Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:06 schreef K-Billy het volgende:
Aan de andere kant het World Wide Web is pas zon 15 jaar oud dat is nu al zon vanzelfsprekendheid
world wide web = wwwquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis eigenlijk niet veel uit de jaren 90.. heb er immers ook maar 10 jaar in geleefd
Dudequote:
wie langer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis eigenlijk niet veel uit de jaren 90.. heb er immers ook maar 10 jaar in geleefd
Aan de andere kant... in geen enkel decennium heb je langer geleefd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Vinden we leuk.quote:
Jij bent oud.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Tomfan het volgende:
Ik mis de commodore 64 ... of was dat alweer jaren 80 ?
De betere tijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis gewoon m'n kindertijd en toevallig groeide ik voor het grootste deel op in de jaren '90.
We hadden geen computer, speelden altijd oorlogje buiten, er waren normale programma's op tv (niet die stomme Plop of dat Winx-gedoe), Bon Jovi was nog hip, Backstreet Boys waren hip, Hobie van Baywatch was hot
en ik dacht nog dat ik gewoon hetero was
.
Those were the days.
Ik zeg DVDquote:Oh, ik zou trouwens wel weer eens wat Night Rider of Airwolf willen zien
This video has been removed due to terms of use violation.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Viking84 het volgende:
en ik dacht nog dat ik gewoon hetero was.
Those were the days.
Niks tegen Plop!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Viking84 het volgende:
(niet die stomme Plop
Voor ouderen kan het ook leuk zijn. Maar veel mensen zijn helaas oppervlakkig en denken 'dat hoort voor kinderen te zijn'. Want iedereen doet maar wat HOORT.quote:
ik ook welquote:
Iedereen vind wat anders leuk. De 1 vind dit leuk en de ander dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Haha, roosjeroosje wat ben jij tegendraads.
Waarom is Plop leuk voor ouderen?. Demente ouderen zeker?
Nee, het is voor kinderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Voor ouderen kan het ook leuk zijn. Maar veel mensen zijn helaas oppervlakkig en denken 'dat hoort voor kinderen te zijn'. Want iedereen doet maar wat HOORT.![]()
Wat een oppervlakkig mens ben jij zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Doe niet zo achterlijk, man. Je bent 18 jaar, dan vind je KB toch niet meer leuk? Ik begin nu echt te denken dat je een kloon bent.
Kijk je ook nog naar de teletubbies?
GTST is niet voor kinderen maar daar kijken ook kinderen van 4 jaar naar. En als ik het leuk vind, wat is dan jou probleem? Accepteer mensen toch zoals ze zijn.quote:
GTST is ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
GTST is niet voor kinderen maar daar kijken ook kinderen van 4 jaar naar. En als ik het leuk vind, wat is dan jou probleem? Accepteer mensen toch zoals ze zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude![]()
Oh, ik zou trouwens wel weer eens wat Night Rider of Airwolf willen zien
Ik zou mn kind van 4 toch echt niet naar GTST laten kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
GTST is niet voor kinderen maar daar kijken ook kinderen van 4 jaar naar. En als ik het leuk vind, wat is dan jou probleem? Accepteer mensen toch zoals ze zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |