Ze komt echt op de meest ongelukkige momenten ergens bij zitten, staan, hangen en bemoeit zich echt overal mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
Ik vond het ook raar dat Palma wilde dat Huub en Gaby stopten onder de douche.
Maar ja, ik vind wel vaker dat ze moet opzouten
nou ik moet hem wel een beetje gelijk geven hoor. Ze gedraagt zich niet echt als de schoonmaakster maar meer alsof ze de baas in huis is. Ze bepaald wanneer ze uit bed gaan, ze zegt dat je geen krant mag lezen aan de ontbijttafel en ohja ze zegt dat ze hun kamer moeten opruimen(!)quote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef My_ het volgende:
[..]
Dank!
Hij is volgens mij ook boos over het feit dat Palma hem onder de douche vandaan trok terwijl hij bezig was aan poging 5 om Gaby te palen
Waarover praten zij ? Tis over Biotexquote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het?
Is ze ook in de uitzendingen te zien?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Een huishoudster moet vooral dienend zijn tegen de Miljonairs..........
dat is wel een punt...ze maakt teveel tv
Oh gosiequote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Een man met een groot hart en zeer liefdevol![]()
![]()
Altijd de schuld op een ander schuiven.... weet je gelijk wat de mentaliteit daar isquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje vaag wel........de bende die er nu is hebben ze zelf veroorzaakt met de feestjes van
vrijdag en zaterdag....
toen was Palma vrij volgens mij
Ik kijk de tv uitzendingen niet dus geen ideequote:
Wat dacht je van de streams? Ze is nadrukkelijk aanwezig...nog meer dan Jaap en die woont daar..quote:
Mee eensquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel snel met het smijten met zinnen als "ik hou van je" he...![]()
Ga eens slapen jijquote:Op maandag 12 maart 2007 00:11 schreef beequeen het volgende:
Ik slaapwandel....stream 3 is echt interessanter![]()
Ik ook niet vandaar mijn vraagquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kijk de tv uitzendingen niet dus geen idee
Was je er nog danquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef Sammy-S het volgende:
Bye all, have fun.
de kussens zijn nat, binnen kunnen ze drogen lijkt mij...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:16 schreef My_ het volgende:
Wat gaan ze met al die kussens doen? Die horen toch in de bak achter de buitenbank?!
Goed gezegd mokumpjequote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: ze is zich teveel bewust van de camera's..........zo beter?![]()
hij ligt tussen amanda en natasia in...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
ligt brian nu naast Nasty of naast Amanda?
Waarom is alles zo slecht in beeld gebracht?
Ja hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: ze is zich teveel bewust van de camera's..........zo beter?![]()
En gelijk hebben ze! Brian heeft daar al veel te lang van kunnen genieten!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Huub en Eric gaan in het bed van Brian slapen.
Slechte ruil, van Sylvia --> Ericquote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Geweldig groot gelijk hebben zequote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef Casshern het volgende:
hehe huub en eric gaan in de slaapkamer van brian liggen boven
MASTERlijk !!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Getverderrie, in Brian zijn voetschimmel bedjequote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef Casshern het volgende:
hehe huub en eric gaan in de slaapkamer van brian liggen boven
Jazeker, uitgebreidquote:
Dat gebeurt onder de dekens en daar is geen camera...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt er niet in beeld gebracht dat Brian Amanda ligt te vingeren?
En wat doet natasssia, kijkt ze of doet ze mee?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt onder de dekens en daar is geen camera...
Die pijpt Jaap nu.........quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En wat doet natasssia, kijkt ze of doet ze mee?![]()
Welk bed liggen ze dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
dat zijn die koffers waar amanda met huup en allemaal het bed mee induiktquote:Op maandag 12 maart 2007 00:26 schreef snetje het volgende:
ik heb schijnbaar iets gemistwaar komen die 2 koffers vandaan
dank jequote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Jazeker, uitgebreid
Haar entree en clashes met Natasia (2 keer)
Het onderhoud over haar taken met Huub
Haar uitbrander naar Jaap
wat ik me zo even herinner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |