En dan zijn die Marokkanen onbeschoft?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt gedaan: lange rij bij de Primafoon, geen tijd, dus voorgedrongen, de hele handel aan gehuurde shit op de balie gedumpt, en weggelopen. Je had die gezichten moeten zien!
En terecht. Je hebt toch zeker niet de fukking hele dag de tijd om tussen het domme klootjesvolk in de rij te staan?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt gedaan: lange rij bij de Primafoon, geen tijd, dus voorgedrongen, de hele handel aan gehuurde shit op de balie gedumpt, en weggelopen. Je had die gezichten moeten zien!
En je hebt het over de hufterigheid waar je vanaf wilt? Hypocriet!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onbeschoft aan? Moet KPN maar service leveren.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Dodecahedron het volgende:
En dan zijn die Marokkanen onbeschoft?
Nou prima toch? Blijf jij toch lekker hier, als je het zo gezellig vindt?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef zwambtenaar het volgende:
Het hoort ook wel weer een beetje bij Nederland. In andere landen zijn burgers trots op hun land, maar nee hoor, de Nederlanders zijn weer van die heikneuters die als pubers trappen tegen hun eigen heilige huisjes. Het begint onderhand echt zielige vormen aan te nemen.
En jij blijft ook hier, als je leven je lief is.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou prima toch? Blijf jij toch lekker hier, als je het zo gezellig vindt?
Ja, ik snap hem ook niet helemaal. Ze denken daar bij de KPN zeker nog steeds dat we afhankelijk van ze zijn ofzo? Een winkel waar ik langer dan 5 minuten moet wachten schrap ik van m'n lijst.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onbeschoft aan? Moet KPN maar service leveren.
Jezus, Mary and Joseph, wat ben jij érg!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef zwambtenaar het volgende:
En je hebt het over de hufterigheid waar je vanaf wilt? Hypocriet!
Stoer hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kun je dat motiveren, of hou je van op de man spelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jezus, Mary and Joseph, wat ben jij érg!![]()
Wat een onzin. Als je in de VS woont, word je dan ter plekke chagerijnig als je buurman weer eens zijn auto die 1 op 6 rijdt tevoorschijn haalt? Word je depressief omdat de regering enigzins oorlogszuchtig is? Denk je echt dat alle Amerikanen arrogant zijn?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:50 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pcies, zo heb ik het niet op milieuverwoestende Amerikanen, hun nationalisme, verwoestingsdrang, oorlogszucht en arrogantie![]()
Tuurlijk, de ruimte is heerlijk, de huizen mooi en de auto's fantastisch, maar een land om trots op te zijn? Neu, absoluut niet. Misschien Canada dan ofzo.
Dan moet je er maar niet kopen. Je kan toch wel netjes in de rij staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onbeschoft aan? Moet KPN maar service leveren.
Wachtrijen zijn typisch Nederlands?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hallo zeg... iemand die vind dat emigranten afgeknald dienen te worden door de BVD... tering jantje zeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef zwambtenaar het volgende:
Kun je dat motiveren, of hou je van op de man spelen?
Nu je het zegt, eik wel ja.quote:
Nee. Bovendien maakte KPN het noodzakelijk om in die rij te staan, niet mijn ingewikkelde wensen of zo.quote:Voordringen wel, valt me een beetje tegen van je.
Had je niet op een rustiger tijdstip kunnen gaan?![]()
Nee man. Het is Brits.quote:
quote:Nee. Bovendien maakte KPN het noodzakelijk om in die rij te staan, niet mijn ingewikkelde wensen of zo.
Hallo, doe even normaal.....quote:Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef zwambtenaar het volgende:
Om eerlijk te zijn wel ja. Het is misdadig in mijn ogen.
Man, ik heb in het moderne VK nog nooit een ouderwetse queu gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Nee man. Het is Brits.
Ik wilde die troep graag opsturen. Bovendien ging het deels om een oude draaischijf die toch weggegooid zou worden. KPN dwong mij in die rij te staan, en dat valt niet onder mijn begrip van "service".quote:
Je redeneert als een SP'er. KPN dwong jou om in de rij te gaan staan?
Je had die spullen toch zelf gehuurd?
Als het aan sommige links georrienteerde mensen ligt welquote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef Vampier het volgende:
Tjah... het schijnt dat als je hier een opleiding gevolgd hebt je niet weg mag uit Nederland. Laten we even realistisch zijn.... Nederland is geen gevangenis.
Inderdaad. De StefanP's zijn we toch liever kwijt dan rijk hier.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef Vampier het volgende:
Tjah... het schijnt dat als je hier een opleiding gevolgd hebt je niet weg mag uit Nederland. Laten we even realistisch zijn.... Nederland is geen gevangenis.
Ja joh. Hardwerkende hoogopgeleiden, weg ermee.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. De StefanP's zijn we toch liever kwijt dan rijk hier.
Je kunt wel blijven zeiken op mensen die weg willen of al weg zijn maar kan er ook wat aan gedaan worden? Dat lijkt me toch het meest wenselijk?quote:Da's heel mooi natuurlijk maar als er jaarlijks meer dan 150.000 hooggeschoolden hun biezen pakken mag men toch wel eens afvragen waarom.
Of hoe die mensen te behouden.
Je maakt gebruik van geweld, omdat je vindt dat je niet "eerlijk" behandeld wordt. Terwijl je er gewoon voor had gekozen om die draaischijf terug te brengen en gebruik te maken van de diensten van KPN.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, ik heb in het moderne VK nog nooit een ouderwetse queu gezien.
[..]
Ik wilde die troep graag opsturen. Bovendien ging het deels om een oude draaischijf die toch weggegooid zou worden. KPN dwong mij in die rij te staan, en dat valt niet onder mijn begrip van "service".
Damn, wat een gezeur om zo'n anekdote.![]()
Ik ben ook hoog opgeleid en werk ook hard, maar ik ben ook iemand die niet wegloopt bij ieder probleempje dat hij tegenkomt.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja joh. Hardwerkende hoogopgeleiden, weg ermee.
Er blijven er genoeg, maar van die zeikerds als StefanP die denken dat zij alles voor het zeggen hebben en op anderen neerkijken, die hebben we echt niet nodig hier.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja joh. Hardwerkende hoogopgeleiden, weg ermee.
Ik heb liever realisten die van aanpakken weten dan zweverige nietsnutten.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. De StefanP's zijn we toch liever kwijt dan rijk hier.
Precies!!! Ik ook. Daarom zijn we die StefanP's - die teren op het geld van hun rijke papa liever kwijt, en jij zit daar ook prima in het buitenland.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb liever realisten die van aanpakken weten dan zweverige nietsnutten.
Hoog opgeleid en zo kinderlijk jaloers?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef zwambtenaar het volgende:
StefanP, is dat die gast met zo'n huisje van snoepgoed? Doet me denken aan Hans en Grietje. Of moet het zijn: StefanP en Gierige?
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies!!! Ik ook. Daarom zijn we die StefanP's - die teren op het geld van hun rijke papa liever kwijt, en jij zit daar ook prima in het buitenland.
We willen alleen popolon terug, maar da's dan weer de liefde
Ah arme jongenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit prima hier. Nog een paar jaartjes en dan hef ik de bijkantoren op in NL, DE, AU, en BE, jammer voor de 50 werknemers die brodeloos worden, het wordt eens tijd dat we aan onszelf denken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies!!! Ik ook. Daarom zijn we die StefanP's - die teren op het geld van hun rijke papa liever kwijt, en jij zit daar ook prima in het buitenland.
We willen alleen popolon terug, maar da's dan weer de liefde
"Geweld". Langs een rij lopen is opeens geweld. Het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Dodecahedron het volgende:
Je maakt gebruik van geweld, omdat je vindt dat je niet "eerlijk" behandeld wordt. Terwijl je er gewoon voor had gekozen om die draaischijf terug te brengen en gebruik te maken van de diensten van KPN.
Klinkt als een bolsjewiek.
Zónder geweld voordringen! Nog veel erger. Een soort stille parasiet dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Geweld". Langs een rij lopen is opeens geweld. Het moet niet gekker worden!
Het wordt nog gekker als de minder bedeelden achterblijven op het zinkend schip dat straks Hollandistan heet.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Geweld". Langs een rij lopen is opeens geweld. Het moet niet gekker worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |