Ik seg ik hou der fan!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef _gaby_ het volgende:
ik hou ook van jullie!!!!
nee hij bedoeld dat ze amanda op een aardige manier op haar fouten wijzenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder het mom van "it takes one to know one" ???
Volgens mij luister je liever naar goede muziekquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar Huub die pijltjes gooit dan naar Brian en Jaap.
Ik zeg niksquote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar Eric die piano speelt dan naar Jaap en Brian
Ben jij het echt?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef _gaby_ het volgende:
Jaap! Wat hadden we nou afgesproken?! Blijf van die GoldStrike af!!!quote:
Ik niet helaasquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand het krant incident gezien?
leuk met daaronder de text ga je ogen fónenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
ode aan Syl ( = achter, dus on topic)
I close my eyes
And imagine you're here
Did it all seem so hopeless
Given the chance
I would ask
En ik waardeer je Jaap weigeringquote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef _gaby_ het volgende:
maar soms te veel uit zn eigen perspectief, ik twijfel nog echt of hij oprecht is of een waanzinng spel speeltquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft voorbeelden waarom hij het volgens vele andere het toch nooit goed doet.
Hij beschrijft situaties.
De ene keer ben ik Brain en nu Jaap. Get a life...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap! Wat hadden we nou afgesproken?! Blijf van die GoldStrike af!!!![]()
helemaal rat zijn steilquote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee van rat.
Gewoon zeggen Japio.
Rat stookt wel op.
Maar zal zelf zijn bek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |