Ik word heel erg moe van zijn constante zelfmedelijdenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezever over dik zijn en afvallen.
Aan wie denk je dat hij al die brieven schrijft? Aan zichzelf natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE WEL EENS GEZIEN DAT JAAP ZOVEEL FANMAIL KRIJGT
HIJ HEEFT HET ER BEST VAAK OVER MAAR IK HEB NOG NOOIT IETS GEZIEN
![]()
sorry mijn cap stond aan
![]()
Mop feli .800quote:
Word tijd dat de beloofde oorlog eens gaat beginnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Brian is echt erg.......... wat een kotskind.
Japio is nog de enige die naar zijn praatjes luistert buiten Natasia en tegen Japio wordt toch al weinig tegen gesproken dus...quote:
Dat zei ik ook al eerder , die gast zwelgt in zelfmedelijden. Mocht het hem lukken om af te vallen, dan nog zal hij iets vinden om over te zeiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van zijn constante zelfmedelijden
Dat weet hij omdat hij "De ICT man" is.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Brian legt Jaap uit hoe je een Word document kan beveiligen
een overgevoelig eikeltje dusquote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
En Brian zegt: Ik ben een gevoelig mens.............
Was hij niet degene die de Griekse in 5 minuten neukt en klaar met haar.......![]()
is hier al vaak gezegd jaquote:Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef jacqjacq het volgende:
ik wordt heeeeel erg moe van Jaap, hij heeft het alleen over zichzelf en weet alles beter.
Sylvia's vader kwam er toen tussen...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat de beloofde oorlog eens gaat beginnen.
Eric en Huub zouden terror laten zien vanaf donderdag.
Heb nog niks gezien helaas.
hm... deze nieuwe Brian geef ik wel een kans.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Brian is echt erg.......... wat een kotskind.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd, echt wat voor Japio!
[afbeelding]
Ja, de eerste keer denk je dan nog: okay, nog 2 zinnen....... blijken het er nog 25 te zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef ruby het volgende:
Ooooeeeeh wat irritant als Brian zegt "wacht even, wacht even, laat me even uitspreken".
Die zin heb ik te vaak gehoord uit zijn snavel.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Charmian het volgende:
Genoeg gezever, ik ga wat anders doen.
Trusten voor straks allemaal![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef milk-shake het volgende:
okeee hij meende er niks van ........................okeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Charmian het volgende:
Genoeg gezever, ik ga wat anders doen.
Trusten voor straks allemaal![]()
Daar weet jij alles van...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het is altijd perceptie, realiteit bestaat niet.
Aldus Jaap.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar Huub die pijltjes gooit dan naar Brian en Jaap.
inderdaad, dat zeg je goed, hij was NIET 5 minuten met haar bezig en hij kwam NIET klaarquote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
En Brian zegt: Ik ben een gevoelig mens.............
Was hij niet degene die de Griekse in 5 minuten neukt en klaar met haar.......![]()
dat is wel waar geloof ik, volgens mij is er zelfs eens onderzoek naar gedaanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
De BMI (body mass index) gerealiteerd aan sollicatiekansen.
Volgens Jaap worden dikke mensen minder snel ergens aangenomen, ook al wordt dat niet toegegeven.
Ne joh, hij neukt met alle jonge en mooie meisjes in het huis. Wat moet ie met jou? Laat Huub maar de dirty job.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef _gaby_ het volgende:
Ik denk ook niet dat hij dat zou willen.
We have a winner!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
laat hem hier mee maar beginnen
Nee joh hij moet gewoon laten laserenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
laat hem hier mee maar beginnen
ik kan werkelijk niets verfrissends horen aan jaaps oefenloze, immer wederkerende, nooit veranderende, ik-gerelateerde , egocentrische slachtofferige monologen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Wel verfrissend Jaap eens te horen praten, en niet dat gelul van Huub.
Hoe vaak hebben we hem dat al horen zeggen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap wil een keer HELEMAAL los gaan tegen sommige mensen
nou kom op jaap wij houden je niet tegen
![]()
![]()
Onder het mom van "it takes one to know one" ???quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap heeft wel gelijk nu over de tafelmanieren van amanda
he kabouter .. kabouter .. kabouter .. kabouter .. kabouterquote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap wil een keer HELEMAAL los gaan tegen sommige mensen
nou kom op jaap wij houden je niet tegen
![]()
![]()
idd word ook wel een beetje moe van die kabouter, laat m maar weer de underdog worden was ie veel leuker, popi jopie.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
tjezes dat zegt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel over jouquote:Op zondag 11 maart 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik seg ik hou der fan!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef _gaby_ het volgende:
ik hou ook van jullie!!!!
nee hij bedoeld dat ze amanda op een aardige manier op haar fouten wijzenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder het mom van "it takes one to know one" ???
Volgens mij luister je liever naar goede muziekquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar Huub die pijltjes gooit dan naar Brian en Jaap.
Ik zeg niksquote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar Eric die piano speelt dan naar Jaap en Brian
Ben jij het echt?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef _gaby_ het volgende:
Jaap! Wat hadden we nou afgesproken?! Blijf van die GoldStrike af!!!quote:
Ik niet helaasquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand het krant incident gezien?
leuk met daaronder de text ga je ogen fónenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
ode aan Syl ( = achter, dus on topic)
I close my eyes
And imagine you're here
Did it all seem so hopeless
Given the chance
I would ask
En ik waardeer je Jaap weigeringquote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef _gaby_ het volgende:
maar soms te veel uit zn eigen perspectief, ik twijfel nog echt of hij oprecht is of een waanzinng spel speeltquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft voorbeelden waarom hij het volgens vele andere het toch nooit goed doet.
Hij beschrijft situaties.
De ene keer ben ik Brain en nu Jaap. Get a life...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap! Wat hadden we nou afgesproken?! Blijf van die GoldStrike af!!!![]()
helemaal rat zijn steilquote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee van rat.
Gewoon zeggen Japio.
Rat stookt wel op.
Maar zal zelf zijn bek houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |