wil verdomme eens een keer op tijd naar bed.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef salutem het volgende:
dit is wel een vd betere zondagavonden......
Ik vind het wel netjes wat huub nu doet, hij probeert Jaap erbij te betrekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Erg hypocriet van Huub om te beginnen over Jaap's positie in de groep. Remember last christmas, Huub?
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes wat huub nu doet, hij probeert Jaap erbij te betrekken.
Merk je de toon in zijn stem niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik adoreer Huub helemaal niet, maar ik vind dat hij het nu goed doet. Hij probeert nu Jaap tot een gesprek uit te lokken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:46 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Je kunt ook doorslaan in de adorering van een persoon.
is onderdeel van een Snood Plan, is doorgesproken met de afdeling.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huub Japio adoreert. Hij wil hem helpen !quote:Op maandag 12 maart 2007 00:46 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Je kunt ook doorslaan in de adorering van een persoon.
Huub zet Jaap voor lul. Kom op!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik adoreer Huub helemaal niet, maar ik vind dat hij het nu goed doet. Hij probeert nu Jaap tot een gesprek uit te lokken.
Ik geloof niet in een afspraak met de afdeling, ik denk dat huub echt een goed mens is. Hij probeert toch steeds mensen erbij te betrekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
is onderdeel van een Snood Plan, is doorgesproken met de afdeling.
Niet mee eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:48 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Huub zet Jaap voor lul. Kom op!
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een afspraak met de afdeling, ik denk dat huub echt een goed mens is. Hij probeert toch steeds mensen erbij te betrekken.
Dat is ie ook wel, maar vergeet niet dat het om de pegels gaat. Naast iemand met een goed hart is het ook een doortrapt ettertje hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een afspraak met de afdeling, ik denk dat huub echt een goed mens is. Hij probeert toch steeds mensen erbij te betrekken.
De intentie van Huub was helemaal niet goed.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef droomkoningin het volgende:
het is een mengeling.. de intentie van huub was goed... maar door de antwoorden die hij krijgt word hij sarcastisch... en ik kan hem geen ongelijk geven
en japio heeft het niet eens door
dat waren mijn woorden dus ook paar minutne terugquote:Op maandag 12 maart 2007 00:51 schreef Spoko het volgende:
wat neemt die Huub Jaap in de zeik, Jaap heeft het echt niet door...
dat is huubquote:
Ik zie niet wat hij nu fout doet, hij probeert jaap erbij te betrekken volgens mij is dat toch anders dan toen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
De intentie van Huub was helemaal niet goed.
Huub is een hypocriet op dit vlak omdat hij met kerst nog liep te janken in de tuin dat iedereen hem uitkotste. Nu doet hij hetzelfde bij Jaap en neemt daarin de voortrekkersrol.
Ze verstond waarschijnlijk sex, vandaar dat die scheur open ging.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Amanda doet haar mond open... 'Wat is een annex?'
Daarom juist helpt hij Jaap op een manier waarmee hij bij Jaap doordringt. Klasse !quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Huub is een hypocriet op dit vlak omdat hij met kerst nog liep te janken in de tuin dat iedereen hem uitkotste. Nu doet hij hetzelfde bij Jaap en neemt daarin de voortrekkersrol.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarom juist helpt hij Jaap op een manier waarmee hij bij Jaap doordringt. Klasse !![]()
![]()
Dan ben je net zo stekeblind als Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hij nu fout doet, hij probeert jaap erbij te betrekken volgens mij is dat toch anders dan toen.
Intentie of niet. Met de vragen is helemaal niets mis.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige die het zo ziet, maar goed, vergelijk mij lekker met Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Dan ben je net zo stekeblind als Jaap.
Jaap heeft volgens mij niets door hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie van Jaap is dat hi best doorheeft dat Huub hem in de zeik probeert te zetten, maar hij gaat er echt serieus op in. En dat dwingt op zich weer respect af bij Huub volgens mij.
Hij zei eerder tegen Brian dat hij Huub wel eens flink de waarheid zou gaan zeggen..het lijkt me een goed moment nu. Alleen blijft het weer bij theorie zoals zoveel dingen bij Jaapquote:Op maandag 12 maart 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Het mooie van Jaap is dat hi best doorheeft dat Huub hem in de zeik probeert te zetten, maar hij gaat er echt serieus op in. En dat dwingt op zich weer respect af bij Huub volgens mij.
dan zijn we het eens met elkaar....quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat waren mijn woorden dus ook paar minutne terug
Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Intentie of niet. Met de vragen is helemaal niets mis.
Het is aan Jaap om zich er zijn eigen invulling aan te geven.
Dat Jaapj dan zegt dat hij gegroeid is omdat hij een keer drankjes heeft ingeschonken en de vaatwasser heeft gevuld, zijn toch echt Jaaps eigen woorden
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Oke, ga gerust verder met rechtbreien wat krom is.
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
Hij trekt Jaap absoluut niet door de stront. Dan luister je toch niet goed. Hij legt wél de vinger exact op de zere plek. Door dit soort gesprekken gaat het (denk ik) steeds beter met Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Huub, maar hij trekt Jaap nu ongelofelijk door de stront waar iedereen bij is. Opzich prima, maar wel erg hypocriet als je weet dat hij met kerst in de tuin liep te janken omdat werkelijk niemand hem mocht. Hij daalt in mijn achting.
Hij is weer eens bezig met "tv maken", zoals wel vaker ten koste van iemand anders.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Precies. Huub zit weer op de praatstoel. Maar de vragen die hij stelt zijn zo verkeerd nog niet... en daarom gaat Jaap er ook serieus op in.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
ja ik denk dat het de goeie kant opgaat, maar huub moet jaap wel laten uitpratenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij trekt Jaap absoluut niet door de stront. Dan luister je toch niet goed. Hij legt wél de vinger exact op de zere plek. Door dit soort gesprekken gaat het (denk ik) steeds beter met Jaap.
huub heeft toch meerdere keren geprobeerd jaap inzicht te geven ovr zijn gedrag en hem bij de groep te betrekken...quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Hij doet dit met toestemming van de groep.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Japio is heel intelligent hoor, alleen een beetje autistisch. Daarom is zijn gesprekstechniek op het sociale vlak onderontwikkeld. Ons Huub helpt hem om een doorbraak te bereiken.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Jaap heeft volgens mij niets door hoor.
kan het zijn dat Huub Jaap uit zijn tent wil lokken om eens echt zijn mond open te trekken?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Nee dit soort gesprekken komen nergens anders voor, maar is er nog ergens anders zo'n huis dan ????quote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen![]()
(als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt en graag goede gesprekken met Jaap zou willen Jaap zwak is in discussiesquote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat het half om half is. Aan de ene kant wil ie graag dingen met Japio bespreken, anderszijds doet hij dat op een soort ironische manier.
Ik snap wat je bedoelt. In de buitenwereld loop je weg als de persoon je niet aanstaat. Hier kan dat niet en ben je veroordeeld tot elkander.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik blijf dit soort gesprekken maar surrealistisch vinden. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dit soort gesprekken elders ook voor zouden kunnen komen![]()
(als iemand uberhaupt snap wat ik bedoel)
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
hahaha Amanda: ik slaap boven........ Brian: hoezo???
Precies ben het weer met je eens...en als iemand er wel achter is gekomen dat het een spel is dan is het Huub wel...hoe is hij niet aangepakt in het begin?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
En laten we niet vergeten dat dit een spel is...... en niet het help-jaap-aan-een-leven-tehuis.
trustequote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.![]()
Eensquote:Op maandag 12 maart 2007 01:14 schreef cindy10 het volgende:
..
Truste en goeiemorgen voor de rest...quote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
neem een koppiesoepquote:Op maandag 12 maart 2007 01:18 schreef koppiesoep het volgende:
Ze zijn aan het eten, ik krijg er honger van. Effe de koelkast induiken.![]()
Wie de oude Billy Turf boeken nog kent, de gelijkenissen met Jaap zijn schrikbarend. Niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk. Zoals afgelopen week in de uitzending, hoe Brian zielig buiten stond met een zak chips in zijn hand. En Jaap steeds dichterbij sloop en deed alsof hij Brian begreep maar zodra hij die zak chips in zijn hand had Brian keihard uitlachte. Alleen mag Jaap wat mij betreft nog wel even in De Gouden Kooi blijven. Puur voor de amusementswaarde, juist die olifant in een porseleinkast verhaal. Zeer vermakelijke televisie.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:14 schreef cindy10 het volgende:
mijns inziens kwam jaap de kooi binnen met veel bombarie,hij was een "schaker".
daarbij de intervieuws die hij afnam etc....(het leek allemaal heel wat!)
zn doel was afvallen.....
inmiddels is duidelijk dat het een looser 1ste klas is met totaal geen benul heeft van groepsverhoudingen.
hij gooit ook nog als een olifant in een porceleinkast zn eigen glazen in bij de groep!
perfect rolmodel voor dom dikkertje dus....(helaas geen goed voorbeeld van de gezette medemens).
van mij mag hij liever vandaag als morgen vertrekken.
ben dat gemaal van die kaken al lang en breed zat
Amanda had hem weer effe uit net bij Brian in bedquote:Op maandag 12 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Zo ik ga er ff lekker voor zitten. Hard gewerrkt en de vroege uurtjes zijn gelukkig een stuk beter dan gisternacht .. Eric heeft zijn broek aan
snap jij waarom brian haar nu ineens in zn bed laat slapen?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda had hem weer effe uit net bij Brian in bed
ik ben best benieuwd hoe het jaap , pak hem beet, 2 maanden van nu zal vergaanquote:Op maandag 12 maart 2007 01:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wie de oude Billy Turf boeken nog kent, de gelijkenissen met Jaap zijn schrikbarend. Niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk. Zoals afgelopen week in de uitzending, hoe Brian zielig buiten stond met een zak chips in zijn hand. En Jaap steeds dichterbij sloop en deed alsof hij Brian begreep maar zodra hij die zak chips in zijn hand had Brian keihard uitlachte. Alleen mag Jaap wat mij betreft nog wel even in De Gouden Kooi blijven. Puur voor de amusementswaarde, juist die olifant in een porseleinkast verhaal. Zeer vermakelijke televisie.En om zijn kilo's af te vallen natuurlijk, vind ik ook leuk om te volgen.
wil ik ook best zien, als ie maar normaal doet ;-(quote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben best benieuwd hoe het jaap , pak hem beet, 2 maanden van nu zal vergaan
als ie dan nog in het huis zit, als het goed is zal ie dan een berg kilo's minder wegen
wil best eens zien wat er van kan komen, of is dat raar.....
![]()
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Ondanks dat ik Jaap een ongelofelijke hork vind, tevens walgelijk figuur etc. etc. Ben ik toch erg benieuwd naar zijn afvalrace en hoop ook dat hij die kilo's kwijtraakt. De rest er omheen is pure leedvermaak met Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben best benieuwd hoe het jaap , pak hem beet, 2 maanden van nu zal vergaan
als ie dan nog in het huis zit, als het goed is zal ie dan een berg kilo's minder wegen
wil best eens zien wat er van kan komen, of is dat raar.....
![]()
amanda ligt alweer klaar in zn bed! vergis je niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Ik pruim Brain zelfs een beetje Die Brain komt ook los he ? Amanda gedumpt vriendjes met Eric en Huub. Nu moet ie nog van zijn bontjasje af (Natas) en dan hebben we de echte Brain.![]()
elk gevoel van honger verdwijnt bij mij,als ik jaap aanschouw....quote:Op maandag 12 maart 2007 01:18 schreef koppiesoep het volgende:
Ze zijn aan het eten, ik krijg er honger van. Effe de koelkast induiken.![]()
Nee ik snap dat ook niet..van beide kanten nietquote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
snap jij waarom brian haar nu ineens in zn bed laat slapen?
Ohhhh moet ik mijn vorige bericht weer intrekken..........quote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
snap jij waarom brian haar nu ineens in zn bed laat slapen?
ik zou het juist wel leuk vinden als jaap veranderd en zich lekker zou voelen in een groepquote:Op maandag 12 maart 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Ondanks dat ik Jaap een ongelofelijke hork vind, tevens walgelijk figuur etc. etc. Ben ik toch erg benieuwd naar zijn afvalrace en hoop ook dat hij die kilo's kwijtraakt. De rest er omheen is pure leedvermaak met Jaap.
De rectificatie is al geplaatst. Bah !!! Wat een lul !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
amanda ligt alweer klaar in zn bed! vergis je niet!
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:26 schreef robert2006 het volgende:
amanda houdt echt van brian, het is echte liefde
Ik ben niet anti-liaan (quote:Op maandag 12 maart 2007 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is wel (een heel klein beetje) leuker zonder dat gezeik met nena of amanda
al mag ik hem nog steeds niet
![]()
Mijn gedachte is dat Amanda iemand ie die het absoluut niet kan verkroppen om afgewezen te worden..quote:Op maandag 12 maart 2007 01:26 schreef robert2006 het volgende:
amanda houdt echt van brian, het is echte liefde
het zal mij benieuwenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
Als Brian een beetje ruggegraat heeft, gaat hij dus NIET bij Amanda in bed liggen.
Hij was daarnet oprecht verbaasd dat ze naar zijn bed ging.
Ik hou het er dus maar even op dat Snollie dit bedacht heeft.
en hat mag niet meer van mama nettiequote:Op maandag 12 maart 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn gedachte is dat Amanda iemand ie die het absoluut niet kan verkroppen om afgewezen te worden..
En brian is dan nu duidelijk zo lang mogelijk aan het rekken om naar zijn bed te gaan. Ik denk echt dat hij haar domweg niet meer pruimt.. We zullen zien.![]()
Dat zou inderdaad best mooi zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou het juist wel leuk vinden als jaap veranderd en zich lekker zou voelen in een groep
heeft ie volgens mij gemist op school enzo.......
daar zou hij pas écht van gaan groeien (als mens)
zou wel leuk zijn om te zien denk ik
wie weet wat een aardige knul er onder al die kilo's verstopt zit
(of niet natuurlijk)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |