Ik word heel erg moe van zijn constante zelfmedelijdenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezever over dik zijn en afvallen.
Aan wie denk je dat hij al die brieven schrijft? Aan zichzelf natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE WEL EENS GEZIEN DAT JAAP ZOVEEL FANMAIL KRIJGT
HIJ HEEFT HET ER BEST VAAK OVER MAAR IK HEB NOG NOOIT IETS GEZIEN
![]()
sorry mijn cap stond aan
![]()
Mop feli .800quote:
Word tijd dat de beloofde oorlog eens gaat beginnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Brian is echt erg.......... wat een kotskind.
Japio is nog de enige die naar zijn praatjes luistert buiten Natasia en tegen Japio wordt toch al weinig tegen gesproken dus...quote:
Dat zei ik ook al eerder , die gast zwelgt in zelfmedelijden. Mocht het hem lukken om af te vallen, dan nog zal hij iets vinden om over te zeiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van zijn constante zelfmedelijden
Dat weet hij omdat hij "De ICT man" is.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Brian legt Jaap uit hoe je een Word document kan beveiligen
een overgevoelig eikeltje dusquote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
En Brian zegt: Ik ben een gevoelig mens.............
Was hij niet degene die de Griekse in 5 minuten neukt en klaar met haar.......![]()
is hier al vaak gezegd jaquote:Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef jacqjacq het volgende:
ik wordt heeeeel erg moe van Jaap, hij heeft het alleen over zichzelf en weet alles beter.
Sylvia's vader kwam er toen tussen...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat de beloofde oorlog eens gaat beginnen.
Eric en Huub zouden terror laten zien vanaf donderdag.
Heb nog niks gezien helaas.
hm... deze nieuwe Brian geef ik wel een kans.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Brian is echt erg.......... wat een kotskind.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd, echt wat voor Japio!
[afbeelding]
Ja, de eerste keer denk je dan nog: okay, nog 2 zinnen....... blijken het er nog 25 te zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef ruby het volgende:
Ooooeeeeh wat irritant als Brian zegt "wacht even, wacht even, laat me even uitspreken".
Die zin heb ik te vaak gehoord uit zijn snavel.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Charmian het volgende:
Genoeg gezever, ik ga wat anders doen.
Trusten voor straks allemaal![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef milk-shake het volgende:
okeee hij meende er niks van ........................okeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Charmian het volgende:
Genoeg gezever, ik ga wat anders doen.
Trusten voor straks allemaal![]()
Daar weet jij alles van...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het is altijd perceptie, realiteit bestaat niet.
Aldus Jaap.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar Huub die pijltjes gooit dan naar Brian en Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |