abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 20:28:20 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204201
idd . Maar ik wil graag bij jullie, dus nu ga ik extra hard m'n best doen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 maart 2007 @ 20:29:00 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204234
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:28 schreef Sylvana het volgende:
ik ben dan wel alleen, koko gewoon voor 3/4 personen en dan gaat wat overblijft in de vriezer
en zeg maar toedeloe tegen alle vitamientjes . Ik heb alles het liefst zo veel mogelijk vers, maar ik ga geen halve paprika weggooien als ik die niet meteen nodig heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_47204246
Wow, dit valt wel op ineens zeg:
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben weer terug van het wandelen echt heerlijk was het zeg
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:07 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik ben net terug van een fietstocht van 2 uur.
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb in de pauze ff een half uurtje gelopen
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
ik had vanmorgen ookal hardgelopen
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Tangarine het volgende:
vanmiddag na college nog 1.5 uur gewandeld...
Het goede weer van vandaag zet iedereen wel goed aan het wandelen/fietsen zeg!

Het was ook echt superlekker, ik heb in mijn pauze eventjes buiten gezeten (ja, op mijn luie reet gezeten en helemaal niets gedaan ). Strakjes ga ik weer verder met mijn hardloopschema, 2 keer 2 minuten en 3 keer 3 minuten hardlopen (met evenveel minuten rust ertussen)
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:26 schreef conleche het volgende:
Ik was ook nooit van plan het te vertellen, maar Mezel was zo goochem om het op te zoeken . Nu moet ik er maar m'n handelsmerk van maken: Conleche; de oma van FOK o.i.d....
Haha...je blijft het er wel inwrijven he Serieus: er lopen hier veeeel oudere users rond dan jij hier, met 37 ben je nog niet eens FOK-mamma, laat staan oma
pi_47204317
dit weer helpt ook echt wel om lekker te gaan lopen of fietsen
en Renske ik je zal snel genoeg onder de 27 zitten
pi_47204319
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en zeg maar toedeloe tegen alle vitamientjes . Ik heb alles het liefst zo veel mogelijk vers, maar ik ga geen halve paprika weggooien als ik die niet meteen nodig heb .
als jij mij dan meer geld geeft dat ik elke dag/2 dagen vers eten kan koken

ik heb het ook het liefst zo vers mogelijk, maar helaas niet altijd een optie hier
  maandag 12 maart 2007 @ 20:34:59 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204534
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

als jij mij dan meer geld geeft dat ik elke dag/2 dagen vers eten kan koken

ik heb het ook het liefst zo vers mogelijk, maar helaas niet altijd een optie hier
leef je van stufi / uitkering?

Ik geef veel te veel geld uit volgens mij . Ik reken wel altijd uit wat ik van mijn huisgenoot moet krijgen (we doen alles samen), maar ik kijk dan voor het gemak maar even niet hoeveel ik zelf eigenlijk aan eten uitgeef per maand .
Eerlijk = eerlijk: voorheen aten we elke week én pizza én patat en dat doen we nu niet meer (patatje 1 keer in de 2 á 3 weken en dan niet met 3 dingen erbij en ook geen ijs ). Dus ik denk dat ik niet meer zoveel uitgeef als eerst.

M'n ouders vonden me ook afgeslankt, maar wezen me er wel op dat ik de 50 kg nooit zou halen. Joh . Ik zat de hele dag een beetje te pimpen met mijn (bijna dan) goddelijke nieuwe lijf .
Niet meer actief op Fok!
pi_47204553
Pffft, wat een tempo hebben jullie zeg.. Ik kan het gewoon echt niet meer bijhouden. Een tvp plaatsen om later te lezen is al overbodig geworden, want als ik tijd heb om bij te lezen is het topic al weer vol!

Kga nu nog even een poging doen voor dit topic.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 12 maart 2007 @ 20:36:15 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204592
Oh ja, Conleche en Spacehamster: ik houd wel van "oudere" vrouwen, hoor, dus ik vind jullie nog wel lief .

sorry, pukie, moest het even kwijt
Niet meer actief op Fok!
pi_47204946
---------offtopic---------
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

leef je van stufi / uitkering?
ja, stufi ja

inkomsten: 750 euro
huur: 325,-
zorgverzekering: 118,-
sportschool: 40,-
telefoon: 50,- ( gemiddeld, vorige maand was het 92)
verjaardagen: 20,- (gemiddeld, meestal wel 1/2 per maand)
treinkaartjes in het weekend: 20,- (gemiddeld)
internet: 10,-

Meestal rond de 150 euro per maand over, waar ik dus mn boodschappen van moet doen en onverwachte uitgaven/leuke dingen.

Ik heb gewoon af en toe nieuwe kleren nodig enzo, dus deze maand voor 40 euro kleren gekocht ( 2 rokjes en een shirtje) en dat gaat dus weer van het boodschappengeld af. maar goed, nou dus gewoon steeds elk weekend naar mn ouders toe, dat scheelt weer paar dagen eten kopen

En dan per augustus wordt mn stufi 50 euro minder omdat ik MBO ga doen en krijg ik wel weer extra kosten voor school ( schoolgeld/boeken enzo) dus hoop toch dat ik snel een baantje vind, want kom nou al amper uit en dan zou ik dus al helemaal niet meer uitkomen
  maandag 12 maart 2007 @ 20:44:40 #110
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47204996
Chips...mijn vriend wil nog geen avondeten en ik voelde me wat flauwtjes dus nou ben ik aan de cupasoup tagliatelle.... Zit wel erg veel carbs in...maarja het kan nog net in mijn schema.

Uhmz...ben ik nou een "oudere vrouw"?
Ik voel me al zo oud als mensen "mevrouw" tegen me zeggen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47205349
age is all in the mind, right? en zolang je een nickname als Spacehamster hebt, zal ik je niet oud noemen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47205429
Kheb dit topic even bijgelezen, en ik heb er niks aan toe te voegen . Ben dit weekend alleen even op en neer naar de Ijssel gefietst om te kijken hoe hoog ie stond (hoog!) en verder weinig gedaan omdat ik me niet echt lekker voelde. Ik ga zo nog wel ff een 50 min. steppen.
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mag ik me ermee bemoeien? (met het risico dat je het al 1000 keer hebt uitgelegd hoor, dan moet je het ook gewoon zeggen!)
Ik vraag me af waar je verzekerd bent, die verzekering ziet er zo duur uit. En ik zou meteen op telefoonkosten besparen. Als je zo relatief veel thuis bent kun je toch skypen/mailen etc? Daar zou ik veel liever op besparen dan op eten, eerlijk gezegd. Maar misschien bemoei ik me wel met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien hoor.
pi_47205542
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:28 schreef Sylvana het volgende:
ik ben dan wel alleen, kook gewoon voor 3/4 personen en dan gaat wat overblijft in de vriezer
Ik ook, lekker makkelijk! Als ik geen zin heb om te koken tover ik een bakje nasi uit de diepvries! Van de 4 avonden dat ik op mijn kamer ben (andere 3 bij ouders/vriend) kook ik er meestal 2, soms 3 en soms 1, afhankelijk van de inhoud van de diepvries.

Viking84: geefnie
pi_47205555
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb dit topic even bijgelezen, en ik heb er niks aan toe te voegen . Ben dit weekend alleen even op en neer naar de Ijssel gefietst om te kijken hoe hoog ie stond (hoog!) en verder weinig gedaan omdat ik me niet echt lekker voelde. Ik ga zo nog wel ff een 50 min. steppen.
[..]

Mag ik me ermee bemoeien? (met het risico dat je het al 1000 keer hebt uitgelegd hoor, dan moet je het ook gewoon zeggen!)
Ik vraag me af waar je verzekerd bent, die verzekering ziet er zo duur uit. En ik zou meteen op telefoonkosten besparen. Als je zo relatief veel thuis bent kun je toch skypen/mailen etc? Daar zou ik veel liever op besparen dan op eten, eerlijk gezegd. Maar misschien bemoei ik me wel met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien hoor.
Ik ben bij Delta Lloyd verzekerd, maar heb dure premie omdat ik dure aanvullende verzekering nodig had voor psycholoog enzo. En besparen op telefoonkosten, de ene maand gaat het beter dan de andere maand, maar ben een beetje smsverslaafd En soms heb ik rekening van 30 euro, en zoals vorige maand ( waarin ik ook veel naar instanties heb moeten bellen) was het dus 90 euro, maar das wel hoge uitzondering
pi_47205740
Ik woon trouwens ook alleen, maar ik heb helaas geen diepvries zodat koken en de helft in de diepvries gooien niet gaat.

@sylvana: dan zou ik het ook niet weten. Stoppen met smsverslaafd zijn had je vast zelf ook kunnen bedenken .
pi_47205753
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben bij Delta Lloyd verzekerd, maar heb dure premie omdat ik dure aanvullende verzekering nodig had voor psycholoog enzo. En besparen op telefoonkosten, de ene maand gaat het beter dan de andere maand, maar ben een beetje smsverslaafd En soms heb ik rekening van 30 euro, en zoals vorige maand ( waarin ik ook veel naar instanties heb moeten bellen) was het dus 90 euro, maar das wel hoge uitzondering
Smsen via Hi.nl is gratis! En wat is nu belangrijker, goed eten of smsen?

Argh dit is ook een beetje offtopic
pi_47205792
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ik zat de hele dag een beetje te pimpen met mijn (bijna dan) goddelijke nieuwe lijf .
dat doet me aan mij denken vandaag
had een kort spijkerrokje aan en corset
  maandag 12 maart 2007 @ 21:03:33 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47205832
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat doet me aan mij denken vandaag
had een kort spijkerrokje aan en corset
. Een kort rokje is voor mij al 2 maten geleden . Toen werd ik nog nagekeken op straat. Lijkt me wel humor om dat rokje ooit weer aan te kunnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47205899
het rokje was niet het probleem vandaag
het corset vonden de kinderen wel interessant behalve de opmerkingen 'wat ben je bloot van boven' en de vraag of ik een bh aan had
pi_47205949
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
het corset vonden de kinderen wel interessant behalve de opmerkingen 'wat ben je bloot van boven' en de vraag of ik een bh aan had
corsetten

ik kan ze alleen niet aan vanwege mn rug

lijkt me wel fijn, dmv een corset mn taille een cm of 15 smaller te maken ofzo
  maandag 12 maart 2007 @ 21:06:59 #121
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47205996
Hey wie hebben hier allemaal een valtaf.nl profiel?
Dan kunnen we ons met elkaars vreetgewoontes bemoeien.
Ik heet natuurlijk weer Spacehamster.
pi_47206295
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
foto's?
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47206333
ik heb er ook eentje
saskia1988
maar update niet vaak

en sylvana dit was meer een gala corset dus werd niet erg veel van mijn taille afgehaalt
pi_47206370
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:13 schreef Tangarine het volgende:

[..]

foto's?
dat hebben er al meer gevraagd
op het moment niet maar zal waarschijnlijk binnenkort wel op de foto zetten
pi_47206481
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat hebben er al meer gevraagd
op het moment niet maar zal waarschijnlijk binnenkort wel op de foto zetten
Ik ben benieuwd

Ik ben echt zo moe gewoon, van hele tijd in de zon lopen toch wel aardig soezelig geworden. Zo komt er nog een vriend langs, dan als die weg is nog ff msnen en dan lekker slapen

Ik zit er ook over na te denken om een weblog te maken over mn afvalperikelen, alleen dan niet bij valt.af maar gewoon bij web-log, waar ik mn andere weblog ook heb
pi_47206589
ik wil ook altijd overal weblogs van bij houden maar uiteindelijk word het niets
maar lijkt me leuk sylvana, zal het zeker lezen
pi_47206991
Zooo. Ik heb in elk geval dít deel weer even bijgelezen.
In het weekend internet ik nauwelijks (of eigenlijk afgerond gewoon niet). Met het lekkere weer is de toon hier meteen optimistisch, fijn! Ik loop sinds vorige week naar de universiteit en met dit weer is dat geweldig. Vandaag nieuwe schoenen gekocht (platte, loopt toch iets gemakkelijker .

Toen ik net in de spiegel keek werd ik echt blij. Het zal wel aan mijn bui gelegen hebben, want mijn broeken zitten geloof ik nog niet echt strakker. Ach. Het 'idee' motiveert ook wel weer.

Deze week heb ik trouwens weer mooi beschikking over internet, dus kan ik het hier wat beter bijhouden. Dat babbelt makkelijker mee.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47207002
nog even een glas roosvicee en dan naar bed, morgen de hele dag werken aan mijn bachelorscriptie..... Om 17.00u nog maar een uurtje gaan fietsen i guess
  maandag 12 maart 2007 @ 21:30:08 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47207055
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Tangarine het volgende:
nog even een glas roosvicee en dan naar bed, morgen de hele dag werken aan mijn bachelorscriptie..... Om 17.00u nog maar een uurtje gaan fietsen i guess
* viking84 heeft bachelorscriptie in 4 weken afgerond in oktober 2006. Resultaat een 8
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 maart 2007 @ 21:30:51 #130
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47207093
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
ik heb er ook eentje
saskia1988
maar update niet vaak
Ik heb je als buddy toegevoegd. Heb ik daar eindelijk een buddy.
Die 21.5 kilo is een mooie score zeg!
Jammer dat je geen caloriedagboek doet want er valt vast veel van te leren.
quote:
en sylvana dit was meer een gala corset dus werd niet erg veel van mijn taille afgehaalt
Die zijn wel ontzettend styley (en ontzettend duuuur!)
Misschien koop ik er ooit ook es eentje.
Zo eentje die zachtjes aangesnoerd wordt, niet hard, voor een beetje extra taille.
pi_47207200
caloriedagboek vind ik altijd zoveel werk
en ik weet nu wel wanneer ik teveel of te weinig eet

het was een tweedehands corset dus niet zo heel duur
donderdag maar weer eens kijken bij laura dols in amsterdam
pi_47208392
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook altijd overal weblogs van bij houden maar uiteindelijk word het niets
maar lijkt me leuk sylvana, zal het zeker lezen
Ik heb 1 weblog, en toen ik daarmee begon dacht ik ook dat ik het nooit zou volhouden om er regelmatig op te loggen, maar nou toch al 1,5 jaar nu die weblog Als ik hem ga maken dan zal ik wel ff linkje geven
  maandag 12 maart 2007 @ 22:03:41 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47208651
Ik heb ook een stuk of 10 weblogs, maar overal zet ik 1 of 2 keer wat neer en dan houd ik er weer mee op .

Ik denk dat ik wel weer een web-log zou gaan bijhouden als ik echt iets leuks / interessants te melden heb en zeker weet dat anderen het ook interessant vinden. Bijv als ik een wereldreis zou gaan maken oid .
Niet meer actief op Fok!
pi_47208774
ik post ook alleen maar als ik wat leuks heb gedaan of wat interessants heb meegemaakt, maar das dus wel zo'n 1-2 keer per week

ik ga zo nog maar ff een paprika aanvallen
pi_47209582
heeeey ben weer terug van het fitnessen.. ik had ontzettende last van mn nek dus de enige cardio die ik gedaan heb is de ligfiets dus we hebben het even omgedraaid, morgen hardlopen, rpm, etc etc.. vandaag dus kracht getraind.. in een redelijk strak t-shirtje en voelde me gewoon goed, ik ga de goede kant op
  dinsdag 13 maart 2007 @ 07:55:32 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47217530
Goeiemorgen ,

fitnessen op een ligfiets? .

Het is weer een lekker weertje. Zometeen weer lopend naar stage . Voorheen douchte ik 's ochtends, maar tegenwoordig 's avonds omdat ik niet met natte haren naar stage wilde gaan en het in de loop van de dag zo knoperig wordt. Bovendien heb ik nu meer tijd 's ochtends .

's Avonds douchen en met natte haren gaan slapen is echter ook niet alles. Werd vanochtend wakker met een pruik waar Jon Bon Jovi in de jaren '80 U tegen zou zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47218035
Goeiemorgen
ik laat mijn haar altijd drogen terwijl ik slaap gelukkig nooit last van dat effect

zometeen maar gaan hardlopen ookal ben ik een beetje verkouden
pi_47218155
Goeiemorgen,

Ik ga zometeen ook hardlopen, maar dan moet eerst de mist hier opgetrokken zijn. Eerst huisje maar ff gondig schoonmaken. Miss_S, schijnt bij jou wel de zon?

Na mijn taart-eetweekje ben ik nu weer 67,2, gewoon 0,3 aangekomen . Maar t valt me nog mee. Hopelijk heb ik het er volgende week weer af.

Vraagje over drinken: Ik heb nu zo'n mooie 0,75l spafles, en die moet twee keer leeg vandaag. Gaat me lukken hoop ik. Maar als ik nu iets anders wil drinken dan thhe of water of roosvicee? Wat kan ik dan het beste nemen?
Ik wil geen gewone frisdrank of vruchtensap, want dat zijn caloriebommen. De light versies trekken me ook niet zo aan na alle aspartaam-hongergevoel verhalen. Ik heb nu roosvicee miltivit in een pak. Best lekker spul, met maar 14kcal, maar daar zit ook zoetstof in kom ik net achter.
Is dat roosvicee 50/50 iets? Heb het gister ff bestudeerd, het bevat 26 kcal per 100ml, maar geen suiker en geen aspartaam. Klinkt wel goed dus?
Of heeft iemand nog andere tips om te drinken en toch af te vallen?
pi_47218234
hier schijnt lekker de zon

en ik weet niet wat je verder het beste kan drinken ik drink alleen nog maar water en heel afentoe thee
pi_47218667
Het sporten is er gisteren een beetje bij ingeschoten, dus ik ga nu maar. Het is nog lekker vroeg, dus hopelijk is het rustig in de sportschool.
Eigenlijk had ik vandaag van 9 tot 3 college (en vanaf 4 uur moet ik iemand bijles geven), maar gisteren heb ik er ook al van voor 9 uur tot na 4 uur gezeten, morgen weer van 9 tot 5 (en 's avonds weer bijles en eigenlijk ook nog een koorrepetitie maar dat overlapt elkaar) en donderdag en vrijdag hetzelfde verhaal, dus ik doe het liever even rustig aan vanochtend. Ik wil altijd veel te veel, om er vervolgens op een niet zo fijne manier achter te komen dat ik niet zo stressbestendig ben als ik zou willen.

Dadelijk dus lekker sporten, en als ik terug ben ga ik weer eens een groentesoepje maken.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:36:41 #141
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47219095
kut gaat het!
weeg nog steeds 71 kilo..
gister lekker gerend buiten daarna hop fitness. eerst effe 10 min gefietst daarna krachttraining en daarna nog 3 kwartier gerend op de loopbaan..
en dit heb ik allemaal vorig weer ook gedaan en niks 0 komma 0!!!!! niks eraf!

damn! motivatie gaat echt enorm omlaag!
The girl that lost her mind
pi_47219950
*zucht* het is zulk lekker weer.... weinig activiteit vandaag voor mij *wishes it was 5 o'clock already Dan kan ik tenminste even lekker een eind gaan wandelen/fietsen
pi_47220414
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:07 schreef Tangarine het volgende:
*zucht* het is zulk lekker weer.... weinig activiteit vandaag voor mij *wishes it was 5 o'clock already Dan kan ik tenminste even lekker een eind gaan wandelen/fietsen
gelukkig is de zon dan nog niet helemaal weg
ik heb net ff hardgelopen blijft toch lekker
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:47:06 #144
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47221092
Zulk lekker weer, maar ik begin het druk te krijgen.
Gelukkig heb ik gister de tijd genomen om de raam van mijn computerkamer schoon te maken en nou kan ik er weer fatsoenlijk doorheen kijken en er valt veel meer licht naar binnen. (Van de winter is dat raam heel vaak beslagen geweest en in combinatie met dode blaadjes was het daardoor flink goor geworden).
Maar zo eerst ff naar de winkel lopen om wat zonlicht op te slaan en de benen te strekken.
En daarna wat uurtjes op mijn kont zitten.

Vreemd is dat ik ongesteld ben maar me niet opgeblazen voel... Ben beniewd naar de weegschaal als ik weer "gesteld" ben.
pi_47221529
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:36 schreef Zeeltje het volgende:
kut gaat het!
weeg nog steeds 71 kilo..
gister lekker gerend buiten daarna hop fitness. eerst effe 10 min gefietst daarna krachttraining en daarna nog 3 kwartier gerend op de loopbaan..
en dit heb ik allemaal vorig weer ook gedaan en niks 0 komma 0!!!!! niks eraf!

damn! motivatie gaat echt enorm omlaag!
Same here, ook veel gesport en goed gegeten en vanochtend was er maar 100 gr. af. Nou dan kan die bikini in de kast blijven tot st. Juttemis als dat zo door gaat. Misschien dat ik eens een fruitdagje of zo tussndoor moet doen, iets waardoor 'het lichaam' weer in de war raakt. Ik heb zo'n gevoel dat bij alles wat ik probeer 'het lichaam' probeert om NIET af te vallen. Eet ik maar 1500 cal.? Vindt 'het lichaam' een manier om daar lekker op te kunnen voortbestaan. Ga ik 5x in de week sporten? 'Het lichaam', hoewel even uit het veld geslagen, hergroepeert zich snel en jawel hoor 't lukt 'm om de schade beperkt te houden en maar 100 gr. prijs te geven.
pi_47221555
ik merk nooit verschil als ik ongesteld ben
ik moet zometeen gaan werk en daarna na stage en als ik dan thuis kom is het weer donker
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:01:38 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47221589
Ik moet ook mijn ramen maar eens schoonmaken binnenkort. Het balkon is er ook verschrikkelijk aan toe, maar ik ga daar pas even mee bezig als het een tijdje langer mooi weer blijft . Er liggen allemaal kranten, waarvan de inkt uitgelopen is door de regen . We hebben dus een roestkleurig balkon nu .
Ik ben hier lekker bezig. Ik merkte gisterochtend en vanochtend dat ik ineens op gang moet komen 's ochtends. Gistermiddag was ik heel vlot, maar vanochtend en gisterochtend was ik dus enorm duf en traag. Lopen is al een gewoonte geworden, though .

Ik zal ook wel ongesteld worden deze week. Ik wil het toch eens precies bij houden, anders schrik ik me een hoedje als er ineens een kilo bij is .
Niet meer actief op Fok!
pi_47221607
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Same here, ook veel gesport en goed gegeten en vanochtend was er maar 100 gr. af. Nou dan kan die bikini in de kast blijven tot st. Juttemis als dat zo door gaat. Misschien dat ik eens een fruitdagje of zo tussndoor moet doen, iets waardoor 'het lichaam' weer in de war raakt. Ik heb zo'n gevoel dat bij alles wat ik probeer 'het lichaam' probeert om NIET af te vallen. Eet ik maar 1500 cal.? Vindt 'het lichaam' een manier om daar lekker op te kunnen voortbestaan. Ga ik 5x in de week sporten? 'Het lichaam', hoewel even uit het veld geslagen, hergroepeert zich snel en jawel hoor 't lukt 'm om de schade beperkt te houden en maar 100 gr. prijs te geven.
ik zou niet te snel iets veranderen
gewoon vol blijven houden
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:03:19 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47221661
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet te snel opgeven, hoor . Ik stond ook een maand stil tot ik iets deed wat m'n lichaam niet gewend was: lopen .
Maar ik ben het afgelopen weekend ook niets meer afgevallen, dus misschien denkt mijn lichaam nu ook wel: "Ik vind het wel goed zo". We zullen eerst maar even afwachten tot volgend weekend alvorens een conclusie te trekken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47221766
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet te snel opgeven, hoor . Ik stond ook een maand stil tot ik iets deed wat m'n lichaam niet gewend was: lopen .
Maar ik ben het afgelopen weekend ook niets meer afgevallen, dus misschien denkt mijn lichaam nu ook wel: "Ik vind het wel goed zo". We zullen eerst maar even afwachten tot volgend weekend alvorens een conclusie te trekken .
en zelfs misschien wachten tot het weekend daarna
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:08:17 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47221846
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en zelfs misschien wachten tot het weekend daarna
nee . Ik wil onder de 80 komen .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_47221916
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee . Ik wil onder de 80 komen .

.
geduld is altijd goed
maar ik begrijp wat je bedoelt ik hik nu al paar maanden tegen de 75kilo aan en wil er graag onder
pi_47222143
Ik ga nu maar lekker het zonnetje in met een kopje koffie. (daar drink ik nog wel sloten van, zwart weliswaar, dus ik kom er niet van aan, maar gezond is natuurlijk anders)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:17:13 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47222177
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

geduld is altijd goed
maar ik begrijp wat je bedoelt ik hik nu al paar maanden tegen de 75kilo aan en wil er graag onder
een paar maanden . Ik zal het woord 'frusterend' maar niet gebruiken . Alles wat ik afval is mooi meegenomen en uiteindelijk kom ik er wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_47222280
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

een paar maanden . Ik zal het woord 'frusterend' maar niet gebruiken . Alles wat ik afval is mooi meegenomen en uiteindelijk kom ik er wel .
je mag het frustrerend noemen maar dat zou ik niet slim vinden voor jezelf als je het dan ooit eens bij jou gebeurd grote kans dat het dan fout gaat
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:36:18 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47222843
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je mag het frustrerend noemen maar dat zou ik niet slim vinden voor jezelf als je het dan ooit eens bij jou gebeurd grote kans dat het dan fout gaat
want dan val ik weer terug in m'n oude patroon? Dat sws niet. Ik zou hooguit gaan zitten kniezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47225010
Wat jammer zeg, word het mooi weer en moet ik keihard gaan leren!!!
Maar ja, anders wordt het 'Slank hertentamens maken, deel #1' voor mij, (in de zomervakantie dus )
Ik ga zo maar een zak worteltjes kopen ofzo, dat ik zonder schuldgevoel wat weg kan snaaien...
Ben toe aan vakantie, zeker met dit weer
Het mooi kotsende meisje.
pi_47226143
op de helft van de opdracht die ik moet maken, en college 1 achter de rug.... even snel de opdracht afmaken, dan kan ik nog een uurtje wandelen en iets eten voordat het 2e college begint
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:23:38 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47226450
Hoe erg mis jij de jaren 90?

ik begin me af te vragen of Roosjeroosje geen kloon is. Ze houdt bij hoog en bij laag vol dat ze Kabouter Plop erg leuk vindt...

.

Nou ja, ik ben onverwacht eerder klaar met m'n werk en heb pas om 15:15 college. Dus wat ga ik nu doen? Juist, de stad in . Even kijken of ik een leuke zomerjas kan vinden . Ik heb nu een 8 jaar oude Brunotti die zogenaamd maat M is, maar haast tot op m'n knieën hangt. Dan kan ik nu misschien wel een brunotti maat XS aan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:27:13 #160
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47226597
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoe erg mis jij de jaren 90?

ik begin me af te vragen of Roosjeroosje geen kloon is. Ze houdt bij hoog en bij laag vol dat ze Kabouter Plop erg leuk vindt...
Je bent al de zoveelste die dat denkt maar nee ik ben geen kloon. Ik ben gewoon niet zo'n achterlijke standaard meeloper als jij.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:27:47 #161
157031 roosjeroosje1988
pi_47226624
En laat me anders toch gewoon met rust.
pi_47226775
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En laat me anders toch gewoon met rust.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:34:11 #163
157031 roosjeroosje1988
pi_47226838
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik kan nergens iets neerzetten of mensen hebben al commentaar op mij. Je moet mensen in hun waarde laten maar blijkbaar heeft de gemiddele fokker daar nogal moeite mee.
pi_47227132
nou hè, hou deze ruzie nou ff hierbuiten, en ga in een ander forum lekker ruzieën
pi_47228788
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef Plukie86 het volgende:

Vraagje over drinken: Ik heb nu zo'n mooie 0,75l spafles, en die moet twee keer leeg vandaag. Gaat me lukken hoop ik. Maar als ik nu iets anders wil drinken dan thhe of water of roosvicee? Wat kan ik dan het beste nemen?
Ik wil geen gewone frisdrank of vruchtensap, want dat zijn caloriebommen. De light versies trekken me ook niet zo aan na alle aspartaam-hongergevoel verhalen. Ik heb nu roosvicee miltivit in een pak. Best lekker spul, met maar 14kcal, maar daar zit ook zoetstof in kom ik net achter.
Is dat roosvicee 50/50 iets? Heb het gister ff bestudeerd, het bevat 26 kcal per 100ml, maar geen suiker en geen aspartaam. Klinkt wel goed dus?
Of heeft iemand nog andere tips om te drinken en toch af te vallen?
Heeft iemand nog tips voor mij wat betreft voldoende drinken? Ik zit nu aan mijn spafles te lurken, maar ik wordt altijd zo klotserig van water, het is gewoon niet lekker....
pi_47229321
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:38 schreef Plukie86 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor mij wat betreft voldoende drinken? Ik zit nu aan mijn spafles te lurken, maar ik wordt altijd zo klotserig van water, het is gewoon niet lekker....
Citroentje persen/raspen en erdoorheen mengen? Ik heb ook heel erg moeten wennen aan het drinken van water, het is zo smaakloos Maar vooral van de zomer, als het erg heet is buiten is een glaasje ijskoud water toch wel lekker.

Ik heb net een uurtje fitness gedaan, ging wel lekker Het is nu tijd voor mijn sinaasappeltje, maar...Er is in de tussentijd ook 1 snoepje mijn mond in gevlogen Maar ach, het was er maar eentje, ik heb al een week lang helemaal *niets* gesnoept en ik heb er zooooo van genoten (Stom zeg, dat ik nu zo kan genieten van 1 simpel snoepje terwijl ik vroeger achter elkaar een hele hand vol in mijn mond propte en niet eens de tijd nam om het echt te proeven (hap, slik, volgende!)
pi_47230791
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst afval op bij bovenbenen en kont?

Ik wil die voor de zomer namelijk wat strakker hebben, de rest ben ik tevreden mee. Oja, ik ben een man.
pi_47230887
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef el_cornholio het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst afval op bij bovenbenen en kont?

Ik wil die voor de zomer namelijk wat strakker hebben, de rest ben ik tevreden mee. Oja, ik ben een man.
Oja, ik ben 1.78 m lang en weeg 62,4 (vanmorgen nog gekeken, wel met pijama, (maar die weegt toch niks)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:59:10 #169
157031 roosjeroosje1988
pi_47231580
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:39 schreef el_cornholio het volgende:

[..]

Oja, ik ben 1.78 m lang en weeg 62,4 (vanmorgen nog gekeken, wel met pijama, (maar die weegt toch niks)
OMG en je weegt al zo weinig vergeleken je lengte.
pi_47231657
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

OMG en je weegt al zo weinig vergeleken je lengte.
Ja, dat kan best, mijn buik is superdun, maar mijn bovenbenen en kont niet Best raar.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:04:14 #171
157031 roosjeroosje1988
pi_47231762
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef el_cornholio het volgende:

[..]

Ja, dat kan best, mijn buik is superdun, maar mijn bovenbenen en kont niet Best raar.
Misschien moet je gaan steppen ofzo.
pi_47231957
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Misschien moet je gaan steppen ofzo.
Kan dat ook zonder apparatuur?

Heb namelijk geen apparatuur hier thuis.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:11:36 #173
157031 roosjeroosje1988
pi_47232022
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef el_cornholio het volgende:

[..]

O dat weet ik niet maar ik heb zo'n ding gewoon een keer voor 30 euro bij de Blokker gekocht.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:13:30 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47232086
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef el_cornholio het volgende:

[..]

met een bankje. Leuk muziekje aan en dan hop erop, hop eraf .
Maar das leuker met een groep.

Ik heb een fitnessmatje gekocht .
Niet meer actief op Fok!
pi_47232398
@ El cornholio: Je bent niet te dik, eerder te dun! Maar om je kont en omstreken wat meer te shapen kun je beter gaan sporten dan afvallen, dat werkt beter. Je valt namelijk nooit plaatselijk af. Hardlopen, skeeleren, of naar de sportschool! Zonder sport wordt je kont niet dunner.

@ Viking84: Wat ga je met dat fitnessmatje doen? of stel ik nu een hele domme vraag?
pi_47233356
Jee, wat is mijn múis vervelend zeg. Hij wil overal klikken, behalve waar ík dat wil.
Misschien toch maar eens een nieuwe kopen...

@ Mezel: dat van dat genieten van 1 dingetje heb ik ook steeds meer gelukkig. Niet altíjd, maar goed, dat komt vast wel.
Lopen met dit weer is héérlijk.
Eigenlijk moet ik een hardloopschema gaan maken, maar ik woon zo vervelend. Midden in de stad. Ik kan wel wát rondjes door het park gaan rennen, maar dat gaat ook vervelen. En continu stoppen voor stoplichten, overstekende auto's en ander wild is ook niet geweldig.

Of toch maar dat touwtjespringen. Maar ik ben m'n touw kwijt.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:04:52 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47233835
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Plukie86 het volgende:
@ El cornholio: Je bent niet te dik, eerder te dun! Maar om je kont en omstreken wat meer te shapen kun je beter gaan sporten dan afvallen, dat werkt beter. Je valt namelijk nooit plaatselijk af. Hardlopen, skeeleren, of naar de sportschool! Zonder sport wordt je kont niet dunner.

@ Viking84: Wat ga je met dat fitnessmatje doen? of stel ik nu een hele domme vraag?
koprollen op maken .

Nee, ik wil er wat oefeningen op doen . Voor m'n benen vooral welteverstaan, want moet eerst het vet bij mijn buik even weg hebben voordat oefeningen daar zinvol zijn .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:08:13 #178
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47233939
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:39 schreef el_cornholio het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geeneens een kont dan.
pi_47234039
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:08 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Nou, echt wel hoor. Ik ga geen foto's maken, het is ook geen dienblad ofzo, maar ik wil hem dunner hebben.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:42:48 #180
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47235082
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:11 schreef el_cornholio het volgende:

[..]

Nou, echt wel hoor. Ik ga geen foto's maken, het is ook geen dienblad ofzo, maar ik wil hem dunner hebben.
Ik ben niet helemaal overtuigd, maar oke

Als je thuis oefeningen wil doen en je weet niet veel van krachttraining, dan zijn de boeken van Robert Wolters heel handig (en goedkoop), bv. "krachttraining voor iedereen" en "afvallen met krachttraining".
Het enige dat je nodig hebt zijn dumbells (en eventueel een swiss ball). In die boeken staan duidelijke foto's van de oefeningen en de oefeningen zijn ingedeeld op spiergroep. Voor je bilspieren kun je bijvoorbeeld squats doen.

Ik heb ook wat online voorbeelden gevonden:
Lunges - http://www.thefitmap.co.uk/exercise/tools/videos/lunge.htm
Squats - http://www.thefitmap.co.u(...)s/barbell-squats.htm (kan natuurlijk ook met losse gewichten)

[ Bericht 19% gewijzigd door _Boo_ op 13-03-2007 17:50:13 ]
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:32:01 #181
157031 roosjeroosje1988
pi_47236818
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]

ja, stufi ja

Meestal rond de 150 euro per maand over, waar ik dus mn boodschappen van moet doen en onverwachte uitgaven/leuke dingen.

Ik heb gewoon af en toe nieuwe kleren nodig enzo, dus deze maand voor 40 euro kleren gekocht ( 2 rokjes en een shirtje) en dat gaat dus weer van het boodschappengeld af. maar goed, nou dus gewoon steeds elk weekend naar mn ouders toe, dat scheelt weer paar dagen eten kopen

En dan per augustus wordt mn stufi 50 euro minder omdat ik MBO ga doen en krijg ik wel weer extra kosten voor school ( schoolgeld/boeken enzo) dus hoop toch dat ik snel een baantje vind, want kom nou al amper uit en dan zou ik dus al helemaal niet meer uitkomen
Wow jij verdient evenveel als mijn moeder en wij moeten er met z'n 2en mee doen. Gisteren zei ze dat het budget voor de boodschappen voor de week op was, tss koop dan ook niet zo veel pringles dacht ik.
pi_47237058
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal overtuigd, maar oke

Als je thuis oefeningen wil doen en je weet niet veel van krachttraining, dan zijn de boeken van Robert Wolters heel handig (en goedkoop), bv. "krachttraining voor iedereen" en "afvallen met krachttraining".
Het enige dat je nodig hebt zijn dumbells (en eventueel een swiss ball). In die boeken staan duidelijke foto's van de oefeningen en de oefeningen zijn ingedeeld op spiergroep. Voor je bilspieren kun je bijvoorbeeld squats doen.

Ik heb ook wat online voorbeelden gevonden:
Lunges - http://www.thefitmap.co.uk/exercise/tools/videos/lunge.htm
Squats - http://www.thefitmap.co.u(...)s/barbell-squats.htm (kan natuurlijk ook met losse gewichten)
Hmm, zal ik er eens een foto van maken?

Dank voor je tips!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:44:27 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237199
hoi allemaal,

ik heb sinds vandaag een college laten vallen, waardoor ik nu veel meer vrije tijd heb. Omdat ik er tegenop zie om niets te doen te hebben, zit ik erover te denken om me toch weer in te schrijven bij een sportschool. Er zit een goedkope hier: Fit for free. 9,95 per maand, onbeperkt in het weekend en door de week van 7 tot 17. Heeft iemand hier toevallig ervaring met deze keten?

Ik ben wel eerder lid geweest van sportscholen, maar het probleem was altijd dat ik niet zo goed wist wat ik moest doen. Ik klooide maar wat aan. Even op de loopband, even fietsen, even beetje krachttraining... Dat wil ik dit keer anders doen. Eerst met een instructeur overleggen over wat een goed trainingsplan voor mij is en dat dan zo uitvoeren.

Hebben jullie nog goede tips? . Ik wil trouwens 3 keer per week gaan. Mijn stagedagen zijn vrij flexibel, dus ik kan wel wat omwisselen, zodat ik ook rustdagen heb tussendoor . Ik hoop alleen dat er niet overal spiegels hangen, want daar heb ik de pest aan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:44:54 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237212
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wow jij verdient evenveel als mijn moeder en wij moeten er met z'n 2en mee doen. Gisteren zei ze dat het budget voor de boodschappen voor de week op was, tss koop dan ook niet zo veel pringles dacht ik.
ze verdient niet, ze krijgt studiefinanciering.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:46:24 #185
157031 roosjeroosje1988
pi_47237266
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ze verdient niet, ze krijgt studiefinanciering.
Ja ook goed. Ik had dus beter kunnen zeggen: 'Jouw inkomsten zijn even hoog als...'
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:50:46 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237381
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja ook goed. Ik had dus beter kunnen zeggen: 'Jouw inkomsten zijn even hoog als...'
rustig, denk om je hart .
Niet meer actief op Fok!
pi_47237422
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nou, verdienen... Ze krijgt studiefinanciering, en daarnaast moet ze volgens mij een heleboel bijlenen om rond te komen. Dat moet allemaal ooit met rente terugbetaald worden.
Ik heb er veel respect voor dat Sylvana het op deze manier in haar eentje redt.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:53:20 #188
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47237464
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef Viking84 het volgende:
hoi allemaal,

ik heb sinds vandaag een college laten vallen, waardoor ik nu veel meer vrije tijd heb. Omdat ik er tegenop zie om niets te doen te hebben, zit ik erover te denken om me toch weer in te schrijven bij een sportschool. Er zit een goedkope hier: Fit for free. 9,95 per maand, onbeperkt in het weekend en door de week van 7 tot 17. Heeft iemand hier toevallig ervaring met deze keten?

Ik ben wel eerder lid geweest van sportscholen, maar het probleem was altijd dat ik niet zo goed wist wat ik moest doen. Ik klooide maar wat aan. Even op de loopband, even fietsen, even beetje krachttraining... Dat wil ik dit keer anders doen. Eerst met een instructeur overleggen over wat een goed trainingsplan voor mij is en dat dan zo uitvoeren.

Hebben jullie nog goede tips? . Ik wil trouwens 3 keer per week gaan. Mijn stagedagen zijn vrij flexibel, dus ik kan wel wat omwisselen, zodat ik ook rustdagen heb tussendoor . Ik hoop alleen dat er niet overal spiegels hangen, want daar heb ik de pest aan .
Als dat je probleem is, kun je misschien beter lessen volgen?
Die 9,95 kun je verder ook niet echt een bult aan vallen.
Watvoor tips bedoel je precies?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:54:22 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237504
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou, verdienen... Ze krijgt studiefinanciering, en daarnaast moet ze volgens mij een heleboel bijlenen om rond te komen. Dat moet allemaal ooit met rente terugbetaald worden.
Ik heb er veel respect voor dat Sylvana het op deze manier in haar eentje redt.
Dan heb je ook respect voor mij , want ik doe het ook zo, maar dan met 700 euro per maand en ik houd vaak nog over. Maar m'n huur is dan ook 'iets' minder hoog dan die van Sylvana --> 250 euro voor 16m2 in Groningen.
Niet meer actief op Fok!
pi_47237523
Ontopic!

Lekker dagje gehad vandaag. Vanochtend wezen sporten, en toen ik terugkwam uit de sportschool kreeg ik een sms'je van een studiegenootje of ik meeging koffiedrinken. Dat heb ik gedaan, en daarna ben ik spontaan in plaats van college met 2 studiegenootjes de stad in geweest. Na het sporten ben ik dus nog naar de stad gefietst, daar een hele tijd rondgelopen, daarna nog naar mijn bijlesleerling gefietst, langs AH geweest en daarna weer met een volle boodschappentas een half uur naar huis gefietst. Al met al heb ik dus zo'n anderhalf uur gefietst vandaag, een uur of 2 door de stad gelopen en een uur gefitnesst. Niet slecht, dacht ik zo.

Nu alleen nog mijn eten invoeren. Ik heb vanmiddag alleen een broodje met (veel ) brie gegeten in de stad, en daarna kreeg ik bij mijn bijlesleerling nog vlaai omdat ze zulke goede punten had gehaald. Niet echt gezond dus. Maarja, het kan toch nooit meer zijn dan ik heb verbruikt.
pi_47237560
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:08 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Hier zie je het.

Toch maar niet, sorry

[ Bericht 25% gewijzigd door el_cornholio op 13-03-2007 19:01:10 ]
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:56:50 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237601
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Als dat je probleem is, kun je misschien beter lessen volgen?
Die 9,95 kun je verder ook niet echt een bult aan vallen.
Watvoor tips bedoel je precies?
Nee, ik bedoel: ik neem aan dat daar mensen rondlopen die met mij een trainingsschema kunnen vaststellen? Ze hebben daar ook verschillende schema's liggen, wellicht heb ik daar wat aan?
Ik wil iig nu echt doelgericht te werk gaan. Zo lang lopen, zo lang fietsen, zo veel reps van dit, zoveel reps van dat. Je kunt ook een uurtje 1 op 1 boeken en er is een fysio. Het klinkt wel erg goed, hoor.
Morgen ga ik even langs om te kijken of er geen spiegels hangen . Ben wel ongesteld nu (en val 2 kg af ipv 1 kg aan te komen ), dus sporten zit er morgen sowieso niet in. Hopelijk vrijdag.
Niet meer actief op Fok!
pi_47237624
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan heb je ook respect voor mij , want ik doe het ook zo, maar dan met 700 euro per maand en ik houd vaak nog over. Maar m'n huur is dan ook 'iets' minder hoog dan die van Sylvana --> 250 euro voor 16m2 in Groningen.
Ik leef zelf ook van zo'n 700 euro per maand, soms iets meer nu ik een bijbaantje heb. Ik betaal zo'n 300 euro huur (en ik zou 50 euro huurtoeslag moeten krijgen maar de Belastingdienst schiet maar niet op met het verwerken van mijn aanvraag ).
Het is niet zo veel, maar daar ben je student voor. Alleen krijg ik 200 euro per maand van mijn ouders, waardoor ik minder bij hoef te lenen. Scheelt een hoop op je uiteindelijke studieschuld. Verder betaalt mijn vriendje regelmatig de boodschappen omdat hij een eigen bedrijf heeft waar hij geld mee verdient, dus leven wij best luxe voor studenten.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:58:05 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237647
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ontopic!

Lekker dagje gehad vandaag. Vanochtend wezen sporten, en toen ik terugkwam uit de sportschool kreeg ik een sms'je van een studiegenootje of ik meeging koffiedrinken. Dat heb ik gedaan, en daarna ben ik spontaan in plaats van college met 2 studiegenootjes de stad in geweest. Na het sporten ben ik dus nog naar de stad gefietst, daar een hele tijd rondgelopen, daarna nog naar mijn bijlesleerling gefietst, langs AH geweest en daarna weer met een volle boodschappentas een half uur naar huis gefietst. Al met al heb ik dus zo'n anderhalf uur gefietst vandaag, een uur of 2 door de stad gelopen en een uur gefitnesst. Niet slecht, dacht ik zo.

Nu alleen nog mijn eten invoeren. Ik heb vanmiddag alleen een broodje met (veel ) brie gegeten in de stad, en daarna kreeg ik bij mijn bijlesleerling nog vlaai omdat ze zulke goede punten had gehaald. Niet echt gezond dus. Maarja, het kan toch nooit meer zijn dan ik heb verbruikt.
dat zou je nog wel eens tegen kunnen vallen. Maar ik zal je euforische bui niet verpesten .

Mijn huisgenoot at gisteren ovenfriet + 5 (!!) frikandellen. Resultaat: 1 kg erbij vanochtend .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:59:41 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237690
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik leef zelf ook van zo'n 700 euro per maand, soms iets meer nu ik een bijbaantje heb. Ik betaal zo'n 300 euro huur (en ik zou 50 euro huurtoeslag moeten krijgen maar de Belastingdienst schiet maar niet op met het verwerken van mijn aanvraag ).
Het is niet zo veel, maar daar ben je student voor. Alleen krijg ik 200 euro per maand van mijn ouders, en betaalt mijn vriendje regelmatig de boodschappen omdat hij een eigen bedrijf heeft waar hij geld mee verdient, dus leven wij best luxe voor studenten en hoef ik minder bij te lenen. Scheelt een hoop op je uiteindelijke studieschuld.
Ja. Ik heb niet het idee dat ik er zo krapjes bij zit. Ik heb 5 jaar stufi gehad (ivm handicap) en leen pas sinds oktober. Daarvoor ook al wel eens een paar maanden wat geleend om een dure aankoop te financieren . Ik hoop volgend voorjaar af te studeren, dus dan heb ik 1,5 jaar puur geleend = toch alweer bijna 11000 euro .
Niet meer actief op Fok!
pi_47237699
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

want dan val ik weer terug in m'n oude patroon? Dat sws niet. Ik zou hooguit gaan zitten kniezen .
sorry zo bedoelde ik het niet maar kniezen is ook niet fijn
gewoon door blijven gaan

vanmiddag niet gaan wandelen maar wel wezen winkelen dus dat telt ook
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:05:32 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47237910
Haha, ja ik ben ook aan het shoppen geweest . Maar ik liep niet echt vlot door de stad. Beetje slenteren . Ik had zo'n enórme glimlach op m'n gezicht, was er gewoon niet vanaf te branden. En het werkte ook aanstekelijk volgens mij, want ik moest naar een winkel waar iemand achter de balie stond die normaal nooit lacht, maar nu wel.
Nu merk ik wat het uitmaakt of je je gelukkig voelt of niet. Ik moet vanmiddag een positieve uitstraling hebben gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_47238035
ik moest wel snel lopen want had maar 20 minuten parkeergeld erin gegooit
gelukkig voelen is erg belangrijk en dat bedoelde ik eigenlijk ook met dat gefrustreerd, als je je zo voelt val je makkelijker terug in je oude patroon
pi_47238217
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat zou je nog wel eens tegen kunnen vallen. Maar ik zal je euforische bui niet verpesten .
Ik heb het nog redelijk pessimistisch ingevuld (vanaf nu de hele avond alleen maar stilzitten, terwijl ik nog moet koken en afwassen etc.) en dan kom ik op iets meer dan 2400kcal. Mijn eten komt alles bij elkaar op iets meer dan 1900, dus dat scheelt nog altijd 500kcal.
pi_47238321
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb het nog redelijk pessimistisch ingevuld (vanaf nu de hele avond alleen maar stilzitten, terwijl ik nog moet koken en afwassen etc.) en dan kom ik op iets meer dan 2400kcal. Mijn eten komt alles bij elkaar op iets meer dan 1900, dus dat scheelt nog altijd 500kcal.
dat is wel een erg actief leven inderdaad
met mijn half uur hardlopen en 4 uur achter kinderen aan rennen verbrand ik dat nog eens niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')